Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання комп’ютера (1 шт.) та ноутбука (1 шт.) для Дитячої школи мистецтв с.Братківці; Придбання ноутбука (1 шт.) для Дитячої школи мистецтв с.Лисятичі та Придбання ноутбуків (2 шт.) для народних домів.
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2025-03-05-003290-a ● 21d748a26a0b4e1e80e34234f4ff0fdc
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43922893 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул.Коновальця,4 |
Контактна особа: |
Дідух Ірина Василівна +380999065917 stryi-viddil-kultury@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 131 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Згідно кошторисних призначень на 2025 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
4 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно кошторисних призначень на 2025 рік | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2025 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 10:41 |
ТД (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 05 березня 2025 13:14
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:10
Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати наступне: Для належного захисту інтересів Учасника щодо своєчасної оплати за даними торгами Замовник торгів повинен надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від Президента Україна або Кабінету Міністрів Україна або від Міністерства Фінансів Україна, що підтверджує право замовника проводити закупівлю та сплачувати за товар в рамках укладеного договору. Надати оригінал авторизаційного листа (листів) від казначейської служби України, яка б гарантували своєчасну оплату за поставлений товар в строки передбачені договором!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Управління культури , молоді та спорту Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області є органом місцевого самоврядування та фінансується з місцевого бюджету, який ухвалює Стрийська міська рада. Управління культури , молоді та спорту, відповідно, як і всі бюджетні установи Стрийської міської ради знаходиться на Казначейському обслуговуванні. Дана закупівля була оголошена згідно кошторисних призначень на 2025 рік, затвердженими на сесії Стрийської міської ради. У проекті договору (додаток 5) тендерної документації, питання оплати за поставлений товар регламентується в п.3 пп.3.3 та пп.3.4. прописано: 3.3. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) робочих днів з наступного дня після підписання Сторонами накладної/видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025році.;3.4. У разі затримки фінансування, розрахунок за належним чином поставлений та прийнятий Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з наступного дня після отримання Покупцем призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
В період воєнного стану діє перелік почергових платежів, які здійснюють Казначейство та органи Казначейства за дорученням клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. № 590(зі змінами).
Зазначені учасником листи не передбачені вимогами до складання тендерної документації, встановлених статтею 22 Закону від 25.12.2015р. №922 «Про публічні закупівлі»
В період воєнного стану діє перелік почергових платежів, які здійснюють Казначейство та органи Казначейства за дорученням клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. № 590(зі змінами).
Зазначені учасником листи не передбачені вимогами до складання тендерної документації, встановлених статтею 22 Закону від 25.12.2015р. №922 «Про публічні закупівлі»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
130 800,00
UAH з ПДВ
|
130 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" #2648910063 |
Очікує рішення |
130 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 00:00
|