Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2025-03-02-000472-a 3a29e910abbd498eae265073b94eb497
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Мельников

+380577021604 niiepzakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАУКОВО-ДОСЛІДНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО - ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ"
Код ЄДРПОУ: 01018083
Вебсайт: http://www.niiep.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61165, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6
Контактна особа: Андрій Мельников
+380577021604
niiepzakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2025 21:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2025 01:00
Очікувана вартість: 456 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем суми згідно наданого Продавцем рахунку на оплату Товару (далі - рахунок) та підписаної Сторонами видаткової накладної. 4.2. Покупець зобов’язується повністю оплатити вартість переданого у його власність (поставленого) Товару протягом 7 (семи) календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної на переданий у власність (поставлений) Товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця, вказаний в цьому Договорі. 4.3. Моментом здійснення Покупцем оплати вважається момент надходження грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 березня 2025 21:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

06 березня 2025 21:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2025 21:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 березня 2025 21:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2025 21:09
Відповідь на звернення від 04.03.2025.docx
06 березня 2025 21:01
Тендерна документація ред 2025-03-06.pdf
06 березня 2025 21:01
Додаток 6 (проект договору) ред 06.03.2025.docx
06 березня 2025 21:01
перелік змін 2025-03-06.docx
06 березня 2025 21:01
Додаток 3 (тех. характ) ред 06.03.2025.docx
02 березня 2025 21:22
Додаток 4 (тенд. пропоз).docx
02 березня 2025 21:22
Додаток 8 Перелік документів які подаються переможцем.pdf
02 березня 2025 21:22
Додаток 5 (лист-згода).docx
02 березня 2025 21:22
Додаток 1 (квал. крит).pdf
02 березня 2025 21:22
Тендерна документація.pdf
02 березня 2025 21:22
Додаток 6 (проект договору).docx
02 березня 2025 21:22
Додаток 3 (тех. характ).docx
02 березня 2025 21:22
Додаток 2 (підтв. перем).pdf
02 березня 2025 21:22
Додаток 7 Перелік документів які подаються учасником.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ!!!
Дата подання: 04 березня 2025 17:50
Дата відповіді: 06 березня 2025 21:04
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: " Смарт – картка або талон. Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду. Особистий кабінет. Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками або талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.» Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення "талону", яке наведено у Документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність у учасника електронного особистого кабінету, Web додаток з режимом роботи 24/7, дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам. Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за смарт-картками, та відповідною вимогою Документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України: Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо – немає ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додатку, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у "Особистому кабінеті". Також звертаємо увагу, що національними стандартами для даного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога щодо обов’язку наявності Особистого кабінету, електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть забезпечити Замовника можливістю користування особистим кабінетом у формі електронного Web додатку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника , зокрема: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. - Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника.». Замовник встановив вимогу, яка обмежує учасників в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на товар видану на ім’я учасника. Скаржник зазначає, що Замовник встановив обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я учасника) та декларацією відповідності видану учаснику (а отже – на ім’я учасника). Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні. В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від серпня 2013 р. № 927. Вимога щодо надання у складі Пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я учасника) та декларації про відповідність палива видану учаснику (а отже - на ім`я учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможутьвиконати відповідну вимогу. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) з АЗС Постачальника в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС , за виключенням окупованих територій Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця. АЗС в кожному обласному центрі, в т.ч Харків, Київ, Чернігів, Полтава, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кропивницький, Запоріжжя, Дніпро, мають бути одного бренду. Бренд повинен відповідати зазначеному на талонах. Довідку в довільній формі, що відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не повинна перевищувати 2 (два) кілометри.» Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають АЗС в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС, та відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не перевищує 2 (два) кілометри, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Через цинічне обмеження кола учасників вийде один учасник, не відбудеться аукціон, а отже й не буде пониження ціни та здорової конкуренції!!! Через що Замовник отримає ціну на 7-10 грн. дорожче на кожній літрі!!! Так де ж тут економія? Яскравим прикладом є попередні закупівлі Замовника (ідентифікатори: UA-2024-01-16-007045-a, UA-2023-07-10-001012-a, UA-2021-05-20-003465-b) в яких не було конкуренції, та не зекономлено жодної гривні! Єдиний учасник ПП "ОККО-СЕРВІС"/ ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" пропонуючи майже максимально можливу ціну по результатам закупівлі укладав договори. Потенційні учасники не можуть прийняти участь у закупівлі, що суперечить основним принципам публічних закупівель. Аналогічного висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у рішенні №13017-р/пк-пз від 30.07.2024 року. ПРОСИМО ОЗНАЙОМИТИСЬ З ВИЗЕНАВЕДЕНИМ РІШЕННЯМ ТА НЕГАЙНО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, ТА ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ! ДОСИТЬ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН! У ТАКИХ ЗЛОЧИНІВ НЕМАЄ СТРОКІВ ДАВНОСТІ, А УПОВНОВАЖЕНІ ОСОБИ ВСІМ ВІДОМІ. У ВСІХ НА ОЧАХ ВИ ПРОПИСУЄТЕ УМОВИ ТЕНДЕРУ ПІД ВИЗНАЧЕНИХ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ! І ЦЕ НА ЧЕТВЕРТИЙ РІК ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на ваше звернення надаємо наступне роз’яснення:
1. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: " Смарт – картка або талон. Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду. Особистий кабінет. Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками або талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками, блокування та розблокування доступу.» Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення "талону", яке наведено у Документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність у учасника електронного особистого кабінету, Web додаток з режимом роботи 24/7, дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками та будувати статистичні звіти по витратам.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за смарт-картками, та відповідною вимогою Документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України: Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо – немає ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету, WEB-додатку, та здійснення заправки автотранспорту на АЗС мережі партнера Скаржника – не містить впровадженого здійснюється контроль та розподіл пального у "Особистому кабінеті".
Також звертаємо увагу, що національними стандартами для даного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога щодо обов’язку наявності Особистого кабінету, електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти АЗС Учасника, тощо. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть забезпечити Замовника можливістю користування особистим кабінетом у формі електронного Web додатку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Роз’янення: Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації та розмежовано поняття смарт-картки та талону. Наявність WEB-додатку та електронного кабінету залишено лише для випадку поставки за смарт-картки.
2. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним ументом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника , зокрема: - Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. - Декларацією відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника.». Замовник встановив вимогу, яка обмежує учасників в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відповідності та декларацію відповідності на товар видану на ім’я учасника. Скаржник зазначає, що Замовник встановив обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже – на ім’я учасника) та декларацією відповідності видану учаснику (а отже – на ім’я учасника). Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні. В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від серпня 2013 р. № 927. Вимога щодо надання у складі Пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я учасника) та декларації про відповідність палива видану учаснику (а отже - на ім`я учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможутьвиконати відповідну вимогу. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Роз’янення: Відповідно до пункту 10 ДСТУ 7688:2015 "ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО.Технічні умови" Якість бензину повинна проходити постійну перевірку, якщо постачальник такого палива не в змозі виконувати відповідні вимоги то товар який він постачає не відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015. До того ж законодавством не заборонено замовляти оцінку відповідності бензину уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності для отримання сертифікатів відповідності. До того ж в сертифікаті відповідності вказується, що він виданий ім’я замовника випробування, інформація про виробника зазвичай вказується в іншому місці. В декларації про відповідність палива вказується повне найменування суб’єкта господарювання виробника або уповноваженого представника, постачальника, який декларує відповідність палив) та його місцезнаходження), тобто якщо пропонується товар для якого декларація заповнена на постачальника відмінного від учасника, це може свідчити про нелегальний продаж або фальсифікацію товару.
3. Звернення: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації: «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) з АЗС Постачальника в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС , за виключенням окупованих територій Покупець отримує довірчі документи (смарт – картки) від Постачальника партіями на підставі заявок Покупця. АЗС в кожному обласному центрі, в т.ч Харків, Київ, Чернігів, Полтава, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кропивницький, Запоріжжя, Дніпро, мають бути одного бренду. Бренд повинен відповідати зазначеному на талонах. Довідку в довільній формі, що відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не повинна перевищувати 2 (два) кілометри.» Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають АЗС в усіх областях України області та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України , в тому числі Харків, Київ, Львів, Ужгород, Чернігів, Одеса, Херсон, Миколаїв, Житомир, Луцьк, Чернівці - не менше 2х АЗС, та відстань від найближчої АЗС/АЗК Учасника до розташування Замовника (61165, м. Харків, вул. Єніна Євгенія, будинок 6) не перевищує 2 (два) кілометри, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Роз’янення: Враховуючи, що метою діяльності Замовника є наукове забезпечення державної політики України у сфері охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, екологічної безпеки, тощо. Діяльність замовника може здійснюється на всій території України за виключенням окупованих територій, тому необхідним є відпуск товару по всій території України та цілодобово. До того ж в умовах воєнного часу існує високий ризик надзвичайних ситуацій екологічного характеру по всій країні і в деяких випадках необхідно швидко реагувати на відповідні виклики щоб якнайшвидше розробляти заходи з ліквідації таких ситуацій. Тому питання постачання палива є досить критичним для Замовника і ризики, які можуть виникати у зв

