Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Очікувана вартість
3 134 325,00 UAH
UA-2025-03-04-014270-a ● eabff41758b34196b2e3d6a2f5c673e2
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 44625774 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Марія Деренівська +380322385880 maria8135@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 02:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 12:29 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 12:29 |
Очікувана вартість: | 3 134 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 671,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції на рахунок Замовника. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 000,00 грн. (тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції, 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути видана банком, довгостроковий кредитний рейтинг якого не менший uaAAA, що повинно бути підтверджено відповідними документами. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку або лист про відсутність ліцензії та витяг з Державного реєстру банків, копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Документи повинні містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банку-гаранта, або його представник, що зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів), або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Забезпечення тендерної пропозиції Грошове або інше визначене цією тендерною документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям відповідно до Наказу, дату видачі такої довідки, номер поточного рахунку, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням; Карта підписів, уповноважених осіб банку; Статут банку; Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений уповноваженою особою банку); довідка підписана уповноваженою особою банку, яка містить інформацію щодо платоспроможності банку, не перебування в статусі ліквідації банку, не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та про дотримання рішень РНБО України; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинен свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту. - Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Місце надання послуг: вул. Коновальця, 20,22,24 м. Львів, 79013; вул. Ужгородська, 1, м. Львів, 79019; вул. Снопківська, 22, м. Львів, 79011;вул. Свенціцького, 3, м. Львів, 79011;вул. Котляревського 53, м.Львів, 79057; вул. Ген. Чупринки, 48, 45,43 м.Львів, 79013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69000 кілограм
ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Коновальця 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 12:40 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зі змінами від 27.03.2025р.docx | |
27 березня 2025 12:40 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зі змінами від 27.03.2025р.docx | |
27 березня 2025 12:40 |
Тендерна документація зі змінами від 27.03.2025р.doc | |
27 березня 2025 12:40 |
Тендерна документація зі змінами від 27.03.2025р.doc | |
27 березня 2025 12:40 |
Перелік змін від 27.03.2025р..docx | |
07 березня 2025 10:25 |
Перелік змін_від 07.03.2025.docx | |
04 березня 2025 18:00 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі(3).docx | |
04 березня 2025 18:00 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до ТД
Дата подання: 06 березня 2025 11:50
Дата відповіді: 07 березня 2025 09:28
Шановний замовнику! Відповідно до вимог Додатку №1 передбачено надання наступного документу: Копія документа виданого спеціалізованою установою (акт/висновок) про санітарно-епідеміологічне обстеження приміщення пральні з метою встановлення відповідності приміщення для надання послуг прання білизни медичних /лікувальних установ вимогам санітарних норм. Повідомляємо, Наказ Міністерства Охорони Здоровʼя України, який визначає форму Акту скасовано, та відсутні чинні норми/накази інше ДІЮЧЕ законодавтсво, яке передбачає наявність Висновкі про обстеження приміщень пральні.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити наступну вимогу:
"Копія документа виданого спеціалізованою установою (акт/висновок) про санітарно-епідеміологічне обстеження приміщення пральні з метою встановлення відповідності приміщення для надання послуг прання білизни медичних /лікувальних установ вимогам санітарних норм."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо, дякуємо за звернення. Повідомляємо про те, що Замовником буде внесено відповідні зміни в даній частині Додатку №1.
внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 07 березня 2025 12:13
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:41
Шановний Замовнику, відповідно до п.5. Додатку №2 Тендерної документації вимагається застосовування професійних рідких миючих, вибілюючих та дезінфікуючих засобів, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам та на підтвердження цьому надати чинні висновки, що містять конкретні вузькі показники та норми (далі - вузькі вимоги):
«……а саме при застосуванні засобів при максимальних концентраціях робочого розчину згідно інструкції з використання залишкові ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0,15 мкг/см2, залишкові кількості катіонних, аніонних та неіоногенних ПАР (мкг/см2) на тканинах 5; в змивах на тканинах 0,15; СПАР 20; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей, індекс на стан шкіри людини 0 бал; контроль змиваємості за величиною у відповідності з МВ 4548-87, СанПін 6026 б-91;
….. за параметрами гострої токсичності не повинен перевищувати 4 класу небезпеки при нанесенні на шкіру, не повинен володіти місцево-подразнюючою дією, ГДК п.р.з. пенталдіалю/глютаралу 5 мг/м3, етанолу 1000 мг/м3;
….. згідно СанПіН 6026 Б-91, Регламенту ЄС№648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби», додатковий контроль змиваємості за величиною рН відповідає МВ №4548-87 сферою застосування яких є заклад охорони здоров’я».
