Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
17 березня 2025 13:04 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Лозовий Костянтин Костянтинович 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 12:41 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 12:41 |
Очікувана вартість: | 12 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Код ДК 021:2015 - 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Для неплатників ПДВ: Оплата здійснюється за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Для платників ПДВ: Оплата здійснюється за фактично надані Послуги по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 березня 2025 11:22 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
05 березня 2025 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 11:22 |
Тендерна документація Послуги з ремонту плавзасобу СНН Одессос.docx | |
05 березня 2025 11:22 |
зразок довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.docx | |
05 березня 2025 11:22 |
зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" |
11 240 000,00
UAH
|
11 240 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ІСРЗ" |
11 880 000,00
UAH
|
11 880 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ПрАТ "ІСРЗ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
Довідка про працівників.pdf.asice.zipНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
Довідка про наявність досвіду.pdf.asice.zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" #43421492 |
Відхилено |
11 240 000,00
UAH
|
31 березня 2025 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 10:11
|
ПрАТ "ІСРЗ" #32333962 |
Очікує рішення |
11 880 000,00
UAH
|
31 березня 2025 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 13:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 25.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2025 № 107) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження учасником процедури закупівлі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, вимагалося надати: «1.1. Технічні вимоги з «Попередньою ремонтною відомістю* снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)», підписані з боку учасника процедури закупівлі.». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 8.4. згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: «2.3.1. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: - найменування, адреса, код ЄДРПОУ/РНОКПП та контактний телефон замовника аналогічних послуг; - предмет договору з детальним переліком послуг, що були надані за аналогічним договором; - строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення надання послуг).». 8.5. згідно пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних документів, необхідних для надання послуг, вимагалося надати: «4.12. Дозвільні документи* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на право надання послуг, пов’язаних з ремонтуванням суден та передбачених попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос», видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), у порядку та у відповідності до чинного законодавства, діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а саме: - «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014000, № 22014001, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; - «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22001000, № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку про згоду з технічними вимогами закупівлі від 12.03.2025р. вих. №10/03-25, до складу якої входили підписані з боку учасника «Технічні вимоги» з «Попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)». Проте, підписані з боку учасника процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» «Технічні вимоги» за своєю редакцією відрізняються від «Технічних вимог» замовника (Додаток 1 до ТД (Технічна специфікація)), у тому числі в частині що стосується дозвільних документів від Державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», а також вилучена інформація про субпідрядника (субпідрядників/співвиконавців). 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №11/03-25 (далі – Довідка про МТБ), а також Договір оренди обладнання укладений з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28) та Договір щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання, укладений з Відокремленим структурним підрозділом «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» від 11.03.2025 №01-13-П-09 (позиції Довідки МТБ № 29-34). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» зазначена інформація щодо строку (терміну) дії договору з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28), відрізняється від інформації щодо строку (терміну) дії договору, зазначеному безпосередньо у Договорі; 9.2.2. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» не зазначено код ЄДРПОУ Відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство», з яким укладено договір №01-13-П-09 від 11.03.2025 щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання (позиції Довідки МТБ № 29-34). 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.03.2025 №12/03-25 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо спеціалістів – зварювальників (позиції №3 та 4), з зазначенням наявних в них відповідних свідоцтв від ДП «КТ Регістр судноплавства України», проте відсутня інформація щодо дійсності цих свідоцтв на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. 9.4. щодо підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 12.03.2025 вих. №13/03-25. В наданій Довідці відсутня інформація щодо контактного телефону замовників аналогічних послуг. 9.5. щодо пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником процедури закупівлі копії «Свідоцтво про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 та «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023, а також Лист-гарантію щодо продовження строків дії документів від 12.03.2025 вих.№21/03-25. Аналізуючи надані учасником документи, замовником встановлено наступні невідповідності: відсутні дозвільні документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), а саме: «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». Крім того, в наданому «Свідоцтві про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 присутня наступна невідповідність: на титульній сторінці Свідоцтва в посиланні на Акт №22-3-142-24 зазначена дата 08.01.2024, а на сторінці «Відмітки про підтвердження свідоцтва» зазначено дату Акту 08.01.2025. Також, учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надано «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023 не в повному обсязі, а саме відсутня друга сторінка Свідоцтва, де зазначаються відмітки про підтвердження Свідоцтва. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 1.1., частини 1 Додатку 3 до ТД, підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД; пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1.-9.5. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 01.04.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2025 № 121) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне акціонерне товариство «ІСРЗ» (ПрАТ «ІСРЗ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для вимагалося надати: «4.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб)». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, у складі його тендерної пропозиції було надано завірені учасником скановані копії Протоколу засідання Наглядової ради ПрАТ «ІСРЗ» від 10.03.2020 року №1 та Наказ Голови правління ПрАТ «ІСРЗ» від 10.03.2020 №45/1 в яких зазначено, що виконання обов’язків Голови правління здійснюється Дудніковим Михайло Юрійовичем до 10.03.2025 року, а в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником підприємства зазначено Фуртатова Юрія Вячеславовича. При цьому, учасником ПрАТ «ІСРЗ» подано в електронній системі закупівель тендерну пропозицію та документи у складі тендерної пропозиції 13.10.2025 року, які підписані з накладенням на кожний документ електронного підпису (КЕП) Дудніковим Михайло Юрійовичем. Зважаючи на вищевикладене, учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», не підтверджено повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів, а саме Дудніковим Михайло Юрійовичем, тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №85000/01-150 (далі – Довідка про МТБ). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. В позиціях №8 та 9 Довідки про МТБ, учасник не вказав інформацію щодо місцезнаходження, суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2.2. В позиціях №10-11, 36-38 Довідки про МТБ, учасник не вказав інформацію щодо код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2.3. Додаткову інформацію щодо залученого обладнання, яка вимагається замовником згідно абзацу 2 підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 ТД по позиціям, зазначеним у пунктах 9.2.1. та 9.2.2. (№8-11, 36-38 Довідки про МТБ), учасником замість колонки «Примітки» вказано у колонці «Власне/залучене». 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №85000/01-151 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо фахівців з неруйнівного контролю (вимірювання товщин металу) (позиції №8 та 9). Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учасник в Довідці повинен був зазначити щодо вищезазначених фахівців інформацію про наявність в них діючих на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». Але, учасником в колонці «Інформація про кваліфікацію працівників» Довідки про працівників вказано про наявність у фахівців з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) (позиції №8 та 9) сертифікатів від Центру сертифікації при УТ НКТД а не від ДП «КТ Регістр судноплавства України». 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю), виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1. цього повідомлення. 10.2. підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., частини 2 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.2.-9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.