Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бахіли утеплені (колір Мультикам)
Очікувана вартість
28 174 500,00 UAH
UA-2025-03-04-012369-a ● 2f1319c9c6284ad49956f8d166a37883
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
Код ЄДРПОУ: | 45134733 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Роман Олександрович +380630662699 r.horban@sb3075.com.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 14:31 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 14:31 |
Очікувана вартість: | 28 174 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 872,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 845235 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 пара
Бахіли утеплені (колір Мультикам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати, у безготівковій формі, за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 16:08 |
Оголошення бахіли мультикам.docx | |
04 березня 2025 16:08 |
Додаток №3 бахіли мультикам.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЄДР
Дата подання: 06 березня 2025 17:48
Дата відповіді: 07 березня 2025 11:46
Добрий день.
В п. 16.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачений перелік документів, які повинен надати Переможець спрощеної закупівлі, в т.ч. Виписка/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору.
Гадаємо, що Ви вимагаючи від Переможця спрощеної закупівлі надання вище зазначених документів мали на увазі надання Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру та помилившись зазначив невірно назви цих документів, а саме: Виписку/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору.
Звертаю увагу, що станом на цей час Єдиний державний реєстр має назву: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Отже документи, які вимагаються Замовником від Переможця спрощеної закупівлі, повинні бути зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі як Виписку/Витяг з
Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на дату підготовки проекту договору.
Беручи до уваги вищевикладене, просимо замінити в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі документи «Виписку/Витяг з Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору» на «Виписку/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на дату підготовки проекту договору». Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Описка в цьому пункті оголошення є формальною та не впливає на його очевидний зміст. Надання переможцем закупівлі виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не вважатиметься невідповідністю, а такий документ буде акцептований Замовником.
Про пдв в забезпеченні
Дата подання: 06 березня 2025 17:55
Дата відповіді: 07 березня 2025 11:46
Шановний Замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням, вважаємо, що деякі положення Оголошення, а саме пункт 11.2. розділу 11 «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників» необхідно змінити,. Розділом 11 Оголошення передбачено внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. В п. 11.2. Оголошення зазначено, що розмір забезпечення пропозиції - 3 (три) відсотки від суми очікуваної вартості: 845 235,00 гривень (Вісімсот сорок п'ять тисяч двісті тридцять п'ять гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.
Згідно норм Податкового Кодексу України, операції пов’язані з банківською гарантією не є об’єктом оподаткування ПДВ. Отже розмір забезпечення пропозиції не може включати в себе ПДВ.
Беручи до уваги даний факт, керуючись положеннями Оголошення та нормами чинного законодавства України, з метою недопущення порушення норм чинного законодавства України,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до Оголошення, а саме: в пункті 11.2. розділу 11 «Розмір надання забезпечення пропозицій учасників» слова «з урахуванням ПДВ» виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У випадку нормативно (юридично) обґрунтованої відсутності зазначення у електронній банківській гарантії "з урахуванням ПДВ", за умови збігу загального розміру банківської гарантії із сумою, зазначеною в оголошенні, цей факт не вважатиметься невідповідністю, за аналогією з пропозиціями учасників, які є платниками єдиного податку. З огляду на зазначене, внесення змін до оголошення не потребується.
Аналогічний договір
Дата подання: 07 березня 2025 10:15
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:35
Добрий день! Чи буде вважатись аналогічним договір за кодом ДК 35810000-5 Індивідуальне обмундирування, але з іншою назвою предмета закупівлі?
Відповідь: Фраза "індивідуальне обмундирування (бахіли утеплені)" означає, що:
35810000-5 – Індивідуальне обмундирування: Це код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП). Він вказує на загальну категорію товарів, до якої належать бахіли.
(Бахіли утеплені): Це конкретний вид індивідуального обмундирування, який уточнює, про який саме товар йдеться.
Тобто, текст в дужках служить для:
уточнення конкретного товару, що відноситься до загальної категорії "індивідуальне обмундирування".
надання більш детальної інформації про предмет закупівлі або постачання.
Таким чином, коли в тендерній документації або договорі зазначено "аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Бахіли утеплені)", це означає, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати договори, предметом яких було постачання або виготовлення саме утеплених бахіл, які відносяться до категорії індивідуального обмундирування.
35810000-5 – Індивідуальне обмундирування: Це код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП). Він вказує на загальну категорію товарів, до якої належать бахіли.
(Бахіли утеплені): Це конкретний вид індивідуального обмундирування, який уточнює, про який саме товар йдеться.
Тобто, текст в дужках служить для:
уточнення конкретного товару, що відноситься до загальної категорії "індивідуальне обмундирування".
надання більш детальної інформації про предмет закупівлі або постачання.
Таким чином, коли в тендерній документації або договорі зазначено "аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Бахіли утеплені)", це означає, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати договори, предметом яких було постачання або виготовлення саме утеплених бахіл, які відносяться до категорії індивідуального обмундирування.
Аналогічний договір
Дата подання: 07 березня 2025 12:34
Дата відповіді: 07 березня 2025 12:40
Доброго дня! Чи буде вважатись аналогічним договір за предметом закупівлі "Бахіли утеплені, вид 2" за кодом ДК "021:2015-35810000-5 Індивідуальне обмундирування"?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, якщо "Бахіли утеплені, Вид 2" відносяться до такого готового виробу як Бахіли утеплені за кодом ДК "021:2015-35810000-5 Індивідуальне обмундирування", то так, буде вважатись як аналогічний! Дякуємо!
Емблема
Дата подання: 07 березня 2025 13:01
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:17
Доброго дня!
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надавати у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу випробувань на бахіли утеплені, колір Мультикам, виданого (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній сфері, з урахуванням особливостей застосування ТУ №19.
В даних особливостях № 19 зазначено, що етикетка та товарний ярлик повинні бути «без напису «емблема Збройних Сил України».
Просимо роз’яснення, чи вірно ми розуміємо, що на маркуванні не повинно бути саме емблеми ЗСУ, проте постачальник (виробник) може розмістити в маркуванні емблему Національної Гвардії України та це не буде вважатися помилкою в протоколі випробувань?
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Емблеми ЗСУ та НГУ не вимагається особливостями застосування №19, тобто їх немає бути.
Висновок СЕЕ
Дата подання: 07 березня 2025 13:03
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:14
Доброго дня!
В пункті 6.6 проекту Договору (Додаток 3 до тендерної документації)зазначено, що на кожну партію товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику (товароодержувачу) наступні документи, а саме:
на сировину та матеріали (фурнітуру) з яких виготовляється виріб, або на виріб в цілому протокол випробувань відповідності Товару вимогам безпеки для здоров’я і життя людини згідно з чинним законодавством України виданий випробувальною лабораторією акредитованою на технічну компетентність та незалежність національним агентством з акредитації України.
Зазначаємо, що протокол випробувань відповідності вимогам безпеки для здоров’я і життя людини – це внутрішній документ акредитованої (уповноваженої) установи, на підставі якого дана уповноважена установа надає заявникові Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Тому просимо уточнення, чи буде вірним та таким, що відповідає вимогам даного пункту, надання при поставках товару Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок (Бахіли утеплені, колір Мультикам)
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так
Свідоцтво ПДВ
Дата подання: 07 березня 2025 13:14
Дата відповіді: 07 березня 2025 14:21
Добрий день. В переліку документів переможця присутня вимога надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток та Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності).
Щодо Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток:
Згідно норм чинного законодавства України документу у вигляді свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток – не існує.
У зв’язку з тим, що Переможець спрощеної закупівлі не зможе виконати вимогу про надання копії неіснуючого документу, просимо виключити документ, у вигляді копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на прибуток, з переліку документів для Переможця спрощеної закупівлі, який міститься в п. 16.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість:
Вже тривалий час платникам податку на додану вартість органи Державної податкової служби, замість Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість видають Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Враховуючи вищевказане, з метою недопущення дискримінації учасників та додержання рівного ставлення до них, просимо замінити в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі документ «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість» на «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У разі надання еквівалента документа, що підтверджує реєстрацію суб'єкта господарювання платником податку (свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва про реєстрацію платником єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку тощо), таке підтвердження вважатиметься належним чином виконаним. Враховуючи наведене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребує внесення нагальних змін.
ПЛАТІЖНА ІНСТРУКЦІЯ
Дата подання: 07 березня 2025 16:06
Дата відповіді: 07 березня 2025 16:26
Добрий день. В пункті 12.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. В цьому пункті також міститься інформація про оформлення реквізитів в платіжної інструкції, розмір забезпечення та інформація для оформлення платіжної інструкції. Окрім цього цей пункт містить інформацію для оформлення банківської гарантії.
Враховуючи те, що Замовник у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановив вимогу про надання учасником - переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді платіжної інструкції а не банківської гарантії вважаю, що інформація для оформлення банківської гарантії, яка міститься в п. 12.1. Оголошення, є зайвою.
Приймаючи до уваги вище вказане, просимо виключити з п. 12.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступне:
«Інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075)
Місцезнаходження Замовника: 62495, Україна, Харківська обл., смт. Васищеве, вул.
Промислова, 9
Код ЄДРПОУ: 45134733
IBAN № UA928201720355249003000016671 в ДКСУ м. Києва, МФО 820172».
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо вважати слово "банківська гарантія" технічною опискою, яка не впливає на зміст Оголошення. Ми поважаємо Ваше бажання затягнути строки проведення закупівлі, однак для уточнення формальних помилок та уточнень і існує "період уточнень" в якому ви можете задавати свої питання без постійного прохання внести зміни до оголошення.
стосовно забезпечення
Дата подання: 07 березня 2025 16:07
Дата відповіді: 07 березня 2025 16:32
Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору, у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Замовник невірно розмістив інформацію в електронному полі електронної системи закупівель PROZORRO в графі: «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:», оскільки зазначив - ВІДСУТНІ.
Вважаємо, що вся інформація, яку надає Замовник про спрощену закупівлю № UA-2025-03-04-012369-a, повинна бути достовірною.
Приймаючи до уваги вище вказане, просимо внести достовірну інформацію в електронному полі електронної системи закупівель PROZORRO в графі: «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:», тобто ту, яка міститься в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Термін "вітсутній" у відповідному полі електронної системи закупівель зазначений стосується строку дії гарантії у формі оригіналу платіжної інструкції поза строком дії договору, що не регулюється Законом України "Про публічні закупівлі" та є ініціативою майданчику. За більш детальним роз'ясненням Ви можете звернутись до технічної підтримки майданчика. Додатково нагадуємо, що ми поважаємо, але не розділяємо, Ваше бажання затягнути строки проведення закупівлі. Для уточнення можливих формальних помилок і існує "період уточнень" в якому ви можете задавати свої питання без постійного прохання внести зміни до оголошення.
помилка в назві нормативного документу
Дата подання: 07 березня 2025 16:55
Дата відповіді: 08 березня 2025 09:36
Добрий день. Звертаємо Вашу увагу на допущену помилку в назві нормативного документу , а саме: Додаток 2 до Оголошення Технічні вимоги до предмету закупівлі «Бахіли утеплені (ТС A01XJ.80735-424:2023: колір Мультикам, особливості застосування № 19, пункт 3 роз’яснення до вимог координат кольору № 8)». Нормативний документ ТС має назву : ТС A01XJ.80735-424:2023 (01). Тобто назва ТС написана не повністю, без (01), а отже це неправильно зазначений документ, неіснуючий. Враховуючи вищезазначене, просимо виправити дану суттєву помилку в назві нормативного документу, за для недопущення здійснення помилок учасниками при підготовці. Потенційний учасник може помилково вказати неправильний ТС (згідно Вашого додатку), отримати, відповідно, технічні документи з помилкою, а документи/інформації, які стосуються технічних характеристик товару, не можуть бути виправлені протягом 24 години наданих Замовником, згідно Постанови № 1178, Особливостей.
Наперед хочемо зазначити, що Ваша відповідь у вигляді «Діяти згідно ТС, яка зазначена в таблиці п.1 Додатку 2 до Оголошення, бо там написано правильно» не буде коректною та буде визначатись як порушення, оскільки назва головного нормативного документу даної закупівлі,а саме ТС, повинна бути правильно зазначена в кожному реченні, де присутнє посилання на неї. Дякуємо)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу пильність. Нормативний документ який вказаний не є "неіснуючим" та в даному випадку це не є "суттєвою" помилкою, будь ласка не створюйте хаос. В додатку 2 "Технічні вимоги" прямо вказано на відпловідність якому документу має відповідати товар та, більше того, є посилання безпосередньо на офіційний сайт НГУ де саме розміщені ТС. Виходячи з цього, не переживайте, це не буде грубою помилкою, а особливо, якщо ви будете дотримуватись статті 5 Закону та надасте саму економічно вигідну пропозицію. Дякуємо.
Маркування виробу
Дата подання: 07 березня 2025 18:45
Дата відповіді: 08 березня 2025 09:38
Добрий день! Надайте будь ласка уточнення стосовно маркування виробу, а саме, як потрібно в маркуванні вказувати назву виробу: "Бахіли утеплені, КОЛІР Мультикам" ( згідно тендерної документації та особливостей №19), чи "Бахіли утеплені, ВИД Мультикам" (згідно ТС).?
Відповідь: Шановний Учаснику. В Тенндерній дркументації, а саме в Додатку 2 "Технічні вимоги" прямо вказано на відпловідність якому документу має відповідати товар. Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-04-012369-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 21 березня 2025 19:54
Протиправне визначення переможцем
На веб – порталі уповноваженого органу 04.03.2025 року Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (надалі - Замовник) було оприлюднено Оголошення №UA-2025-03-04-012369-a, про спрощену закупівлю - Бахіли утеплені (колір Мультікам) у кількості 15 000 пар.
ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (надалі - Учасник) є Учасником даної закупівлі та подало свою пропозицію у спосіб та строки передбачені Замовником.
19.03.2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №230 від 19.03.2025 року (надалі - Протокол), відповідно до якого Замовником прийнято рішення, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасник не згоден з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що прийнято із порушенням принципів проведення закупівель, протиправним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 2 Оголошення Замовника для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.
Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України за Переліком № 25 лабораторних випробовувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації**.
На підтвердження відповідності предмету закупівлі товару запропонованого ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД», у складі пропозиції було завантажено:
- сертифікат відповідності UA.KR.033.0255-25 виданий ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія;
- Протокол випробувань №648-Л від 12.03.2025 року виданий ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія.
При цьому відповідно до п. 5 та п. 6 Додатку №2 Оголошення Замовника останнім вимагалося надання сертифікату відповідності та протоколу випробувань Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг та випробувальною лабораторією, акредитованими НААУ у відповідній сфері.
Сфера акредитації органу, що здійснює сертифікацію продукції, процесів, послуг та акредитується відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019, формується відповідно до форми Ф-08.12.17, яка передбачає формування сфери акредитації для органів з сертифікації, що проводять роботи з оцінки відповідності в законодавчорегульованій сфері (Таблиці 1, 2) та в сфері добровільної сертифікації (Таблиця 3).
Відповідно до Сфери акредитації ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія ( розміщено за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1h4VIJYPakmcZJSrrqo7lNKzybIgp3qAf/view , ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія не має сфери акредитації 15.2 Взуття на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) (сторінка 25 сфери акредитації, скан копія додається).
Відповідно до Сфери акредитації ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія, як випробувальної лабораторії, (розміщено за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1kywLZ29pDqQXKkVeG1fJcBOVY1iiv9bc/view ) ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія не має сфери акредитації на методи випробування за наступними нормативними документами (пункт 225, сторінка 218 - 221 сфери акредитації, скан копія додається):
1. Пункт 3.1.6.2. ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) Поліамідний матеріал з поліуретановим покриттям:
- Стійкість до мінусових температур - Згідно з додатком 1 ТС А01ХJ.06908- 098:2018 (01),
- Ступінь тривкості фарбовання до прання - ДСТУ ISO 105-С06.
Але не дивлячись на надання ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» сертифікату відповідності виданого органом з сертифікації та протоколу випробувань, виданого випробувальною лабораторією, ЯКІ НЕ Є АКРЕДИТОВАНИМ НААУ У ВІДПОВІДНІЙ СФЕРІ (немає права на перевірку показників на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)) та який в принципі немає права видати сертифікат відповідності та протокол випробувань на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) , Замовник визначає даного Учасника переможцем, що свідчить про протиправну зацікавленість Замовника в певних учасниках.
Все вищевикладене свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до оцінки пропозиції ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» (якого протиправно визначено переможцем).
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством,-
ПРОШУ:
1. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075), оформлене Протокольним Рішенням №230 від 19.03.2025 року, про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» за Оголошенням №UA-2025-03-04-012369-a.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (надалі - Учасник) є Учасником даної закупівлі та подало свою пропозицію у спосіб та строки передбачені Замовником.
19.03.2025 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №230 від 19.03.2025 року (надалі - Протокол), відповідно до якого Замовником прийнято рішення, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасник не згоден з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що прийнято із порушенням принципів проведення закупівель, протиправним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 2 Оголошення Замовника для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.
Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України за Переліком № 25 лабораторних випробовувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації**.
На підтвердження відповідності предмету закупівлі товару запропонованого ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД», у складі пропозиції було завантажено:
- сертифікат відповідності UA.KR.033.0255-25 виданий ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія;
- Протокол випробувань №648-Л від 12.03.2025 року виданий ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія.
При цьому відповідно до п. 5 та п. 6 Додатку №2 Оголошення Замовника останнім вимагалося надання сертифікату відповідності та протоколу випробувань Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг та випробувальною лабораторією, акредитованими НААУ у відповідній сфері.
Сфера акредитації органу, що здійснює сертифікацію продукції, процесів, послуг та акредитується відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019, формується відповідно до форми Ф-08.12.17, яка передбачає формування сфери акредитації для органів з сертифікації, що проводять роботи з оцінки відповідності в законодавчорегульованій сфері (Таблиці 1, 2) та в сфері добровільної сертифікації (Таблиця 3).
Відповідно до Сфери акредитації ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія ( розміщено за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1h4VIJYPakmcZJSrrqo7lNKzybIgp3qAf/view , ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія не має сфери акредитації 15.2 Взуття на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) (сторінка 25 сфери акредитації, скан копія додається).
Відповідно до Сфери акредитації ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія, як випробувальної лабораторії, (розміщено за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1kywLZ29pDqQXKkVeG1fJcBOVY1iiv9bc/view ) ДП «Дніпропетровський регіональний державний науково – технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Криворізька філія не має сфери акредитації на методи випробування за наступними нормативними документами (пункт 225, сторінка 218 - 221 сфери акредитації, скан копія додається):
1. Пункт 3.1.6.2. ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) Поліамідний матеріал з поліуретановим покриттям:
- Стійкість до мінусових температур - Згідно з додатком 1 ТС А01ХJ.06908- 098:2018 (01),
- Ступінь тривкості фарбовання до прання - ДСТУ ISO 105-С06.
Але не дивлячись на надання ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» сертифікату відповідності виданого органом з сертифікації та протоколу випробувань, виданого випробувальною лабораторією, ЯКІ НЕ Є АКРЕДИТОВАНИМ НААУ У ВІДПОВІДНІЙ СФЕРІ (немає права на перевірку показників на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01)) та який в принципі немає права видати сертифікат відповідності та протокол випробувань на відповідність ТС A01XJ.80735-424:2023 (01) , Замовник визначає даного Учасника переможцем, що свідчить про протиправну зацікавленість Замовника в певних учасниках.
Все вищевикладене свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до оцінки пропозиції ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» (якого протиправно визначено переможцем).
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством,-
ПРОШУ:
1. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075), оформлене Протокольним Рішенням №230 від 19.03.2025 року, про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» за Оголошенням №UA-2025-03-04-012369-a.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2025 17:27
Шановний учаснику!
1) Щодо першого питання Вашої вимоги. Дана закупівля здійснюється для забезпечення потреб військовослужбовців Національної гвардії України, та направлена на збереження життя та здоров'я військових, які беруть безпосередню участь в бойових діях. Рішення замовника не можуть базуватись на припущеннях щодо наявності описок або іншого роду "технічних помилок" висновків акредитованих випробувальних лабораторій. Замовник розглядає надані документи щодо відповідності наданих документів його технічним вимогам та не може робити припущення щодо наявності "формальних описок" виключаючи потенційну можливість компиляту висновку або іншої форми можливого спотворення його результату.
Після ретельного розгляду вашої пропозиції, аналізу наданих документів та вивчивши вашу вимогу, ми змушені повідомити, що не можемо розглядати лист вашої лабораторії як доказ або еталон. Наше рішення ґрунтується на наступних обґрунтованих фактах:
1. Систематичні помилки у результатах аналізів: Ми виявили численні випадки невідповідності результатів аналізів, наданих лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», що ставить під сумнів їх достовірність та надійність (дані факти наявні у закупівлях де Учасники завантажують лабораторні випробування видані саме ТОВ «АКАДЕМТЕСТ»).
2. Підозри щодо можливої підробки документів: Наявні факти, що свідчать про можливу фальсифікацію документації, що є неприпустимим та порушує принципи етичної та професійної діяльності. Під час ділового листування лабораторія надала документ, який був погоджений Вами як Замовником на виконання робіт з грубою помилкою, на що було нами закцентовано увагу і вони "успішно" замінили першу (титульну сторінку) без погодження з Замовником та надіслали нам новий (свіжий) скан. Дана інформація буде долучена у форматі скрін-знімку з електронної пошти.
3. Недбале ставлення до ділової комунікації: Неодноразові помилки у власній назві лабораторії у діловому листуванні свідчать про низький рівень уважності та професіоналізму. Дані докази також будуть долучені до наданої відповіді у вигляді скрін-знімку.
З огляду на вищезазначені обставини, ми не можемо ризикувати якістю закупованого товару та репутацією нашої організації, базуючись на відповідях, експертних висновках та ішими документами лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ».
Ми розуміємо, що це рішення може викликати ваше розчарування, проте вважаємо його необхідним для забезпечення надійності та якості нашої роботи.
Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
2) Щодо другого питання Вашої вимоги. Замовником встановлена вимога щодо надання Учасниками сканованого оригіналу в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.
В даній вимозі відсутні уточнення щодо можливого надання висновку про відповідність пропонованого товару на підставі зменшеного переліку показників випробувань, що базуються виключно на переліку № 25 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації. Сертифікат відповідності відповідно до п.5 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі має бути виданий на предмет закупівлі, тобто повністю базуватись на Технічній специфікації Міністерства оборони України A01XJ.80735-424:2023 (01),, особливості застосування № 19, п. 1 роз’яснення до вимог координат кольору № 8.
Дана вимога сформована з метою всеохоплюючого експертного вивчення предмета закупівлі, оскільки перелік № 25 містить лише низку лабораторних випробувань щодо відповідності предмета закупівлі. Отримання сертифікату відповідності виключно за показниками, що дублюють результати протоколу (ів) випробувань було б зайвою та безсенсовою бюрократизацію процесу спрощеної закупівлі, яка не надавала б замовнику додаткової інформації щодо якості пропонованого товару. Натомість, отримання або надання наявного сертифікату відповідності протоколу випробувань на відповідність товару відповідній специфікації МОУ з урахуванням вимог НГУ, дозволяє отримати додаткове незалежне підтвердження відповідносте пропонованого товару всім технічним вимогам замовника. Враховуючи скарги учасників на велику завантаженість випробувальних лабораторій, дана вимога покликана спростити процес участі у відповідних закупівлях. Наголошуємо, що отримання сертифікату відповідності, що дублює зміст протоколу випробувань є безсенсовим та не несе смислового навантаження та змістовності. Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
3) Щодо третього питання Вашої вимоги. Відповідно до сфери акредитації Криворізької філії ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації", даний орган оцінки відповідності акредитований за групою продукції "взуття", конкретна назва продукції, процесів, послуг:
- взуття, крім спортивного, захисного, ортопедичного.
- взуття спортивне.
- взуття захисне та взуття іншого призначення
- взуття із захисним металевим підноском
- частини взуття (устілки).
Тобто, в сфері акредитації переможця закупівлі наявна відповідна група товарів. Вимогами Замовника не встановлено вимог щодо зазначення в сфері акредитації конкретної технічної специфікації, оскільки така вимога скоротить потенцільну кількість органів оцінки відповідності до одного-двух суб'єктів господарювання на всю країну, що унеможливіть вільну участь всіх бажаючих виробників та постачальників у відповідних закупівлях, та негативно вплине на конкуренцію, а також цінових результатів редукціону. Крім того, якщо спускатися до таких високих матерій, як перелік технічних специфікацій, звертаємо увагу, що наразі замовнику невідомо про жодний орган оцінки відповідності який в сфері акредитації має зазначення відповідної технічної специфікації МОУ з зазначенням особливостей застосування НГУ. Враховуючи вищенаведене, дана вимога є такою, що не підлягає задоволенню.
Додатково додаємо лист роз’яснення від Криворізької філії ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
1) Щодо першого питання Вашої вимоги. Дана закупівля здійснюється для забезпечення потреб військовослужбовців Національної гвардії України, та направлена на збереження життя та здоров'я військових, які беруть безпосередню участь в бойових діях. Рішення замовника не можуть базуватись на припущеннях щодо наявності описок або іншого роду "технічних помилок" висновків акредитованих випробувальних лабораторій. Замовник розглядає надані документи щодо відповідності наданих документів його технічним вимогам та не може робити припущення щодо наявності "формальних описок" виключаючи потенційну можливість компиляту висновку або іншої форми можливого спотворення його результату.
Після ретельного розгляду вашої пропозиції, аналізу наданих документів та вивчивши вашу вимогу, ми змушені повідомити, що не можемо розглядати лист вашої лабораторії як доказ або еталон. Наше рішення ґрунтується на наступних обґрунтованих фактах:
1. Систематичні помилки у результатах аналізів: Ми виявили численні випадки невідповідності результатів аналізів, наданих лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», що ставить під сумнів їх достовірність та надійність (дані факти наявні у закупівлях де Учасники завантажують лабораторні випробування видані саме ТОВ «АКАДЕМТЕСТ»).
2. Підозри щодо можливої підробки документів: Наявні факти, що свідчать про можливу фальсифікацію документації, що є неприпустимим та порушує принципи етичної та професійної діяльності. Під час ділового листування лабораторія надала документ, який був погоджений Вами як Замовником на виконання робіт з грубою помилкою, на що було нами закцентовано увагу і вони "успішно" замінили першу (титульну сторінку) без погодження з Замовником та надіслали нам новий (свіжий) скан. Дана інформація буде долучена у форматі скрін-знімку з електронної пошти.
3. Недбале ставлення до ділової комунікації: Неодноразові помилки у власній назві лабораторії у діловому листуванні свідчать про низький рівень уважності та професіоналізму. Дані докази також будуть долучені до наданої відповіді у вигляді скрін-знімку.
З огляду на вищезазначені обставини, ми не можемо ризикувати якістю закупованого товару та репутацією нашої організації, базуючись на відповідях, експертних висновках та ішими документами лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ».
Ми розуміємо, що це рішення може викликати ваше розчарування, проте вважаємо його необхідним для забезпечення надійності та якості нашої роботи.
Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
2) Щодо другого питання Вашої вимоги. Замовником встановлена вимога щодо надання Учасниками сканованого оригіналу в кольоровому вигляді чинного(их) сертифікату(ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника.
В даній вимозі відсутні уточнення щодо можливого надання висновку про відповідність пропонованого товару на підставі зменшеного переліку показників випробувань, що базуються виключно на переліку № 25 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації. Сертифікат відповідності відповідно до п.5 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі має бути виданий на предмет закупівлі, тобто повністю базуватись на Технічній специфікації Міністерства оборони України A01XJ.80735-424:2023 (01),, особливості застосування № 19, п. 1 роз’яснення до вимог координат кольору № 8.
Дана вимога сформована з метою всеохоплюючого експертного вивчення предмета закупівлі, оскільки перелік № 25 містить лише низку лабораторних випробувань щодо відповідності предмета закупівлі. Отримання сертифікату відповідності виключно за показниками, що дублюють результати протоколу (ів) випробувань було б зайвою та безсенсовою бюрократизацію процесу спрощеної закупівлі, яка не надавала б замовнику додаткової інформації щодо якості пропонованого товару. Натомість, отримання або надання наявного сертифікату відповідності протоколу випробувань на відповідність товару відповідній специфікації МОУ з урахуванням вимог НГУ, дозволяє отримати додаткове незалежне підтвердження відповідносте пропонованого товару всім технічним вимогам замовника. Враховуючи скарги учасників на велику завантаженість випробувальних лабораторій, дана вимога покликана спростити процес участі у відповідних закупівлях. Наголошуємо, що отримання сертифікату відповідності, що дублює зміст протоколу випробувань є безсенсовим та не несе смислового навантаження та змістовності. Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
3) Щодо третього питання Вашої вимоги. Відповідно до сфери акредитації Криворізької філії ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації", даний орган оцінки відповідності акредитований за групою продукції "взуття", конкретна назва продукції, процесів, послуг:
- взуття, крім спортивного, захисного, ортопедичного.
- взуття спортивне.
- взуття захисне та взуття іншого призначення
- взуття із захисним металевим підноском
- частини взуття (устілки).
Тобто, в сфері акредитації переможця закупівлі наявна відповідна група товарів. Вимогами Замовника не встановлено вимог щодо зазначення в сфері акредитації конкретної технічної специфікації, оскільки така вимога скоротить потенцільну кількість органів оцінки відповідності до одного-двух суб'єктів господарювання на всю країну, що унеможливіть вільну участь всіх бажаючих виробників та постачальників у відповідних закупівлях, та негативно вплине на конкуренцію, а також цінових результатів редукціону. Крім того, якщо спускатися до таких високих матерій, як перелік технічних специфікацій, звертаємо увагу, що наразі замовнику невідомо про жодний орган оцінки відповідності який в сфері акредитації має зазначення відповідної технічної специфікації МОУ з зазначенням особливостей застосування НГУ. Враховуючи вищенаведене, дана вимога є такою, що не підлягає задоволенню.
Додатково додаємо лист роз’яснення від Криворізької філії ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ" |
28 174 500,00
UAH з ПДВ
|
28 033 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" |
28 095 300,00
UAH з ПДВ
|
28 095 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
28 139 400,00
UAH з ПДВ
|
28 139 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
28 160 100,00
UAH з ПДВ
|
28 160 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Ріц Роман Олександрович |
28 174 500,00
UAH з ПДВ
|
28 174 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ" #45582454 |
Відхилено |
28 033 600,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2025 09:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 08:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" #36224627 |
Переможець |
28 095 300,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 18:40
|
№_117_РЗ_від_25_03_2025_бахіли_Мультикам штрих.pdf | укладений |
25 березня 2025 18:37
|