Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Поліно Олена Анатоліївна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 231 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 158,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 16:34 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
05 березня 2025 16:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 16:34 |
ТД послуги з обслуговування АПС.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА" |
3 229 150,00
UAH з ПДВ
|
3 229 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1.Інформація (довідка або лист) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, приладів, офісу та складу, наявність автотранспорту не менше 2-х одиниць, необхідних для надання послуг, електротехнічної лабораторії за формою згідно Таблиці 1. Матеріально технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Таблиця 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Найменування Кількість Відомості про технічний стан Матеріально-технічна база учасника/ ***Матеріально-технічна база субпідрядника/ співвиконавця Форма власності ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації наявність обладнання та матеріально-технічної бази, спроможності* субпідрядника/співвиконавця. 1.2. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці, надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.3. На підтвердження наявності електротехнічної лабораторії, яка зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник або субпідрядник/співвиконавець (якщо залучається) надає сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком (якщо електротехнічна лабораторія власна) або сертифікат визнання вимірювальних можливостей з додатком та документи, що підтверджують права користування даною лабораторією. Додатково надати документи, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. 1.4. На підтвердження інформації до довідок щодо наявності транспортного засобу, що призначений для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати: для підтвердження права власності - копії свідоцтв, тощо про реєстрацію транспортних засобів на всі (власні) транспортні засоби, що визначені змістом довідки; для підтвердження законних підстав оренди - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави оренди учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) на договірних засадах всіх транспортних засобів (що знаходяться в оренді), визначених змістом довідки, разом з копіями свідоцтв, тощо про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада/ Загальний стаж роботи Працівник учасника/*** працівник субпідрядника/ співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця. У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: інженер-проектувальника у частині кошторисної документації, не менше 2-х електромонтерів ОПК, налагоджувальник КВП та автоматики, керівник робіт. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/наказ про працевлаштування/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). Працівники, які мають необхідні знання та досвід, зазначенні в довідці про наявність працівників, повинні відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: - Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та/або послужним списком. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальника КВП та автоматики (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. На підтвердження відповідності надати в складі пропозиції документи щодо отримання відповідної кваліфікації вказаних працівників. На інженера-проектувальника в частині кошторисної документації надати: - Кваліфікаційний сертифікати та свідоцтва про підвищення кваліфікації якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2013 року обов’язкова); - Додатково надати чинний страховий поліс цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника. 2.3. На керівника робіт, не менше 2 – х електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду, налагоджувальника КВП та автоматики (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду та автоматики надати: - чинні протоколи або витяги з протоколів перевірки знань та посвідчення з охорони праці, а саме: - Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів та посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт (правил експлуатації), правил пожежної безпеки); - протоколи або витягів з протоколів перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, та пожежо-технічного мінімуму, з питань пожежної безпеки згідно Постанови КМУ №444 від 26.06.2013р.; -протоколи або витягів з протоколів та посвідчень з перевірки знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», - знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». - Особові медичні книжки на всіх працівників, визначених у довідці п. 2.1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 за Формою № 1-ОМК - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач, а також надати довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Додатково, надати в складі пропозиції чинні висновки психофізіологічної експертизи про відповідність працівників професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки. 2.5. Довідку в довільній формі про наявність в учасника диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (не менше 4-х осіб). - надати документ, який засвідчує можливість використання праці таких працівників (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). Надати протоколи або витягів з протоколів та посвідчень з перевірки знань диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень: -Загальний курс охорони праці -НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». 2.6. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань охорони праці*: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м, роботи верхолазні та скелелазні. Додатково надати висновок за результатами аудиту стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки. *У разі відсутності в учасника дозвільних документів, дозволяється надати дозвільні документи залучених субпідрядників/ співвиконавців.
Підтверджую
4.2. Довідка про працівників.pdf 4.2.1. Наказ про працевлаштування.pdf 4.2.2.1. Договір 117К ОСБ- Євменець.pdf 4.2.2.2. Довідка щодо пролонгації договору.pdf 4.2.3.1. Диплом керівника робіт Щербань з додатком.pdf 4.2.3.1. Послужний список Щербань.pdf 4.2.3.1. Трудова Щербань з перекладом.pdf 4.2.3.2. Посвідчення про кваліфікацію Бендрик.pdf 4.2.3.3. Посвідчення про кваліфікацію Дружинін.pdf 4.2.3.4. Посвідчення про кваліфікацію Сербін.pdf 4.2.3.5.1. Кваліфікаційний сертифікат Євменець.pdf 4.2.3.5.2. Підвищення кваліфікації Євменець.pdf 4.2.3.5.3. Страховий поліс Євменець.pdf 4.2.4.1. Навчання з ОП.pdf 4.2.4.2. Навчання ПБ.pdf 4.2.4.3. Навчання з Електробезпеки.pdf 4.2.4.4. Навчання ПТМ.pdf 4.2.4.5. Навчання НС.pdf 4.2.5.1. Медична книжка Євменець.pdf 4.2.5.1.1. Медична книжка Щербань..pdf 4.2.5.1.2. Щербань медичний огляд.pdf 4.2.5.1.3. Довідка псих. Щербань.pdf 4.2.5.1.4. Психофіз. Щербань.pdf 4.2.5.2. Євменець медичний огляд.pdf 4.2.5.2.1. Медична книжка Бендрик.pdf 4.2.5.2.2. Бендрик медичний огляд.pdf 4.2.5.2.3. Довідка псих. Бендрик.pdf 4.2.5.2.4. Психофіз. Бендрик.pdf 4.2.5.3. Довідка псих. Євменець.pdf 4.2.5.3.1. Медична книжка Дружинін.pdf 4.2.5.3.2. Дружинін медичний огляд.pdf 4.2.5.3.3. Довідка псих Дружинін.pdf 4.2.5.3.4. Психофіз. Дружинін.pdf 4.2.5.4.1. Медична книжка Сербін.pdf 4.2.5.4.2. Сербін медичний огляд.pdf 4.2.5.4.3. Довідка псих. Сербін.pdf 4.2.5.4.4. Психофіз. Сербін.pdf 4.2.6.1. Довідка про диспетчерів.pdf 4.2.6.2. ЦПД диспетчера до 02.06.2025.pdf 4.2.6.3. Навчання диспетчера.pdf 4.2.6.4. Посвідчення диспетчера.pdf 4.2.7.1. Декларація про відповідність МТБ охороні праці.pdf 4.2.7.2. Експертний висновок до декларації МТБ.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт по предмету закупівлі (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні додатку №2 тендерної документації). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника (у разі використання) та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА" #43596601 |
Переможець |
3 229 150,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 14:15
|
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 14 березня 2025 14:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА" #43596601 |
3 229 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 14:13
|
Договір № 49.pdf | укладений |
26 березня 2025 14:12
|