Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла
Очікувана вартість
481 000,00 UAH
UA-2025-03-05-012494-a ● 42cf8ceeb6784358a31de6b198af4ac5
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ |
Контактна особа: |
Олена Толкан +380442027110 tolkanlena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:56 |
Очікувана вартість: | 481 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Крісла
Крісла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штука
Крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2025 15:28 |
Перелік_змін.docx | |
10 березня 2025 15:27 |
ТД 10.03.2025.pdf | |
05 березня 2025 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 16:04 |
Проєкт договору 05.03.2025.pdf |
10 березня 2025 15:28 |
Перелік_змін.docx
|
|||
10 березня 2025 15:27 |
ТД 10.03.2025.pdf
|
|||
05 березня 2025 16:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2025 16:04 |
Проєкт договору 05.03.2025.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору
Дата подання: 06 березня 2025 15:51
Дата відповіді: 07 березня 2025 11:36
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 2.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару на підставі видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника». Оскільки, відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Отже, договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. Отже, зазначення в пункті 2.3. Договору формулювання про те, що оплата відбувається лише за наявності відповідного фінансування та відсутності строку на проведення розрахунків за поставлений товар є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника.
Чітке визначення строків на розрахунки за поставлений товар є обґрунтованим та беззаперечно обов’язковою умовою Договору. Не зазначення чіткого строку на проведення розрахунків за поставлений Товар в проекті Договору є недопустимим, оскільки порушує положення чинного законодавства України. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 2.3. Договору повинні бути беззаперечно та обов’язково внесені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Оприлюднений проєкт договору було розроблено у відповідності до вимог чинного законодавства України, Бюджетного кодексу України, з урахуванням потреб на інтересів Замовника. Розпорядженням заступника міського голови – секретаря Київської міської ради від 20.03.2023 № 53 «Про внесення змін до розпорядження заступника міського голови – секретаря Київської міської ради від 23 вересня 2021 року №132 «Про затвердження Положення про уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель секретаріату Київської міської ради» даний проєкт договору було установлено як типову форму договору. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін в оприлюднений проєкт договору.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро