Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з формувальної та омолоджувальної обрізки дерев на території Жмеринської міської територіальної громади
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2025-03-04-012683-a ● 1966a1dab513485688304da61b852504
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Худенко Тетяна Дмитрівна +380433250100 zkg@zhmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 14:35 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 14:35 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з формувальної та омолоджувальної обрізки дерев на території Жмеринської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринська міська територіальна громада, Жмеринська міська територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 16:18 |
Додаток 1 до ТД. Перелік документів та_або інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі Аварійні дерева 2025.docx | |
04 березня 2025 16:18 |
Додаток 2 до ТД Аварійні дерева 2025.docx | |
04 березня 2025 16:18 |
Додаток 3 Проєкт Договору Аварійні дерева 2025.docx | |
04 березня 2025 16:18 |
Додаток 4 до тендерної документації Аварійні дерева 2025.docx | |
04 березня 2025 16:18 |
Тендерна документація за Особливостями Аварійні дерева 2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-04-012683-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чистякова Галина Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2913416461
Дата подання: 18 березня 2025 15:25
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем ФОП Дацко Володимир Олександрович
04.03.2025 року Вами, як Замовником було опубліковано інформацію про проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Послуги з формувальної та омолоджувальної обрізки дерев на території Жмеринської міської територіальної громади
За результатами розгляду пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ФОП Дацко Володимир Олександрович
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17 березня 2025 року № 40 Замовником визнано ФОП Дацко Володимир Олександрович переможцем процедури закупівлі.
Фізична особа-підприємець Чистякова Галина Миколаївна не погоджується з рішенням уповноваженої особи так як воно не відповідає дійсності, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийняте без належної перевірки та правового обґрунтування, з огляду на наступне:
1. Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
пп. 4.9 Замовником установлено імперативну умову - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Ліцензія та/або документ дозвільного характеру на виконання робіт на висоті відповідно до технічного завдання Замовника..
В свою чергу Переможець процедури закупівлі надає гарантійний лист від 11 березня 2024 року №16 в якому інформує Замовника , що не надає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, в зв’язку з тим, що дані документи знаходяться в процесі оформлення.
Проте, Переможцем не надано підтверджуючих документів, що гарантують надання та/або наявність дозволу під час підписання договору. Додатково інформую, що в разі подання вказаного дозволу інші Учасники будуть позбавлені права ознайомитись з даним дозволом, адже відповідно до гарантійного листа він буде наданий особисто Замовнику, що суперечить нормам та суті статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що достатньо було просто надати гарантійні листи без будь-яких підтверджень і учасника визнають переможцем.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
пп. 4.8 У складі пропозиції надати розрахунок вартості послуги в електронному вигляді (в форматі pdf) (діюча версія програмного комплексу АВК або інша, сумісна з ним) у відповідності до таблиці у Додатку 2 ТД, а саме:
- «Договірна ціна»;
- локальний кошторис до «Договірної ціни» (з розрахунком одиничної вартості);
- розрахунок кошторисної заробітної плати;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
-дефектний акт;
- затверджені калькуляції розрахункової вартості 1 машино-години машин та механізмів, які будуть застосовуватися при виконані робіт.
Відповідно до збірника 18 «Благоустрій» Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи Кошторисних норм України містить ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтнобудівельні роботи (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, норми витрат будівельних матеріалів) для визначення потреби у ресурсах при виконанні робіт з благоустрою територій об’єктів, роботи з формувального обрізування дерев поділяються на формувальне обрізування дерев висотою до 5 м та більше 5 м., що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, який на даний час діє вказаний збірник (додається до вимоги) містить «Група 118 Формувальне обрізування дерев» (стор. 112 Збірника) у якому міститься інформація про витрати ресурсів та машини та механізми, які повинні використовуватися при проведенні робіт (надання послуг) з формувального обрізання дерев, що, в свою чергу, є предметом вказаної закупівлі.
Викопіювання зі Збірника
Аналізуючи інформацію, що зазначено вище (викопіювання) вбачається, що при розрахунку формувального обрізання дерев вище 5 метрів необхідно використовувати лише Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м Ресурсною елементною кошторисною нормою на ремонтно-будівельні роботи, яка міститься в Збірнику, на даний вид робіт не передбачено застосування кущорізу. відповідно до Збірника вона не включається до підсумкової відомості ресурсів, а підрядник не має право вности зміни в кошторисні норми України
Але Замовником проігноровано те, що Учасником при підготовці договірної ціни з додатками, в т.ч. підсумкової відомості ресурсів невірно зазначено ресурсну елементну кошторисну норму на ремонтнобудівельні роботи, а саме включено кущоріз, що в повній мірі невідповідає діючим кошторисним нормам України – Збірнику. Вказана невідповідність призводить до невірного розрахунку ціни та впливає на її формування, що, як наслідок призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Вказана вище інформація підтверджує незаконність, не обґрунтованість та безпідставність прийнятого замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дацко Володимир Олександрович
Дії замовника у повній мірі суперечать принципи здійснення публічних закупівель, які закріпленні в Законі України «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – не об’єктивне, з порушення вимог чинного законодавства, в тому числі діючих кошторисних норм України, намагання замовника визначити переможцем, учасника тендерна пропозиція якого не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам замовника;
3) запобігання зловживанням
Діючі кошторисні норми містяться за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/laws_detail/2718383894184331215?doc_type=6
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено наших прав та як наслідок порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей та кошторисних норм України
Підставою для подання вимоги є неправомірне рішення замовника торгів про визначення переможця
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Дацко Володимир Олександрович
Ігнорування вимоги потягне за собою порушення Замовником законодавства про закупівлі, та подальше звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України.
Фізична особа-підприємець Чистякова Галина Миколаївна
Розгорнути
Згорнути
04.03.2025 року Вами, як Замовником було опубліковано інформацію про проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Послуги з формувальної та омолоджувальної обрізки дерев на території Жмеринської міської територіальної громади
За результатами розгляду пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ФОП Дацко Володимир Олександрович
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17 березня 2025 року № 40 Замовником визнано ФОП Дацко Володимир Олександрович переможцем процедури закупівлі.
Фізична особа-підприємець Чистякова Галина Миколаївна не погоджується з рішенням уповноваженої особи так як воно не відповідає дійсності, нормам і суті Закону України «Про публічні закупівлі», та прийняте без належної перевірки та правового обґрунтування, з огляду на наступне:
1. Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
пп. 4.9 Замовником установлено імперативну умову - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Ліцензія та/або документ дозвільного характеру на виконання робіт на висоті відповідно до технічного завдання Замовника..
В свою чергу Переможець процедури закупівлі надає гарантійний лист від 11 березня 2024 року №16 в якому інформує Замовника , що не надає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, в зв’язку з тим, що дані документи знаходяться в процесі оформлення.
Проте, Переможцем не надано підтверджуючих документів, що гарантують надання та/або наявність дозволу під час підписання договору. Додатково інформую, що в разі подання вказаного дозволу інші Учасники будуть позбавлені права ознайомитись з даним дозволом, адже відповідно до гарантійного листа він буде наданий особисто Замовнику, що суперечить нормам та суті статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що достатньо було просто надати гарантійні листи без будь-яких підтверджень і учасника визнають переможцем.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
пп. 4.8 У складі пропозиції надати розрахунок вартості послуги в електронному вигляді (в форматі pdf) (діюча версія програмного комплексу АВК або інша, сумісна з ним) у відповідності до таблиці у Додатку 2 ТД, а саме:
- «Договірна ціна»;
- локальний кошторис до «Договірної ціни» (з розрахунком одиничної вартості);
- розрахунок кошторисної заробітної плати;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
-дефектний акт;
- затверджені калькуляції розрахункової вартості 1 машино-години машин та механізмів, які будуть застосовуватися при виконані робіт.
Відповідно до збірника 18 «Благоустрій» Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи Кошторисних норм України містить ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтнобудівельні роботи (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, норми витрат будівельних матеріалів) для визначення потреби у ресурсах при виконанні робіт з благоустрою територій об’єктів, роботи з формувального обрізування дерев поділяються на формувальне обрізування дерев висотою до 5 м та більше 5 м., що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, який на даний час діє вказаний збірник (додається до вимоги) містить «Група 118 Формувальне обрізування дерев» (стор. 112 Збірника) у якому міститься інформація про витрати ресурсів та машини та механізми, які повинні використовуватися при проведенні робіт (надання послуг) з формувального обрізання дерев, що, в свою чергу, є предметом вказаної закупівлі.
