Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 33313609 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
Контактна особа: |
Мнацаканян Артавазд Місакович 380487054380 kpsc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 098 098,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 490,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 24000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж 24000,00 грн із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Богдана Хмельницького, 29» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 14:33 |
Перелік змін від 17.03.2025.docx | |
17 березня 2025 14:33 |
ТД - Б.Хмельницького 29 нова ред. 17.03.25.docx | |
17 березня 2025 14:33 |
Протокол змін 17.03.25.pdf | |
03 березня 2025 16:12 |
Додаток 2 ред.+.rtf | |
03 березня 2025 16:12 |
ДОДАТОК 3 перелік док. для Учасника +.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ТД - Б.Хмельницького 29 +.docx | |
03 березня 2025 16:12 |
ДОДАТОК 4 перелік док. для Переможця +.docx |
17 березня 2025 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2025 14:33 |
Перелік змін від 17.03.2025.docx
|
|||
17 березня 2025 14:33 |
ТД - Б.Хмельницького 29 нова ред. 17.03.25.docx
|
|||
17 березня 2025 14:33 |
Протокол змін 17.03.25.pdf
|
|||
03 березня 2025 16:12 |
Додаток 2 ред.+.rtf
|
|||
03 березня 2025 16:12 |
ДОДАТОК 3 перелік док. для Учасника +.docx
|
|||
03 березня 2025 16:12 |
ТД - Б.Хмельницького 29 +.docx
|
|||
03 березня 2025 16:12 |
ДОДАТОК 4 перелік док. для Переможця +.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000066 ● 9c1e7f8a3cba4a669580148bc036b3c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 21:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.04.2025
№ 38-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2025-03-03-010578-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 12:46:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 29» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-010578-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 19:44:21
пояснення
По першому питанню зазначаємо, що джерелом фінансування даної закупівлі є місцевий бюджет м. Одеси. Фінансування заходів з проведення капітальних ремонтів по захисним спорудам м. Одеси відбувається відповідно до «Міської цільової програми цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на території м. Одеси на 2022 – 2026 роки» затвердженої рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 40 від 05.04.2022 (зі змінами), вказане рішення опубліковано на офіційному сайті м. Одеси за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/committee/193035/. КП «Сервісний центр» є виконавцем відповідно до вказаної міської цільової програми. Також відповідне фінансування по закупівлі затверджено Рішенням Одеської міської ради № 2800-VIII від 05.02.2025 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 04 грудня 2024 року № 2578-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік»» (додаток 6 рішення), що також опубліковане на офіційному сайті м. Одеси за посиланням: https://omr.gov.ua/ru/acts/council/208409/. Сканкопія довідки «Про план використання бюдежтних коштів» від 10.02.2025 року, яка також містить інформацію про КПКВК (додається).
По другому питанню зазначаємо, наступне.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на капітальний ремонт виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт ЕК-5717/07-24 від 15 серпня 2024 (додається).
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості капітального ремонту матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи та на придбання устаткування, меблів та інвентарю, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
В той же час, для визначення очікуваної вартості об’єкту будівництва (6 098 098,72 грн. з ПДВ) використано дані зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, та в якості очікуваної вартості прийнято суму, отриману шляхом додавання вартостей витрат згідно вказаного розрахунку за підсумком глав 1-9 (4 628 283 грн.), сум кошторисного прибутку (62078 грн.), коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (32410 грн.), коштів на покриття ризику (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % (74354,84 грн.) для підрядника згідно п. 5.31. КНУ для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва від підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку – 4956996 грн., коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (284623 грн.), та розміру ПДВ на вказані витрати – 20%.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до змін до кошторису установи замовника на 2025 рік, та згідно довідки про план використання бюджетних коштів на 2025 рік від 10.02.2025 р., в сумі 5277890,00 грн.
Також додаємо програмний файл «56.ims», який використовувався для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 12:15:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 29» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-010578-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Враховуючи пояснення надане КП «Сервісний центр» на запит та дані про розподіл видатків бюджету зазначені в рішеннях Одеської міської ради, просимо надати інформацію, чи здійснювалось фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була розподілена та виділена КП «Сервісний центр» на проведення робіт з капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 29?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-15 14:52:49
пояснення 2
По зазначеному питанню інформуємо, що фінансування даної закупівлі не здійснюється відповідно до Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та не має до цього Плану відношення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавста у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден із Висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області та у зв’язку із цим повідомляє, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі буде оскаржено у суді. Інформація, яка підтверджує подачу позову буде опублікована після отримання відповідної ухвали суду. |
Дата публікації: | 24 квітня 2025 |
Документи:
24 квітня 2025 17:41
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7" |
6 096 629,99
UAH з ПДВ
|
6 096 629,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ-ГРУП-7" #41985045 |
Переможець |
6 096 629,99
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 19:01
|
Додаток № 1 до дог. ДЦ.rtf | укладений |
09 квітня 2025 19:00
|
Додаток № 4 до дог..rtf | укладений |
09 квітня 2025 19:00
|
Дог. 48с-25к.pdf | укладений |
09 квітня 2025 19:00
|
Дог. Б. Хмельницького 29.docx | укладений |
09 квітня 2025 19:00
|