Ці вимоги у документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, а саме не відповідає положенню Закону України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-ІХ від 06.09.2022 (Закону № 2573), а також викликає припущення, що дані умови були прописані під конкретні миючі засоби конкретного учасника з огляду на наступне.
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. З 1 жовтня 2023 вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-ІХ від 06.09.2022 (Закону № 2573), відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 (далі – Закон №4004) втратив чинність, а отже скасовується необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Тому чинним законодавством не передбачено поняття - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а відтак вимагати їх в обов’язковому порядку є порушенням законодавства.
В той же час, відповідність мийних засобів Технічним регламентам можуть бути підтверджені учасниками в інший спосіб, зокрема сертифікатом якості, декларацією відповідності/сертифікатом відповідності тощо.
Нагадуємо, що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких умов, вимоги ТД щодо надання у складі Пропозиції висновків (з конкретними вузькими показниками та нормами) суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості ВСІМ учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Враховуючи вище викладене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання таких висновків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо, дякуємо за звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.5 технічної специфікації, яка наведена в Додатку №2 Замовником встановлено, що вироби побутової хімії, що будуть застосовуватись повинні пройти санітарно-епідеміологічну експертизу, відповідати встановленим медичним критеріям і показникам безпеки, підтверджується чинним висновком у складі тендерної пропозиції. Уже загальновідомо, що з 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», що регулював отримання висновків СЕС для продукції. Однак, незважаючи на ці законодавчі зміни, самі санітарно-епідеміологічні висновки не були скасовані та залишаються важливим інструментом для підтвердженням відповідності продукції санітарно-епідеміологічним нормам та правилам. До того ж, відповідно до Технічного регламенту для мийних засобів, затверджених Постановою КМУ від 20 серпня 2008 р. № 717 можливість для виробника або його уповноваженого представника обов’язково підтверджується відповідність мийного засобу вимогам Технічного регламенту документом про відповідність, зокрема, висновком також. З повагою!
Внесення змін в ТД
Дата подання: 07 березня 2025 14:19
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:42
Шановний Замовнику, відповідно до п.4. Додатку №2 Тендерної документації (далі - ТД) вимагається надання гарантійного листа поданого виробником мішків про можливість їх постачання Виконавцю в необхідній кількості та згідно Вимог до предмету закупівлі Додатку №2 Тендерної документації вимагається надання гарантійного листа від товаровиробника мішків типу Біоблок (або еквівалент) або його представництва про поставку учаснику розчинних мішків для прання у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
Встановлення даних неоднозначних вимог, а саме надати гарантійний лист лише від товаровиробника мішків (як це зазначено в п.4. Додатку №2 ТД) – є дискримінаційною вимогою та порушує право на ведення вільної підприємницької діяльності, та має бути усунена та виправлена в тендерній документації Замовника, як це зазначено у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7011-р/пк-пз від 29.11.2022.
Вважаємо для Замовника має бути прийнятним весь перелік суб’єктів господарювання, що бажають прийняти участь в закупівлі і можуть забезпечити надійний, вчасний та якісний процес надання послуг, без обмежень по гарантійних листах від виробника, дилера, дистриб'ютора або іншого представника виробника. Адже зазначення лише товаровиробника буде суперечити нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наведеній практиці Антимонопольного комітету України.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути наведені вище невідповідності у вимогах ТД шляхом внесення відповідних змін до ТД та викладення аналогічних вимог в однаковій редакції, тобто - надання гарантійного листа від товаровиробника мішків типу Біоблок (або еквівалент) або його представництва / дилера / дистриб'ютора про поставку учаснику розчинних мішків для прання у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до останніх змін Тендерної документації, вимога п.4 п.4. Додатку №2 передбачає, що Учасник зобов’язаний підтвердити технологічну можливість прання білизни в розчинних мішках, шляхом надання відповідного листа серед документів його Тендерної пропозиції, а також надати скановану копію гарантійного листа з зазначенням ідентифікатора закупівлі, поданого виробником мішків про можливість їх постачання Виконавцю в необхідній кількості, відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до цих змін вимагається надання гарантійного листа поданого виробником мішків та листа про технологічну можливість прання білизни в розчинних мішках. Зокрема, вимога про надання гарантійного листа від виробника товару (товарів) встановлена з метою запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару. Виробник таким чином гарантує, що Учасник має можливість поставки товару, який є предметом Закупівлі, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. З повагою!
