Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний гібридний аналізатор осаду сечі (НК 024:2023 - 35918 Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований), автоматичний гематологічний аналізатор (НК 024:2023-35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний), автоматичний біохімічний аналізатор (НК 024:2023 - 56669-Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний), аналізатор газів крові та електролітів (НК 024:2023-56661-Автоматичний аналізатор газів крові IVD (діагностика in vitro)), імунофлуоресцентний кількісний аналізатор (НК 024:2023-47057-Портативний імунофлюоресцентний аналізотор IVD (діагностика in vitro)) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 38430000–8 - Детектори та аналізатори.
Очікувана вартість
14 348 008,00 UAH
UA-2025-03-03-012911-a 8e20f9e73f1d4f3687d42d06cbbeb78c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Євтушенко

+380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 14323563
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Євтушенко
+380661480423
medcentrns@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2025 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2025 09:00
Початок аукціону: 13 березня 2025 12:04
Початок аукціону: 13 березня 2025 12:04
Очікувана вартість: 14 348 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 480,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Аналізатор біохімічний автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 56669 — Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro) стаціонарний
2 одиниця
Аналізатор гематологічний автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
2 одиниця
Автоматичний аналізатор осаду сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35918 — Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований
1 одиниця
Імунофлуоресцентний експрес-аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 47057 — Портативний імунофлюоресцентний аналізотор IVD (діагностика in vitro), що живиться від батареї
6 одиниця
Аналізатор газів крові та електоролітів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 56661 — Автоматичний аналізатор газів крові IVD (діагностика in vitro)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній, акті приймання - передачі та проведення пусконалагоджувальних робіт, інструктажів та навчання обслуговуючого персоналу за місцем його експлуатації. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов Оголошення
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов Оголошення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-02-000030 ● b9be8cc2cae94e82975a5a0f9f18ba58
  • Статус: завершено ● Дата: 28 квітня 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2025 10:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.04.2025 № 101

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-03-03-012911-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-04 12:57:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гібридний аналізатор осаду сечі (НК 024:2023 - 35918 Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований), автоматичний гематологічний аналізатор (НК 024:2023-35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний), автоматичний біохімічний аналізатор (НК 024:2023 - 56669-Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний), аналізатор газів крові та електролітів (НК 024:2023-56661-Автоматичний аналізатор газів крові IVD (діагностика in vitro)), імунофлуоресцентний кількісний аналізатор (НК 024:2023-47057-Портативний імунофлюоресцентний аналізотор IVD (діагностика in vitro)) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 38430000–8 - Детектори та аналізатори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-03-012911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-08 18:44:12

Про надання пояснень

Пояснення та документи надаються у вкладенні

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-10 11:16:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гібридний аналізатор осаду сечі (НК 024:2023 - 35918 Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований), автоматичний гематологічний аналізатор (НК 024:2023-35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний), автоматичний біохімічний аналізатор (НК 024:2023 - 56669-Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний), аналізатор газів крові та електролітів (НК 024:2023-56661-Автоматичний аналізатор газів крові IVD (діагностика in vitro)), імунофлуоресцентний кількісний аналізатор (НК 024:2023-47057-Портативний імунофлюоресцентний аналізотор IVD (діагностика in vitro)) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 38430000–8 - Детектори та аналізатори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-03-012911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. Яким чином Замовником дотримано вимоги підпункту 8 та 9 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в опублікованому оголошенні про закупівлю файл «Оголошення спрощеної закупівлі аналізатори лабораторні.docx»?
3. Пояснення стосовно відповідності пропозиції учасника закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "АВАЛАБ" вимогам пункту 16 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК» Оголошення в частині надання МОВОЮ ОРИГІНАЛУ експлуатаційної документації: інструкції з експлуатації (застосування)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-14 18:37:23