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2025 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОККО-СЕРВІС" 444 000,00
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 березня 2025 15:17
Електронний підпис
13 березня 2025 15:01
Технічні вимоги.pdf
13 березня 2025 15:01
Договір Золочівська ср.pdf
13 березня 2025 15:01
PP OKKO-SERVIS Dohovir 150724-15E.zip
06 березня 2025 21:11
Електронний підпис
06 березня 2025 21:11
Електронний підпис
06 березня 2025 21:09
Електронний підпис
06 березня 2025 21:09
Електронний підпис
06 березня 2025 21:01
Електронний підпис
06 березня 2025 21:01
Електронний підпис
06 березня 2025 21:01
Електронний підпис
06 березня 2025 21:01
Електронний підпис
06 березня 2025 15:25
Електронний підпис
06 березня 2025 15:25
Електронний підпис
06 березня 2025 14:47
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2025 14:47
Установчі документи.zip
06 березня 2025 14:47
Інші документи.zip
06 березня 2025 14:47
Технічні документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО-СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОККО-СЕРВІС"
#44838860
Очікує рішення 444 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2025 01:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 14:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник подає Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) необхідно не менше п’яти аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір із придбання товару, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації (вид товару з глибиною за кодом ДК 021:2015 не більше ніж до 4 знаку). Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. У довідці лише у 4 договорах предметом закупівлі є товар зазначений у Додатку 3 до тендерної документації, а саме бензин А95. 2. Технічне завдання надане у старій редакції. При цьому інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, подана у необхідному обсязі. 3. Лист-згода з проектом договору, надана учасником, містить стару редакцію проекту Договору. 4. Відповідно до п. 10 Додатку 7 до тендерної документації необхідно надати інформацію щодо невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У складі пропозиції учасника така інформація відсутня. Враховуючи, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, для виправлення помилок необхідно надати: 1. Виправлену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій буде зазначено 5 (п’ять договорів), у яких фігурує товар бензин А95. 2. Надати виправлене технічне завдання у новій редакції Додатку 3 до тендерної документації ( наведеній у файлі Додаток 3 (тех. характ) ред 06.03.2025.docx ) 3. Виправлений Лист-згода з проектом договору, який містить нову редакцію Додатку 6 (наведеній у файлі Додаток 6 (проект договору) ред 06.03.2025.docx) 4. Надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію щодо невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або в якій вказано, що відсутні факти невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, які би призвели до його дострокового розірвання, і були би застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.

Документи

11 березня 2025 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)