Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дверні блоки виготовлені з алюмінієвого профілю
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2025-03-05-003284-a ● 72d925bfb60a44a59588f174ccc27110
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони |
Код ЄДРПОУ: | 08571794 |
Вебсайт: | https://vvpu.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Власенко Григорій 380986103878 vlasenkogs66@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2025 13:08 |
Початок аукціону: | 14 березня 2025 13:08 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Конструкція 1 1330 x 2040 Конструкція 2 900 x 2050 Конструкція 3 1370 x 2230 Конструкція 4 1370 x 2230 Конструкція 5 1360 x 2210 Конструкція 6 1080 x 2140
Конструкція 1 1330 x 2040
Конструкція 2 900 x 2050
Конструкція 3 1370 x 2230
Конструкція 4 1370 x 2230
Конструкція 5 1360 x 2210
Конструкція 6 1080 x 2140
Конструкція 2 900 x 2050
Конструкція 3 1370 x 2230
Конструкція 4 1370 x 2230
Конструкція 5 1360 x 2210
Конструкція 6 1080 x 2140
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Конструкція 1 1330 x 2040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штука
Конструкція 2 900 x 2050
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штука
Конструкція 3 1370 x 2230
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штука
Конструкція 4 1370 x 2230
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штука
Конструкція 5 1360 x 2210
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штука
Конструкція 6 1080 x 2140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2025 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 10:41 |
Оголошення про проведення ВТ.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 7 Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 5 Форма розрахунку цінової пропозиції.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 6 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
ТД ВТ (дверні блоки з алюмінієвого профілю).docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 4 Проект договору про закупівлю.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 березня 2025 10:41 |
Додаток № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтажні роботи
Дата подання: 05 березня 2025 14:00
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:30
Добрий день. Вами вказане наступне: "Важливо! Рекомендовано, щоб учасник, в межах вартості товару, передбачив витрати на виїзд представника учасника для уточнення розмірів конструкцій, поставку товару, демонтаж - монтаж конструкцій, перевірку їх функціонування, кріпильні та супутні матеріали."
Поясніть фразу "рекомендовано", це обов'язкова умова чи на розгляд учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! "Рекоменддовано" - значить не обов'язково! Якби замовник прописав дану вимогу обов'язковою, учасники підняли б гвалт про дискримінаційни вимоги! На розсуд учасника! На наше переконання, учасник мав би необхідність і зацікавленість уточнити необхідні вихідні дані для виготовлення конструкцій та умови їх встановлення! Дякуємо за увагу до оголошеної нами закупівлі! Бажаємо успіху!
Монтаж, демонтаж
Дата подання: 05 березня 2025 16:53
Дата відповіді: 05 березня 2025 17:11
Чи передбачає дана закупівля монтажні роботи?
Відповідь: Добрий день! Так, передбачає надання супутніх послуг по демонтажу-монтажу дверних блоків! Уважно читайте умови ТД Замовника! Додаток № 4 (проект договору про закупівлю) ТД Замовника:
1.1. Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця товар, що класифікується за кодом 44220000-8 (Столярні вироби) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», (далі – товар), визначений в асортименті, якості, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1) до Договору з супутніми послугами (демонтаж - монтаж), що є його невід’ємною частиною, а Покупець зобов’язується прийняти товар та сплатити його вартість.
1.1. Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Покупця товар, що класифікується за кодом 44220000-8 (Столярні вироби) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», (далі – товар), визначений в асортименті, якості, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1) до Договору з супутніми послугами (демонтаж - монтаж), що є його невід’ємною частиною, а Покупець зобов’язується прийняти товар та сплатити його вартість.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-05-003284-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна", Код ЄДРПОУ:2062409045
Дата подання: 18 березня 2025 20:18
Неправомірне обрання переможця
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника вимагалось: Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1. документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2. тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3. якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Натомість, учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 39792327 підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам ТД.
Учаснику було надано 24 год на усунення невідповідностей, проте він не скористався такою можливістю - учасник підписав КЕПом лише тендерну пропозицію вцілому, проте документи тендерної пропозиції не підписав КЕПом. Звертаємо увагу на те, що учасник надав частково скановані, а частково електронні документи (наприклад, тендерна пропозиція, яка не є сканованим документом, а є конвертованим у PDF документом із накладеним зображенням печатки та підпису). То ж, на виконання умов закупівлі, всі документи тендерної пропозиції мали б бути окремо підписані КЕПом.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі ігнорування, звертатимемось із скаргою до АМКУ та зверненнями до контролюючих органів!
Розгорнути
Згорнути
Учаснику було надано 24 год на усунення невідповідностей, проте він не скористався такою можливістю - учасник підписав КЕПом лише тендерну пропозицію вцілому, проте документи тендерної пропозиції не підписав КЕПом. Звертаємо увагу на те, що учасник надав частково скановані, а частково електронні документи (наприклад, тендерна пропозиція, яка не є сканованим документом, а є конвертованим у PDF документом із накладеним зображенням печатки та підпису). То ж, на виконання умов закупівлі, всі документи тендерної пропозиції мали б бути окремо підписані КЕПом.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У разі ігнорування, звертатимемось із скаргою до АМКУ та зверненнями до контролюючих органів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2025 10:03
Замовник самостійно не може змінити своє рішення про кваліфікацію учасника
Номер вимоги: UA-2025-03-05-003284-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна", Код ЄДРПОУ:2062409045
Дата подання: 19 березня 2025 14:42
Щодо скасування рішення
Шановний Замовник. Звертаємо увагу, що замовник в праві самостійно усувати допущені порушення у сфері публічних закупівель.
Зокрема у справі № 160/14000/21 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104757212) суд зазначив: "Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону № 922-VIII).
Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону № 922-VIII прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, Закон № 922-VIII прямо передбачає право органу оскарження у разі встановлення порушення процедури закупівлі - прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, замовник із додержанням принципів процедури закупівлі має як право так і обов`язок самостійно (добровільно) усунути допущені порушення процедури закупівлі шляхом скасування свого рішення, а у разі не усунення їх самостійно зобов`язується органом оскарження у процедурі оскарження до скасування свого рішення. У разі ж не ініціювання процедури оскарження або не усунення порушень самостійно - допущені порушення усуваються за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Тільки у разі неможливості виправити допущені порушення відміняється процедура закупівлі, як замовником, так і органом оскарження, що повністю відповідає принципам публічної закупівлі.
З огляду на вищевикладене, доводи відповідача про право замовника відмінити своє рішення тільки у разі зобов`язання останнього до цього органом оскарження є необґрунтованими, про що вірно зазначив суд першої інстанції".
Отже, враховуючи реалізовану на майданчику технічну можливість повернути учасника не кваліфікацію, замовник має право скасувати своє попереднє рішення про обрання переможця.
Розгорнути
Згорнути
Зокрема у справі № 160/14000/21 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104757212) суд зазначив: "Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону № 922-VIII).
Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону № 922-VIII прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, Закон № 922-VIII прямо передбачає право органу оскарження у разі встановлення порушення процедури закупівлі - прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, замовник із додержанням принципів процедури закупівлі має як право так і обов`язок самостійно (добровільно) усунути допущені порушення процедури закупівлі шляхом скасування свого рішення, а у разі не усунення їх самостійно зобов`язується органом оскарження у процедурі оскарження до скасування свого рішення. У разі ж не ініціювання процедури оскарження або не усунення порушень самостійно - допущені порушення усуваються за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Тільки у разі неможливості виправити допущені порушення відміняється процедура закупівлі, як замовником, так і органом оскарження, що повністю відповідає принципам публічної закупівлі.
З огляду на вищевикладене, доводи відповідача про право замовника відмінити своє рішення тільки у разі зобов`язання останнього до цього органом оскарження є необґрунтованими, про що вірно зазначив суд першої інстанції".
Отже, враховуючи реалізовану на майданчику технічну можливість повернути учасника не кваліфікацію, замовник має право скасувати своє попереднє рішення про обрання переможця.
Скасована
Дата: 19 березня 2025 15:24
Причина: .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2025 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА" |
252 292,98
UAH з ПДВ
|
248 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМІКС-ПІВДЕНЬ" |
329 795,68
UAH з ПДВ
|
318 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
319 198,00
UAH з ПДВ
|
319 198,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА" #39792327 |
Переможець |
248 999,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2025 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 12:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 08:37 |
Кінець періоду оскарження: | 04 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 04 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
Документи:
24 березня 2025 08:37
|
Електронний підпис |
24 березня 2025 08:36
|
Протокол № 69 ВТ-УО 1 про відміну тендеру через неможливість усунення порушень (дверні блоки).docx |