Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2025-03-02-000472-a ● 3a29e910abbd498eae265073b94eb497
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАУКОВО-ДОСЛІДНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО - ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ" |
Код ЄДРПОУ: | 01018083 |
Вебсайт: | http://www.niiep.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61165, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6 |
Контактна особа: |
Андрій Мельников +380577021604 niiepzakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2025 21:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 456 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем суми згідно наданого Продавцем рахунку на оплату Товару (далі - рахунок) та підписаної Сторонами видаткової накладної. 4.2. Покупець зобов’язується повністю оплатити вартість переданого у його власність (поставленого) Товару протягом 7 (семи) календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної на переданий у власність (поставлений) Товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця, вказаний в цьому Договорі. 4.3. Моментом здійснення Покупцем оплати вважається момент надходження грошових коштів на поточний рахунок Продавця. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 21:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 21:09 |
Відповідь на звернення від 04.03.2025.docx | |
06 березня 2025 21:01 |
Тендерна документація ред 2025-03-06.pdf | |
06 березня 2025 21:01 |
Додаток 6 (проект договору) ред 06.03.2025.docx | |
06 березня 2025 21:01 |
перелік змін 2025-03-06.docx | |
06 березня 2025 21:01 |
Додаток 3 (тех. характ) ред 06.03.2025.docx | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 4 (тенд. пропоз).docx | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 8 Перелік документів які подаються переможцем.pdf | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 5 (лист-згода).docx | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 1 (квал. крит).pdf | |
02 березня 2025 21:22 |
Тендерна документація.pdf | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 6 (проект договору).docx | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 3 (тех. характ).docx | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 2 (підтв. перем).pdf | |
02 березня 2025 21:22 |
Додаток 7 Перелік документів які подаються учасником.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ!!!
Дата подання: 04 березня 2025 17:50
Дата відповіді: 06 березня 2025 21:04
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації:
" Смарт – картка або талон.
Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Особистий кабінет.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками або талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.»
Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення "талону", яке наведено у Документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність у учасника електронного особистого кабінету, Web додаток з режимом роботи 24/7, дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за смарт-картками, та відповідною вимогою Документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання,
відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України: Талон
- спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу,
що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості
нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Талон на паливо – немає ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника
електронного кабінету, WEB-додатку, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС
мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у "Особистому кабінеті". Також звертаємо увагу, що національними стандартами для даного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога щодо обов’язку наявності Особистого кабінету, електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть
суб’єкти господарювання, які зможуть забезпечити Замовника можливістю користування
особистим кабінетом у формі електронного Web додатку, що є дискримінаційним по
відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації:
«1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника , зокрема:
- Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
- Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника.».
Замовник встановив вимогу, яка обмежує учасників в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на товар видану на ім’я учасника.
Скаржник зазначає, що Замовник встановив обмежувальну умову щодо наявності у
учасників сертифікатів відповідності товару, виданих учаснику уповноваженим
(акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я учасника) та декларацією відповідності видану учаснику (а отже – на ім’я учасника).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а
отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на
законодавчому рівні.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель,
визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови"
встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та
застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного,
суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
серпня 2013 р. № 927.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я учасника) та декларації про відповідність палива видану учаснику (а отже - на ім`я учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможутьвиконати відповідну вимогу.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації:
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) з АЗС Постачальника в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС , за виключенням окупованих територій Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця.
АЗС в кожному обласному центрі, в т.ч Харків, Київ, Чернігів, Полтава, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кропивницький, Запоріжжя, Дніпро, мають бути одного бренду. Бренд повинен відповідати зазначеному на талонах.
Довідку в довільній формі, що відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не повинна перевищувати 2 (два) кілометри.»
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище
вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які
мають АЗС в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС, та відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не перевищує 2 (два) кілометри, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Через цинічне обмеження кола учасників вийде один учасник, не відбудеться аукціон, а отже й не буде пониження ціни та здорової конкуренції!!! Через що Замовник отримає ціну на 7-10 грн. дорожче на кожній літрі!!! Так де ж тут економія? Яскравим прикладом є попередні закупівлі Замовника (ідентифікатори: UA-2024-01-16-007045-a, UA-2023-07-10-001012-a, UA-2021-05-20-003465-b) в яких не було конкуренції, та не зекономлено жодної гривні! Єдиний учасник ПП "ОККО-СЕРВІС"/ ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" пропонуючи майже максимально можливу ціну по результатам закупівлі укладав договори.
Потенційні учасники не можуть прийняти участь у закупівлі, що суперечить основним принципам публічних закупівель.
Аналогічного висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у рішенні №13017-р/пк-пз від 30.07.2024 року.
ПРОСИМО ОЗНАЙОМИТИСЬ З ВИЗЕНАВЕДЕНИМ РІШЕННЯМ ТА НЕГАЙНО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, ТА ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ! ДОСИТЬ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН! У ТАКИХ ЗЛОЧИНІВ НЕМАЄ СТРОКІВ ДАВНОСТІ, А УПОВНОВАЖЕНІ ОСОБИ ВСІМ ВІДОМІ.
У ВСІХ НА ОЧАХ ВИ ПРОПИСУЄТЕ УМОВИ ТЕНДЕРУ ПІД ВИЗНАЧЕНИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ! І ЦЕ НА ЧЕТВЕРТИЙ РІК ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення надаємо наступне роз’яснення:
1. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: " Смарт – картка або талон. Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду. Особистий кабінет. Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками або талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.» Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення "талону", яке наведено у Документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність у учасника електронного особистого кабінету, Web додаток з режимом роботи 24/7, дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за смарт-картками, та відповідною вимогою Документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України: Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо – немає ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додатку, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у "Особистому кабінеті".
Також звертаємо увагу, що національними стандартами для даного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога щодо обов’язку наявності Особистого кабінету, електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть забезпечити Замовника можливістю користування особистим кабінетом у формі електронного Web додатку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Роз’янення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації та розмежовано поняття смарт-картки та талону. Наявність WEB-додатку та електронного кабінету залишено лише для випадку поставки за смарт-картки.
2. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним ументом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника , зокрема: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. - Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника.». Замовник встановив вимогу, яка обмежує учасників в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на товар видану на ім’я учасника. Скаржник зазначає, що Замовник встановив обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я учасника) та декларацією відповідності видану учаснику (а отже – на ім’я учасника). Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні. В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від серпня 2013 р. № 927. Вимога щодо надання у складі Пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я учасника) та декларації про відповідність палива видану учаснику (а отже - на ім`я учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможутьвиконати відповідну вимогу. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Роз’янення: Відповідно до пункту 10 ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" Якість бензину повинна проходити постійну перевірку, якщо постачальник такого палива не в змозі виконувати відповідні вимоги то товар який він постачає не відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015. До того ж законодавством не заборонено замовляти оцінку відповідності бензину уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності для отримання сертифікатів відповідності. До того ж в сертифікаті відповідності вказується, що він виданий ім’я замовника випробування, інформація про виробника зазвичай вказується в іншому місці. В декларації про відповідність палива вказується повне найменування суб’єкта господарювання виробника або уповноваженого представника, постачальника, який декларує відповідність палив) та його місцезнаходження), тобто якщо пропонується товар для якого декларація заповнена на постачальника відмінного від учасника, це може свідчити про нелегальний продаж або фальсифікацію товару.
3. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) з АЗС Постачальника в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС , за виключенням окупованих територій Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця. АЗС в кожному обласному центрі, в т.ч Харків, Київ, Чернігів, Полтава, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кропивницький, Запоріжжя, Дніпро, мають бути одного бренду. Бренд повинен відповідати зазначеному на талонах. Довідку в довільній формі, що відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не повинна перевищувати 2 (два) кілометри.» Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають АЗС в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС, та відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не перевищує 2 (два) кілометри, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Роз’янення: Враховуючи, що метою діяльності Замовника є наукове забезпечення державної політики України у сфері охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, екологічної безпеки, тощо. Діяльність замовника може здійснюється на всій території України за виключенням окупованих територій, тому необхідним є відпуск товару по всій території України та цілодобово. До того ж в умовах воєнного часу існує високий ризик надзвичайних ситуацій екологічного характеру по всій країні і в деяких випадках необхідно швидко реагувати на відповідні виклики щоб якнайшвидше розробляти заходи з ліквідації таких ситуацій. Тому питання постачання палива є досить критичним для Замовника і ризики, які можуть виникати у зв
1. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: " Смарт – картка або талон. Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду. Особистий кабінет. Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками або талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.» Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення "талону", яке наведено у Документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність у учасника електронного особистого кабінету, Web додаток з режимом роботи 24/7, дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за смарт-картками, та відповідною вимогою Документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України: Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо – немає ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додатку, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у "Особистому кабінеті".
Також звертаємо увагу, що національними стандартами для даного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога щодо обов’язку наявності Особистого кабінету, електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть забезпечити Замовника можливістю користування особистим кабінетом у формі електронного Web додатку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Роз’янення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації та розмежовано поняття смарт-картки та талону. Наявність WEB-додатку та електронного кабінету залишено лише для випадку поставки за смарт-картки.
2. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним ументом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника , зокрема: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. - Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника.». Замовник встановив вимогу, яка обмежує учасників в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на товар видану на ім’я учасника. Скаржник зазначає, що Замовник встановив обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я учасника) та декларацією відповідності видану учаснику (а отже – на ім’я учасника). Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні. В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від серпня 2013 р. № 927. Вимога щодо надання у складі Пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я учасника) та декларації про відповідність палива видану учаснику (а отже - на ім`я учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможутьвиконати відповідну вимогу. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Роз’янення: Відповідно до пункту 10 ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" Якість бензину повинна проходити постійну перевірку, якщо постачальник такого палива не в змозі виконувати відповідні вимоги то товар який він постачає не відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015. До того ж законодавством не заборонено замовляти оцінку відповідності бензину уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності для отримання сертифікатів відповідності. До того ж в сертифікаті відповідності вказується, що він виданий ім’я замовника випробування, інформація про виробника зазвичай вказується в іншому місці. В декларації про відповідність палива вказується повне найменування суб’єкта господарювання виробника або уповноваженого представника, постачальника, який декларує відповідність палив) та його місцезнаходження), тобто якщо пропонується товар для якого декларація заповнена на постачальника відмінного від учасника, це може свідчити про нелегальний продаж або фальсифікацію товару.
3. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) з АЗС Постачальника в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС , за виключенням окупованих територій Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця. АЗС в кожному обласному центрі, в т.ч Харків, Київ, Чернігів, Полтава, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кропивницький, Запоріжжя, Дніпро, мають бути одного бренду. Бренд повинен відповідати зазначеному на талонах. Довідку в довільній формі, що відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не повинна перевищувати 2 (два) кілометри.» Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають АЗС в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС, та відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не перевищує 2 (два) кілометри, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Роз’янення: Враховуючи, що метою діяльності Замовника є наукове забезпечення державної політики України у сфері охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, екологічної безпеки, тощо. Діяльність замовника може здійснюється на всій території України за виключенням окупованих територій, тому необхідним є відпуск товару по всій території України та цілодобово. До того ж в умовах воєнного часу існує високий ризик надзвичайних ситуацій екологічного характеру по всій країні і в деяких випадках необхідно швидко реагувати на відповідні виклики щоб якнайшвидше розробляти заходи з ліквідації таких ситуацій. Тому питання постачання палива є досить критичним для Замовника і ризики, які можуть виникати у зв
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
444 000,00
UAH з ПДВ
|
444 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Очікує рішення |
444 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 01:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 14:13
|