Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифрова рентгенівська система (НК 024:2023: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111000-1-Рентгенологічне обладнання)
Очікувана вартість
15 900 000,00 UAH
UA-2025-03-04-014512-a 76ea631ca74c4b1ba6599b38f6211e46
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Євтушенко

+380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 14323563
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Євтушенко
+380661480423
medcentrns@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2025 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2025 09:00
Початок аукціону: 14 березня 2025 11:04
Початок аукціону: 14 березня 2025 11:04
Очікувана вартість: 15 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Цифрова рентгенівська система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2025
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2023: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов Оголошення
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов Оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2025 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" 15 898 000,00
UAH з ПДВ
15 738 630,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 15 850 000,00
UAH з ПДВ
15 850 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2025 17:07
Електронний підпис
12 березня 2025 17:07
Електронний підпис
12 березня 2025 17:06
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2025 17:06
МВС_Литкіна_11.03.rar
12 березня 2025 17:06
Кваліфікаційна частина.pdf
12 березня 2025 17:06
Технічна частина.pdf
12 березня 2025 17:06
Технічна документація.pdf

Публічні документи

11 березня 2025 16:44
Електронний підпис
11 березня 2025 16:40
01. Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2025 16:40
15. Походження товару.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
24. Проєкт договору.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
09. Довіреність.pdf
11 березня 2025 16:40
09. Довіреність.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
19. Банкрутсво.zip.p7s
11 березня 2025 16:40
03. Витяг ЄДР.pdf
11 березня 2025 16:40
02. Статут.PDF
11 березня 2025 16:40
25. Специфікація.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
36. Не є об'єднанням.pdf
11 березня 2025 16:40
19. Банкрутсво.zip
11 березня 2025 16:40
30. Видаткова накладна.pdf
11 березня 2025 16:40
03. Витяг ЄДР.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
22. Щодо санкцій.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
02. Статут.PDF.p7s
11 березня 2025 16:40
13. Витяг МВС.zip
11 березня 2025 16:40
24. Проєкт договору.pdf
11 березня 2025 16:40
04. Про право підпису.pdf
11 березня 2025 16:40
36. Не є об'єднанням.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
28. Аналогічний договір.pdf
11 березня 2025 16:40
04. Про право підпису.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
14. Витяг ПДВ.PDF.p7s
11 березня 2025 16:40
17. Довідка_ТОВ.zip
11 березня 2025 16:40
15. Походження товару.pdf
11 березня 2025 16:40
22. Щодо санкцій.pdf
11 березня 2025 16:40
13. Витяг МВС.zip.p7s
11 березня 2025 16:40
25. Специфікація.pdf
11 березня 2025 16:40
14. Витяг ПДВ.PDF
11 березня 2025 16:40
27. Аналогічний договір.pdf
11 березня 2025 16:40
30. Видаткова накладна.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
17. Довідка_ТОВ.zip.p7s
11 березня 2025 16:40
16. Щодо надання ліцензії.pdf
11 березня 2025 16:40
18. Довідка_Хороших О.М..zip
11 березня 2025 16:40
29. Видаткова накладна.pdf
11 березня 2025 16:40
29. Видаткова накладна.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
18. Довідка_Хороших О.М..zip.p7s
11 березня 2025 16:40
07. Паспорт Хороших О.М..PDF.p7s
11 березня 2025 16:40
07. Паспорт Хороших О.М..PDF
11 березня 2025 16:40
46. Авторизація.PDF
11 березня 2025 16:40
44. Проведення навчання.pdf
11 березня 2025 16:40
50. Ліцензія ДІВ.pdf
11 березня 2025 16:40
50. Ліцензія ДІВ.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
41. Надання документів.pdf
11 березня 2025 16:40
48. Захист довкілля.pdf
11 березня 2025 16:40
42. Згода з додатком 3.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
41. Надання документів.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
38. Технічна брошура.pdf.p7s
11 березня 2025 16:40
46. Авторизація.PDF.p7s
11 березня 2025 16:40
38. Технічна брошура.pdf
11 березня 2025 16:40
42. Згода з додатком 3.pdf
11 березня 2025 16:40
48. Захист довкілля.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 15 738 630,00
UAH з ПДВ
20 березня 2025 18:02

Документи

20 березня 2025 18:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2025 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
15 738 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2025 18:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2025 17:14
Дог 146 25.03.2025 ТОВ МЕДІПРАЙМ 3311 15738630,00.pdf укладений
25 березня 2025 17:13