Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги цілодобової фізичної охорони за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги)
Очікувана вартість
367 392,00 UAH
UA-2025-03-03-004103-a ● 9d7dcceb7c804558b0d9f7067dfbab5f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 38009371 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Стрілецька, 4А |
Контактна особа: |
Біла Ірина Вячеславівна +380332788828 ibila4311@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2025 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 367 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 836,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4272 людино-година
Послуги цілодобової фізичної охорони за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Стрілецька,4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 | |
Підписання договору | Повторювана поставка | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2025 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2025 15:38 |
Додаток 5 до ТД Перелік документів для Учасника НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
05 березня 2025 15:38 |
Додаток 3 до ТД Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
05 березня 2025 15:38 |
Додаток 2 до ТД Кваліфікаційні критерії НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
05 березня 2025 15:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Довідка про наявність обладнання МТБ та технологій.doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Довідка про наявність працівників.doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Додаток 4 до ТД Тендерна пропозиція.docx | |
03 березня 2025 12:01 |
Додаток 6 до ТД Перелік документів для Переможця.doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Оголошення (охорона).doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Тендерна документація-охорона.doc | |
03 березня 2025 12:01 |
Додаток 1 до ТД Технічні характеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимогау Договорі
Дата подання: 04 березня 2025 10:04
Дата відповіді: 05 березня 2025 16:00
Шановний Замовник!
Вами в ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ встановлено дичкримінаційне обмеження по віку: "4.1.16. Для надання послуг залучати працівників відповідної кваліфікації, віком до 65 років, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду (для всіх охоронників, яких планується задіяти для охорони об'єкта)." Звертаємось до Вас з проханням виключити цю дискримінаційну вимогу з Додатка 3 до тендерної документації. Також, некоректно прописаний п.8.1. :" 8.1. Договір набирає чинності з «____» _____________2025 року та діє до 31 грудня 2025 року, а в частині проведення розрахунків - до їх повного здійснення.". Строк надання послуг у Вашій закупівлі: до 25.09.2025 р. Скорегуйте, будь-ласка. З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
На Ваше звернення інформуємо, що Замовником було внесено зміни до підпункту 4.1.16 пункту 4.1 Проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» питання строку надання послуг та строку дії договору про закупівлю не врегульовано.
При здійсненні закупівель за бюджетні кошти термін дії договору може бути в межах бюджетного періоду. Згідно частини першої статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Таким чином, вимоги пункту 8.1 розділу 8. “Строк дії договору” Проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 до тендерної документації правомірні та відповідають чинному законодавству.
На Ваше звернення інформуємо, що Замовником було внесено зміни до підпункту 4.1.16 пункту 4.1 Проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» питання строку надання послуг та строку дії договору про закупівлю не врегульовано.
При здійсненні закупівель за бюджетні кошти термін дії договору може бути в межах бюджетного періоду. Згідно частини першої статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Таким чином, вимоги пункту 8.1 розділу 8. “Строк дії договору” Проєкту договору про закупівлю згідно Додатку 3 до тендерної документації правомірні та відповідають чинному законодавству.
Протизаконна вимога щодо власного транспорту реагування.
Дата подання: 04 березня 2025 10:43
Дата відповіді: 05 березня 2025 16:01
Шановний Замовник!
в п.1.2. Додатків 2 та 5 Вами встановлено: "1.2. На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника транспорту реагування, що обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: ( некоректною нумерацією:треба мабуть 2.1.), що суперечить положенню статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" : "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців." Звертаємось до Вас щодо передбачення Вами у вказаних Додатках до ТД орендованого/залученого спеціального транспорту реагування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
На Ваше звернення інформуємо, що Замовником згідно абзацу п'ятого підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та абзацу п'ятого підпункту 1.2 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації встановлено вимогу:
“У разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі”.
Зазначена вимога не суперечить положенню абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців”.
Таким чином, вимоги в тендерній документації правомірні та відповідають чинному законодавству.
На Ваше звернення інформуємо, що Замовником згідно абзацу п'ятого підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та абзацу п'ятого підпункту 1.2 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації встановлено вимогу:
“У разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі”.
Зазначена вимога не суперечить положенню абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців”.
Таким чином, вимоги в тендерній документації правомірні та відповідають чинному законодавству.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА - 2" |
311 856,00
UAH з ПДВ
|
311 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА - 2" #42848039 |
Переможець |
311 856,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 10:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 16:02
|
Договір | укладений |
26 березня 2025 15:59
|