Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки та планшети
Очікувана вартість
855 000,00 UAH
UA-2025-03-05-000575-a 2a263f8704fe4a23a4bfcfce40e8ee0e
Спрощена закупівля    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Кузнецов Максим Андрійович

+380993965196 nfes_a1476@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А1476
Код ЄДРПОУ: 24983349
Місцезнаходження: Україна , Сумська обл., Суми,
Контактна особа: Кузнецов Максим Андрійович
+380993965196
nfes_a1476@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2025 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2025 09:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2025 09:05
Початок аукціону: 19 березня 2025 14:23
Очікувана вартість: 855 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штука
Ноутбуки та планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2025 09:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2025 09:00
Оголошення спрощеної закупівлі.docx
05 березня 2025 09:00
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення
Дата подання: 05 березня 2025 10:47
Дата відповіді: 05 березня 2025 17:40
Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати наступне: Для належного захисту інтересів Учасника щодо своєчасної оплати за даними торгами Замовник торгів повинен надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від Президента Україна або Кабінету Міністрів Україна або від Міністерства Фінансів Україна, що підтверджує право замовника проводити закупівлю та сплачувати за товар в рамках укладеного договору. Надати оригінал авторизаційного листа (листів) від казначейської служби України, яка б гарантували своєчасну оплату за поставлений товар в строки передбачені договором
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Документацію оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), особливу увагу приділено саме основним принцам публічних закупівель: добросовісній конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Повідомляємо Вам, що військова частина А1476 уповноважена здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти (договори) на період дії правового режиму воєнного стану відповідно до наказу Міністерства оборони України «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» від 01.03.2023 №111. Також повідомляємо, що розрахунок за державними контрактами (договорами) військовою частиною А1476 здійснює відповідно до «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 та «Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами» затвердженого наказом Міністерства фінансів України від затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309. Додатково, в пункті 4 проекту договору купівлі-продажу (Додаток №4 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель) зазначений порядок здійснення оплати за даним державним контрактом (договором).
Враховуючи вищевказане, пропонуємо Вам ознайомитися з вимогами та нормами зазначеними в вищевказаних нормативних документах, які є у вільному доступі в мережі «Internet», для задоволення Вашої вимоги. Враховуючи зазначене, Ваша вимога залишається незадоволеною.
пропонуємо вам ознайомитись з тим, як замовники вступають в зговір з учасниками для отримання власної вигоди, які у вільному доступні в мережі Інтернет!
Дата подання: 06 березня 2025 13:39
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:45
ії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вимог щодо листів авторзацій порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Авторизаційний лист є документальним підтвердженням
щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної
документації. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про
офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті
характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного
постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне
обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови
офіційного постачання товару на територію України.
Якщо учасник тендеру пропонує товари чи послуги, що належать іншій компанії
(наприклад, дистриб’ютор чи постачальник), важливо підтвердити, що учасник має дозвіл
діяти від імені цієї компанії.
Звертаємо Вашу увагу, що практика ухвалення рішень з аналогічних питань
Антимонопольним комітетом України, як органом оскарження, не є постійною, натомість
— доволі динамічна (наприклад закупівлі UA-2024-10-09-013065-a та UA-2024-11-19-
017505-a). Рішення органу оскарження можуть суттєво відрізнятися з огляду на конкретні
обставини у кожній окремій процедурі закупівлі. Зазначаємо, що вимогу до надання
авторизаційного листа встановлено з дотриманням норм статті 5 та 22 Закону України
«Про публічні закупівлі» та спрямовано на захист інтересів Замовника і запобігання
шахрайства, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості
товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури
закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником
для постачання оригінальної продукції.
про листи
Дата подання: 06 березня 2025 13:40
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:45
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Авторизаційний лист є документальним підтвердженням
щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної
документації. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про
офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті
характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного
постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне
обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови
офіційного постачання товару на територію України.
Якщо учасник тендеру пропонує товари чи послуги, що належать іншій компанії
(наприклад, дистриб’ютор чи постачальник), важливо підтвердити, що учасник має дозвіл
діяти від імені цієї компанії.
Звертаємо Вашу увагу, що практика ухвалення рішень з аналогічних питань
Антимонопольним комітетом України, як органом оскарження, не є постійною, натомість
— доволі динамічна (наприклад закупівлі UA-2024-10-09-013065-a та UA-2024-11-19-
017505-a). Рішення органу оскарження можуть суттєво відрізнятися з огляду на конкретні
обставини у кожній окремій процедурі закупівлі. Зазначаємо, що вимогу до надання
авторизаційного листа встановлено з дотриманням норм статті 5 та 22 Закону України
«Про публічні закупівлі» та спрямовано на захист інтересів Замовника і запобігання
шахрайства, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості
товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури
закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником
для постачання оригінальної продукції.
знищення конкуренції
Дата подання: 06 березня 2025 13:40
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:46
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором. Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва. Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем! Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями. ,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Авторизаційний лист є документальним підтвердженням
щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної
документації. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про
офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті
характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного
постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне
обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови
офіційного постачання товару на територію України.
Якщо учасник тендеру пропонує товари чи послуги, що належать іншій компанії
(наприклад, дистриб’ютор чи постачальник), важливо підтвердити, що учасник має дозвіл
діяти від імені цієї компанії.
Звертаємо Вашу увагу, що практика ухвалення рішень з аналогічних питань
Антимонопольним комітетом України, як органом оскарження, не є постійною, натомість
— доволі динамічна (наприклад закупівлі UA-2024-10-09-013065-a та UA-2024-11-19-
017505-a). Рішення органу оскарження можуть суттєво відрізнятися з огляду на конкретні
обставини у кожній окремій процедурі закупівлі. Зазначаємо, що вимогу до надання
авторизаційного листа встановлено з дотриманням норм статті 5 та 22 Закону України
«Про публічні закупівлі» та спрямовано на захист інтересів Замовника і запобігання
шахрайства, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості
товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури
закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником
для постачання оригінальної продукції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання