Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Очікувана вартість
517 000,00 UAH
UA-2025-03-03-009256-a e8afe861201b4fe59b45716b911181a3
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходаковський Андрій Іванович

+380612243705 medtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Ходаковський Андрій Іванович
+380612243705
medtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2025 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 березня 2025 15:13
Початок аукціону: 14 березня 2025 15:13
Очікувана вартість: 517 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 штука
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для збору медичних відходів категорії В (60 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4000 штука
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для збору медичних відходів категорії В (120 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4000 штука
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для збору медичних відходів категорії В (35 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
700 штука
Пакет міцний непроникний пластиковий одноразового використання для збору медичних відходів категорії В (12 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
100 штука
Пакет поліетиленовий міцний непроникний пластиковий одноразового використання для збору медичних відходів категорії С (60 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
800 рулон
Пакети для сміття 35л/50 шт чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
290 рулон
Пакети для сміття 35л/100 шт чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
720 рулон
Пакети для сміття 60л/20 шт чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
270 рулон
Пакети для сміття 120л/10 шт сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
750 рулон
Пакети для сміття 120л/10 шт чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
256 рулон
Пакети для сміття 160л/10 шт сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
656 рулон
Пакети для сміття 160л/10 шт чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
500 штука
Санітарний пакет 2300мм * 1200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100
Дата подання заявки Термін поставки Товару до 31 грудня 2025 року, протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки Замовником Повторювана поставка 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2025 15:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

07 березня 2025 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 14:39
Протокол 7А від 07.03.2025.pdf
07 березня 2025 14:39
ТД_пакети_для_сміття_ в_новій_редакції_2025.docx
03 березня 2025 15:27
ТД_пакети_для_сміття_.docx
07 березня 2025 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2025 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 14:39
Протокол 7А від 07.03.2025.pdf
07 березня 2025 14:39
ТД_пакети_для_сміття_ в_новій_редакції_2025.docx
03 березня 2025 15:27
ТД_пакети_для_сміття_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога ТД
Дата подання: 04 березня 2025 19:20
Дата відповіді: 07 березня 2025 13:05
Звертаємо увагу Замовника, що в Додатку 3 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містяться вимоги відповідності товару вимогам ТУУ 25.2-23058539-02-2002. Зазначаємо, що технічні умови України (ТУ У) — нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ є технічним документом, який розробляється за рішенням розробника (виробника) або за вимогою замовника (споживача) продукції. Структура позначення технічних умов згідно СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016[4]: ТУ У ХХ.Х–ХХХХХХХХ–ХХХ:ХХХХ де ТУ - індекс документа - «ТУ»; У - скорочена назва держави «У» - через пробіл після позначення індексу документа; ХХ.Х - код продукції за ДК 016 (три перші знаки) - через пробіл після позначення скороченої назви держави; ХХХХХХХХ - код підприємства (організації) або фізичної особи-підприємця - власника технічних умов згідно з «Єдиним державним реєстром підприємств і організацій України» (ЄДРПОУ) (вісім знаків або десять знаків відповідно) - через дефіс після позначення коду продукції; ХХХ - порядковий номер, що його надає власник технічних умов (три знаки) - через дефіс після позначення коду підприємства (організації) - власника технічних умов; ХХХХ - рік прийняття (чотири знаки) – через двокрапку після порядкового номеру. Тобто, значення 23058539 у вказаних Замовником ТУ відповідає унікальному коду ЄДРПОУ конкретного виробника, які є власником цих технічних умов. Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до вимог законодавства, а саме ч. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В Додатку 3 до документації зазначається, що «У разі, якщо у Медико-Технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, па-тент, конструкцію або тип товару, то слід вважати,вираз «або еквівалент», але обґрунтування посилання на ТУ У, відповідно до вимог законодавства, з боку Замовника відсутнє, тому незрозуміло, чи трактує замовник посилання на ТУ У в своїй документації саме як посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва або, вказавши ТУ У, намагається уникнути виконання вимог законодавства щодо можливості пропозиції еквівалентних товарів. Також зазначаємо, що Технічні умови - це внутрішній нормативний документ підприємства, який визначається як об'єкт права інтелектуальної власності. Жодним чинним нормативним документом не передбачено обов'язку власника технічних умов надання їх для ознайомлення третім особам, наприклад, потенційним учасникам закупівілі. У складі самої тендерної документації до закупівлі текст вказаних технічних умов також відсутній, що не дає змогу потенційним учасникам ознайомитись з ними та визначити еквівалентність запропонованої продукції вимогам вказаних технічних умов. Таким чином, вказана вимога є дискримінаційною за своєю суттю, такою, що надає перевагу окремому суб'єкту господарювання - власнику зазначених ТУ У. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу зі складу тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляю, у відповідності до ч. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" на які ви посилаєтесь, наші посилання на ТУ були зроблені з метою вичерпного опису характеристик предмету закупівлі. Крім того до кожного посилання додається вираз «або еквівалент», тобто кожен учасник має змогу запропонувати товар з еквівалентними характеристиками.
Надання висновків Державної СЕС
Дата подання: 06 березня 2025 09:31
Дата відповіді: 07 березня 2025 12:59
Шановний Замовнику! Серед вимог додатку 3 до Тенедерної документації міститься вимога "3.2 Учасник повинен надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи про те, що пакети та ТУ, згідно яких відбувається виробництво пакетів, відповідають санітарним нормам чинного законодавства України.". Зазанчаємо, що відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я": 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема, Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами). Тобто, з 1 жовтня 2023 набрав чинності Закон України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 втратив чинність. Частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Також ця вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які розробили та зареєстрували належним чином ТУ У та почали виробництво продукції, що відповідає якісним та технічним вимогам Замовника, після 01.10.2023 р., отримали щодо продукції та ТУ У підтвердження відповідності санітарним та епідеміологічним вимогам у вигляді іншого чинного документа, але не в змозі фізично отримати висновок Державної СЕС, згідно з чинним законодавством. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо прибрати вказану вимогу з тенедерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляю, що в зміст тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Невідповідність вимог ТД Наказу МОЗ № 325
Дата подання: 06 березня 2025 13:10
Дата відповіді: 07 березня 2025 12:59
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до ТД щодо предмету закупівлі "Пакети для медичних відходів категорії В" містяться наступні вимоги: 1. Призначення: для збору медичних відходів категорії В, як первинне або вторинне пакування 2. Маркування міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку та написом «Особливо небезпечно» 3. Колір - червоний. 4. Маркування має відповідати вимогам наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та бути українською мовою безпосередньо на товарі. На підтвердження учасник надає чітке фото продукції з можливістю розбірливого читання маркування. Зазанчаємо, що вказані в переліку одночасно ці вимоги суперечать одна одній та наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», відповідно до Додатку 1 якого для медичних відходів категорії B, які не пройшли оброблення/знешкодження передбачене маркування ємностей (первинного паковання) як "Напис для маркування: "Особливо небезпечно" АБО ємність червоного кольору", для маркування ємностей (вторинного паковання) як маркування міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку, назва закладу, назва суб'єкта господарювання, що отримав Ліцензію і якому передані відходи, дата передавання, вага переданих відходів в кг. Тобто, для відповідності маркування вимогам Наказу МОЗ № 325 пакет, що використовується як первинне пакування має АБО бути червоного кольору, АБО мати напис "Особливо небезпечено". Враховуючі це, нанесення напису "Особливо небезпечно" на пакет червоного кольору, який використовується як первинне або вторинне паковання, суперечить чітким вимогам зазначеного Наказу, який визначає колір та напис як два різні варіанти маркування, які не застосовуються одночасно, через що виконати вказані Замовником вимоги одночасно неможливо, оскільки за умови їх виконання маркування пакетів не буде відповідати вимогам наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами». Просимо внести відповідні зміни та привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляю, що в зміст тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-03-03-009256-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:34410050
Дата подання: 08 березня 2025 11:44
Скарга щодо тендерної документації, а саме встановлення дискримінаційних вимог замовником
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 11.03.2025 №3667.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 17:51
Номер скарги: UA-2025-03-03-009256-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Бойкова Одарка Петрівна", Код ЄДРПОУ:3242312143
Дата подання: 29 березня 2025 19:47
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2025 18:26
рішення від 01.04.2025 № 5033.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 18:25
рішення від 09.04.2025 № 5637.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2025 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення № 5637-р/пк-пз від 09.04.2025 Замовник скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Муха Андрія Олеговича переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 14 квітня 2025 14:27
Номер скарги: UA-2025-03-03-009256-a.b3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП "Бойкова Одарка Петрівна", Код ЄДРПОУ:3242312143
Дата подання: 19 квітня 2025 22:27
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2025 15:58
рішення від 22.04.2025 №6327.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2025 15:58

Документи подані скаржником

07 березня 2025 21:33
ТД_пакети_для_сміття_.docx
07 березня 2025 21:33
Рішення від 26.08.2024 № 14319.pdf
07 березня 2025 21:57
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

11 березня 2025 17:51
Рішення від 11.03.2025 №3667.pdf

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2025 18:25
рішення від 01.04.2025 № 5033.pdf
14 квітня 2025 10:44
рішення від 09.04.2025 № 5637.pdf

Документи Органу Оскарження

22 квітня 2025 15:58
рішення від 22.04.2025 №6327.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-07-000063 ● c816db9ebf87437f817363a9a778e76b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2025 18:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


07.04.2025 № 35-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.04.2025 № 35-з


Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

1. UA-2025-03-03-009256-a, яку проводить КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-17 16:47:43

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-17
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-009256-a), яку проводить КНП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз розглянуто скаргу фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни (код ЄДРПОУ: 3242312143) від 29 березня 2025 № UA-2025-03-03-009256-a.c2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Комісія зобов'язала комунальне підприємство "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ: 05498694) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни (код ЄДРПОУ: 3242312143) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Муха Андрія Олеговича (код ЄДРПОУ: 2851910371) переможцем процедури закупівлі — "Поліетиленові мішки та пакети для сміття", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-03-009256-a.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі
(технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Додаток 3 Документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі.
3. Пакети санітарні.
1. Санітарний пакет 2300мм * 1200мм.
- Габаритні розміри: - довжина санітарного пакета 2300 мм; - ширина санітарного
пакета 1200 мм; -глибина фальця санітарного пакета 250 мм; Товщина плівки: 230 мкр.
3.1 Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є
виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа).
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- гарантійний лист від 11.03.2025 № 127, в якому зазначено, зокрема (Гарнтійний Лист Виробника санітарні пакети.pdf): "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укрпластекологія", місто Дніпро, є виробничим підприємством, що виготовляє широкий спектр продукції з пластику, поліетилену, поліпропілену, картону та ін., зокрема, санітарних пакетів. Наше виробництво устатковане сучасним обладнанням, що дає нам змогу домагатись найкращих технічних властивостей для продукції. Нашим Офіційним представником та Дистриб’ютором є Фізична особа-підприємець Бойкова Одарка Петрівна, якому надано даний Лист для участі у закупівлі UA-2025-03-03-009256- a. Ми гарантуємо постачання для Учасника запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та
пропозицією Учасника.
Назва: Санітарний пакет 2300мм * 1200мм.
Всі документи на підтвердження якості продукції вважати вірними. ТОВ "Укрпластекологія" гарантує надання їх копій на кожну партію Товару. Лист діє на весь період виконання зобов’язань. Підпис Директор ТОВ "УПЕ" Ланцов С.В. та печатка ТОВ "Укрпластекологія".
Слід зазначити, що Замовником не надано документального підтвердження щодо невідповідності Пропозиції Скаржника вимогам Документації.
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
В той же час, протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №7Д повторно відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни з вищенаведених підстав, які були предметом розгляду Комісії.
Враховуючі вищезазначене, прошу надати пояснення, чому станом на 17.04.2025 не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Начальник відділу Валерій ГОЛУБ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-21 11:13:30

надання інформації

21.04.2025 року
Про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо наступну інформацію:
Після опублікування запиту на пояснення 17.04.2025 16:47 Скаржником ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" було повторно подано скаргу до АМКУ від 19.04.2025, 22:27. ID: UA-2025-03-03-009256-a.b3.
Відповідно до статті 8 «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» пункту 13 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII в чинній редакції: «13. Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.»
Замовник надасть відповідь після розгляду органом оскарження скарги.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 16:49:32

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель

Н А К А З


22.04.2025 № 41-з

Запоріжжя


Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-03-009256-a.b3 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-03-009256-a КНП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (прийнято до розгляду 22.04.2025), прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.04.2025 №35-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу, після прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.





Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Відповіді ще немає

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

sas24-3-5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2025 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" 443 439,32
UAH з ПДВ
443 439,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" 487 439,32
UAH з ПДВ
487 439,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Мухо А.О. 502 008,46
UAH з ПДВ
502 008,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2025 22:44
Електронний підпис
11 березня 2025 22:44
Електронний підпис
11 березня 2025 22:34
фото медпакети.pdf
11 березня 2025 22:31
Лист без ПДВ.pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості1.pdf
11 березня 2025 22:31
ТУ зі змінами.pdf
11 березня 2025 22:31
Лист-пояснення Ліцензія.pdf
11 березня 2025 22:31
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2025 22:31
Сертифікат якості 1.pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості2.pdf
11 березня 2025 22:31
Довідкак МТБ.pdf
11 березня 2025 22:31
Сертифікат якості 5.pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості7.pdf
11 березня 2025 22:31
Довідка повноваження.pdf
11 березня 2025 22:31
Сертифікат якості 4.pdf
11 березня 2025 22:31
ИПН Ткаченко.pdf
11 березня 2025 22:31
Sert_TOV_UPE_9001_2018_pechat_1.pdf
11 березня 2025 22:31
Сертифікат якості 3.pdf
11 березня 2025 22:31
Довідка працівники.pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості6.pdf
11 березня 2025 22:31
ТУ УПЕ.pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості3.pdf
11 березня 2025 22:31
Паспорт.pdf
11 березня 2025 22:31
Довідка Відомості.pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості4.pdf
11 березня 2025 22:31
Лист згода перс. дан..pdf
11 березня 2025 22:31
Зразок Паспорт якості5.pdf
11 березня 2025 22:31
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2025 22:31
Sert_TOV_UPE_14001_2015_pechat_1.pdf
11 березня 2025 22:31
Сертифікат якості 2.pdf

Публічні документи

15 квітня 2025 14:05
Електронний підпис
15 квітня 2025 13:21
ЛИСТ.pdf
11 березня 2025 22:45
Електронний підпис
11 березня 2025 22:45
Електронний підпис
11 березня 2025 22:33
фото медпакети.pdf
11 березня 2025 22:28
Довідка МТБ.pdf
11 березня 2025 22:28
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості1.pdf
11 березня 2025 22:28
ТУ зі змінами.pdf
11 березня 2025 22:28
Сертифікат якості 1.pdf
11 березня 2025 22:28
Довідка повноваження.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості2.pdf
11 березня 2025 22:28
Сертифікат якості 5.pdf
11 березня 2025 22:28
Гарнтійний Лист.pdf
11 березня 2025 22:28
Заврені Паспорти якості.pdf
11 березня 2025 22:28
Довідка працівники.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості7.pdf
11 березня 2025 22:28
Сертифікат якості 4.pdf
11 березня 2025 22:28
Sert_TOV_UPE_9001_2018_pechat_1.pdf
11 березня 2025 22:28
Сертифікат якості 3.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості6.pdf
11 березня 2025 22:28
ТУ УПЕ.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості3.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості4.pdf
11 березня 2025 22:28
Довідка Відомості.pdf
11 березня 2025 22:28
Лист без ПДВ.pdf
11 березня 2025 22:28
Зразок Паспорт якості5.pdf
11 березня 2025 22:28
Sert_TOV_UPE_14001_2015_pechat_1.pdf
11 березня 2025 22:28
Сертифікат якості 2.pdf

Публічні документи

16 квітня 2025 18:27
Електронний підпис
25 березня 2025 08:37
Витяг.pdf
11 березня 2025 20:26
Електронний підпис
11 березня 2025 20:24
Додаток 1.rar
11 березня 2025 20:24
Додаток 2.rar
11 березня 2025 20:24
Додаток 3.rar
11 березня 2025 20:24
Додаток 4.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Підтверджую

ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Підтверджую

ФОП Мухо А.О.

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ"
#2898607512
Відхилено 443 439,32
UAH з ПДВ
21 березня 2025 17:44
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
#3242312143
Рішення скасоване 487 439,32
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 14:27
ФОП Мухо А.О.
#2851910371
Рішення скасоване 502 008,46
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 14:27
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
#3242312143
Відхилено 487 439,32
UAH з ПДВ
15 квітня 2025 15:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 14:31
ФОП Мухо А.О.
#2851910371
Очікує рішення 502 008,46
UAH з ПДВ
15 квітня 2025 15:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 15:42

Документи

21 березня 2025 17:44
Електронний підпис
21 березня 2025 17:42
Протокол 7Б від 21.03.2025.pdf
20 березня 2025 09:59
Електронний підпис
14 березня 2025 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 березня 2025 11:43
Електронний підпис
24 березня 2025 11:42
Протокол 7В від 24.03.2025.pdf
21 березня 2025 17:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 березня 2025 14:27
Довідка НАЗК
24 березня 2025 14:27
Електронний підпис
24 березня 2025 14:26
Протокол 7Г від 24.03.2025.pdf
24 березня 2025 11:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бойкова Одарка Петрівна (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.

Документи

15 квітня 2025 15:54
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо Андрій Олегович (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.

Документи