Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район)
Очікувана вартість
663 500,00 UAH
UA-2025-03-03-006164-a ● 450e38aa3e8c478a85f58922cde40a55
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
Код ЄДРПОУ: | 45087207 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5 |
Контактна особа: |
Ілона Ромушко +380676280552 i.romushko@grmu.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2025 11:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:21 |
Початок аукціону: | 17 березня 2025 13:21 |
Очікувана вартість: | 663 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 317,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
458 метр квадратний
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 календарних днів після фактичного завершення робіт, на підставі Акту виконаних робіт підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 17:42 |
Додаток 2_Перелік документів що надають учасники – зі змінами.docx | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 1_Пропозиція учасника.docx | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 8 - Опитувальник (екологія).docx | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 7 - Опитувальник (фіз).xls | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 6 - Опитувальник (юр).xls | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 4 - Підтвердження відповідності пропозиції учасника.docx | |
03 березня 2025 13:37 |
Документація на спрощену закупівлю.docx | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 5_Проект договору.docx | |
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 3_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зі змінами.docx |
06 березня 2025 17:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2025 17:42 |
Додаток 2_Перелік документів що надають учасники – зі змінами.docx
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 1_Пропозиція учасника.docx
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 8 - Опитувальник (екологія).docx
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 7 - Опитувальник (фіз).xls
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 6 - Опитувальник (юр).xls
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 4 - Підтвердження відповідності пропозиції учасника.docx
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Документація на спрощену закупівлю.docx
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 5_Проект договору.docx
|
|||
03 березня 2025 13:37 |
Додаток 3_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо технічного завдання
Дата подання: 05 березня 2025 21:44
Дата відповіді: 06 березня 2025 15:08
Доброго дня. Додатком 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зі змінами» передбачено влаштування бордюрів у кількості 458 м.п. Водночас обсяг асфальтобетонного покриття також 458, але м2. Просимо уточнити, яка саме кількість бордюрів передбачена технічним завданням - 458 м.п чи розрахункова кількість бордюрів для того, щоб забезпечити 458 м2 асфальтування. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, прорахувати кількість п.м. бордюрів неможливо їх треба буде встановлювати за потреби у зв’язку з тим, що наразі відсутні об’єкти для виконання робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2025 11:57
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:38
Технічним завданням (Додаток 3) передбачено наступні види робіт:
1. Відновлення асфальтобетонного покриття товщиною 7.5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками;
2. Відновлення асфальтобетонного покриття товщиною 4.5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними коткам
3. Влаштування бордюрів
4. Улаштування основи з ущільненням катком.
У колонці 4 Кількість Таблиці Додатку 3 вказана лише одна цифра 458 навпроти робіт поз. 2 Відновлення асфальтобетонного покриття товщиною 4.5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними коткам.
Прошу однозначно вказати по кожній позиції робіт їх обсяг.
Якщо роботи під позиціями 1, 3 і 4 не передбачені технічним завданням, прошу видалити їх з Технічного завдання.
Якщо ж ці роботи передбачені Технічним завданням, прошу вказати по кожній позиції кількість одиниць в колонці 4 та надати відповіді на запитання:
1. Який тип бортових каменів (бордюр) передбачено технічним завданням
2. На яку основу встановлюються бордюри.
3. Який матеріал потрібно використовувати для улаштування основи.
4. Яка товщина основи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, загальна площа для виконання робіт складає 458м2 для відновлення асфальтобетонного покриття не залежно від товщини покриття, прорахувати кількість п.м. бордюрів неможливо їх треба буде встановлюватися за потреби у зв’язку з тим, що наразі відсутні об’єкти для виконання робіт. Дякую»
Обладнання
Дата подання: 06 березня 2025 12:26
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:41
Додатком 2 передбачена вимога щодо обладнання, яке повинно використовуватись:
- екскватори одноковшеві на п/х JCB ЗСХ SM
Прошу надати учаснику можливість використувавати екскватори одноковшеві на п/х не лише моделі JCB ЗСХ SM, а й будь-якої іншої моделі.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, в додаток 2 «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» будуть внесені зміни! Дякую
Аналогічні договори
Дата подання: 06 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:50
Додатком 2 вимагається подання у складі пропозиції довідки про виконання аналогічних договорів за таким самим предметом закупівлі. Предметом закупівлі є "Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район".
Отже учаснки, які виконували роботи/надавали послуги з улаштування, капітального або поточного ремонту асфальтобетонних покриттів, дорожнього покриття,, благоустрою і т.п не зможуть підтвердити свій досвід, оскільки предмет їх договору має іншу назву ніж дана закупівля, при тому що самі роботи/послуги є аналогічними. Також досвід не зможуть підтвердити учасники, які виконували відновлення асфальтобетонного покриття не в місті Дніпро, а в інших регіонах.
Відповідно зазначена вимога є дискримінаціною та обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Прошу надати можливість учасникам підтвердити наявність досвіду аналогічним договором за ДК45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь, або договором на виконная робіт/надання послуг з улаштування, відновлення, капітального, поточного ремонту асфальтобетонних покриттів, дорожнього покриття, благоустрою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, предметом закупівлі є "Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район", але мається на увазі під аналогічними договорами - договори на послугу з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи без обмеження місцевості. Дякую»
Аналогічні договори
Дата подання: 06 березня 2025 22:57
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:17
Ви маєте на увазі під аналогічними договорами - договори на послугу з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи.
У випадку, якщо учасник має аналогічний договір, предмет якого - виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття, такий договір буде вважатися аналогічним?
Відповідь: Доброго дня, Шавний учасник! Виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття- не є аналогічним договором до предмета закупівлі, тому будуть розглядатися аналогічні договора саме за предметом закупівлі: послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи.
Ви залишили запитання без відповіді
Дата подання: 06 березня 2025 23:00
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:23
1. Який тип бортових каменів (бордюр) передбачено технічним завданням
2. На яку основу встановлюються бордюри.
3. Який матеріал потрібно використовувати для улаштування основи.
4. Яка товщина основи.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Бордюри нові не будуть встоновлюваться, мається на увазі втановлення бордюра після демонтажу( монтажу) на об'єкті (за необхідністю). Дякую
Абсурдне та некоректне технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2025 23:17
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:26
Шановний Замовнику, ви розумієте усю абсурдність свого технічного завдання? Яким чином учасник повинен сформувати свою цінову пропозицію, якщо не відомо обсяг усіх робіт? Яким чином Ви визначили очікувану вартість закупівлі у такому випадку?
Ви ж повинні розуміти, що вартість відновлення асфальтобетонного покриття на площі 458 м2 товщиною 4,5 см і товщиною 7,5 см буде суттєво відрізнятися. Вкажіть у технічному завданні товщину 7,5 см, якщо по факту виконання робіт товщина буде меншою, то це буде враховано при складанні акту виконаних робіт, та буде зменшено суму.
Стосовно бордюр. При складанні кошторису потрібно вказати кількість бордюр. Якщо вам не відома точна їх кількість, вкажіть наприклад 10. Вартість робіт з встановлення 10 бордюр буде зафіксована у договірній ціні та при необхідності зміни кількості бордюр можна буде внести відповідні зміни до договірної ціни або акту виконаних робіт шляхом укладання додаткової угоди.
А з таким технічним завданням, ви після підписання договору скажете встановіть нам 100 000 бордюр, бо є така потреба на об’єктах для виконання робіт. Вкажіть в технічному завданні хоча б орієнтовно максимальну кількість бордюр, яку ви очікуєте.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шоновний учасник! Предметом закупівлі є "Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район", які включають в себе відновлення асфальтобетонного покриття різної товщини з улаштуванням бордюрів за потребою. У зв’язку з тим, що ми не знаємо кількість робіт та їх конкретні умови, тому не залежно від кількості та складності об’єктів сума договору не має перевищувати запропонованої суми договору учасника! Дякую
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-03-006164-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТСЕЙ", Код ЄДРПОУ:44925392
Дата подання: 26 березня 2025 13:09
Скарга щодо дій Замовника
Шановний Замовнику!
Ми ТОВ «ФОРТСЕЙ», виявили бажання взяти участь у закупівлі, яка була оголошена 03.03.2025р., Дніпровською філією Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України», на відкритому майданчику Prozorro, щодо Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район.
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника, ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС", були виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції Учасника Тендерній Документації Замовника. В свою чергу Ви, висуває Вимогу про усунення порушення, створену 19.03.2025р. та надає Учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей, згідно п.1 пп.1.5 Розділу V “Оцінка пропозицій» тендерної документації.
Шановна Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України», звертаю Вашу увагу, що Ви своїми діями порушила умови своєї тендерної документації, а саме п.1 пп 1.6 Розділу V “Оцінка пропозицій», надавши Учаснику право виправляти невідповідність у розділі про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Адже згідно п.1 пп 1.6 Розділу V “Оцінка пропозицій» цитуємо:
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Вимога Замовника цитуємо: «Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІV. Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» п.1* Скан-копія чинної ліцензії або (сертифікат) або документи дозвільного характеру на виконання робіт, або лист з інформацією що такий документ не потрібен згідно чинного законодавства. *Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Учасник надав електронну чинну ліцензії, але не завірив її відповідним чином. Та прошу надати Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи.» НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до Вимог щодо усунення порушення про невідповідність, адже це НЕ «ВИПРАВЛЕННЯ помилок», а саме ВЗАГАЛІ НЕНАДАННЯ Учасником документів, що вимагалися Вами у розділі документів, що зобов'язаний надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Звернутаю увагу на Ваші суперечливі дії умовам своєї тендерної документації та вимагаємо діяти в рамках та відповідно до всіх умов своєї документації та дискваліфікувати Учасника ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Повідомляємо Вам, що Учасник який не погоджується на рішення, що прийняте Вашою організацією має право подати вимогу на майданчику, звернутися до ТОВ "Газорозподільні мережі України", до ТОВ " та НАК «Нафтогаз України», та за захистом своїх прав до суду.
Розгорнути
Згорнути
Ми ТОВ «ФОРТСЕЙ», виявили бажання взяти участь у закупівлі, яка була оголошена 03.03.2025р., Дніпровською філією Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України», на відкритому майданчику Prozorro, щодо Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район.
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника, ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС", були виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції Учасника Тендерній Документації Замовника. В свою чергу Ви, висуває Вимогу про усунення порушення, створену 19.03.2025р. та надає Учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей, згідно п.1 пп.1.5 Розділу V “Оцінка пропозицій» тендерної документації.
Шановна Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України», звертаю Вашу увагу, що Ви своїми діями порушила умови своєї тендерної документації, а саме п.1 пп 1.6 Розділу V “Оцінка пропозицій», надавши Учаснику право виправляти невідповідність у розділі про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Адже згідно п.1 пп 1.6 Розділу V “Оцінка пропозицій» цитуємо:
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Вимога Замовника цитуємо: «Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІV. Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» п.1* Скан-копія чинної ліцензії або (сертифікат) або документи дозвільного характеру на виконання робіт, або лист з інформацією що такий документ не потрібен згідно чинного законодавства. *Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Учасник надав електронну чинну ліцензії, але не завірив її відповідним чином. Та прошу надати Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи.» НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до Вимог щодо усунення порушення про невідповідність, адже це НЕ «ВИПРАВЛЕННЯ помилок», а саме ВЗАГАЛІ НЕНАДАННЯ Учасником документів, що вимагалися Вами у розділі документів, що зобов'язаний надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Звернутаю увагу на Ваші суперечливі дії умовам своєї тендерної документації та вимагаємо діяти в рамках та відповідно до всіх умов своєї документації та дискваліфікувати Учасника ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Повідомляємо Вам, що Учасник який не погоджується на рішення, що прийняте Вашою організацією має право подати вимогу на майданчику, звернутися до ТОВ "Газорозподільні мережі України", до ТОВ " та НАК «Нафтогаз України», та за захистом своїх прав до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2025 16:45
Доброго дня! Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» (далі – Філія) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема з питань здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, що є обов'язковими для Філії відповідно до рішень уповноваженого органу ТОВ «Газорозподільні мережі України». Відповідно до документації на спрощену закупівлі р. V. Оцінка пропозиції п.3 - розглядаємо пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС" надав електронну ліцензію у складі пропозиції, цим підтверджує відповідність послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. При цьому не надав паспорт чи сертифікат якості(накладні) тощо на відповідність матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Було прийнято рішення надати учаснику можливість підтвердити наявність паспорта (сертифікат якості, накладні тощо) на матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Дана вимога не змінює предмет закупівлі, а більше стосується підтвердженням кваліфікаційних вимог учасника.
Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС" надав електронну ліцензію у складі пропозиції, цим підтверджує відповідність послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. При цьому не надав паспорт чи сертифікат якості(накладні) тощо на відповідність матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Було прийнято рішення надати учаснику можливість підтвердити наявність паспорта (сертифікат якості, накладні тощо) на матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Дана вимога не змінює предмет закупівлі, а більше стосується підтвердженням кваліфікаційних вимог учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС" #40374728 |
Переможець |
598 988,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2025 10:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 березня 2025 16:57 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлення порушень |
Документи:
27 березня 2025 16:58
|
Електронний підпис |
27 березня 2025 16:57
|
Протокол УО_щодо скасування закупівлі.pdf |