Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система кондиціювання кабіни машиніста «ЕПЛ»
Очікувана вартість
1 254 400,00 UAH
UA-2025-03-05-011776-a ● e26b0699ec8c47119720d54f3cfd2397
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод" |
Код ЄДРПОУ: | 00480247 |
Вебсайт: | http://kevrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Ползунова, 2 |
Контактна особа: |
Піскір Анастасія Олександрівна 380633810744 dogovir_kevrz@uz.gov.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 13:38 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 254 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 272,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31730000-2: Електротехнічне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Система кондиціювання кабіни машиніста «ЕПЛ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31731000-9 — Електротехнічне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 | |
Дата подання заявки | Повторювана поставка | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2025 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 15:37 |
Документація спрощеної закупівлі.docx | |
05 березня 2025 15:37 |
Додаток 3 - Проект договору.docx | |
05 березня 2025 15:37 |
Додаток 2 - Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналагочних договорів
Дата подання: 07 березня 2025 13:37
Дата відповіді: 10 березня 2025 16:25
Шановний Замовнику! Згідно п. 16.2.4 ТД, аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товар/послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, ідентичним коду закупівлі, та/або назвою товару/послуги, ідентичного назві закупівлі, який поставлявся за цими договорами.
Але таке формулювання значно звужує коло можливих учасників торгів. Такі вимоги є дискримінаційними. Просимо внести зміни у ТД, та викласти її у новій редакції, що «Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товар та/або послуга з постачання та/або ремонту системи кондиціювання повітря, виконане для потреб АТ «Українська залізниця (або залізничного транспорту/ або залізної дороги/ або залізничного призначення)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у вимогі про надання аналогічних договорів мається на увазі, що необхідно надати договори, які мають певну схожість або тотожність з тим, що передбачається в умовах закупівлі та які можуть продемонструвати відповідний досвід постачальника для виконання поточного договору.
Це може стосуватися:
1. Ідентичного (схожого) предмета закупівлі — договори, що мають аналогічний предмет (товар, послугу або роботу), який постачався чи надавався в межах іншої закупівлі.
2. Ідентичної назві закупівлі - договори, що мають таку саму або схожу назву товару/послуги/роботи.
3. Виконання за аналогічним кодом ДК (однієї групи за 4-м знаком) — за кодом Державного класифікатора товарів і послуг.
Це допомагає оцінити, чи має постачальник досвід виконання закупівель, схожих за категорією товарів чи послуг. Зазначаємо, що це мають бути ідентичні, тобто подібні або схожі договори, а не точні копії. Вони повинні мати спільні характеристики, що підтверджують здатність постачальника виконувати умови тендеру чи закупівлі, але не обов'язково бути абсолютно однаковими.
Це може стосуватися:
1. Ідентичного (схожого) предмета закупівлі — договори, що мають аналогічний предмет (товар, послугу або роботу), який постачався чи надавався в межах іншої закупівлі.
2. Ідентичної назві закупівлі - договори, що мають таку саму або схожу назву товару/послуги/роботи.
3. Виконання за аналогічним кодом ДК (однієї групи за 4-м знаком) — за кодом Державного класифікатора товарів і послуг.
Це допомагає оцінити, чи має постачальник досвід виконання закупівель, схожих за категорією товарів чи послуг. Зазначаємо, що це мають бути ідентичні, тобто подібні або схожі договори, а не точні копії. Вони повинні мати спільні характеристики, що підтверджують здатність постачальника виконувати умови тендеру чи закупівлі, але не обов'язково бути абсолютно однаковими.
Щодо документів що підтверджують відповідність.
Дата подання: 10 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 10 березня 2025 16:25
Шановний Замовнику, звертаємося з проханням внести зміни у Додаток №2 до Документації спрощеної закупівлі:
п2., 2.1.2 Вимоги Замовника – викласти у новій редакції:
Учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист , що документ про підтвердження відповідності (сертифікат відповідності що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.) буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Копія документа про відповідність буде надана при постачанні кожної партії або окремого виробу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, ваше звернення розглядають спеціалісти, в разі необхідності до технічної документації будуть внесені зміни.
