Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові двері та вікна - ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Вікна - ДК 021:2015: 44221100-6 – Вікна; Міжкімнатні двері – ДК 021:2015: 44221200-7 – Двері; Балконні блоки – ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
495 750,00 UAH
UA-2025-03-04-009094-a ● 53c47f7ee2e14fa5b4ff8e30c58f2417
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коростенський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 37909225 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81 |
Контактна особа: |
Мостівенко Вікторія Вікторівна +380414258234 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 495 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 957,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Вікна - ДК 021:2015: 44221100-6 – Вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
26 штука
Міжкімнатні двері – ДК 021:2015: 44221200-7 – Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
5 штука
Балконні блоки – ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата 100 %. Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 робочих днів з моменту отримання товару на підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 1.docx | |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 4.docx | |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 6.docx | |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 7.docx | |
04 березня 2025 14:29 |
ТД вікна.doc | |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 3.docx | |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 5.docx | |
04 березня 2025 14:29 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Авто
Дата подання: 05 березня 2025 10:57
Дата відповіді: 07 березня 2025 11:11
Як кількість вантажного транспорту впливає на виконання тендернего завдання? Можливо ще БТР для захисту і перевезення працівників включіть ! Доставка всіх конструкцій може відбутись одним вантажним авто!
І ще питання ? Наявність в мене як учасника складського приміщення на відстані 300 км від місця здійснення монтажу вплине на виконнання завдання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, потенційний Учаснику!
Просимо вас дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель та недопущення словесних образ.
Відповідно до абзаців 6 і 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У тому числі в тендерній документації замовник може встановити кваліфікаційний критерій, визначений пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону, — наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Водночас закупівельним законодавством не визначено, які вимоги повинен встановлювати замовник, які документи чи форму підтвердження вимагати від учасника. Вимоги щодо способу підтвердження відповідності учасника, зокрема, наведеному кваліфікаційному критерію замовник передбачає на свій розсуд з огляду на вид предмета закупівлі. Тобто визначити, які ресурси повинен мати учасник для належного виконання вимог договору, а саме для можливості поставки товару, надання послуг чи виконання робіт.
Щодо кількості транспорту повідомляємо наступне. Кількість вантажного транспорту безпосередньо впливає на виконання тендерного завдання, оскільки визначає швидкість, ефективність та безперебійність доставки матеріалів і конструкцій та знижує ризики щодо збільшення термінів виконання (непередбачуваних затримок, таких як поломка, затори, виїзд транспорту на інші об’єкти тощо). Також зазначаємо, що вимога щодо наявності в учасника БТР для захисту і перевезення працівників в тендерній документації відсутня, але законодавством не заборонено учаснику надавати в складі тендерної пропозиції інші документи, які він вважає за потрібне надати. Якщо ви вважаєте за потрібне включити до тендерної пропозиції БТР для захисту і перевезення працівників, це ваше право, але цей документ не вплине на відповідність вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Щодо наявності складних приміщень повідомляємо, що замовником не встановленні обмеження щодо відстані розміщення складського приміщення.
Просимо вас дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель та недопущення словесних образ.
Відповідно до абзаців 6 і 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У тому числі в тендерній документації замовник може встановити кваліфікаційний критерій, визначений пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону, — наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Водночас закупівельним законодавством не визначено, які вимоги повинен встановлювати замовник, які документи чи форму підтвердження вимагати від учасника. Вимоги щодо способу підтвердження відповідності учасника, зокрема, наведеному кваліфікаційному критерію замовник передбачає на свій розсуд з огляду на вид предмета закупівлі. Тобто визначити, які ресурси повинен мати учасник для належного виконання вимог договору, а саме для можливості поставки товару, надання послуг чи виконання робіт.
Щодо кількості транспорту повідомляємо наступне. Кількість вантажного транспорту безпосередньо впливає на виконання тендерного завдання, оскільки визначає швидкість, ефективність та безперебійність доставки матеріалів і конструкцій та знижує ризики щодо збільшення термінів виконання (непередбачуваних затримок, таких як поломка, затори, виїзд транспорту на інші об’єкти тощо). Також зазначаємо, що вимога щодо наявності в учасника БТР для захисту і перевезення працівників в тендерній документації відсутня, але законодавством не заборонено учаснику надавати в складі тендерної пропозиції інші документи, які він вважає за потрібне надати. Якщо ви вважаєте за потрібне включити до тендерної пропозиції БТР для захисту і перевезення працівників, це ваше право, але цей документ не вплине на відповідність вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Щодо наявності складних приміщень повідомляємо, що замовником не встановленні обмеження щодо відстані розміщення складського приміщення.
Чи потрібен монтаж виробів?
Дата подання: 06 березня 2025 10:47
Дата відповіді: 07 березня 2025 11:10
Чи потрібен монтаж виробів?
Відповідь: Добрий день, потенційний учаснику! У Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що в ціну товару входять супутні послуги такі як: демонтаж та монтаж зазначеного товару, якій здійснюється робітниками Постачальника.
Також у Додатку 5 до тендерної документації в розділі 2 "2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" у пункті 5 є вимога до учасника, а саме:
5) До вартості товару входять монтаж, демонтаж, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.
Також у Додатку 5 до тендерної документації в розділі 2 "2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" у пункті 5 є вимога до учасника, а саме:
5) До вартості товару входять монтаж, демонтаж, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" #34216352 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 09:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2025 09:13
|
Договір | укладений |
25 березня 2025 08:57
|