Викопіювання зі Збірника
Аналізуючи інформацію, що зазначено вище (викопіювання) вбачається, що при розрахунку формувального обрізання дерев вище 5 метрів необхідно використовувати лише Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м Ресурсною елементною кошторисною нормою на ремонтно-будівельні роботи, яка міститься в Збірнику, на даний вид робіт не передбачено застосування кущорізу. відповідно до Збірника вона не включається до підсумкової відомості ресурсів, а підрядник не має право вности зміни в кошторисні норми України
Але Замовником проігноровано те, що Учасником при підготовці договірної ціни з додатками, в т.ч. підсумкової відомості ресурсів невірно зазначено ресурсну елементну кошторисну норму на ремонтнобудівельні роботи, а саме включено кущоріз, що в повній мірі невідповідає діючим кошторисним нормам України – Збірнику. Вказана невідповідність призводить до невірного розрахунку ціни та впливає на її формування, що, як наслідок призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Вказана вище інформація підтверджує незаконність, не обґрунтованість та безпідставність прийнятого замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дацко Володимир Олександрович
Дії замовника у повній мірі суперечать принципи здійснення публічних закупівель, які закріпленні в Законі України «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі – не об’єктивне, з порушення вимог чинного законодавства, в тому числі діючих кошторисних норм України, намагання замовника визначити переможцем, учасника тендерна пропозиція якого не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам замовника;
3) запобігання зловживанням
Діючі кошторисні норми містяться за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/laws_detail/2718383894184331215?doc_type=6
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено наших прав та як наслідок порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей та кошторисних норм України
Підставою для подання вимоги є неправомірне рішення замовника торгів про визначення переможця
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Дацко Володимир Олександрович
Ігнорування вимоги потягне за собою порушення Замовником законодавства про закупівлі, та подальше звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України.
Фізична особа-підприємець Чистякова Галина Миколаївна
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2025 08:43
Шановний Учасник! Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Дацко В.О. скасовано. Проте, в свою чергу Додатком 1 до тендерної документації пунктом 4.8. встановлено вимогу надання наступних документів:
У складі пропозиції надати розрахунок вартості послуги в електронному вигляді (в форматі pdf) (діюча версія програмного комплексу АВК або інша, сумісна з ним) у відповідності до таблиці у Додатку 2 ТД, а саме:
- «Договірна ціна»;
- локальний кошторис до «Договірної ціни» (з розрахунком одиничної вартості);
- розрахунок кошторисної заробітної плати;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
-дефектний акт;
- затверджені калькуляції розрахункової вартості 1 машино-години машин та механізмів, які будуть застосовуватися при виконані робіт.
Жодних вимог щодо того, що договірна ціна має бути складена у відповідності діючих нормативних актів, нами як Замовниками не було встановлено.
У складі пропозиції надати розрахунок вартості послуги в електронному вигляді (в форматі pdf) (діюча версія програмного комплексу АВК або інша, сумісна з ним) у відповідності до таблиці у Додатку 2 ТД, а саме:
- «Договірна ціна»;
- локальний кошторис до «Договірної ціни» (з розрахунком одиничної вартості);
- розрахунок кошторисної заробітної плати;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
-дефектний акт;
- затверджені калькуляції розрахункової вартості 1 машино-години машин та механізмів, які будуть застосовуватися при виконані робіт.
Жодних вимог щодо того, що договірна ціна має бути складена у відповідності діючих нормативних актів, нами як Замовниками не було встановлено.
Номер вимоги: UA-2025-03-04-012683-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Чистякова Галина Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2913416461
Дата подання: 18 березня 2025 15:30
Копія звернення в Держаудитслужбу. Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем ФОП Дацко Володимир Олександрович 04.03.2025 року
Назва територіального відділення Держаудитслужби
(за місцезнаходженням Заявника)
Адреса: УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Телефон: (0432)662896
Електронна адреса: 260200@dasu.gov.ua
Назва територіального відділення Держаудитслужби
(за місцезнаходженням Замовника
Адреса: УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Телефон: (0432)662896
Електронна адреса: 260200@dasu.gov.ua.
В копії Замовнику торгів:
Управління житлово-комунального господарства
Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактна особа: Худенко Тетяна Дмитрівна
Телефон: +380433250100
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл.,
місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Звернення
Я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИСТЯКОВА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
ІПН 2913416461; адреса реєстрації: 24300, Вінницька обл,Гайсинський р-н смт.Тростянець, вул. Поштова, буд. 38; тел. контактної особи: 0674322739 , ПІБ контактної особи: Чистякова Галина Миколаївна, ел. пошта: fopchistyakova@gmail.com, інформую про наявність порушеньу сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Прошу провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення при проведенні Відкритих торгів з Особливостями у системі електронних закупівель ProZorro замовником Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області на закупівлю (ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож), предмет закупівлі Послуги з формувальної та омолоджувальної обрізки дерев на території Жмеринської міської територіальної громади, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-04-012683-a
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИСТЯКОВА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА, вбачає, що замовник вчинив такі порушення:
— невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
— укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та / або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04-012683-a у загальному доступі, та у вимозі поданій Замовнику фізичною особою підприємцем ЧИСТЯКОВОЮ ГАЛИНОЮ МИКОЛАЇВНОЮ .
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2025-03-04-012683-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2025-03-04-012683-a
3. Перевірити дії посадових осіб, замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4. Зобов’язати замовника Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності
6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7.Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника у строки та порядку, передбачені чинним законодавством електронною поштою на адресу: fopchistyakova@gmail.com
Фізична особа-підприємець Чистякова Г.М.
Розгорнути
Згорнути
(за місцезнаходженням Заявника)
Адреса: УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Телефон: (0432)662896
Електронна адреса: 260200@dasu.gov.ua
Назва територіального відділення Держаудитслужби
(за місцезнаходженням Замовника
Адреса: УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Телефон: (0432)662896
Електронна адреса: 260200@dasu.gov.ua.
В копії Замовнику торгів:
Управління житлово-комунального господарства
Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактна особа: Худенко Тетяна Дмитрівна
Телефон: +380433250100
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл.,
місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Звернення
Я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИСТЯКОВА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
ІПН 2913416461; адреса реєстрації: 24300, Вінницька обл,Гайсинський р-н смт.Тростянець, вул. Поштова, буд. 38; тел. контактної особи: 0674322739 , ПІБ контактної особи: Чистякова Галина Миколаївна, ел. пошта: fopchistyakova@gmail.com, інформую про наявність порушеньу сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Прошу провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення при проведенні Відкритих торгів з Особливостями у системі електронних закупівель ProZorro замовником Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області на закупівлю (ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож), предмет закупівлі Послуги з формувальної та омолоджувальної обрізки дерев на території Жмеринської міської територіальної громади, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-04-012683-a
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИСТЯКОВА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА, вбачає, що замовник вчинив такі порушення:
— невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
— укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та / або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04-012683-a у загальному доступі, та у вимозі поданій Замовнику фізичною особою підприємцем ЧИСТЯКОВОЮ ГАЛИНОЮ МИКОЛАЇВНОЮ .
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2025-03-04-012683-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2025-03-04-012683-a
3. Перевірити дії посадових осіб, замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4. Зобов’язати замовника Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності
6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7.Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника у строки та порядку, передбачені чинним законодавством електронною поштою на адресу: fopchistyakova@gmail.com
Фізична особа-підприємець Чистякова Г.М.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2025-03-04-012683-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чистякова Галина Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2913416461
Дата подання: 18 березня 2025 15:41
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем
Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, який на даний час діє вказаний збірник (додається до вимоги)
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2025 09:10
Шановний Учасник! Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Дацко В.О. скасовано. Крім того, Учасник на виконання умов пункту 4.9. Додатку 1 до тендерної документації надав лист-пояснення щодо дозволу, що на нашу думку жодним чином не порушує вимог тендерної документації. Але враховуючи Вашу позицію з даного приводу, нами було прийнято рішення щодо скасування рішення щодо визачення переможця закупівлі з метою надання ФОП Дацко О.В. 24 години на виправлення невідновідностей. У разі невиконання ним нашої вимоги, тендерну пропозицію ФОП Дацко О.В. - буде відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Дацко Володимир Олександрович |
597 795,41
UAH з ПДВ
|
522 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чистякова Галина Миколаївна |
596 010,33
UAH з ПДВ
|
581 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Дацко Володимир Олександрович #3277407176 |
Рішення скасоване |
522 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 08:22
|
|
ФОП Дацко Володимир Олександрович #3277407176 |
Переможець |
522 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2025 15:56
|
Додаток 1 Договірна ціна до договору 95.pdf | укладений |
01 квітня 2025 15:55
|
Договір 95.pdf | укладений |
01 квітня 2025 15:55
|