технічні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 16:00
Дата відповіді: 10 березня 2025 16:25
1. Відповідно до Додаток № 2 до моніторингу ринку на закупівлю потрібно у складі пропозиції надати 3 Проєкт модернізації з встановлення системи кондиціювання повітря в кабіні машиніста, погоджений встановленим порядком наказ №566 від 05.09.2017 «Порядок розгляду та погодження в ПАТ «Укрзалізниця» технічної документації пов’язаної з розробкою, випробуванням, поставленням на виробництво і впровадженням в експлуатацію нового та модернізованого рухомого складу» з АТ «Укрзалізниця».
Звертаємо Вашу увагу, що даний проект був розроблений ДП «НДКТІ» під керівництвом Департаменту інновацій, технічного розвитку та менеджменту якості АТ «Укрзалізниця». Тому його подання учасниками аукціону є неможливим.
Просимо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, ваше звернення розглядають спеціалісти, в разі необхідності до технічної документації будуть внесені зміни.
щодо продукції залізничного призначення
Дата подання: 10 березня 2025 16:52
2. Звертаємо увагу замовника, що Системи кондиціювання кабіни машиніста «ЕПЛ» будуть встановлені на рухомий склад, тому це продукція залізничного призначення, просимо внести зміни до тендерної документації, в таблиці 1, колонка Продукція залізничного призначення – «ТАК».
Відповідь відсутня
технічні вимоги
Дата подання: 10 березня 2025 19:56
Відповідно до вимог Додаток № 2 до Документації спрощеної закупівлі, «Вимоги Замовника (Технічні та якісні характеристики)»
«4 Блоки та датчики повинні відповідати вимогам пожежної безпеки згідно з «Технічні вимоги щодо забезпечення пожежної безпеки пасажирських вагонів» ЦУО-0039, що затверджені наказом Укрзалізниці від 29.10.2010 № 701-Ц. Усі матеріали й комплектуючі вироби, повинні відповідати вимогам ДСТУ 3188-95 (ГОСТ 30343-96), ДСТУ 4493:2005, ДСТУ 8829:2019.» Просимо надати пояснення, які саме «блоки» і «датчики» мають бути у складі системи кондиціонування? Просимо надати детальний технічний опис даних компонентів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
технічне питання
Дата подання: 10 березня 2025 20:46
Шановний замовнику, просимо надати розяснення чи вимагається надання підтвердження про надання виробнику умовного номеру, на цю продукцію ?
Відповідь відсутня
технічні параметри
Дата подання: 10 березня 2025 21:07
Ми є вітчизняними виробниками подібного обладнання. Звертаємося до Замовника з проханням внести зміни в тендерну документацію. Є ряд характерстик значення яких змінні величини, та не можуть бути чітко визначеним параметром. Однак відповідно п. 2.6.2 Учасник у складі пропозиції: - зазначає конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше». Дане твердження унеможливлює відображення правдивих технічних параметрів приладу. Просимо прибрати дане обмеження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
еквівалент
Дата подання: 10 березня 2025 21:55
Маємо бажання прийняти участь у даному аукціоні. Чи буде виріб зі споживною потужність 9 6 кВт вважатися еквівалентом, якщо решта основних технічних характеристик будуть витримані?
Відповідь відсутня
звернення про продукцію заліничного призначення
Дата подання: 10 березня 2025 22:36
Просимо надати пояснення, предмет закупівлі (Система кондиціювання кабіни машиніста призначена для поліпшення умов праці локомотивних бригад, шляхом створення нормальних кліматичних умов в кабіні електропоїзда) все ж продукція залізничного призначення чи ні? Чи діють вимоги до учасників, як до постачальників продукції для залізниці? Чи можна не виконувати вимоги до продукції залізничного призначення що зазначені у Таблиці 1 тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо стандартів якості
Дата подання: 10 березня 2025 23:06
Відповідно до п. «Якщо система управління якості виробника відповідає міжнародним стандартам, надати копію сертифіката відповідності системи міжнародної якості (ISO 9001:2015 «Система управління якістю»). А якщо система управління якості виробника не відповідає міжнародним стандартам якості (ISO 9001:2015), який документ потрібно надати учаснику?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" |
1 197 200,00
UAH
|
1 172 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР |
1 240 000,00
UAH
|
1 172 112,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" #43503941 |
Переможець |
1 172 000,00
UAH
|
18 березня 2025 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 16:48
|
126.04.25.pdf | укладений |
17 квітня 2025 16:47
|