Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Тетяна Бекреньова +380487054883 tanyalihtina@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 30 239 876,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151 199,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії виданої банком. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Додаткова інформація для оформлення гарантії: Платіжні реквізити Замовника: IBAN № 158201720355139034022034422 в ДКСУ м. Київ. Зміст та вимоги щодо оформлення наданої учасником гарантії повинні відповідати положенням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 150000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено: а) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим додатком до тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; б) випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банку-гаранта, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції.. Гарантія, яка надається в електронній формі, повинна бути подана у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документу, щодо якого наявна технічна можливість перевірити накладений на нього кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання гарантії в електронній формі здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова тенденрної пропозиції - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт здійснюються за правилами, що передбачені згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для динамічної договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2025 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2025 11:51 |
Перелік змін.doc | |
11 березня 2025 11:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни).docx | |
28 лютого 2025 21:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
11 березня 2025 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2025 11:51 |
Перелік змін.doc
|
|||
11 березня 2025 11:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни).docx
|
|||
28 лютого 2025 21:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000015 ● 3190432634874dd588b6f5d2e547de0a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 Одеса № 72
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 72
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2025-02-28-010371-a 28.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 17:45:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 16:19:08
Відповідь замовника на пояснення
Відповідь замовника на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
1.Департаменту міського господарства Одеської міської ради у 2024-2025р.р. передбачені видатки на проведення капітальних ремонтів в рамках затверджених:
- Паспорту бюджетної програми Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Рішенням Одеської міської ради № 1789-VIII від 21.02.2024 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік» по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14 (коригування)» затверджена загальна сума витрат – 8 093 000,00 грн. на 2024 рік.
- Рішенням Одеської міської ради № 2800-VIII від 05.02.2025 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 04 грудня 2024 року № 2578-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14 (коригування)» затверджена загальна сума витрат – 3 000 000,00 грн. на 2025 рік.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт.
Проведена експертиза щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (коригування). Отримано позитивний експертний звіт № 16-0597/01-23 від 09 жовтня 2023 (реєстраційний номер EX01:9690-7922-4323-4576). Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) склала – 34 586 730,00 грн. з ПДВ. Сканкопія експертного звіту додається.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом містяться локальні кошториси на будівельні роботи №№ 02-01-01, 02-02-01 які відповідно визначають перелік та обсяги робіт по об’єкту. Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку № 2 «Про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локального кошторису на будівельні роботи щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
На підставі локального кошторису № 02-01-01 була визначена Загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) у розмірі – 8 900 328,00 грн. з ПДВ.
Для визначення загальної очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з капітального ремонту житлового будинку, враховано суму коштів за виключенням витрат :
- утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 158 947,00 грн без ПДВ / 190 736,40 грн з ПДВ;
- вартість проектних робіт, що складає – 78 428,00 грн без ПДВ / 94 113,60 грн з ПДВ;
- вартість експертизи проектної документації, що склала – 11 038,00 грн без ПДВ / 13 245,60 грн з ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду, що складає – 105 467,00 грн без ПДВ / 126 560,40 грн з ПДВ;
- кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що складають – 161 082,00 грн без ПДВ / 193 298,40 грн з ПДВ;
- виконані проектні роботи та експертиза (довідка №01-57/706 від 15.09.2023р.) – 299 881,00 грн.
Таким чином, загальна очікувана вартість предмета закупівлі склала – 7 982 492,60 грн з ПДВ.
У 2024 році виконано частину будівельних робіт, відповідно до проектної документації - локальний кошторис № 02-01-01.
Враховуючи виконані будівельні роботи у 2024 році загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) становить – 32 214 775,00 грн. з ПДВ.
Для визначення загальної очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з капітального ремонту житлового будинку, враховано суму коштів за виключенням витрат :
- утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 602 942,00 грн без ПДВ / 723 530,40 грн з ПДВ;
- вартість проектних робіт, що складає – 78 428,00 грн без ПДВ / 94 113,60 грн з ПДВ;
- вартість експертизи проектної документації, що склала – 11 038,00 грн без ПДВ / 13 245,60 грн з ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду, що складає – 105 467,00 грн без ПДВ / 126 560,40 грн з ПДВ;
- кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що складають – 597 973,00 грн без ПДВ / 717 567,60 грн з ПДВ;
- виконані проектні роботи та експертиза (довідка №01-57/706 від 15.09.2023р.)– 299 881,00 грн.
Таким чином, загальна очікувана вартість предмета закупівлі складає - 30 239 876,40 грн з ПДВ.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Одеської міської ради (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/listdep/byudjet/publichnie-zakupki/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" |
30 238 703,00
UAH з ПДВ
|
30 238 703,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" #05514198 |
Переможець |
30 238 703,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 14:50
|
Договір №238 від 10.04.2025р.docx | укладений |
11 квітня 2025 14:49
|
Договір № 238 від 10.04.2025 (скан).pdf | укладений |
11 квітня 2025 14:49
|
Додаток 1.1.xls | укладений |
11 квітня 2025 14:49
|
Дод_1,3; підсум від.рес., іформація про ціни.xls | укладений |
11 квітня 2025 14:49
|