Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обкладинки на справи
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2025-03-04-008319-a ● 32e2324a9ef04b748dc1a1cb7a9092c5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 26286152 |
Вебсайт: | https://vn.court.gov.ua/tu02/ |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Р. Скалецького, 17 |
Контактна особа: |
Ходик Вікторія Вікторівна +380432524667 khodyk@vn.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2025 11:08 |
Початок аукціону: | 12 березня 2025 11:08 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31700 штука
Обкладинки на справу (картон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Р. Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
42450 штука
Обкладинки на справу (папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Р. Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку по факту отримання товару в термін 10 (десяти) банківських днів з дня поставки товару на підставі накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Поставка товару здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання договору | Одноразова поставка | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2025 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 11:18 |
ТД обкладинки нова редакція (2).doc | |
05 березня 2025 11:18 |
перелік змін обкладинки (2).docx | |
05 березня 2025 08:54 |
ТД обкладинки нова редакція.doc | |
05 березня 2025 08:54 |
перелік змін обкладинки.docx | |
04 березня 2025 14:03 |
ТД обкладинки.doc | |
04 березня 2025 14:03 |
зразок _1 Додатку 6 ТД.pdf |
05 березня 2025 11:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2025 11:18 |
ТД обкладинки нова редакція (2).doc
|
||||||
05 березня 2025 11:18 |
перелік змін обкладинки (2).docx
|
||||||
05 березня 2025 08:54 |
ТД обкладинки нова редакція.doc
|
||||||
05 березня 2025 08:54 |
перелік змін обкладинки.docx
|
||||||
04 березня 2025 14:03 |
ТД обкладинки.doc
|
||||||
04 березня 2025 14:03 |
зразок _1 Додатку 6 ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 04 березня 2025 15:50
Дата відповіді: 04 березня 2025 16:35
Добрий день! За умовами ТД "аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів"
Замовником визначено наступний код ДК закупівлі 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей.
Однак, предметом закупівлі є обкладинки на справи, що зазвичай визначається за кодом ДК 021: 2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя.
Враховуючи вище зазначене, прошу внести зміни до ТД шляхом зміни коду ДК на 021: 2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя або шляхом доповнення примітки, що згідно умов ТД вважається аналогічним договором фразою "та/або постачання аналогічного товару (обкладинки на справи) тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Територіальне управління неодноразово здійснювало закупівлю товарів, що належать до класу 22990000-6 – Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей. Це свідчить про те, що даний товар не обмежується виключно кодом 22850000-3 (Швидкозшивачі та супутнє приладдя), оскільки він має широке застосування в різних виробничих процесах і не обов'язково пов'язаний із швидкозшивачами. Папір або картон, що використовуються для виготовлення обкладинок на справи, є частиною класу товарів, що відносяться до коду 22990000-6, оскільки цей код охоплює також інші типи паперу та картону для графічних цілей, що можуть бути використані для виготовлення обкладинок.
Також для зміни коду закупівлі «Обкладинки на справи» Замовнику необхідно відміняти закупівлю. Адже Замовник на даному етапі не має змоги внести зміни у Річний план закупівель та в оголошення про проведення закупівлі.
Також для зміни коду закупівлі «Обкладинки на справи» Замовнику необхідно відміняти закупівлю. Адже Замовник на даному етапі не має змоги внести зміни у Річний план закупівель та в оголошення про проведення закупівлі.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 04 березня 2025 17:21
Дата відповіді: 05 березня 2025 08:52
У разі неможливості зміни коду ДК закупівлі, прошу внести зміни шляхом ДОПОВНЕННЯ ТЛУМАЧЕННЯ, що згідно умов ТД вважається аналогічним договором. Наприклад: "аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник ТА/АБО предметом якого є товар, що є аналогічним предмету закупівлі, а саме: обкладинки на справи».
Дане формулювання не буде дискримінаційним та не звужуватиме коло потенційних учасників, тим самим надаючи учасникам, які мають досвід у постачанні аналогічного товару змогу прийняти участь в закупівлі.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, розглянувши Ваше запитання, територіальним управлінням було вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Опис
Дата подання: 05 березня 2025 10:19
Дата відповіді: 05 березня 2025 11:16
Добрий ранок. 1) Поз. 2 - лицева сторона: крейдована (біла) гладка. Тип паперу - офсет чи картон макулатурний білого кольору (300 г/м2), аналогічно як у поз. 1? Якщо папір офсетний, вкажіть щільність.
Відповідь: Добрий день, щодо першого запитання: 1. Обкладинки на справу (картон) Розмір: формат А3+ (розмір обкладинки в розгорнутому вигляді
470× 330 мм.).
Матеріал:
- картон макулатурний білого кольору;
- щільність картону не менше 300 гр/м2.
Формат: альбомний;
Друк: з обох сторін згідно зразків
Пакування: по 250 примірників у пачці.
Лицева сторона: крейдована (біла) гладка; ліва половина: без друку.
Внутрішня сторона: сіра.
Шт. 31700
2. Обкладинки на справу (папір) Розмір: формат А3+.
Матеріал: папір.
Формат: альбомний;
Колір: білий, білизна по СІE – не менше 145.
Товщина: не менше 103 мкм.
Непрозорість: не менше 92 %.
Друк: з обох сторін згідно зразків
Пакування: по 1000 примірників у пачці.
Лицева сторона: крейдована (біла) гладка; ліва половина: без друку.
Шт. 42450
Щодо другого запитання: Обкладинки на справу (папір): Щільність: не менше 80 г/м2
470× 330 мм.).
Матеріал:
- картон макулатурний білого кольору;
- щільність картону не менше 300 гр/м2.
Формат: альбомний;
Друк: з обох сторін згідно зразків
Пакування: по 250 примірників у пачці.
Лицева сторона: крейдована (біла) гладка; ліва половина: без друку.
Внутрішня сторона: сіра.
Шт. 31700
2. Обкладинки на справу (папір) Розмір: формат А3+.
Матеріал: папір.
Формат: альбомний;
Колір: білий, білизна по СІE – не менше 145.
Товщина: не менше 103 мкм.
Непрозорість: не менше 92 %.
Друк: з обох сторін згідно зразків
Пакування: по 1000 примірників у пачці.
Лицева сторона: крейдована (біла) гладка; ліва половина: без друку.
Шт. 42450
Щодо другого запитання: Обкладинки на справу (папір): Щільність: не менше 80 г/м2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Вінницька обласна друкарня |
145 362,00
UAH з ПДВ
|
135 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" |
155 550,00
UAH з ПДВ
|
135 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
215 289,00
UAH з ПДВ
|
215 289,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" |
245 109,00
UAH з ПДВ
|
245 109,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" |
250 980,00
UAH з ПДВ
|
250 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Вінницька обласна друкарня #02465619 |
Переможець |
135 210,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2025 10:35
|
Ду 1.pdf | зміни до договору |
19 березня 2025 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2025 10:26
|
Договір | укладений |
19 березня 2025 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 74-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |