Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сік яблучний, сік виноградний, сік яблучно-виноградний, сік персиковий, сік апельсиновий, сік мультифруктовий (мультивітамінний)
Очікувана вартість
8 440 500,00 UAH
UA-2025-03-04-006887-a ● 1d37d82002f244899f1d642ac9300875
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Баранівська Ірина Олександрівна 380445276644 IBaranivska@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2025 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 440 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 405,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84405 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. Сума гарантії зменшується на суму виконаних принципалом зобов’язань за договором або на суму виконаних гарантом платіжних зобов’язань за наданою гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, відповідно до умов договору про закупівлю, забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42500 кілограм
Сік яблучний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
42500 кілограм
Сік виноградний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
42500 кілограм
Сік яблучно-виноградний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
42500 кілограм
Сік персиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
42500 кілограм
Сік апельсиновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
42500 кілограм
Сік мультифруктовий (мультивітамінний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 13:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 13:01 |
Оголошення (соки).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
скло або Bag in box
Дата подання: 04 березня 2025 17:06
Дата відповіді: 05 березня 2025 11:28
Доброго дня.
Згідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації зазанчена вимога: "Сік повинен бути розфасований у пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки ємністю не більше 2,0 дм3.".
Чи будете ви розглядати пропозицію, в якій пропонується пакування у скляні банки місткістю не більше 3,0 дм3, що закупорюються металевими лакованими кришками або у пакети типу Bag in box (на основі поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки)?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: пунктом 2 вимог до предмету закупівлі додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що сік повинен бути розфасований у пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки ємністю не більше 2,0 дм3. Всі пакувальні матеріали та тара повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України, забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання. Тому пакування має бути таким, щоб відповідати вищезазначеним вимогам.
додати види пакування згідно ДСТУ
Дата подання: 05 березня 2025 14:26
Дата відповіді: 06 березня 2025 16:20
Згідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації зазанчена вимога: "Сік повинен бути розфасований у пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки ємністю не більше 2,0 дм3.".
Згідно із п. 9 ДСТУ 7159:2010 «Консерви. Соки відновлені. Загальні технічні умови» https://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTY2/dsty_7159-2010.pdf
9 ПАКУВАННЯ 9.1 Соки фасують у споживчу тару:
— скляні банки місткістю не більше ніж 3,0 дм3 , з вінчиком горловини типу I і III згідно з ДСТУ ГОСТ 5717.2, ГОСТ 5717 або під ґвинтове закупорювання (типу III) — згідно з чинними нормативними документами;
— скляні пляшки місткістю не більше ніж 1,0 дм3 , типу Х і XI — згідно з ДСТУ ГОСТ 10117.1, ДСТУ ГОСТ 10117.2 або з вінчиком типу III згідно з чинними нормативними документами;
— банки і пляшки скляні імпортні місткістю не більше ніж 1,0 дм3 , дозволені для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я;
— металеві лаковані банки місткістю не більше ніж 1,0 дм3 — згідно з ГОСТ 5981;
— алюмінієві туби місткістю не більше ніж 0,2 дм3 — згідно з чинними нормативними документами;
— пляшки з полімерних матеріалів місткістю не більше ніж 2,0 дм3 , дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я;
— пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки місткістю не більше ніж 2,0 дм3 , дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я;
— тару типу «Bag-in-Box» (мішок у коробці) місткістю не більше ніж 50,0 дм3 , асептичним способом за умовами договору з замовником. Тара і матеріали повинні бути дозволені для контакту з соками центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Оскільки, згідно із Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
просимо надати можливість прийняти участь в вашій закупівлі більшому колу учасників, оскільки виробники використовують різне пакування згідно зазначеного вище ДСТУ, і не всі мають пакування згідно вимог цієї тендерної документації.
В даній закупівлі розглядається лише 1 вид пакування з ДСТУ 7159:2010: «пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки ємністю не більше 2,0 дм3».
Просимо додати в вимоги щодо пакування соків наступні види пакування:
— скляні банки місткістю не більше ніж 3,0 дм3 , з вінчиком горловини типу I і III згідно з ДСТУ ГОСТ 5717.2, ГОСТ 5717 або під ґвинтове закупорювання (типу III) — згідно з чинними нормативними документами;
— скляні пляшки місткістю не більше ніж 1,0 дм3 , типу Х і XI — згідно з ДСТУ ГОСТ 10117.1, ДСТУ ГОСТ 10117.2 або з вінчиком типу III згідно з чинними нормативними документами;
— банки і пляшки скляні імпортні місткістю не більше ніж 1,0 дм3 , дозволені для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я;
— металеві лаковані банки місткістю не більше ніж 1,0 дм3 — згідно з ГОСТ 5981;
— алюмінієві туби місткістю не більше ніж 0,2 дм3 — згідно з чинними нормативними документами;
— пляшки з полімерних матеріалів місткістю не більше ніж 2,0 дм3 , дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я;
— тару типу «Bag-in-Box» (мішок у коробці) місткістю не більше ніж 50,0 дм3 , асептичним способом за умовами договору з замовником. Тара і матеріали повинні бути дозволені для контакту з соками центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), на виконання розпорядження та з урахуванням вимог до предмета закупівлі, доведених Адміністрацією Держприкордонслужби, зокрема, конкретизовано вимоги щодо пакування соків, а саме: «Сік повинен бути розфасований у пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки ємністю не більше 2,0 дм3».
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, з описом усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація на розсуд замовника.
Зазначені вимоги жодним чином не звужують коло учасників та не є дискримінаційними у зв’язку з тим, що на ринку України є достатня кількість виробників зазначеного товару
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, з описом усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація на розсуд замовника.
Зазначені вимоги жодним чином не звужують коло учасників та не є дискримінаційними у зв’язку з тим, що на ринку України є достатня кількість виробників зазначеного товару
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" |
7 831 050,00
UAH з ПДВ
|
7 831 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" #45358873 |
Очікує рішення |
7 831 050,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 00:00
|