внесення змін в ТД
Дата подання: 07 березня 2025 15:48
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:42
Шановний Замовнику, відповідно до п.11. Розділу 3 Інші вимоги Додатку №1 Тендерної документації зі змінами внесеними 07.03.2025 (далі - ТД) вимагається надання в складі пропозиції сертифікатів (оригінали або завірені учасником копії) ISO 22000, 9001 та 14001, що видані виробнику миючих, дезінфікуючих засобів, в т.ч. засобу з ензимними складовими або його представництву, незалежним, компетентним національним або міжнародним органом з сертифікації систем менеджменту.
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат ISO 22000 – це міжнародний стандарт, який визначає вимоги до систем управління безпечністю харчових продуктів. Цей стандарт спрямований на забезпечення безпеки харчових продуктів на всіх етапах харчового ланцюга.
Сертифікація за стандартом ISO 22000 підходить для різних типів організацій, які займаються виробництвом, обробкою, розподілом, зберіганням чи обслуговуванням харчових продуктів. Основна мета цього стандарту – забезпечити безпеку харчових продуктів на всіх етапах харчового ланцюга. Ось перелік організацій, для яких сертифікація за ISO 22000 може бути корисною: виробники харчових продуктів; виробники кормів призначених для тварин; виробники харчових та кормових добавок, вітамінів, мінералів, біокультур, приправ, ферментів та технологічних добавок; виробники пакувального матеріалу для харчових продуктів.
Предмет даної закупівлі - ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни). Отже, отримання Сертифікації за стандартом ISO 22000 жодним чином не стосується предмету даної закупівлі, послуг що надаються згідно неї, та виробництва миючих, дезінфікуючих засобів, в т.ч. засобів з ензимними складовими для забезпечення послуг прання білизни.
Нагадуємо, що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких умов, вимоги ТД щодо надання у складі Пропозиції сертифікату ISO 22000 суперечать положенням та принципам чинного законодавства, що не дає можливості ВСІМ учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Враховуючи вище викладене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію та видалити дану вимогу щодо надання сертифікату ISO 22000, що виданий виробнику миючих засобів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Надання сертифікату ISO 22000 для миючих, дезінфікуючих засобів, в т.ч. засобів з ензимними складовими викликане тим, що впровадження стандартів дозволяє виявляти можливі ризики нанесення шкоди життю та здоров’ю людей і своєчасно їх усунути. Харчовий ланцюг охоплює різноманітні організації, від виробників кормів та первинної продукції до виробників харчових продуктів, операторів з транспортування та зберігання і субпідрядників, і далі до підприємств роздрібної торгівлі та закладів громадського харчування разом із суміжними організаціями, такими як виробники мийних засобів. Такий ланцюг охоплює також організації з надання послуг. Відповідно до сфери застосування (Наказ від 21.12.2020 № 477 Про прийняття національних стандартів ( ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосування всіма організаціями в харчовому ланцюзі незалежно від їх розміру та складності. До організацій, які беруть участь безпосередньо чи опосередковано, віднесено, не обмежуючись наведеним, також організації, що надають продовольчі послуги, послуги громадського харчування, послуги з прибирання та санітарії, зберігання та дистриб'юції, постачальників усталювання, мийних та дезінфекційних засобів, та інших матеріалів, що контактують із харчовими продуктами.
З повагою!
З повагою!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-04-014270-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" , Код ЄДРПОУ:40382346
Дата подання: 08 березня 2025 22:44
Дата подання: 08 березня 2025 22:44
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2025 18:08
рішення від 11.03.2025 № 3699.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 № 4293.pdf
Дата публікації: 20 березня 2025 11:48
рішення від 19.03.2025 № 4293.pdf
Дата публікації: 24 березня 2025 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 4293-р/пк-пз від 19.03.2025 повідомляємо про те, що Замовником було виконано рішення та внесено зміни до тендерної документації за
процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-04-014270-a.
Дата виконання рішення замовником: 27 березня 2025 12:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" |
2 989 080,00
UAH з ПДВ
|
2 989 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" |
3 105 000,00
UAH з ПДВ
|
3 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" #40382346 |
Очікує рішення |
2 989 080,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 12:52
|