Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-25П__074 ВО) Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Очікувана вартість
6 788 694,00 UAH
UA-2025-03-03-008710-a ● 59489b111f14485e8ad1cef04050dcf2
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Київ, Україна , Київська обл., Київ, Київ |
Контактна особа: |
Дума Олександр Юрійович 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 788 694,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П__074 ВО) ДК 021:2015 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 788 694,00 грн без ПДВ (шість мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 00 коп.) в т. ч. по лотам:
Лоту №1: - 617 154,00 грн без ПДВ (шістсот сімнадцять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 00 коп.);
Лоту №2: - 3 291 488,00 грн без ПДВ (три мільйони двісті дев’яносто одна тисяча чотириста вісімдесят вісім гривень 00 коп.);
Лоту №3: - 2 880 052,00 грн без ПДВ (два мільйони вісімсот вісімдесят тисяч п’ятдесят дві гривні 00 коп.).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.03.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується;
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П__074 ВО) ДК 021:2015 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 788 694,00 грн без ПДВ (шість мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 00 коп.) в т. ч. по лотам:
Лоту №1: - 617 154,00 грн без ПДВ (шістсот сімнадцять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 00 коп.);
Лоту №2: - 3 291 488,00 грн без ПДВ (три мільйони двісті дев’яносто одна тисяча чотириста вісімдесят вісім гривень 00 коп.);
Лоту №3: - 2 880 052,00 грн без ПДВ (два мільйони вісімсот вісімдесят тисяч п’ятдесят дві гривні 00 коп.).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.03.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується;
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА
Тендерна документація
03 березня 2025 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2025 15:09 |
8. Обґрунтування технічних та якісних характеристик.doc | |
03 березня 2025 15:09 |
3.Проєкт (основні умови) договору.doc | |
03 березня 2025 15:09 |
Оголошенння.doc | |
03 березня 2025 15:09 |
ТД.docx | |
03 березня 2025 15:09 |
7. Обґрунтування очікуваної вартості.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни виконання послуг
Дата подання: 04 березня 2025 10:26
Дата відповіді: 05 березня 2025 10:57
Шановний Замовнику!
Наше підприємство зацікавлене у виконанні послуг з ремонту. Та, ознайомившись із умовами надання послуг, ми розуміємо, що неможливо виконати ремонт такої кількості обладнання у 20 денний термін, враховуючи ще терміни транспортування на територію Замовника.
Просимо Вас переглянути ці умови та викласти їх за лотом 2 у такій редакції: терміни надання послуг - 45 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога щодо виконання ремонту компресорів на протязі 20 робочих днів з дати складання акту приймання-передачі в ремонт формувалася виходячи з необхідності підготовки пасажирських вагонів до літніх перевезень та забезпеченні справної роботи систем кондиціонування повітря. Враховуючи вимоги нормативних документів АТ «Укрзалізниця» відремонтовані компресора необхідно змонтувати на пасажирський вагон та провести пуско-налагоджувальні роботи з заправленням холодоагенту до початку літніх перевезень. Виходячи з наведеного вище та з метою своєчасної підготовки пасажирських вагонів до літніх перевезень Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в частині подовження терміну надання послуг за лотом №2.»
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 617 154,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 171,54 UAH без ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Лот-1: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю. Лот-2: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю. Лот-3: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Позиції
1 посл
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально в додатку 4 ТД (проект договору) | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЛОГУАР" |
613 553,82
UAH
|
613 553,82
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЛОГУАР" #42393962 |
Очікує рішення |
613 553,82
UAH
|
11 березня 2025 18:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 11:31
|