Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район)
Очікувана вартість
663 500,00 UAH
UA-2025-03-03-006164-a 450e38aa3e8c478a85f58922cde40a55
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Ромушко

+380676280552 i.romushko@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 45087207
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5
Контактна особа: Ілона Ромушко
+380676280552
i.romushko@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2025 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2025 11:00
Початок аукціону: 17 березня 2025 13:21
Початок аукціону: 17 березня 2025 13:21
Очікувана вартість: 663 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 317,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
458 метр квадратний
Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 календарних днів після фактичного завершення робіт, на підставі Акту виконаних робіт підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічного завдання
Дата подання: 05 березня 2025 21:44
Дата відповіді: 06 березня 2025 15:08
Доброго дня. Додатком 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зі змінами» передбачено влаштування бордюрів у кількості 458 м.п. Водночас обсяг асфальтобетонного покриття також 458, але м2. Просимо уточнити, яка саме кількість бордюрів передбачена технічним завданням - 458 м.п чи розрахункова кількість бордюрів для того, щоб забезпечити 458 м2 асфальтування. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, прорахувати кількість п.м. бордюрів неможливо їх треба буде встановлювати за потреби у зв’язку з тим, що наразі відсутні об’єкти для виконання робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2025 11:57
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:38
Технічним завданням (Додаток 3) передбачено наступні види робіт: 1. Відновлення асфальтобетонного покриття товщиною 7.5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками; 2. Відновлення асфальтобетонного покриття товщиною 4.5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними коткам 3. Влаштування бордюрів 4. Улаштування основи з ущільненням катком. У колонці 4 Кількість Таблиці Додатку 3 вказана лише одна цифра 458 навпроти робіт поз. 2 Відновлення асфальтобетонного покриття товщиною 4.5 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними коткам. Прошу однозначно вказати по кожній позиції робіт їх обсяг. Якщо роботи під позиціями 1, 3 і 4 не передбачені технічним завданням, прошу видалити їх з Технічного завдання. Якщо ж ці роботи передбачені Технічним завданням, прошу вказати по кожній позиції кількість одиниць в колонці 4 та надати відповіді на запитання: 1. Який тип бортових каменів (бордюр) передбачено технічним завданням 2. На яку основу встановлюються бордюри. 3. Який матеріал потрібно використовувати для улаштування основи. 4. Яка товщина основи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, загальна площа для виконання робіт складає 458м2 для відновлення асфальтобетонного покриття не залежно від товщини покриття, прорахувати кількість п.м. бордюрів неможливо їх треба буде встановлюватися за потреби у зв’язку з тим, що наразі відсутні об’єкти для виконання робіт. Дякую»
Обладнання
Дата подання: 06 березня 2025 12:26
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:41
Додатком 2 передбачена вимога щодо обладнання, яке повинно використовуватись: - екскватори одноковшеві на п/х JCB ЗСХ SM Прошу надати учаснику можливість використувавати екскватори одноковшеві на п/х не лише моделі JCB ЗСХ SM, а й будь-якої іншої моделі.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, в додаток 2 «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» будуть внесені зміни! Дякую
Аналогічні договори
Дата подання: 06 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:50
Додатком 2 вимагається подання у складі пропозиції довідки про виконання аналогічних договорів за таким самим предметом закупівлі. Предметом закупівлі є "Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район". Отже учаснки, які виконували роботи/надавали послуги з улаштування, капітального або поточного ремонту асфальтобетонних покриттів, дорожнього покриття,, благоустрою і т.п не зможуть підтвердити свій досвід, оскільки предмет їх договору має іншу назву ніж дана закупівля, при тому що самі роботи/послуги є аналогічними. Також досвід не зможуть підтвердити учасники, які виконували відновлення асфальтобетонного покриття не в місті Дніпро, а в інших регіонах. Відповідно зазначена вимога є дискримінаціною та обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Прошу надати можливість учасникам підтвердити наявність досвіду аналогічним договором за ДК45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь, або договором на виконная робіт/надання послуг з улаштування, відновлення, капітального, поточного ремонту асфальтобетонних покриттів, дорожнього покриття, благоустрою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, предметом закупівлі є "Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район", але мається на увазі під аналогічними договорами - договори на послугу з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи без обмеження місцевості. Дякую»
Аналогічні договори
Дата подання: 06 березня 2025 22:57
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:17
Ви маєте на увазі під аналогічними договорами - договори на послугу з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи. У випадку, якщо учасник має аналогічний договір, предмет якого - виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття, такий договір буде вважатися аналогічним?
Відповідь: Доброго дня, Шавний учасник! Виконання робіт з поточного ремонту дорожнього покриття- не є аналогічним договором до предмета закупівлі, тому будуть розглядатися аналогічні договора саме за предметом закупівлі: послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи.
Ви залишили запитання без відповіді
Дата подання: 06 березня 2025 23:00
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:23
1. Який тип бортових каменів (бордюр) передбачено технічним завданням 2. На яку основу встановлюються бордюри. 3. Який матеріал потрібно використовувати для улаштування основи. 4. Яка товщина основи.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Бордюри нові не будуть встоновлюваться, мається на увазі втановлення бордюра після демонтажу( монтажу) на об'єкті (за необхідністю). Дякую
Абсурдне та некоректне технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2025 23:17
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:26
Шановний Замовнику, ви розумієте усю абсурдність свого технічного завдання? Яким чином учасник повинен сформувати свою цінову пропозицію, якщо не відомо обсяг усіх робіт? Яким чином Ви визначили очікувану вартість закупівлі у такому випадку? Ви ж повинні розуміти, що вартість відновлення асфальтобетонного покриття на площі 458 м2 товщиною 4,5 см і товщиною 7,5 см буде суттєво відрізнятися. Вкажіть у технічному завданні товщину 7,5 см, якщо по факту виконання робіт товщина буде меншою, то це буде враховано при складанні акту виконаних робіт, та буде зменшено суму. Стосовно бордюр. При складанні кошторису потрібно вказати кількість бордюр. Якщо вам не відома точна їх кількість, вкажіть наприклад 10. Вартість робіт з встановлення 10 бордюр буде зафіксована у договірній ціні та при необхідності зміни кількості бордюр можна буде внести відповідні зміни до договірної ціни або акту виконаних робіт шляхом укладання додаткової угоди. А з таким технічним завданням, ви після підписання договору скажете встановіть нам 100 000 бордюр, бо є така потреба на об’єктах для виконання робіт. Вкажіть в технічному завданні хоча б орієнтовно максимальну кількість бордюр, яку ви очікуєте.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шоновний учасник! Предметом закупівлі є "Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район", які включають в себе відновлення асфальтобетонного покриття різної товщини з улаштуванням бордюрів за потребою. У зв’язку з тим, що ми не знаємо кількість робіт та їх конкретні умови, тому не залежно від кількості та складності об’єктів сума договору не має перевищувати запропонованої суми договору учасника! Дякую
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-03-006164-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТСЕЙ", Код ЄДРПОУ:44925392
Дата подання: 26 березня 2025 13:09
Скарга щодо дій Замовника
Шановний Замовнику!
Ми ТОВ «ФОРТСЕЙ», виявили бажання взяти участь у закупівлі, яка була оголошена 03.03.2025р., Дніпровською філією Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України», на відкритому майданчику Prozorro, щодо Послуги з відновлення асфальтобетонного покриття проїзної частини, доріжок та тротуарів з улаштуванням щебневої основи, м.Дніпро та Дніпровський район.
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника, ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС", були виявлені невідповідності у документах тендерної пропозиції Учасника Тендерній Документації Замовника. В свою чергу Ви, висуває Вимогу про усунення порушення, створену 19.03.2025р. та надає Учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей, згідно п.1 пп.1.5 Розділу V “Оцінка пропозицій» тендерної документації.
Шановна Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України», звертаю Вашу увагу, що Ви своїми діями порушила умови своєї тендерної документації, а саме п.1 пп 1.6 Розділу V “Оцінка пропозицій», надавши Учаснику право виправляти невідповідність у розділі про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Адже згідно п.1 пп 1.6 Розділу V “Оцінка пропозицій» цитуємо:
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Вимога Замовника цитуємо: «Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІV. Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» п.1* Скан-копія чинної ліцензії або (сертифікат) або документи дозвільного характеру на виконання робіт, або лист з інформацією що такий документ не потрібен згідно чинного законодавства. *Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Учасник надав електронну чинну ліцензії, але не завірив її відповідним чином. Та прошу надати Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи.» НЕ ВІДНОСИТЬСЯ до Вимог щодо усунення порушення про невідповідність, адже це НЕ «ВИПРАВЛЕННЯ помилок», а саме ВЗАГАЛІ НЕНАДАННЯ Учасником документів, що вимагалися Вами у розділі документів, що зобов'язаний надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Звернутаю увагу на Ваші суперечливі дії умовам своєї тендерної документації та вимагаємо діяти в рамках та відповідно до всіх умов своєї документації та дискваліфікувати Учасника ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Повідомляємо Вам, що Учасник який не погоджується на рішення, що прийняте Вашою організацією має право подати вимогу на майданчику, звернутися до ТОВ "Газорозподільні мережі України", до ТОВ " та НАК «Нафтогаз України», та за захистом своїх прав до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2025 16:45
Доброго дня! Дніпровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» (далі – Філія) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Групи Нафтогаз, зокрема з питань здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, що є обов'язковими для Філії відповідно до рішень уповноваженого органу ТОВ «Газорозподільні мережі України». Відповідно до документації на спрощену закупівлі р. V. Оцінка пропозиції п.3 - розглядаємо пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС" надав електронну ліцензію у складі пропозиції, цим підтверджує відповідність послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. При цьому не надав паспорт чи сертифікат якості(накладні) тощо на відповідність матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Було прийнято рішення надати учаснику можливість підтвердити наявність паспорта (сертифікат якості, накладні тощо) на матеріали, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Дана вимога не змінює предмет закупівлі, а більше стосується підтвердженням кваліфікаційних вимог учасника.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2025 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС" 662 731,81
UAH з ПДВ
598 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФОРТСЕЙ" 638 620,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2025 00:10
Електронний підпис
25 березня 2025 00:06
Рішення-протокол 40374728.pdf.p7s
25 березня 2025 00:06
Рішення-протокол 40374728.pdf
20 березня 2025 10:18
Електронний підпис
20 березня 2025 10:16
Довідка 19.03.25.pdf
20 березня 2025 09:54
Витяг про несудимість.pdf
20 березня 2025 09:54
Ліцензія.pdf
20 березня 2025 09:54
Довідка.pdf
20 березня 2025 09:54
Акт звірки Nº 547 за 2023р..pdf
20 березня 2025 09:54
Акт звірки Nº 548 за 2024р..pdf
14 березня 2025 10:10
Електронний підпис
14 березня 2025 10:10
Електронний підпис
14 березня 2025 10:09
2_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
4_ДЦ_ПВРЛК_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
2_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
4_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
2_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
3_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
3_ДЦ_ПВРЛК_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
3_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
4_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
2_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
4_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
3_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
14 березня 2025 10:09
Рішення-протокол 40374728.pdf.p7s
14 березня 2025 10:09
Гарантійний лист.docx.p7s
14 березня 2025 10:09
Витяг з ПДВ 40374728.pdf.p7s
14 березня 2025 10:09
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
14 березня 2025 10:09
Довідка.docx.p7s
14 березня 2025 10:09
Статут 40374728.pdf.p7s
14 березня 2025 10:09
Ліцензія 40374728.pdf.p7s

Публічні документи

14 березня 2025 10:22
Електронний підпис
14 березня 2025 10:22
Електронний підпис
14 березня 2025 10:18
508.imd
14 березня 2025 10:18
Кошторис.pdf
14 березня 2025 10:18
Д.1 Пропозиція.pdf
14 березня 2025 10:18
Довідка Додаток 4.pdf
14 березня 2025 10:18
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-03-13.zip
14 березня 2025 10:18
Витяг ЄДР.pdf
14 березня 2025 10:18
Відомості про учасника.pdf
14 березня 2025 10:18
Виписка з ЄДР.pdf
14 березня 2025 10:18
Додаток 8.pdf
14 березня 2025 10:18
Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2025 10:18
Наказ на директора.pdf
14 березня 2025 10:18
Паспорт+ІПН (директор).pdf
14 березня 2025 10:18
Довідка корупція ТОВ.zip
14 березня 2025 10:18
Статут.pdf
14 березня 2025 10:18
Опис.pdf
14 березня 2025 10:18
Ліцензія.pdf
14 березня 2025 10:18
Довідка (аналог. дог.).pdf
14 березня 2025 10:18
Договір ФОП Майборода.pdf
14 березня 2025 10:18
Довідка МТБ.pdf
14 березня 2025 10:18
дозвіл викиди.pdf
14 березня 2025 10:18
Сертифікати, паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС"

ТОВ "ФОРТСЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС"
#40374728
Переможець 598 988,00
UAH з ПДВ
24 березня 2025 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2025 10:24

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «І. Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» п. 1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом договору договорів на надання послуг у учасників 1.2.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі(не менше 2-х): - довідка в довільній формі за підписом керівника про виконання аналогічних договорів на надання послуг з довідка в довільній формі за підписом керівника про виконання аналогічних договорів за таким самим предметом закупівлі, укладених впродовж останніх трьох років(із зазначенням номеру, дати договору, інформації про контрагента, предмета договору, стан виконання договору); -скан-копії договорів із додатками, що підтверджують виконання аналогічних договорів, або інших документів, які підтверджують виконання договору. Учасник надав довідку № 9 від 1303.2025 де зазначив виконання аналогічних договорів №56NF0823-153 від 18.08.2023 та договір №56NF0324- 142 від 19.03.2024, але не надали додатки, що підтверджують виконання аналогічних договорів, або інші документи, які підтверджують виконання договору. Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІІ. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» п.4 «Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8).» Учасник надав опитувальник контрагента Додатки 6, але відсутня відмітка в п.8.3 та підписи повинні бути на кожній сторінці. Також учасник додав Додаток 8- Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, але відсутній підпис на 1ст. та не всі комірки заповнені. Прошу виправити невідповідність додавши виправлені документи. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІІ. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» п.5 «Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не раніше місячної давнини до дати подання пропозицій.» Учасник надав довідку №14 від 13.03.2025р. де зазначив номер Заявки №ФОВМ-003388090 від 11.03.2025р. на Документ, що підтверджує відсутність підстав, тому прошу додати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не раніше місячної давнини до дати подання пропозицій.» Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІV. Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності послуги, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» п.1* Скан-копія чинної ліцензії або (сертифікат) або документи дозвільного характеру на виконання робіт, або лист з інформацією що такий документ не потрібен згідно чинного законодавства. *Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Учасник надав електронну чинну ліцензії, але не завірив її відповідним чином. Та прошу надати Скан-копія документів, що посвідчують відповідність матеріалів, що застосовуються (паспорт (сертифікат) якості, накладні тощо) при виконанні робіт. Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу VІ. Інші документи п.4. 1)Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). 2)В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). - відповідно до ч.2. ст. 44 Закону України від 06.02.2018 № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності; • копія або скан. оригіналу паспорту та ідентифікаційного номеру (для фізичних осіб).» Учасник надав Статут, але не надав довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності. Прошу виправити невідповідність додавши виправлені документи.

Документи

24 березня 2025 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2025 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМ - УКР СТРОЙСЕРВІС"
#40374728
598 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2025 17:04
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2025 16:57
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлення порушень
Документи:
27 березня 2025 16:58
Електронний підпис
27 березня 2025 16:57
Протокол УО_щодо скасування закупівлі.pdf