Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 14323563 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Марина Євтушенко +380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 20:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 12:04 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 12:04 |
Очікувана вартість: | 14 348 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 480,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній, акті приймання - передачі та проведення пусконалагоджувальних робіт, інструктажів та навчання обслуговуючого персоналу за місцем його експлуатації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 20:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 20:44 |
Проєкт договору МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx | |
03 березня 2025 20:44 |
Оголошення спрощеної закупівлі аналізатори лабораторні.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000030 ● b9be8cc2cae94e82975a5a0f9f18ba58
- Статус: завершено ● Дата: 28 квітня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-03-03-012911-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 12:57:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гібридний аналізатор осаду сечі (НК 024:2023 - 35918 Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований), автоматичний гематологічний аналізатор (НК 024:2023-35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний), автоматичний біохімічний аналізатор (НК 024:2023 - 56669-Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний), аналізатор газів крові та електролітів (НК 024:2023-56661-Автоматичний аналізатор газів крові IVD (діагностика in vitro)), імунофлуоресцентний кількісний аналізатор (НК 024:2023-47057-Портативний імунофлюоресцентний аналізотор IVD (діагностика in vitro)) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 38430000–8 - Детектори та аналізатори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-03-012911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 18:44:12
Про надання пояснень
Пояснення та документи надаються у вкладенні
- Відповідь на запит АУДИТ.pdf
- Комерційна_пропозиція Syneco _SE0038.pdf
- Комерційна_пропозиція Syneco.pdf
- КП AvaLab прилади 2й запит з описом приладив.pdf
- КП Вест Мед аналізатори.docx
- КП Ред Мед обладнання Нові Санжари.pdf
- V2 комерційна_пропозиція_від_ Soc Trade ( розширене) 18_02_205_СТ (1).pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-10 11:16:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автоматичний гібридний аналізатор осаду сечі (НК 024:2023 - 35918 Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro) лабораторний автоматизований), автоматичний гематологічний аналізатор (НК 024:2023-35476 Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний), автоматичний біохімічний аналізатор (НК 024:2023 - 56669-Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, стаціонарний), аналізатор газів крові та електролітів (НК 024:2023-56661-Автоматичний аналізатор газів крові IVD (діагностика in vitro)), імунофлуоресцентний кількісний аналізатор (НК 024:2023-47057-Портативний імунофлюоресцентний аналізотор IVD (діагностика in vitro)) згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 38430000–8 - Детектори та аналізатори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-03-012911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. Яким чином Замовником дотримано вимоги підпункту 8 та 9 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в опублікованому оголошенні про закупівлю файл «Оголошення спрощеної закупівлі аналізатори лабораторні.docx»?
3. Пояснення стосовно відповідності пропозиції учасника закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю "АВАЛАБ" вимогам пункту 16 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК» Оголошення в частині надання МОВОЮ ОРИГІНАЛУ експлуатаційної документації: інструкції з експлуатації (застосування)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-14 18:37:23
Надання пояснень
Пояснення та документи надаються у вкладенні
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ" |
14 209 866,41
UAH з ПДВ
|
13 704 930,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙНЕКО ЛТД" |
14 339 532,71
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ" #44421425 |
Переможець |
13 704 930,35
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2025 21:48
|
ДУ 2 до дог 167 від 07.04.2025 ТОВ АВАЛАБ 14.04.2025.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2025 21:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2025 17:56
|
ДУ 1 до дог 167 від 07.04.2025 ТОВ Авалаб 09.04.2025.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2025 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 10:33
|
Дог 167 07.04.2025 ТОВ АВАЛАБ 07.04.2025 3843 13704930,35.pdf | укладений |
08 квітня 2025 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | корегування механічної помилки в договорі, зміна адреси доставки. |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Аналізатор біохімічний автоматичний | 2 | одиниця |
1 048 782,64
UAH
|
Аналізатор гематологічний автоматичний | 2 | одиниця |
1 393 393,75
UAH
|
Автоматичний аналізатор осаду сечі | 2 | одиниця |
1 927 058,52
UAH
|
Імунофлуоресцентний експрес-аналізатор | 1 | одиниця |
188 456,02
UAH
|
Аналізатор газів крові та електоролітів | 6 | одиниця |
646 903,38
UAH
|