Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коагулянт для очищення води (Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані)
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2025-03-05-011439-a ● ae86ac2e162342fca6d2a5068050bcd5
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Калинівкаводоканал" Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36657927 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівський район, м. Калинівка , вул. Незалежності, 65 г |
Контактна особа: |
Тетяна Злотник-Корчевська +380971092042 tkorska59@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 11:11 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 15:42 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 15:42 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 тонна
Коагулянт для очищення води (Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22436, Україна, Вінницька область, с. Павлівка, вул. Коцюбинського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України безготівково, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Замовник здійснює оплату Товару шляхом (конкретизується під час підписання Договору з Учасником-переможцем): Якщо Учасник є платником ПДВ: Якщо Учасник є платником ПДВ: 80 % - в термін до 240 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної; 20% - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України. Якщо Учасник не є платником ПДВ: 100 % - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 240 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 12:11 |
Додаток 1 перелік документів учасника коагулянти 2025.doc | |
17 березня 2025 12:11 |
2 Протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок (універсальни) – копія.docx | |
17 березня 2025 11:10 |
ДОДАТОК 4 пропозиція коагулянти 2025.doc | |
17 березня 2025 11:10 |
ДОДАТОК 3 проект договору коагулянти 2025.docx | |
17 березня 2025 11:10 |
Додаток 2 Техвимоги коагулянти.docx | |
17 березня 2025 11:10 |
2 Протокол про внесення змін до тендерної документації – копія.docx | |
17 березня 2025 11:10 |
2 Перелік змін.docx | |
12 березня 2025 13:32 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації.docx | |
12 березня 2025 13:32 |
Перелік змін.docx | |
05 березня 2025 15:27 |
ТД коагулянти 2025 (з переліками).docx | |
05 березня 2025 15:27 |
ДОДАТОК 5 Перелік документів переможця .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови оплати
Дата подання: 07 березня 2025 18:08
Дата відповіді: 09 березня 2025 16:08
Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення з приводу невідповідності умов оплати лоту зазначених на електронній платформі Prozorro та в проекті договору в пункті 4.2.1 та просимо привести до відповідності умови оплати закупівлі:
Умови оплати лоту на електронній платформі Prozorro:
Оплата після події: поставка товару Тип оплати: післяоплата Розмір оплати: 100% Період (днів): 20 (банківські)
И окремо зазначено опис: Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України безготівково, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Замовник здійснює оплату Товару шляхом (конкретизується під час підписання Договору з Учасником-переможцем): Якщо Учасник є платником ПДВ: Якщо Учасник є платником ПДВ: 80 % - в термін до 240 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної; 20% - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України. Якщо Учасник не є платником ПДВ: 100 % - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної.
Умови оплати в проекті договору пункт 4.2.1. зазначно наступне:
Якщо Учасник є платником ПДВ:
80 % - в термін до 240 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної;
20% - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України.
Якщо Учасник не є платником ПДВ:
100 % - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу на умови оплати нашої закупівлі. На Ваше звернення, щодо роз"яснення: При подачі своєї пропозиції учаснику в частині "умов оплати" закупівлі слід керуватися проектом договору, а саме пунктом 4.2.1. та описом до закупівлі на електронній платформі Prozorro, а саме:
Якщо Учасник є платником ПДВ:
80 % - в термін до 240 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної;
20% - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України.
Якщо Учасник не є платником ПДВ:
100 % - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної.
Невідповідність умов оплати лоту на електронній платформі Prozorro, замовником буде приведено у відповідність.
Якщо Учасник є платником ПДВ:
80 % - в термін до 240 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної;
20% - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України.
Якщо Учасник не є платником ПДВ:
100 % - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної.
Невідповідність умов оплати лоту на електронній платформі Prozorro, замовником буде приведено у відповідність.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 11 березня 2025 16:40
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:17
Шановний Замовник! Чи змінився на підприємстві технологічний процес водопідготовки? В попередніх закупівлях закуповувася коагулянт без вмісту сульфатів-іонів, а зараз з вмістом сульфат-іонів. Зокрема, в даній закупівлі вимагається поставка коагулянту автоцистернами від 20 т, чи є в наявності на підприємстві тара (ємності) для одноразового приймання коагулянту в такій кількості? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо, що звернули увагу на технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником буде внесено зміни до додатку №2 до тендерної документації із продовженням строку для подання тендерних пропозицій.
технічні показники
Дата подання: 13 березня 2025 16:15
Дата відповіді: 15 березня 2025 16:25
Додаток 3 містить таблицю "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". А саме пункт 8: "Термін придатності та збереження при дотриманні температурного режиму в межах від : - 18С до + 40С;" та пункт 9: "Кількість (обсяг) поставки товарів, тон"
1. "Термін придатності та збереження" не являється показником або характеристикою якості та зазначається в нормативно-технічному документі відповідно до якого виготовляється товар.
2. "Кількість (обсяг) поставки товарів" також не являється показником або характеристикою якості.
Враховуюче наведене вище, просимо вилучити з таблиці Показників якості Додатку 2 до ТД пункти 8 та 9. Та зазначити в загальній інформації Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу Замовником буде враховано Ваше звернення.
Розбіжності в найменуванні товару
Дата подання: 13 березня 2025 17:01
Дата відповіді: 15 березня 2025 16:25
Розбіжності в найменуванні товару:
В Додатку 4 до ТД (Тендерна пропозиція) зазначено найменування товару «Гідроксихлорид алюмінію (низькоосновний)»
В Додатку 2 (технічні характеристики) та в Додатку 3 (Проект договору, Специфікація Товару) до ТД зазначено найменування «Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані».
Просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу Замовником буде враховано Ваше звернення.
Невірне посилання на пункт Тендерної документації
Дата подання: 13 березня 2025 17:01
Дата відповіді: 15 березня 2025 16:25
Невірне посилання на пункт Тендерної документації:
Додаток 4 до ТД (Тендерна пропозиція) містить посилання «!!! Під час заповнення пропозиції керуватися п.3 ч.1 розд. V тендерної документації».
При цьому розділ V тендерної документації не містить пункт 3.
Просимо привести документацію у відповідність.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу Замовником буде враховано Ваше звернення.
Невірне найменування Замовника в проекті договору
Дата подання: 13 березня 2025 17:02
Дата відповіді: 15 березня 2025 16:25
Невірне найменування Замовника:
В Додатку 3 (Проект договору, Специфікація Товару) до ТД зазначено - КП «Міськтепловоденергія». Просимо привести документацію у відповідність.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу Замовником буде враховано Ваше звернення.
посилання на пункти Додатку 2
Дата подання: 17 березня 2025 11:19
Дата відповіді: 17 березня 2025 11:39
додаток 1, пункт 11 - "Сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або паспорт якості тощо на кожну номенклатурну позицію Товару, що пропонується Учасником до постачання згідно вимог Додатку №2, виданий виробником не раніше 2025 року, у якому вказані усі показники (нормативні згідно документації та фактичні) запропонованого Товару відповідно до усіх технічних та якісних характеристик, зазначених у п. 1.1, 1.2., 1.3 Додатку №2, назву виробника та його адресу." містить посилання на пункти 1.1, 1.2., 1.3 Додатку №2. Просимо надати інформацію де саме зазначені ці пункти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу пункти 1.1, 1.2, 1.3 відсутні у додатку №2, що є технічною (механічною, формальною) помилкою. Замовником буде враховано Ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" |
593 280,00
UAH з ПДВ
|
503 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" |
600 004,80
UAH з ПДВ
|
504 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" |
763 200,00
UAH з ПДВ
|
763 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" #45227529 |
Рішення скасоване |
503 999,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 16:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" #45227529 |
Відхилено |
503 999,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 10:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" #44322406 |
Переможець |
504 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 17:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 квітня 2025 00:00
|