Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 47 217 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 472 177,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору становить 2 % від загальної ціни договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.1. Розрахунки за Договором здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Підряднику у наступному порядку: 4.1.1. 80% від ціни виконаних робіт – протягом 40 (сорок) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками обох Сторін відповідних Актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в (далі – Акт форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідка форма КБ-3); 4.1.2. 20% від ціни виконаних робіт – протягом 40 (сорок) робочих днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Підрядником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідного Акта форма КБ-2в та Довідки форма КБ-3, а також направлення Підрядником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Замовника за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Підрядник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками обох Сторін відповідного Акта форма КБ-2в та Довідки форма КБ-3. | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 16:12 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ТД Додаток 1 Перелік Учасника.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
0_ТД (Особливості).docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ТД Додаток 6 Перелік Переможця.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ТД Додаток 5 Proekt_dogovoru_v2.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000035 ● 6454298e3c384e378f8043be24b77c01
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2025 № 136
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-03-03-010629-a 03.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 09:46:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (за кодом ДК 021:2015 - 45315000-8 — Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-03-010629-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 13:52:47
Пояснення на запити від 07.04.2025 о 09.46 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-04-03-000035
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4, ДК 021:2015 45315000-8 Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-03-010629-a, надає пояснення.
Питання
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення
ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» віднесено до об’єктів критичної інфраструктури м. Києва, діяльність яких спрямована на забезпечення мешканців міста теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи Київського енерговузла та енергосистеми України загалом. Підприємство КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» перебуває у підпорядкуванні центральних державних органів влади (Міністерства енергетики України), його діяльність супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) КМДА, а також є Ліцензіатом, діяльність якого регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України (НКРЕКП).
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 виконуються згідно з Графіком проведення ремонту основного обладнання теплових електроцентралей у 2025 році, затвердженим наказом Міністерства енергетики України від 08.01.2025 №10 «Про підготовку обладнання електростанцій і теплових мереж до надійної та ефективної роботи у 2025 році та в осінньо-зимовий період 2025/2026 року», та наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 01.01.2025 №1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП у 2025 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-5 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 №271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 №124) та фактичного технічного стану основного та допоміжного енергетичного обладнання ТЕЦ-5.
Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації та наведені в Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) та іншими нормативними актами, розробленими для реалізації Закону, Особливостей.
Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників, перевезення обладнання та ін.), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акта (додається). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта (додається), згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 47 217 773,00 грн, у тому числі: будівельні роботи – 37 926 202,00 грн; інші витрати – 9 291 571,00 грн.
Питання
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення
Замовник інформує Державну аудиторську службу України, що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету та не належить до підприємств державного сектора економіки.
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).
Питання
Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення
Джерело фінансування закупівлі - власні кошти Замовника від господарської діяльності, обсяг яких визначено в тарифному джерелі на 2025 рік згідно зі схваленим 18.03.2025 проектом постанови НКРЕКП (відповідно до регламенту: прийняття постанови – 08.04.2025, оприлюднення на офіційному веб-сайті НКРЕКП - протягом п'яти робочих днів з дня її прийняття).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" |
47 208 805,33
UAH з ПДВ
|
47 208 805,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" #42783417 |
Переможець |
47 208 805,33
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2025 08:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2025 08:29
|
Додаткова угода 1.docx | зміни до договору |
01 травня 2025 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 09:26
|
Витратний договір №547_КТЕЦ-25 від 09.04.2025.docx | укладений |
10 квітня 2025 09:24
|
Витратний договір №547_КТЕЦ-25 від 09.04.2025.pdf | укладений |
10 квітня 2025 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 547/КТЕЦ-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |