Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), сховище обліковий номер № 105093, 105094 за адресою: вулиця Велика Васильківська, 92 у Голосіївському районі м. Києва» (ДК 021:2015: 71320000-9 — Послуги з інженерного проєктування)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2025-03-04-009196-a 9da744be72574d57adc9a95088295b77
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зленко Роман Леонідович

380445251963 zlenko2025kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський будинок 17-б
Контактна особа: Зленко Роман Леонідович
380445251963
zlenko2025kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2025 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони), сховище обліковий номер № 105093, 105094 за адресою: вулиця Велика Васильківська, 92 у Голосіївському районі м. Києва» (ДК 021:2015: 71320000-9 — Послуги з інженерного проєктування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський будинок 17-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЗВІТ ПРО АУДИТ
Дата подання: 04 березня 2025 20:02
Дата відповіді: 05 березня 2025 16:06
Шановний Замовнику, поясність,будь ласка, що це за документ і хто його видає - ЗВІТ ПРО АУДИТ за результатами сертифікаційного аудиту?
Відповідь: Доброго дня!!! Звіт про аудит є підставою для прийняття рішення про видачу сертифікату та підтвердження відповідності системи менеджменту критеріям аудиту. Ціль проведення аудиту визначення спроможності системи менеджменту забезпечувати відповідність об’єкта аудиту застосованим законодавчим, регулюючим та договірними вимогам, визначення ефективності системи менеджменту.
Звіт про аудит – видає орган сертифікації системи управління.
Сертифікат ISO 9001:2015 видається терміном на 3 роки. Для того, щоб сертифікат був дійсний протягом усього терміну його дії, необхідно щорічно проводити контрольний аудит з позитивним результатом. Перший наглядовий аудит відбудеться не пізніше, ніж через 12 місяців після першого аудиту. Тим часом, другий наглядовий аудит відбудеться не пізніше, ніж через 12 місяців після першого наглядового аудиту.
інструментальне обстеження
Дата подання: 06 березня 2025 11:26
Дата відповіді: 07 березня 2025 08:04
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження? Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення. Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010. Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження будівлі, і чи є у цього звіту унікальний код?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.4.1б, ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" із Зміною № 1 і Зміною № 2 при розробленні проектної документації на реконструкцію або капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини, якими не передбачається зміна конструктивної схеми, додаткові навантаження на підвалини та основи або зміна схем їх прикладання відносно передбачених на час зведення існуючого об’єкта – обстеження технічного стану, уточнення раніше виконаних або проведення нових інженерних вишукувань виконується за необхідності.
Разом відповідно до вимог п.10 додатку 2 умов оголошення - «Завдання на проектування» висновок про технічний стан конструкцій за матеріалами обстеження покладається на Виконавця, відповідно до п.4.1б, ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" із Зміною № 1 і Зміною № 2 «Розроблення проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини виконується на підставі: - висновку та/або рекомендацій за результатами обстеження технічного стану, виконаного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва" від 12 квітня 2017 року № 257"
Звертаємо Вашу увагу, Додатку «А», ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" із Зміною № 1 і Зміною № 2, - є довідкового характеру. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про будівельні норми» Сфера застосування будівельних норм визначається у кожному нормативному акті з урахуванням особливостей об’єкта нормування. Відповідно Замовник не здійснює жодного порушення.
Разом з цим вказаний Вами нормативно-правовий документ ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 недіючий з 01.09.2024р.
Відповідно підстави для внесення змін в оголошення – відсутні.
звіт а не висновок
Дата подання: 06 березня 2025 11:28
Дата відповіді: 06 березня 2025 15:44
Згідно ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво результатом експертизи є ЗВІТ, а не висновок як ви вимагаєте в дод.1. Просимо Вас виправити невідповідність.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вашого звернення будуть внесени зміни до ТД
СС3
Дата подання: 06 березня 2025 11:30
Дата відповіді: 07 березня 2025 08:04
просимо вас повідомити на підставі якого показника ви самостійно визначили що ваш об'єкт СС3?
Відповідь: Відповідно до вимог п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 незалежно від класифікації за ознаками таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 клас наслідків (відповідальності) для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту - СС3 — значні наслідки;
аналогічні капремонт СС3
Дата подання: 06 березня 2025 11:34
Дата відповіді: 07 березня 2025 08:04
Шановний Замовнику! На якій підставі у п. 2 Додатку 3 тендерної документації вимога щодо аналогічних договорів містить дискримінаційні положення в частині обмеження виду робіт тільки новим будівництвом не менш ніж для одного договору, а також вимаганням договору щодо споруди цивільного захисту, а саме: «У переліку аналогічних договорів необхідно мати не менш одного договору, в складі якого є виконання проектних робіт на капітальний ремонт споруди цивільного захисту класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3.» Враховуючи, що саме поняття аналогічного договору, що 1) діючим законодавством не передбачено поділ спеціалізації для виконання проектних робіт в залежності від виду будівництва - нове будівництво, реконструкцію чи капітальний ремонт, а всі ці види проектів з будівництва можуть виконувати сертифіковані спеціалісти, розподіл яких визначається не за видом будівництва, а згідно професійної спеціалізації та класам наслідків (відповідальності) (СС1, СС2, СС3) обʼєктів будівництва, що і зазначено у відповідному кваліфікаційному сертифікаті, 2) відповідно абзацу 3 Вступу до ДБН В.2.2-5:2023 встановлено, що СПП (споруди подвійного призначення) мають бути запроєктовані таким чином, що б одночасно задовольняти встановлені вимоги відповідно до обох функціональних призначень та мати захисні властивості сховищ або протирадіаційних укриттів, тобто захисна споруда подвійного призначення за своїм функціональним призначенням є захисною спорудою цивільного захисту та, ще додатково, з метою раціонального використання захисної споруди поза межами періоду дії надзвичайних ситуацій, воєнних (бойових) дій та терористичних актів використовується за визначеною функцією (житлова, виробнича, суспільно-громадська тощо), що є основною для неї, просимо виключити вищезазначені обмеження у переліку аналогічних договорів, які повинні надаватись учасником, виклавши це положення у новій редакції, а саме: «У переліку аналогічних договорів необхідно мати не менш одного договору на нове будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт, який передбачає улаштування споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, СС3.» З цього питання вже існує практика АМКУ, а саме: закупівлі UA-2024-07-23-003736-a; UA-2024-10-23-015097-a, UA-2024-06-27-001874-a. Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначеного обмеження, просимо внести запропоновані зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до функціонального призначення об’єкт будівництва - споруда цивільного захисту, а саме сховище, обліковий номер № 105093, 105094. Відповідно до п 5.2 ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту" зі Зміною №1. «Захисні споруди залежно від умов, що в них створюються, та захисних властивостей поділяються на: сховища та протирадіаційні укриття», тому вимога про внесення запропонованих змін до тендерної документації, задоволена частково.
Акт про попереднє відвідування
Дата подання: 11 березня 2025 13:28
Дата відповіді: 13 березня 2025 13:11
Добрий день! Як можна зв'язатись з представником і домовитись про зустрічь для відвідування об'єкта?
Відповідь: Добрий день! Огляд об’єкта проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника. Учасник повинен направити листа-звернення. Зазначений лист повинен бути зареєстрований після чого Замовник розглядає у найкортший термін даний лист та визначає уповноваженого представника, дату та час для попереднього огляду об’єкту. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Звіт про аудит
Дата подання: 11 березня 2025 13:33
Дата відповіді: 13 березня 2025 13:11
Підійде попередній звіт про аудит?
Відповідь: Він не відповідає вимогам тендерної документації, так як є необов'язковим та проводиться до сертифікації. Попередній аудит може надати вам звіт про стан базової придатності для сертифікації, детальну експертизу окремих процесів або відповідність окремим вимогам відповідного стандарту за запитом.
Акт огляду
Дата подання: 13 березня 2025 15:43
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:29
Вимога скласти акт обстеження об’єкту є дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі. Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення акту обстеження об’єкту лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними акт огляду, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі. Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що підготувати такий акт потрібно саме в період звернення за роз’ясненнями. З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового відвідування в період звернення за роз’ясненнями будівельного майданчика і складення акту обстеження об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику , повідомляємо що згідно з п. 6.4.1  ДСТУ  9273:2024 підготовка до проведення обстеження, що є в вихідними даними для подальшого  проектування, є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена вимога обґрунтована складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього огляду (обстеження) об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога не є дискримінаційною та не спрямована на відсіювання учасників процедури закупівлі. Замовником, для усіх учасників були поставлені рівні вимоги, надано достатньо часу для звернення та відвідування об’єкту, тим самим, - гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 789 613,60
UAH з ПДВ
789 613,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2025 13:17
Електронний підпис
25 березня 2025 13:17
Повний Витяг.pdf
25 березня 2025 13:17
Довідка корупція ЮО.pdf
25 березня 2025 13:17
Довідка корупція ФО.pdf
19 березня 2025 20:36
Електронний підпис
19 березня 2025 20:36
Електронний підпис
19 березня 2025 20:36
1.1. Лист, код доступу.pdf
19 березня 2025 20:36
14. Довідка обладнання.pdf
19 березня 2025 20:36
14.5. Договір АВК 0147893.pdf
19 березня 2025 20:36
15.2. Договори ЦПД.pdf
19 березня 2025 20:36
1. Статут ТОВ НДВТА СРР.pdf
19 березня 2025 20:36
12. Сертифікат ISO.pdf
19 березня 2025 20:36
16.2. Акти наданих послуг.pdf
19 березня 2025 20:36
9. Акт огляду об'єкта.pdf
19 березня 2025 20:36
13. Пропозиція.pdf
19 березня 2025 20:36
7. Лист авансовий платіж.pdf
19 березня 2025 20:36
10. Лист-згода договір.pdf
19 березня 2025 20:36
15.3. Сертифікати.pdf
19 березня 2025 20:36
16. Довідка досвід.pdf
19 березня 2025 20:36
15. Довідка персонал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Переможець 789 613,60
UAH з ПДВ
24 березня 2025 08:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2025 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
789 613,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2025 13:33
Протокол щодо допущення технічних помилок В.В. 92.docx зміни до договору
25 квітня 2025 13:32
Електронний підпис укладений
01 квітня 2025 09:46
Договір №121 стратегія регіонального розвитку В.В, 92.pdf укладений
01 квітня 2025 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML