Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою
Очікувана вартість
678 600,00 UAH
UA-2025-03-03-010640-a ● 1e85d5797bde4d1fb47c60504ae34b8d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408355 |
Місцезнаходження: | 08302, Україна , Київська обл., м. Бориспіль(з), вул. Київський Шлях, 35 |
Контактна особа: |
Наталія Пригода +380459568378 borosvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 678 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 393,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н та м. Бориспіль (29 закладів освіти), за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 09:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 09:39 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx | |
12 березня 2025 09:39 |
Перелік змін до тендерної документації від 11.03.25.docx | |
12 березня 2025 09:39 |
Тендерна документація 11.03.25.doc | |
12 березня 2025 09:39 |
Додаток 1 Учаснику (зміни від 11.03.25).docx | |
06 березня 2025 11:57 |
Додаток_2_–_Перелік_документів_таабо_інформації,_які_подаються переможцем.docx |
12 березня 2025 09:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
12 березня 2025 09:39 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx
|
||||
12 березня 2025 09:39 |
Перелік змін до тендерної документації від 11.03.25.docx
|
||||
12 березня 2025 09:39 |
Тендерна документація 11.03.25.doc
|
||||
12 березня 2025 09:39 |
Додаток 1 Учаснику (зміни від 11.03.25).docx
|
||||
06 березня 2025 11:57 |
Додаток_2_–_Перелік_документів_таабо_інформації,_які_подаються переможцем.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 04 березня 2025 13:58
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:31
Вимога щодо того, що Навчання та перевірка знань законів і нормативно-правових актів з охорони праці та електробезпеки повинна здійснюватись спеціалізованими навчальними центрами. Порядок навчання з питань охорони праці та перевірки знань посадових осіб визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Чинна у 2023 році редакція Типового положення про навчання з питань охорони праці (далі — Типове положення) затверджена наказом Держнаглядохоронпраці від 30.01.2017 № 140. Вона діє з 14 квітня 2017 року.
Спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром. У разі здійснення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безпосередньо на підприємстві спеціальне навчання з питань охорони праці є складовою зазначеної професійної підготовки. п. 3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. Просимо видалити виомгу щодо Навчання та перевірка знань законів і нормативно-правових актів з охорони праці та електробезпеки повинна здійснюватись спеціалізованими навчальними центрами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації.
Постанова №852
Дата подання: 05 березня 2025 13:05
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:36
Добрий день! Шановний Замовнику, технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою надаються на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Відповідно до вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень Ліцензійних умов, ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Тендерною документацією не передбачено даної вимоги, у зв’язку з чим просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації.
Постанова №852
Дата подання: 05 березня 2025 13:05
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:36
Добрий день! Шановний Замовнику, технічне обслуговування та системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою надаються на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови), а саме, Розділ: Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту.
Кадрові вимоги:
Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”. Допускається залучення інженера на підставі цивільно-правового договору;
наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну);
наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду.
Вимагаємо додати вказаних працівників до кваліфікаційних вимог Замовника, їх наявність є обов’язковою відповідно до Постанови 852!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації.
Постанова №442
Дата подання: 05 березня 2025 13:06
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:36
Добрий день! Шановний Замовнику, при наданні послуг, які є предметом закупівлі, буде утворюватися значна кількість шкідливих чинників на працівників, які будуть надавати дані послуги, зокрема, вміст різних видів пилу у повітрі робочої зони, важкість праці, що зумовлена фізичними навантаженнями, незручна, вимушена робоча поза, нахили тулуба, тощо. У зв’язку з чим необхідно проводити атестацію робочих місць у відповідності до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442, за допомогою якої визначаються невідкладні заходи на поліпшення умов і безпеки праці. Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації.
Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 05 березня 2025 13:06
Дата відповіді: 05 березня 2025 15:34
Добрий день! Шановний Замовнику, технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного, енергоефективності надання послуг (зокрема і в частині поліпшення використання та споживання енергії під час використання електроінструментів, електротехнічної лабораторії, засобів вимірювання тощо), інформаційної безпеки, забезпечення охорони праці, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами. Просимо, на підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі додати до вимог підтверджуючі документи видані на ім’я Учасника або на ім’я субпідрядника сертифікати або свідоцтва ДСТУ 8965:2019; ДСТУ CEN/TS 54-14:2021; ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT); ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2021, IDT; ISO 22301:2021, IDT); ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012); ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT), що надасть зможу отримати кваліфіковані послуги від Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Найближчого часу буде внесено зміни до тендерної документації.
відсутня повна інформація щодо кількості та типу обладнання, яке підлягає обслуговуванню!!!
Дата подання: 12 березня 2025 13:38
Дата відповіді: 12 березня 2025 14:08
Вимога щодо надання Лист про технічні можливості роботи (комунікації) пульту централізованого спостереження за пожежною автоматикою (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень) учасника з комунікатором (пристрій передавання пожежної тривоги та попередження про несправність), який підходить для ППКП, встановлених на об’єктах Замовника. Яким чином учасник повинен здогадатись, які ППКП встановлені на об'єкті??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ IV Додаток №1 тендерної документації, наявна інформація : "Об’єкти Замовника облаштовані приймально-контрольними приладами: Тірас – 16 П, Тірас – 16.128 П, Тірас А; устаткуванням керування та індикації мовленнєвого оповіщувача людей про пожежу: ВЕЛЛЕЗн 120-100, ВЕЛЛЕЗн 120-400, ВЕЛЛЕЗн – 120 – 600".
дискримінація
Дата подання: 13 березня 2025 14:05
Дата відповіді: 14 березня 2025 09:30
чому ліцензію від субпідрядника можна надати, а декларацію на підвищені роботи саме від учасника??
Відповідь: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують інформацію про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам. У разі залучення учасником субпідрядника/ів зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати як субпідрядника (співвиконавця) до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника (співвиконавця) до виконання робіт або послуг у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або незалучення субпідрядника (співвиконавця) зазначити про це у довідці довільної форми.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-03-010640-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:43476300
Дата подання: 07 березня 2025 22:45
Дата подання: 07 березня 2025 22:45
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 11 березня 2025 17:14
рішення від 11.03.2025 № 3659.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 17:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 №4195.pdf
Дата публікації: 19 березня 2025 12:31
рішення від 18.03.2025 №4195.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 10:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
676 860,00
UAH з ПДВ
|
676 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" #37961573 |
Переможець |
676 860,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 09:44
|
Угода 1 дог 135.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 09:39
|
135.pdf | укладений |
03 квітня 2025 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей, пункту 12.2. Договору, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та ціну за Договором і, відповідно, Додаток №1 «Калькуляція вартості послуг» до Договору викласти у новій редакції. 2. З огляду на зменшення суми за Договором, щодо якого сторони дійшли згоди, пункт 3.1. розділу 3 «Ціна договору» викласти в такій редакції: «3.1. Ціна договору становить 601 653,28 (шістсот одна тисяча шістсот п’ятдесят три гривні двадцять вісім копійок), в тому числі ПДВ 100 275,55 грн». 3. Пункт 5.1. Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання Послуг: з 01.05.2025 по 31.12.2025 року». |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |