Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05498694 |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 |
Контактна особа: |
Ходаковський Андрій Іванович +380612243705 medtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2025 15:13 |
Початок аукціону: | 14 березня 2025 15:13 |
Очікувана вартість: | 517 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 585,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 | |
Дата подання заявки | Термін поставки Товару до 31 грудня 2025 року, протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки Замовником | Повторювана поставка | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2025 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2025 14:39 |
Протокол 7А від 07.03.2025.pdf | |
07 березня 2025 14:39 |
ТД_пакети_для_сміття_ в_новій_редакції_2025.docx | |
03 березня 2025 15:27 |
ТД_пакети_для_сміття_.docx |
07 березня 2025 14:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2025 14:39 |
Протокол 7А від 07.03.2025.pdf
|
|||
07 березня 2025 14:39 |
ТД_пакети_для_сміття_ в_новій_редакції_2025.docx
|
|||
03 березня 2025 15:27 |
ТД_пакети_для_сміття_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 08 березня 2025 11:44
Дата подання: 29 березня 2025 19:47
Дата подання: 19 квітня 2025 22:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000063 ● c816db9ebf87437f817363a9a778e76b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 18:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 № 35-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.04.2025 № 35-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-03-03-009256-a, яку проводить КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-17 16:47:43
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-17
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-009256-a), яку проводить КНП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз розглянуто скаргу фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни (код ЄДРПОУ: 3242312143) від 29 березня 2025 № UA-2025-03-03-009256-a.c2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Комісія зобов'язала комунальне підприємство "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ: 05498694) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни (код ЄДРПОУ: 3242312143) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Муха Андрія Олеговича (код ЄДРПОУ: 2851910371) переможцем процедури закупівлі — "Поліетиленові мішки та пакети для сміття", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-03-009256-a.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі
(технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Додаток 3 Документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі.
3. Пакети санітарні.
1. Санітарний пакет 2300мм * 1200мм.
- Габаритні розміри: - довжина санітарного пакета 2300 мм; - ширина санітарного
пакета 1200 мм; -глибина фальця санітарного пакета 250 мм; Товщина плівки: 230 мкр.
3.1 Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є
виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа).
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- гарантійний лист від 11.03.2025 № 127, в якому зазначено, зокрема (Гарнтійний Лист Виробника санітарні пакети.pdf): "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укрпластекологія", місто Дніпро, є виробничим підприємством, що виготовляє широкий спектр продукції з пластику, поліетилену, поліпропілену, картону та ін., зокрема, санітарних пакетів. Наше виробництво устатковане сучасним обладнанням, що дає нам змогу домагатись найкращих технічних властивостей для продукції. Нашим Офіційним представником та Дистриб’ютором є Фізична особа-підприємець Бойкова Одарка Петрівна, якому надано даний Лист для участі у закупівлі UA-2025-03-03-009256- a. Ми гарантуємо постачання для Учасника запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та
пропозицією Учасника.
Назва: Санітарний пакет 2300мм * 1200мм.
Всі документи на підтвердження якості продукції вважати вірними. ТОВ "Укрпластекологія" гарантує надання їх копій на кожну партію Товару. Лист діє на весь період виконання зобов’язань. Підпис Директор ТОВ "УПЕ" Ланцов С.В. та печатка ТОВ "Укрпластекологія".
Слід зазначити, що Замовником не надано документального підтвердження щодо невідповідності Пропозиції Скаржника вимогам Документації.
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
В той же час, протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №7Д повторно відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни з вищенаведених підстав, які були предметом розгляду Комісії.
Враховуючі вищезазначене, прошу надати пояснення, чому станом на 17.04.2025 не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-21 11:13:30
надання інформації
21.04.2025 року
Про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо наступну інформацію:
Після опублікування запиту на пояснення 17.04.2025 16:47 Скаржником ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" було повторно подано скаргу до АМКУ від 19.04.2025, 22:27. ID: UA-2025-03-03-009256-a.b3.
Відповідно до статті 8 «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» пункту 13 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII в чинній редакції: «13. Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.»
Замовник надасть відповідь після розгляду органом оскарження скарги.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 16:49:32
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель
Н А К А З
22.04.2025 № 41-з
Запоріжжя
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-03-009256-a.b3 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-03-009256-a КНП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (прийнято до розгляду 22.04.2025), прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.04.2025 №35-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу, після прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2025 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" |
443 439,32
UAH з ПДВ
|
443 439,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" |
487 439,32
UAH з ПДВ
|
487 439,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мухо А.О. |
502 008,46
UAH з ПДВ
|
502 008,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" #2898607512 |
Відхилено |
443 439,32
UAH з ПДВ
|
21 березня 2025 17:44
|
|
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" #3242312143 |
Рішення скасоване |
487 439,32
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 14:27
|
|
ФОП Мухо А.О. #2851910371 |
Рішення скасоване |
502 008,46
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 14:27
|
|
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" #3242312143 |
Відхилено |
487 439,32
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 14:31
|
ФОП Мухо А.О. #2851910371 |
Очікує рішення |
502 008,46
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 15:42
|