Надання пояснень

Пояснення та документи надаються у вкладенні


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2025 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ" 14 209 866,41
UAH з ПДВ
13 704 930,35
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙНЕКО ЛТД" 14 339 532,71
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2025 12:41
Електронний підпис
11 березня 2025 16:18
Електронний підпис
11 березня 2025 16:18
Електронний підпис
11 березня 2025 16:17
Довідка. Банкрутство .pdf
11 березня 2025 16:17
Сертифiкат інженера Zybio.pdf
11 березня 2025 16:17
ГЛ Походження товару.pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
Копія Статут.pdf
11 березня 2025 16:17
Копія Витяг з ЄДР.pdf
11 березня 2025 16:17
Довідка. Банкрутство .pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
Копія Витяг з ЄДР.pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
ГЛ №2 щодо санкцій.pdf
11 березня 2025 16:17
ГЛ Походження товару.pdf
11 березня 2025 16:17
Інструкція fluorecare MF T 1000.pdf
11 березня 2025 16:17
ГЛ відповідність МТВ.pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
Сертифікат інженера Linear.pdf
11 березня 2025 16:17
ГЛ №2 щодо санкцій.pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
ГЛ №1 щодо санкцій .pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
ГЛ №1 щодо санкцій .pdf
11 березня 2025 16:17
ГЛ відповідність МТВ.pdf
11 березня 2025 16:17
Додаток 1. Специфікація.pdf
11 березня 2025 16:17
Копія Статут.pdf.p7s
11 березня 2025 16:17
Копія. Авторизація ЕРБА.pdf

Публічні документи

12 березня 2025 07:01
Електронний підпис
12 березня 2025 07:01
Електронний підпис
12 березня 2025 07:01
Виписка з ЄДР.pdf
12 березня 2025 07:01
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Інструкція fluorecare MF T 1000.pdf
12 березня 2025 07:01
Інструкція (ШОЕ).pdf
12 березня 2025 07:01
Інструкція U3600.pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Лист щодо забезпечення.pdf
12 березня 2025 07:01
Інстуркція гематолог H560.pdf
12 березня 2025 07:01
Інструкція до OPTI CCA-TS2.pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Лист про ліцензування.pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Додаток 1. Специфікація.pdf
12 березня 2025 07:01
Лист про ліцензування.pdf
12 березня 2025 07:01
Статут ТОВ Сайнеко.pdf
12 березня 2025 07:01
Дкларація OPTI Aналізатор.pdf
12 березня 2025 07:01
Довідка.pdf (6).p7s
12 березня 2025 07:01
Лист -погодження з МТВ.pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Статут ТОВ Сайнеко.pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Інструкція (ШОЕ).pdf.p7s
12 березня 2025 07:01
Лист -погодження з МТВ.pdf
12 березня 2025 07:01
Інструкція біохімік XL-200.pdf
12 березня 2025 07:01
Довідка.pdf (7).p7s
12 березня 2025 07:01
Довідка про банкрутство.zip
12 березня 2025 07:01
Інструкція до OPTI CCA-TS2.pdf
12 березня 2025 07:01
Інструкція U3600.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙНЕКО ЛТД"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ"
#44421425
Переможець 13 704 930,35
UAH з ПДВ
20 березня 2025 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 17:49

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме документи, які подає учасник Товар повинен бути новим, таким, що не був у використанні, виготовлений не раніше 2024-2025 років, термін гарантійного обслуговування не менше 12 міс. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі, в якому зазначити, що запропоноване медичне обладнання є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього медичного обладнання не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником медичного обладнання становить не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. Невідповідність потребує усунення. Відповідно Додатку №3 - Технічних вимоги необхідно надати уточнення щодо автоматичного гематологічного аналізатора, а саме убудований світлодіод із фільтром 525 нм, а в інструкції користувача Гематологічний аналізатор Н560 зазначено 525 мкм. Невідповідність потребує усунення.

Документи

20 березня 2025 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2025 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ"
#44421425
13 704 930,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2025 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2025 21:48
ДУ 2 до дог 167 від 07.04.2025 ТОВ АВАЛАБ 14.04.2025.pdf зміни до договору
17 квітня 2025 21:40
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2025 17:56
ДУ 1 до дог 167 від 07.04.2025 ТОВ Авалаб 09.04.2025.pdf зміни до договору
10 квітня 2025 17:50
Електронний підпис укладений
08 квітня 2025 10:33
Дог 167 07.04.2025 ТОВ АВАЛАБ 07.04.2025 3843 13704930,35.pdf укладений
08 квітня 2025 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): корегування механічної помилки в договорі, зміна адреси доставки.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Аналізатор біохімічний автоматичний 2 одиниця 1 048 782,64
UAH
Аналізатор гематологічний автоматичний 2 одиниця 1 393 393,75
UAH
Автоматичний аналізатор осаду сечі 2 одиниця 1 927 058,52
UAH
Імунофлуоресцентний експрес-аналізатор 1 одиниця 188 456,02
UAH
Аналізатор газів крові та електоролітів 6 одиниця 646 903,38
UAH