Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Гришко Карина 380631644345 karina.hryshko@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 9 174 888,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 748,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Умови оплати: Замовник оплачує авансовий платіж в розмірі вартості першого етапу надання послуг відповідно до календарного плану на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 календарних днів з дати виставленого рахунку-фактури . | Аванс | 15 | Календарні | 3 |
Надання послуг | Вартість другого і кожного наступного етапу надання послуг відповідно до календарного плану сплачується по факту надання послуг протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Етапи визначаються в Календарному плані (Додаток №2) до договору (формується під час укладання договору). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 97 |
Підписання договору | Термін надання послуг: 600 календарних днів з дати укладення договору. Виконання здійснюється поетапно згідно календарного плану, що формується під час укладання договору. Кожен етап закривається актом приймання-передачі наданих послуг. | Одноразова поставка | 600 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2025 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 16:09 |
01111.8952, 01111.1774_ Тендерна документація_03.03.2025.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
03 березня 2025 16:09 |
Додаток 3 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000064 ● 007b3fd710834d5d90128f3242fbb3bb
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2025 № 18-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.04.2025 № 18-з.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-03-010536-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 11:24:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з проведення охоронних археологічних досліджень культурного шару в зоні виявлення знахідок археологічного характеру в межах майданчика, трубопроводу та під’їздної дороги свердловини № 151 Великобубнівського родовища на території Роменської міської територіальної громади Роменського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-010536-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 09:55:43
Відповідь на запит
1. Предметом закупівлі є послуги з проведення охоронних археологічних досліджень культурного шару в зоні виявлення знахідок археологічного характеру в межах майданчика, трубопроводу та під’їздної дороги свердловини № 151 Великобубнівського родовища на території Роменської міської територіальної громади Роменського району Сумської області.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб Замовника з урахуванням діючих стандартів та чинних нормативно-правових актів у даній сфері.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є мінімально необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Перелік документів на підставі яких сформовано технічні та якісних характеристики предмета закупівлі:
- Висновок за результатами наукового археологічного дослідження №106-в/17-24 від 10.12.2024 року. Відповідно до пункту 6 та 7 вказаного Висновку в зоні майданчика під розміщення свердловини №151 Великобубнівського родовища виявлені ділянки культурного шару, що містять знахідки археологічного характеру, що відносяться до поселення Вюнне-2 (ІІ-І тис. до н.е., XVIII ст.), (копія додається _Додаток 1).
- Стаття 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини». Відповідно до вказаної норми земляні та інші роботи, реалізація яких може призвести до руйнування, знищення чи пошкодження об’єктів культурної спадщини, проводяться тільки після повного дослідження цих об’єктів за рахунок коштів замовників зазначених робіт.
- Для формування опису послуг використана МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПОЛЬОВИХ АРХЕОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, затверджена наказом Інституту археології НАН України № 4 від 04.01.2016 на підставі Рішення Вченої ради Інституту археології НАН України від 22.12.2015 р. (Протокол № 10). https://iananu.org.ua/images/PolKom/Metod_pol_dosl.pdf, (копія додається_Додаток 2).
- Повноваження Інституту археології НАН України затверджувати методики дослідження археологічної спадщини встановлені Законом України «Про охорону археологічної спадщини» (стаття 12).
2. Під час визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг», затвердженого Наказом ПАТ «Укрнафта» № 479 від 05.11.2024;
- Результатами попереднього моніторингу цін, отриманих шляхом направлення запитів комерційних пропозицій до потенційних виконавців послуг.
При проведенні попереднього моніторингу Замовником отримано комерційну пропозиції та визначено очікувану вартість із врахуванням отриманої комерційної пропозиції:
- Державне підприємство „Науково-дослідний центр „Охоронна археологічна служба України”
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість Закупівлі визначена за ціною отриманої комерційної пропозиції.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості разом із комерційною пропозицією додаються (Додаток_3 та Додаток_4).
3. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Повідомляємо, що ПАТ «Укрнафта» не належить до суб’єктів, перелічених у пункті 41 Постанови № 710, тому на Товариство не поширюються вимоги щодо розміщення на власному веб-сайті зазначеної вище інформації.
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Науково-дослідний центр "Охоронна археологічна служба України" Інституту археології НАН України |
9 174 888,17
UAH
|
9 174 888,17
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Науково-дослідний центр "Охоронна археологічна служба України" Інституту археології НАН України #31467214 |
Переможець |
9 174 888,17
UAH
|
21 березня 2025 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 16:15
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 березня 2025 09:40
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Державне підприємство "Науково-дослідний центр "Охоронна археологічна служба України" Інституту археології НАН України #31467214 |
9 174 888,17
UAH
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 15:57
|
Проєкт договору.docx | укладений |
02 квітня 2025 15:57
|
Договір 13_1595-Р_25.pdf | укладений |
02 квітня 2025 15:57
|