Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бахіли утеплені (колір G0822)
Очікувана вартість
46 957 500,00 UAH
UA-2025-03-04-012424-a 752ee68ec5e942149c6eec9f7e9b6576
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Олександрович

+380630662699 r.horban@sb3075.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Роман Олександрович
+380630662699
r.horban@sb3075.com.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2025 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 13 березня 2025 13:35
Початок аукціону: 13 березня 2025 13:35
Очікувана вартість: 46 957 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234 787,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1408725 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пара
Бахіли утеплені (колір G0822)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Кіровоградська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
10000 пара
Бахіли утеплені (колір G0822)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Кіровоградська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
10000 пара
Бахіли утеплені (колір G0822)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Кіровоградська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати, у безготівковій формі, за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.

Сума забезпечення: 1408725 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Оригінал платіжної інструкції
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відсутнє
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Оригінал платіжної інструкції
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
04 березня 2025 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2025 16:09
Оголошення бахіли 0822.docx
04 березня 2025 16:09
Додаток №3 бахіли 0822.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін у Додаток 2
Дата подання: 05 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 06 березня 2025 12:35
Доброго дня. Звертаємося до Вас з проханням внести зміни в Додаток № 2 до оголошення ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: Бахіли утеплені (ТС A01XJ.80735-424:2023(01): колір G0822 , особливості застосування № 19, пункт 1 роз’яснення до вимог координат кольору № 8), оскільки в зазначеному Вами роз’ясненні до вимог координат кольору № 8 п.1 - відсутній такий асортимент товару як бахіли, тобто дані роз’яснення № 8 п. 1 не розповсюджуються на бахіли. Просимо замінити дану вимогу на таку: п. 6 роз’яснення до вимог координат кольору № 2 (в ньому наявна така товарна група як бахіли). Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимогами Замовника встановлено відповідність кольорометричних показників тканини предмету закупівлі саме за пунктом 1 роз’яснення до вимог координат кольору №8.
Аналогічний договір
Дата подання: 07 березня 2025 10:16
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:33
Добрий день! Чи буде вважатись аналогічним договір за кодом ДК 35810000-5 Індивідуальне обмундирування, але з іншою назвою предмета закупівлі?
Відповідь: Фраза "індивідуальне обмундирування (бахіли утеплені)" означає, що:
35810000-5 – Індивідуальне обмундирування: Це код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП). Він вказує на загальну категорію товарів, до якої належать бахіли.
(Бахіли утеплені): Це конкретний вид індивідуального обмундирування, який уточнює, про який саме товар йдеться.
Тобто, текст в дужках служить для:
уточнення конкретного товару, що відноситься до загальної категорії "індивідуальне обмундирування".
надання більш детальної інформації про предмет закупівлі або постачання.
Таким чином, коли в тендерній документації або договорі зазначено "аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Бахіли утеплені)", це означає, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати договори, предметом яких було постачання або виготовлення саме утеплених бахіл, які відносяться до категорії індивідуального обмундирування.
Аналогічний договір
Дата подання: 07 березня 2025 12:33
Дата відповіді: 07 березня 2025 12:40
Доброго дня! Чи буде вважатись аналогічним договір за предметом закупівлі "Бахіли утеплені, вид 2" за кодом ДК "021:2015-35810000-5 Індивідуальне обмундирування"?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, якщо "Бахіли утеплені, Вид 2" відносяться до такого готового виробу як Бахіли утеплені за кодом ДК "021:2015-35810000-5 Індивідуальне обмундирування", то так, буде вважатись як аналогічний! Дякуємо!
Емблема
Дата подання: 07 березня 2025 13:02
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:18
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надавати у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу випробувань на бахіли утеплені, колір Мультикам, виданого (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній сфері, з урахуванням особливостей застосування ТУ №19. В даних особливостях № 19 зазначено, що етикетка та товарний ярлик повинні бути «без напису «емблема Збройних Сил України». Просимо роз’яснення, чи вірно ми розуміємо, що на маркуванні не повинно бути саме емблеми ЗСУ, проте постачальник (виробник) може розмістити в маркуванні емблему Національної Гвардії України та це не буде вважатися помилкою в протоколі випробувань? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Емблеми ЗСУ та НГУ не вимагається особливостями застосування №19, тобто їх немає бути.
Висновок СЕЕ
Дата подання: 07 березня 2025 13:03
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:18
Доброго дня! В пункті 6.6 проекту Договору (Додаток 3 до тендерної документації)зазначено, що на кожну партію товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику (товароодержувачу) наступні документи, а саме: на сировину та матеріали (фурнітуру) з яких виготовляється виріб, або на виріб в цілому протокол випробувань відповідності Товару вимогам безпеки для здоров’я і життя людини згідно з чинним законодавством України виданий випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність національним агентством з акредитації України. Зазначаємо, що протокол випробувань відповідності вимогам безпеки для здоров’я і життя людини – це внутрішній документ акредитованої (уповноваженої) установи, на підставі якого дана уповноважена установа надає заявникові Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому просимо уточнення, чи буде вірним та таким, що відповідає вимогам даного пункту, надання при поставках товару Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок (Бахіли утеплені, колір G0822) Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так
Свідоцтво ПДВ
Дата подання: 07 березня 2025 13:14
Дата відповіді: 07 березня 2025 14:21
Добрий день. В переліку документів переможця присутня вимога надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності). Щодо Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток: Згідно норм чинного законодавства України документу у вигляді свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток – не існує. У зв’язку з тим, що Переможець спрощеної закупівлі не зможе виконати вимогу про надання копії неіснуючого документу, просимо виключити документ, у вигляді копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток, з переліку документів для Переможця спрощеної закупівлі, який міститься в п. 16.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість: Вже тривалий час платникам податку на додану вартість органи Державної податкової служби, замість Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість видають Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Враховуючи вищевказане, з метою недопущення дискримінації учасників та додержання рівного ставлення до них, просимо замінити в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі документ «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість» на «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі надання еквівалента документа, що підтверджує реєстрацію суб'єкта господарювання платником податку (свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва про реєстрацію платником єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку тощо), таке підтвердження вважатиметься належним чином виконаним. Враховуючи наведене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребує внесення нагальних змін.
Маркування виробу
Дата подання: 07 березня 2025 18:47
Дата відповіді: 08 березня 2025 09:39
Добрий день! Надайте будь ласка уточнення стосовно маркування виробу, а саме, як потрібно в маркуванні вказувати назву виробу: "Бахіли утеплені, КОЛІР G0822" ( згідно тендерної документації та особливостей №19), чи "Бахіли утеплені, ВИД G0822" (згідно ТС).?
Відповідь: Шановний Учаснику. В Тенндерній дркументації, а саме в Додатку 2 "Технічні вимоги" прямо вказано на відпловідність якому документу має відповідати товар. Дякуємо за запитання!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-04-012424-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 21 березня 2025 19:00
Неправомірне відхилення пропозиції
На веб – порталі уповноваженого органу 04.03.2025 року Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (надалі - Замовник) було оприлюднено Оголошення №UA-2025-03-04-012424-a, про спрощену закупівлю - Бахіли утеплені (колір G0822) у кількості 10 000 пар.
ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (надалі - Учасник) є Учасником даної закупівлі та подало свою пропозицію у спосіб та строки передбачені Замовником.
19.03.2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №231 від 19.03.2025 року (надалі - Протокол), відповідно до якого Замовником прийнято рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Відповідно до протоколу Замовника №231 від 19.03.2025 року, Замовником відхиллено пропозицію Учасника через те, що пропозиція Учасника не відповідає наступним вимогам:
1. При розгляді пропозиції Учасника голова робочої групи Горбань Р.О. довів, що відповідно положень пункту 6 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з якими учасник має надати:

«6. Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України за Переліком № 25 лабораторних випробовувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації.»

На виконання даної вимоги Замовника учасником було надано наступний документ: ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ № 2025.01.03.11.01 від 11 березня 2025 р. ((Д2 6 Протокол Бахіли_ G0822.pdf)).
Змістом розділу 8 вищевказаного документу визначені показники згідно цього ж розділу, через що Висновок даного протоколу позбавлений сенсу.

2. При розгляді пропозиції Учасника голова робочої групи Горбань Р.О. довів, що відповідно положень пункту 5 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з якими учасник має надати:

«5. Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.»

На виконання даної вимоги Замовника учасником було надано наступний документ: СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ №UA.OC-01.2179-25 ((Д2 5 Сертифікат_ бахіли G0822.pdf))
Вищезазначений Сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТС A01XJ.80735-424:2023 (01), а свідчить про відповідність лише за окремими показниками.

Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Учасник не згоден з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що прийнято із порушенням принципів проведення закупівель, протиправним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 2 Оголошення Замовника для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.
Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України за Переліком № 25 лабораторних випробовувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації**.

Відповідно до п. 9 Особливостей 19 встановлено наступні особливості застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України для Бахіл утеплених за ТС A01XJ.80735-424:2023 (01):
На підставі пункту 3.1.3. колір предмета G 0822 або Мультикам (залежно від кольору в якому замовляється);
У пункті 3.1.8.2. етикетка без емблеми Збройних Сил України, без ННН (номенклатурний номер НАТО), напис «ВЛАСНІСТЬ ЗБРОЙНИХ СМИЛ УКРАЇНИ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» замінити написом «ВЛАСНІСТЬ НГУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ»;
У пункті 3.1.8.3. товарний ярлик без емблеми Збройних Сил України, без ННН (номенклатурний номер НАТО), напис «ВЛАСНІСТЬ ЗБРОЙНИХ СМИЛ УКРАЇНИ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» замінити написом «ВЛАСНІСТЬ НГУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ»;
У пункті 3.1.8.4. пакувальний лист без емблеми Збройних Сил України.

Відповідно до п. 11 Переліку № 25 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації передбачений наступний перелік випробувань:
У готовому предметі перевіряється:
1. Поліамідна тканина з поліуретановим покриттям:
Вміст складників сировинного складу;
Поверхнева густина;
Кількість ниток на 10 см (по основі, по утоку);
Стійкість фарбування до: до прання, сухого тертя, мокрого тертя;
Колір виробу згідно технічної документації.

Дані показники визначені п. 3.1.6.2 ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)

2. Підошва:
Опір згинання, збільшення розмірів після проведення 60 кілоциклів згинання;
Міцність кріплення підошви з верхом взуття;

Дані показники визначені п. 3.1.6.10 ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)

3. Лінійні виміри та маркування.
Дані показники визначені п. 3.1.8.1 , п. 3.1.5 та Додатком 1 ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)
Додатково на відрізках матеріалів, що застосовані для виготовлення предмета перевіряються:
1. Поліамідна тканина з поліуретановим покриттям:
Вміст складників сировинного складу;
Поверхнева густина;
Водотривкість;
Розривне зусилля (по основі, по утоку);
Опір стирання;
Стійкість до мінусових температур

Дані показники визначені п. 3.1.6.2 ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)

2. Підкладкова тканина;
Вміст складників сировинного складу;
Поверхнева густина;
Розривне зусилля (по основі, по утоку);
Опір стирання.

Дані показники визначені п. 3.1.6.3 ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)

3. Пакет матеріал утеплювача:
Тепловий опір.

Дані показники визначені п. 3.1.6.4 ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)

У складі пропозиції Учасником завантажено Протокол випробувань №2025.01.03.11.01 від 11.03.2025 року, у розділі 7 (РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАНЬ) якого містяться всі вищевказані випробування відповідно до Переліку №25, а Розділ 8 (ВИСНОВОК) містить висновок про відповідність зразків бахіл Учасника ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України.
Зазначене у протоколі Замовника «…Змістом розділу 8 вищевказаного документу визначені показники згідно цього ж розділу, через що Висновок даного протоколу позбавлений сенсу…» є виключно проявом дискримінації з боку Замовника до Учасника, та свідчить про надуманість (штучність) такої підстави для відхилення Учасника, адже Замовник не наділений повноваженнями та не є органом акредитації, аби встановлювати які документи видані випробувальною лабораторією наділені сенсом, а які ні! Протокол наданий Учасником містить всі необхідні випробування та висновок про відповідність технічним та якісним вимогам Замовника відповідно до Переліку №25 та Особливостей №19. А посилання на розділ 8 у самому розділі 8 протоколу, де логічніше було б посилання на розділ 7 протоколу, є опискою та формальною (несуттєвою помилкою), та взагалі не потребує уваги Замовника та не робить протокол неналежним.

Щодо другої «штучної» підстави для відхилення Учасника та зазначення з цього приводу у протоколі Замовника «…Вищезазначений Сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТС A01XJ.80735-424:2023 (01), а свідчить про відповідність лише за окремими показниками…» то вище нами зазначено, що кожний показник випробувань за Переліком №25 відповідає певному пункту ТС (ВИЩЕ ВИДІЛЕНО ЖИРНИМ ТА ПІДКРЕСЛЕНО).

Крім того, Оголошенням Замовника встановлено необхідність для Учасника надати - Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі. Замовником не встановлено у Оголошені вимоги до форми даного сертифікату та його змісту.

Відповідно до п.2 Оголошення Замовника, предметом закупівлі є - Бахіли утеплені (колір G0822).

У складі пропозиції Учасником надано сертифікат відповідності №UA.OC-01.2179-25 від 11.03.2025, який видано на відповідність Продукції – Бахіли утеплені в маскувальному малюнку «G0822» (що повністю відповідає предмету закупівлі Замовника) де зазначено про відповідність продукції вимогам ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України за Переліком № 25 лабораторних випробовувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації, де кожен пункт випробувань за Переліком №25 розписано із посиланням на конкретний пункт ТС.
Крім того, у Оголошені Замовника не зазначено, що сертифікат відповідності повинен бути виданий на відповідність предмета закупівлі саме вимогам ТС A01XJ.80735-424:2023, а встановлено лише вимогу про те, що сертифікат відповідності повинен бути виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника та про відповідність предмета закупівлі. При цьому у протоколі Замовника не зазначено у чому саме продукція запропонована Учасником, відповідно до наданого сертифікату не відповідає ТС A01XJ.80735-424:2023, якщо у сертифікаті чітко зазначено про відповідність усім вимогам за переліком випробувань №25.

У зв’язку із чим відхилення ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» з цих підстави є протиправним, адже наданий Учасником протокол випробувань містить всі випробування за Переліком №25 з Особливостями №19, а Сертифікат випробувань видано на відповідність предмета закупівлі.
З аналізу вищевикладеного вбачається, що Замовником протиправно прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту», чим застосовано дискримінаційний підхід до оцінки пропозицій учасників та таке рішення підлягає скасуванню, як незаконне.
Також на застосування дискримінаційного підходу Замовника до оцінки пропозицій Учасників свідчить відверте лобіювання інтересів іншого учасника ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД», якого Замовником протиправно визнано переможцем не дивлячись на невідповідність пропозиції даного Учасника якісним та технічним вимогам Замовника, а саме:
На підтвердження відповідності предмету закупівлі товару запропонованого ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД», у складі пропозиції було завантажено сертифікат відповідності UA.KR.033.0255-25 виданий ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія.
При цьому відповідно до п. 5 Додатку №2 Оголошення Замовника останнім вимагалося видача такого сертифікату Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.

Сфера акредитації органу, що здійснює сертифікацію продукції, процесів, послуг та акредитується відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019, формується відповідно до форми Ф-08.12.17, яка передбачає формування сфери акредитації для органів з сертифікації, що проводять роботи з оцінки відповідності в законодавчорегульованій сфері (Таблиці 1, 2) та в сфері добровільної сертифікації (Таблиця 3).
Відповідно до Сфери акредитації ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія ( розміщено за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1h4VIJYPakmcZJSrrqo7lNKzybIgp3qAf/view , ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія не має сфери акредитації 15.2 Взуття на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) (сторінка 25 сфери акредитації, скан копія додається).
Але не дивлячись на надання ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» сертифікату відповідності органом з сертифікації, ЯКИЙ НЕ Є АКРЕДИТОВАНИМ НААУ У ВІДПОВІДНІЙ СФЕРІ (немає права на перевірку показників на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)) та який в принципі немає права видати сертифікат відповідності на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) , Замовник визначає даного Учасника переможцем, що свідчить про протиправну зацікавленість Замовника в певних учасниках, заради інтересів яких Замовник готовий протиправно відхилити Учасника з належними документами за «штучними» підставами.
Все вищевикладене свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до оцінки пропозицій ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (якого протиправно відхилили) та ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» (якого протиправно визначено переможцем).
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством,-
ПРОШУ:
1. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075), оформлене Протокольним Рішенням №231 від 19.03.2025 року, про відхилення пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за Оголошенням №UA-2025-03-04-012424-a.
2. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075), оформлене Протокольним Рішенням №233 від 21.03.2025 року, про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» за Оголошенням №UA-2025-03-04-012424-a.
3. Визначити ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» переможцем процедури закупівлі за Оголошенням №UA-2025-03-04-012424-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2025 17:27
Шановний учаснику!
1) Щодо першого питання Вашої вимоги. Дана закупівля здійснюється для забезпечення потреб військовослужбовців Національної гвардії України, та направлена на збереження життя та здоров'я військових, які беруть безпосередню участь в бойових діях. Рішення замовника не можуть базуватись на припущеннях щодо наявності описок або іншого роду "технічних помилок" висновків акредитованих випробувальних лабораторій. Замовник розглядає надані документи щодо відповідності наданих документів його технічним вимогам та не може робити припущення щодо наявності "формальних описок" виключаючи потенційну можливість компиляту висновку або іншої форми можливого спотворення його результату.
Після ретельного розгляду вашої пропозиції, аналізу наданих документів та вивчивши вашу вимогу, ми змушені повідомити, що не можемо розглядати лист вашої лабораторії як доказ або еталон. Наше рішення ґрунтується на наступних обґрунтованих фактах:
1. Систематичні помилки у результатах аналізів: Ми виявили численні випадки невідповідності результатів аналізів, наданих лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», що ставить під сумнів їх достовірність та надійність (дані факти наявні у закупівлях де Учасники завантажують лабораторні випробування видані саме ТОВ «АКАДЕМТЕСТ»).
2. Підозри щодо можливої підробки документів: Наявні факти, що свідчать про можливу фальсифікацію документації, що є неприпустимим та порушує принципи етичної та професійної діяльності. Під час ділового листування лабораторія надала документ, який був погоджений Вами як Замовником на виконання робіт з грубою помилкою, на що було нами закцентовано увагу і вони "успішно" замінили першу (титульну сторінку) без погодження з Замовником та надіслали нам новий (свіжий) скан. Дана інформація буде долучена у форматі скрін-знімку з електронної пошти.
3. Недбале ставлення до ділової комунікації: Неодноразові помилки у власній назві лабораторії у діловому листуванні свідчать про низький рівень уважності та професіоналізму. Дані докази також будуть долучені до наданої відповіді у вигляді скрін-знімку.
З огляду на вищезазначені обставини, ми не можемо ризикувати якістю закупованого товару та репутацією нашої організації, базуючись на відповідях, експертних висновках та ішими документами лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ».
Ми розуміємо, що це рішення може викликати ваше розчарування, проте вважаємо його необхідним для забезпечення надійності та якості нашої роботи.
Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
2) Щодо другого питання Вашої вимоги. Замовником встановлена вимога щодо надання Учасниками сканованого оригіналу в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.
В даній вимозі відсутні уточнення щодо можливого надання висновку про відповідність пропонованого товару на підставі зменшеного переліку показників випробувань, що базуються виключно на переліку № 25 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації. Сертифікат відповідності відповідно до п.5 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі має бути виданий на предмет закупівлі, тобто повністю базуватись на Технічній специфікації Міністерства оборони України A01XJ.80735-424:2023 (01),, особливості застосування № 19, п. 1 роз’яснення до вимог координат кольору № 8.
Дана вимога сформована з метою всеохоплюючого експертного вивчення предмета закупівлі, оскільки перелік № 25 містить лише низку лабораторних випробувань щодо відповідності предмета закупівлі. Отримання сертифікату відповідності виключно за показниками, що дублюють результати протоколу (ів) випробувань було б зайвою та безсенсовою бюрократизацію процесу спрощеної закупівлі, яка не надавала б замовнику додаткової інформації щодо якості пропонованого товару. Натомість, отримання або надання наявного сертифікату відповідності протоколу випробувань на відповідність товару відповідній специфікації МОУ з урахуванням вимог НГУ, дозволяє отримати додаткове незалежне підтвердження відповідносте пропонованого товару всім технічним вимогам замовника. Враховуючи скарги учасників на велику завантаженість випробувальних лабораторій, дана вимога покликана спростити процес участі у відповідних закупівлях. Наголошуємо, що отримання сертифікату відповідності, що дублює зміст протоколу випробувань є безсенсовим та не несе смислового навантаження та змістовності. Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
3) Щодо третього питання Вашої вимоги. Відповідно до сфери акредитації Криворізької філії ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації", даний орган оцінки відповідності акредитований за групою продукції "взуття", конкретна назва продукції, процесів, послуг:
- взуття, крім спортивного, захисного, ортопедичного.
- взуття спортивне.
- взуття захисне та взуття іншого призначення
- взуття із захисним металевим підноском
- частини взуття (устілки).
Тобто, в сфері акредитації переможця закупівлі наявна відповідна група товарів. Вимогами Замовника не встановлено вимог щодо зазначення в сфері акредитації конкретної технічної специфікації, оскільки така вимога скоротить потенцільну кількість органів оцінки відповідності до одного-двух суб'єктів господарювання на всю країну, що унеможливіть вільну участь всіх бажаючих виробників та постачальників у відповідних закупівлях, та негативно вплине на конкуренцію, а також цінових результатів редукціону. Крім того, якщо спускатися до таких високих матерій, як перелік технічних специфікацій, звертаємо увагу, що наразі замовнику невідомо про жодний орган оцінки відповідності який в сфері акредитації має зазначення відповідної технічної специфікації МОУ з зазначенням особливостей застосування НГУ. Враховуючи вищенаведене, дана вимога є такою, що не підлягає задоволенню.
Додатково додаємо лист роз’яснення від Криворізької філії ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-02-000037 ● 68b7cc92c8f34d99b19b7d813569ea0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2025 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.04.2025 № 101

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-04-012424-a 04.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-07 15:12:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бахіл утеплених (колір G0822) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-04-012424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» вимог пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» під час укладання договору про закупівлю документів визначених в Оголошенні.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-10 15:10:02

Добрий день! Надаємо роз'яснення щодо вашого запиту

Доброго дня!
На виконання Вашої запиту на пояснення від 07.04.2025 База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) повідомляє таке.
1) Щодо першого питання запиту на пояснення.
З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель. В свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГУ) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Орієнтовна очікувана вартість визначається на підставі «Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік напрямком речового забезпечення від 06.01.2025 № 27/11/4/1-327 (далі - Перелік), що затверджується відповідним наказом командувача Національної гвардії України.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі з рамках проведення оборонних закупівель уповноваженими підрозділами Національної гвардії України проводиться на декількох етапах/рівнях.
Відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 № 330, першочергове визначення вартості предмета закупівлі для формування Переліку здійснюється відповідальним структурним підрозділом ГУ НГУ.
На другому етапі, відповідно до розпорядження командувача Національної гвардії України від 17.10.2023 №27/17-8568, з метою ефективного використання бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету, Замовник перед здійсненням оголошення кожної процедури закупівлі здійснює додатковий ринковий моніторинг цін на предмет закупівлі.
На підставі здійсненого фахівцями Замовника моніторингу рингу джему малинового було встановлено, що середньоринкова ціна за 1 пару становить 1 907,15 грн, що перевищувало цінові межі, які встановлені ГУ НГУ та складали 1 878,30 грн. Враховуючи вищенаведене, замовником було визначено очікуваною вартістю ціну, яка встановлена ГУ НГУ, а саме 1 878,30 грн, що в перерахунку на загальний обсяг закупівлі склало 46 957 500,00 грн.
Фахівцями замовника здійснювався моніторинг цін з урахуванням необхідних якісних характеристик визначеними Бахіли утеплені (далі – Технічні вимоги), ТС A01XJ.80735-424:2023 (01): колір G0822 з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України.
Копії відповідних документів додаються. Звертаємо увагу, що у зв’язку з чутливим змістом документів щодо оборонних закупівель, положення, що не стосуються предмету закупівлі (моніторингу) скриті (заштриховані).
Щодо другого та третього питання відповідні скан-копії документів надані.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-10 13:53:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бахіл утеплених (колір G0822) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-04-012424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» вимог Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) із зазначенням інформації про обсяг постачання, номер та дата укладання договору, кількість поставлених одиниць товару, тощо.
2. Надати пояснення щодо об’єктивних причин відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» позаяк у складі пропозиції учасник завантажив відповідні документи, які доступні до перегляду (файл.Д2 6 Протокол Бахіли_ G0822.pdf) та (файл.Д2 5 Сертифікат_ бахіли G0822.pdf).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-15 17:16:45

Добрий день! Надаємо відповідь на Ваш запит.


Доброго дня!
1) Щодо першого питання відповідний документу під назвою «4. Довідка аналогічний.pdf» долучений Учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» до складу пропозиції.
2) Щодо другого питання повідомляємо наступне:
З метою забезпечення безпеки та оборони держави, відсічі збройної агресії та відвернення загроз національній безпеці на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення) керується вимогами наступних нормативно-правових актів: Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Закон України "Про оборонні закупівлі" від 17.07.2020 № 808-IX, Постанова КМУ "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постанова КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Вищезгаданий перелік нормотворчих положень створює правове поле для проведення оборонних закупівель у невідривній взаємодії з чинним законодавством України. Неухильно керуючись цими постулатами, кожен фахівець закупівельного сектору Бази забезпечення формує середовище добросовісної конкуренції задля раціонального та ефективного використання державних коштів і, як наслідок, реалізації державного та демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель.
Відтак, у межах проведення спрощеної закупівлі Бахил утеплених (колір G 0822) за ідентифікатором UA-2025-03-04-012424-a Замовником було розглянуто ряд пропозицій учасників. Враховуючи власний досвід, що ґрунтується на системному аналізі положень чинного законодавства України та всебічного, повного й об'єктивного розгляду всіх наданих у складі пропозиції учасника ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту" документів у їх сукупності, Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції даного учасника. З метою належного тлумачення вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), наводимо цитату щодо вимог до сертифіката відповідності на запропонований товар: "Сканований оригінал у кольоровому вигляді чинного(-их) сертифіката(-ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника". Отже, сертифікат має підтверджувати повну відповідність запропонованого товару вимогам, наведеним у технічній специфікації, з урахуванням специфічних вимог Замовника до товару, та спроможність учасника до серійного виробництва об'єкта дослідження. Вивчаючи наданий учасником ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту" Сертифікат відповідності UA.OC-01/2179-25 (Д2 5 Сертифікат_бахіли G0822.pdf), в пункті "Відповідає вимогам" зазначено інформацію про відповідність запропонованого товару за низкою окремих пунктів технічної специфікації, а саме: пп 3.1.5 Додаток 1, пп. 3.1.6.2 табл. 4 (п 1-6, 8, 10), пп 3.1.6.3 табл. 5, пп 3.1.6.4 табл. 6 (примітка: тепловий опір), пп. 3.1.6.10 табл. 9 (п 4, 6), пп 3.1.8.1, пп 3.1.8.2, пп 3.1.8.3. Наданий Учасником документ фактично дублює інформацію, наведену в іншому документі, який підтверджує якісні та технічні характеристики товару, а саме Протоколі випробувань № 2025.0103.11.01 (Д2 6 Протокол Бахіли_G0822.pdf), що нівелює значення Сертифіката відповідності для оцінки пропозиції Учасника. Відзначимо, що пропущені пункти мають ключове значення для підтвердження спроможності серійного виробництва товару. Для прикладу: пп 3.1.4 (Розміри предмету) та табл. 2, пп 3.1.6.1 табл. 3 (!!!Перелік, призначення матеріалів та фурнітури, з яких виготовляється предмет), ряд пунктів табл. 4 пп 3.1.6.2 (Показники якості поліамідної тканини з поліуретановим покриттям), показники табл. 6 пп 3.1.6.4, пп 3.1.6.5-3.1.6.9 (!!!Тасьма текстильна, Текстильні застібки, Застібка-блискавка, Нитки швейні, Шнур-паракорд). Замовник встановив вимогу щодо надання Сертифіката відповідності для підтвердження відповідності пропонованого товару ТС в цілому, а не за окремими пунктами, що дозволяє зекономити Учасникам час на сертифікацію товару та може бути проведений паралельно або до моменту початку процесу лабораторних випробувань. Проведена сертифікація не дала змоги Замовнику отримати інформацію про всі використані при виробництві матеріали та застосовані методи контролю, що містяться поза межами змісту Протоколу випробувань.

Додатково зазначимо, що за результатами детального вивчення пропозиції даного учасника та долучених до складу пропозиції документів, фахівці Замовника дійшли висновку про беззаперечну фальсифікацію Протоколу випробувань з наступних причин: Замовником розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене Протокольним рішенням № 161 від 4 березня 2025 року, в якому серед інших вимог до предмету закупівлі зазначено відповідність предмету закупівлі п. 1 Роз’яснення координат кольору матеріалу від 10.05.2024 № 8 (далі - Роз'яснення). В змісті даного Роз'яснення не зазначено Бахил утеплених, а отже і дізнатись про дану вимогу Замовника раніше моменту публікації Оголошення не було можливим. Вивчивши зміст Протоколу випробувань № 2025.0103.11.01, відзначимо дату відбору зразків 17.02.2025 та дату початку випробувань 26.02.2025. Фахівцями Замовника, аналізуючи зміст вищезгаданого документу, було прийняте рішення звернутись за роз'ясненням до ОС ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" стосовно заявки на проведення досліджень, отриманої від ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту" (відповідна заявка буде долучена). Отримана в листуванні зі згаданою лабораторією інформація містить чимало змістових помилок та спроб ввести в оману Замовника, зокрема зазначена в Заявці відповідність продукції вимогам TC A01XJ.03066-210:2021 (01) "Труси чоловічі", зокрема в ході листування випробувальна лабораторія протягом двох годин надала різні екземпляри одного і того самого документу, в яких зазначено різні технічні специфікації до предмету випробувань (зміст відповідного листування додається). Виходячи з вищенаведеного, фахівцями Замовника, керуючись багаторічним досвідом у сфері публічних та оборонних закупівель та на підставі раніше згаданих фактів, було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту".

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день! Надаємо аргументоване заперечення до висновку моніторингу.

2025-04-22 16:54:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 02 травня 2025

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2025 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ" 46 957 500,00
UAH з ПДВ
46 722 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 46 851 000,00
UAH з ПДВ
46 851 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" 46 900 500,00
UAH з ПДВ
46 900 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Ріц Роман Олександрович 46 957 500,00
UAH з ПДВ
46 957 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 46 957 500,00
UAH з ПДВ
46 957 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2025 20:56
Електронний підпис
12 березня 2025 20:56
Електронний підпис
12 березня 2025 20:55
Бахіли G0822_37-0276-25.pdf
12 березня 2025 20:55
Атестат_20632_2.jpg
12 березня 2025 20:55
1.1. Договори суборенди.pdf
12 березня 2025 20:55
14. ГЛ виробника ТОВ МІК.pdf
12 березня 2025 20:55
5. Статут_Еквіпторг.pdf
12 березня 2025 20:55
Витяг ПДВ Еквіпторг.pdf
12 березня 2025 20:55
9. Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2025 20:55
Бахили G0822 Львів.pdf
12 березня 2025 20:55
13. ГЛ поставити товар.pdf
12 березня 2025 20:55
3. Листи-гарантії.pdf
12 березня 2025 20:55
1 АТЕСТАТ ООВ 20.12.23.pdf
12 березня 2025 20:55
Бахили G0822 Черкаси 1529.pdf
12 березня 2025 20:55
10. Довідка 236 ГКУ.pdf
12 березня 2025 20:55
СЕЗ Бахіли НГУ МІК 1176.pdf
12 березня 2025 20:55
1.3. Тех паспорт ТАТА.pdf
12 березня 2025 20:55
5.1. Опис_реєстрація.pdf
12 березня 2025 20:55
80108_Атестат 20.02.2022.pdf
12 березня 2025 20:55
12. Тех. характ..pdf

Публічні документи

19 березня 2025 09:20
Електронний підпис
12 березня 2025 18:13
Електронний підпис
12 березня 2025 18:13
Електронний підпис
12 березня 2025 18:12
Гарантія Бахіли_ G0822.zip
12 березня 2025 18:12
Д1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2025 18:12
Д4 1.1 Договір суборенди.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 2 Договір Бахіли.PDF
12 березня 2025 18:12
Д4 1.2 Накази.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 1.3 Техпаспорт Помажак.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 8 Довідка санкції.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 2 Довідка досвід.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 5 Довідка ліцензія.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 1.2 Помажак Виписка.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 5 Довідка ліцензія.pdf.p7s
12 березня 2025 18:12
Д2 3 Довідка виробник.pdf
12 березня 2025 18:12
Д2 7 Висновок бахіли.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 2 Довідка досвід.pdf.p7s
12 березня 2025 18:12
Д4 1.3 Техпаспорт прицеп.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 1.3 Гарантійний лист.PDF
12 березня 2025 18:12
Д2 1 Гарантійний лист.pdf
12 березня 2025 18:12
Д2 6 Протокол Бахіли_ G0822.pdf
12 березня 2025 18:12
Д4 8 Довідка санкції.pdf.p7s
12 березня 2025 18:12
Д1 Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2025 18:12
Д2 3 Довідка виробник.pdf.p7s
12 березня 2025 18:12
Д2 1 Гарантійний лист.pdf.p7s
12 березня 2025 18:12
Д4 3.9 Лист гарантія - ЄДР.pdf

Публічні документи

20 березня 2025 14:26
Електронний підпис
20 березня 2025 14:25
1. Довідка.pdf
20 березня 2025 14:25
2 Лист-роз’яснення.pdf
12 березня 2025 19:21
Електронний підпис
12 березня 2025 19:21
Електронний підпис
12 березня 2025 19:20
Цінова пропозиція 0822.pdf
12 березня 2025 19:20
Банківська гарантія 638.zip
12 березня 2025 19:20
1. Довідка приміщення.pdf
12 березня 2025 19:20
5. Довідка (інформація).pdf
12 березня 2025 19:20
6. Гарантійний лист.pdf
12 березня 2025 19:20
7. Лист-гарантія.pdf
12 березня 2025 19:20
4.1 Договір 0702-КП.pdf
12 березня 2025 19:20
3. Довідка автотранспорт.pdf
12 березня 2025 19:20
4. Довідка аналогічний.pdf
12 березня 2025 19:20
2. Довідка працівники.pdf
12 березня 2025 19:20
1.1 Копія договору №011123-А.pdf
12 березня 2025 19:20
4.2 Видаткова накладна.pdf
12 березня 2025 19:20
1 додаток тех вимоги.pdf
12 березня 2025 19:20
Протокол КР.pdf
12 березня 2025 19:20
Протокол Черкассы.pdf
12 березня 2025 19:20
2 Лист постачальника.pdf
12 березня 2025 19:20
Протокол ХП.pdf
12 березня 2025 19:20
6 Лист про Ліцензію.pdf
12 березня 2025 19:20
Протокол оптика.pdf
12 березня 2025 19:20
Сертификат.pdf
12 березня 2025 19:20
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

12 березня 2025 17:58
Електронний підпис
12 березня 2025 17:58
Електронний підпис
12 березня 2025 17:58
Витяг Ріц.pdf

Публічні документи

12 березня 2025 19:38
Електронний підпис
12 березня 2025 19:38
Електронний підпис
12 березня 2025 19:37
т1. Гарантійний лист.pdf
12 березня 2025 18:07
Електронний підпис
12 березня 2025 18:07
Електронний підпис
12 березня 2025 18:06
т4. ИСО сертифікат ТТ.pdf
12 березня 2025 18:06
і6. довідка 236 ГКУ.pdf
12 березня 2025 18:06
і4. лист.pdf
12 березня 2025 18:06
т1. Гарантійний лист.pdf
12 березня 2025 18:06
4.3. Лист-гарантія.pdf
12 березня 2025 18:06
4.2. Видаткові.pdf
12 березня 2025 18:06
4.2. Платіжна інструкція.pdf
12 березня 2025 18:06
4.2. Аналогічний договір.pdf
12 березня 2025 18:06
4.2. Додаткова угода.pdf
12 березня 2025 18:06
т2. Гарантійний лист.pdf
12 березня 2025 18:06
Гарантія 627.zip
12 березня 2025 18:06
1. Цінова.pdf
12 березня 2025 18:06
Гарантія 627.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Оригінал платіжної інструкції

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Оригінал платіжної інструкції

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Оригінал платіжної інструкції

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Ріц Роман Олександрович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Витяг Ріц.pdf

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Оригінал платіжної інструкції

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 627.zip

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Оригінал платіжної інструкції

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ"
#45582454
Відхилено 46 722 700,00
UAH з ПДВ
18 березня 2025 09:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 08:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
#39243307
Відхилено 46 851 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2025 14:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 10:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"
#36224627
Переможець 46 900 500,00
UAH з ПДВ
21 березня 2025 10:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 09:27

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник не надав документів на виконання даної вимоги Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 сканований оригінал в кольоровому вигляді аналогічного договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання договору надаються: - Накладні( або акти приймання-передачі товару); - Платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - Оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. 2. Відповідно пункту 3 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку № 2 до Оголошення «Технічні вимоги», Учасник надав довідку про взаємодію за виробником, яка не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, надати сканований оригінал в кольоровому вигляді документу який підтверджує взаємодію між виробником та учасником (Договір*, довідка (обов'язково повинні бути реквізити учасника, та виробника), інший документ який засвідчує співпрацю). 3. Відповідно підпункту 1 пункту 3 розділу Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник «сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність таких ризиків: 1) контрагент є юридичною особою - резидентом російської федерації/республіки білорусь державно форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь, фізичною особою (фізичною особою підприємцем) - резидентом російської федерації/республіки білорусь», що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, надати сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність таких ризиків: 1) контрагент є юридичною особою - резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран державно форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, фізичною особою (фізичною особою підприємцем) - резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран». Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Документи

18 березня 2025 09:36
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно підпункту 1 пункту 3 розділу Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав «сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність таких ризиків: 1) контрагент є юридичною особою - резидентом російської федерації/республіки білорусь державно форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь, фізичною особою (фізичною особою підприємцем) - резидентом російської федерації/республіки білорусь», що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, надати сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність таких ризиків: 1) контрагент є юридичною особою - резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран державно форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, фізичною особою (фізичною особою підприємцем) - резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран». 2. Відповідно пункту 2 розділу Інші документи від Учасника Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) листа-погодження з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення». Учасник не надав відповідного документу в складі пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) листа-погодження з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення». 3. Відповідно пункту 4 розділу Інші документи від Учасника Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має надати «Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран». Учасник надав в складі пропозиції документів, що підтверджують/спростовують проживання громадянина ісламської республіки іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, надати «Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран». 4. Відповідно пункту 5 розділу Інші документи від Учасника Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь/ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Учасник надав документ в складі пропозиції, який не підтверджує, того що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з ісламської республіки іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями №1275, надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь/ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Документи

19 березня 2025 14:43
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник не надав оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа на виконання даної вимоги Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 сканований оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Документи

21 березня 2025 10:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2025 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"
#36224627
46 900 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2025 10:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2025 18:39
№ 118-РЗ від 25.03.2025 Бахіли G0822 штрих.pdf укладений
25 березня 2025 18:33