Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 33313609 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
Контактна особа: |
Мнацаканян Артавазд Місакович 380487054380 kpsc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 400 269,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 001,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 21000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж 21000,00 грн із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Прохоровська, 1/3» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 20:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 20:09 |
Додаток № 2 до ТД +.rtf | |
03 березня 2025 20:09 |
ДОДАТОК 4 перелік док. для Переможця +.docx | |
03 березня 2025 20:09 |
ТД - Прохоровська 1-3.docx | |
03 березня 2025 20:09 |
ДОДАТОК 3 перелік док. для Учасника +.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-08-000003 ● e71de563fa974e94940200b6fdf23bd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 №30-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 02.04.2025, № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.04.2025 №30-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-03-012813-a 03.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 11:00:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 1/3» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-012813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-11 09:24:58
пояснення
По першому питанню зазначаємо, що згідно ч. 4 розділу І. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на капітальний ремонт виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № ЕК-5490/01-24 від 02 лютого 2024.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості капітального ремонту матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи та на придбання устаткування, меблів та інвентарю, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
В той же час, для визначення очікуваної вартості об’єкту будівництва (5400269,07 грн. з ПДВ) використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, та в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом додавання вартостей витрат згідно вказаного розрахунку за підсумком глав 1-9 (3869089 грн.), сум кошторисного прибутку (52990 грн.), коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (17751 грн.), коштів на покриття ризику (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % (62056,23 грн.) для підрядника згідно п. 5.31. КНУ для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва від підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку – 4137082 грн., коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (498338 грн.), та розміру ПДВ на вказані витрати – 20%.
По другому питанню зазначаємо, що інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 1/3» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи» опубліковано на власному веб-сайті КП «Сервісний центр» за наступним посиланням: https://kpsc.od.ua/obovyazky-pidpryyemstva/ .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 14:29:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 1/3» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-012813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
2. Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була виділена?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-15 09:37:18
пояснення 2
По першому питанню зазначаємо, що джерелом фінансування даної закупівлі є місцевий бюджет м. Одеси. Фінансування заходів з проведення капітальних ремонтів по захисним спорудам м. Одеси відбувається відповідно до «Міської цільової програми цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на території м. Одеси на 2022 – 2026 роки» затвердженої рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 40 від 05.04.2022 (зі змінами), вказане рішення опубліковано на офіційному сайті м. Одеси за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/committee/193035/. КП «Сервісний центр» є виконавцем відповідно до вказаної міської цільової програми. Також відповідне фінансування по закупівлі затверджено Рішенням Одеської міської ради № 2800-VIII від 05.02.2025 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 04 грудня 2024 року № 2578-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік»» (додаток 6 рішення), що також опубліковане на офіційному сайті м. Одеси за посиланням: https://omr.gov.ua/ru/acts/council/208409/. Сканкопія довідки «Про план використання бюдежтних коштів» від 10.02.2025 року, яка також містить інформацію про КПКВК (додається).
По другому питанню зазначаємо, що фінансування даної закупки не здійснюється та не має відношення до Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зазначених у «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-03-012813-a від 22.04.2025» Замовником та Підрядником укладено та опубліковано додаткову угоду №1 до договору № 49с/25к від 04.04.2025 про внесення змін до додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт» (додається). Також Замовником опубліковано арк. № 8 Додатка № 4 до Договору № 49с/25к від 04.04.2025, який через технічну помилку не було опубліковано 09.04.2025 (додається).
2025-04-24 16:01:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (_) • усунуто
.
2025-04-25 09:44:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7" |
5 400 001,22
UAH з ПДВ
|
5 400 001,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7" #41985045 |
Переможець |
5 400 001,22
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2025 15:54
|
ДУ № 1.docx | зміни до договору |
24 квітня 2025 15:53
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2025 15:53
|
Додаток № 4 арк. № 8.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2025 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 19:18
|
Додаток 4 Прохоровська 1.3 +.rtf | укладений |
09 квітня 2025 19:17
|
ДП Прохоровська 1-3 +.docx | укладений |
09 квітня 2025 19:12
|
Додаток 4 Прохоровська 1.3 +.rtf | укладений |
09 квітня 2025 19:12
|
Додаток № 1 до дог. ДЦ.rtf | укладений |
09 квітня 2025 19:12
|
Дог. 49с-25к Прох. 1-3.pdf | укладений |
09 квітня 2025 19:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зазначених у «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-03-012813-a від 22.04.2025», Сторони вирішили викласти Додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору у новій редакції (додається). Також Замовником опубліковується арк. № 8 Додатка № 4 до Договору, який через технічну помилку не було опубліковано разом із Договором № 49с/25к від 04.04.2025. на майданчику обрано причину змін - "Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" оскільки наразі відсутня технічна мажливість на майданчику закупівель обрати пункт, який дійсно відповідає змісту додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 49с/25к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |