Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої та картридж
Очікувана вартість
223 300,00 UAH
UA-2025-02-28-009891-a ● 3bfa8e03a77748ff9094d1d5cb99b1fb
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський військовий інститут С. П. Корольова |
Код ЄДРПОУ: | 08183359 |
Вебсайт: | http://www.zvir.zt.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ірина Латко +380977175976 i_latko@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 223 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 116,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Багатофункціональні пристрої та картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Проспект Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2025 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 17:15 |
Додаток 5.docx | |
28 лютого 2025 17:15 |
Додаток 2.docx | |
28 лютого 2025 17:15 |
ТД.docx | |
28 лютого 2025 17:15 |
Додаток 4.docx | |
28 лютого 2025 17:15 |
Додаток 1.docx | |
28 лютого 2025 17:15 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога до замовника
Дата подання: 04 березня 2025 13:05
Дата відповіді: 05 березня 2025 18:11
Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати наступне: Для належного захисту інтересів Учасника щодо своєчасної оплати за даними торгами Замовник торгів повинен надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від Президента Україна або Кабінету Міністрів Україна або від Міністерства Фінансів Україна, що підтверджує право замовника проводити закупівлю та сплачувати за товар в рамках укладеного договору. Надати оригінал авторизаційного листа (листів) від казначейської служби України, яка б гарантували своєчасну оплату за поставлений товар в строки передбачені договором!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику Тендерна документація та додатки тендерної документації відповідають вимогам чинного законодавства України. Фінансово-господарська діяльність військового інституту здійснюється за рахунок коштів державного бюджету на підставі єдиного кошторису доходів і видатків, який складається відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228.
Відповідно до умов договору розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати належним чином прийнятого товару протягом 15-ти календарних днів після надання продавцем покупцю в установленому порядку наступних документів: рахунку-фактури, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за переданий товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання ПОКУПЦЕМ грошових коштів на свій розрахунковий рахунок, вказаний у цьому Договорі.
Відповідно до умов договору розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати належним чином прийнятого товару протягом 15-ти календарних днів після надання продавцем покупцю в установленому порядку наступних документів: рахунку-фактури, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за переданий товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання ПОКУПЦЕМ грошових коштів на свій розрахунковий рахунок, вказаний у цьому Договорі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА" |
222 970,00
UAH з ПДВ
|
222 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА" #1526207145 |
Переможець |
222 970,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 10:09
|