Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
Очікувана вартість
2 627 745,00 UAH
UA-2025-02-28-008428-a f164bdd418ed4ea585105807cb0d1c7f
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40600473
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Контактна особа: Юрій Душейко
+380965447392
dusheikoyuriy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Одеський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190633

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2025 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2025 15:00
Початок аукціону: 17 березня 2025 12:01
Очікувана вартість: 2 627 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 138,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Лігінська (Макаренка), 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2025
ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2025 15:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

11 березня 2025 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2025 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2025 17:27
Додаток 5 Перелік документів які подаються учаником процедури закупівлі (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
11 березня 2025 17:27
Додаток 3 (Технічні умови) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
11 березня 2025 17:27
Додаток 2 (Тендерна пропозиція)НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
11 березня 2025 17:27
Протокол внесення змін 11.03.2025р..docx
11 березня 2025 17:27
Додаток 4 (Договір) НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
28 лютого 2025 15:17
Додаток 3 (Технічні умови).docx
28 лютого 2025 15:17
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
28 лютого 2025 15:17
Тендерна документація.docx
28 лютого 2025 15:17
Додаток 2 (Тендерна пропозиція).docx
28 лютого 2025 15:17
Додаток 5 Перелік документів які подаються учаником процедури закупівлі.docx
28 лютого 2025 15:17
Додаток 6 Перелік документів які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
28 лютого 2025 15:17
Додаток 4 (Договір).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно акту обстеження
Дата подання: 06 березня 2025 17:45
Дата відповіді: 07 березня 2025 10:21
Шановний Замовнику! Ми є потенційним учасником тендеру на поставку та встановлення Товару: Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія») в рамках закупівлі: номер у Prozorro UA-2025-02-28-008428-a, звертаємось з приводу вимоги, зазначеної у п. 2.7 Додатку №3 тендерної документації, а саме: «2.7 Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару.». Зазначена вимога є класичним прикладом дискримінаційної умови, що значно обмежує можливості потенційних учасників і може призвести до відсіювання учасників, котрі не зможуть здійснити обстеження об'єкта через різні обставини, зокрема через логістичні обмеження, відстань, або інші фактори. В умовах таких вимог Замовник фактично має можливість дозволити відвідування об'єкта лише тим учасникам, до яких він має схильність, натомість інших – не допускати до огляду або не завіряти підготовлені ними звіти про проведення технічного обстеження об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення їхніх пропозицій. Таким чином, повнота і відповідність тендерної пропозиції учасника ставиться в залежність від волі Замовника, що суперечить принципу прозорості та рівності у тендерних процедурах. Крім того, ця вимога може створювати додаткові корупційні ризики, оскільки для участі у тендері учаснику необхідно отримати акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). Це дає Замовнику змогу дізнатися склад учасників та їхню готовність до виконання умов тендеру до того, як відбудеться розкриття тендерних пропозицій. Отже, це може спричинити непрозорість і непередбачуваність процедури закупівлі. З огляду на вищевикладене, ми просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема вилучити вимогу: «Задля коректного розуміння потенційними учасниками специфіки монтажу, підключення та пусконалагодження Товару за конкретним місцем його встановлення, Учасники повинні здійснити обстеження фактичного місця поставки та встановлення Товару. Для підтвердження, в складі тендерної пропозиції Учасником надається акт про проведення технічного обстеження, який має бути підписаний Учасником та Замовником-ініціатором (Одеський дитячий будинок-інтернат). В документі має бути засвідчено, що Учасник обстежив місце поставки та встановлення Товару», це дозволить забезпечити рівні умови для всіх учасників, уникнути дискримінації та корупційних ризиків, а також забезпечити прозорість і ефективність закупівлі. Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (АМКУ), орган оскарження стає на сторону учасника під час оскарження подібних вимог, визнаючи їх дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію на ринку. Це може призвести до затягування строків закупівлі, а також ускладнити процес участі для багатьох добросовісних учасників. Надаємо Вам номери рішень АМКУ задля ознайомлення з інформацією, що АМКУ вважає дану вимоги дискримінаційною та зобов’язує Замовників вносити зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог щодо огляду об’єкту: РІШЕННЯ №3191-р/пк-пз від 03.03.2025 РІШЕННЯ №3063-р/пк-пз від 27.02.2025 З огляду на зазначене, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 2.7 Додатку №3 шляхом його видалення з Додатку №3 тендерної документації. Ми віримо, що внесення змін сприятиме забезпеченню прозорості та конкуренції на ринку, а також уникненню непотрібних юридичних процедур та затримок. Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання в інтересах ефективного проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Ваше припущеня, що до вимоги обстеження об'єкта встановлення сонячної електростанції та складання акта є дискримінаційною умовою не відповідає дійсності. КП ЦЗО Одеської обласної ради, яке проводить тендерну закупівлю, було збільшено строк прийому пропозицій від мінімального 7 днів до 16 календарних днів, для того щоб всі бажаючи змогли виїхати на місце та мали розуміння де саме необхідно буде виконувати роботи. За номером телефона вказаний в тендерній документації, Учасник погоджує дату та час огляду враховуючи свої логістичні умови. Тому в разі Вашій зацікавленності, запрошуємо до участі в тендері.
Щодо характеристик акумулятора
Дата подання: 07 березня 2025 11:16
Дата відповіді: 10 березня 2025 16:07
Шановний замовнику! У тендерній документації "Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)" Додаток 3 до тендерної документації зазначено технічні характеристики акумулятора 51,2 кВт*год Sunpal ECO56.32-X1, який фактично відсутній на ринку України, хоча вказано, що можна використовувати еквівалент, але самі характеристики не збігаються з реальними характеристиками подібних акумуляторів - точніше: Номінальна напруга, В: 563,2 (задано не вірно) Габарити, мм: 1200х600х1540 (таких розмірів акб для ємності 51,2 квт*год взагалі не існує) Маса аккумулятора, кг: 580 Додатково сама модель "Акумуляторна батарея Sunpal ECO56.32-X1" взагалі відсутній у продажу на світовому ринку. Ми вважаємо, що такі вимоги по обладнанню є дискримінаційними щодо учасників, відповідно просимо Вас Замінити цю позицію на аналогічні (50-52 квт*год), які мають офіційні канали поставок в Україну та офіційні сервісні центри (Deye, Dyness, Pylontech та ін.). Так само є прохання вказувати характеристики, згідно з офіційними Datashit виробників, а якщо є відхилення, то закласти % можливе відхилення від запитуваних характеристик. Дякуємо за увагу до нашого звернення та сподіваємось на позитивне вирішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за Ваші слушні зауваження, до тендерної документації будуть вноситися зміни, щодо технічних характеристик обладнання.
Акт огляду - дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 10 березня 2025 14:12
Шановний Замовнику, вимога щодо огляду об'єкту є дискримінаційною та такою що обмежує можливість учасників подати свою пропозицію. Ваша відповідь щодо того, що є достатній час для здійснення огляду є безпідставною. Адже, скільки б днів Ви не надавали на подачу пропозиції - Замовник-ініціатор може підписати Акт огляду тільки "своєму" учаснику. І дана практика відома абсолютно всім як учасникам так і замовникам!!!!!!!!!!Коли замовники не підписують акти огляду всім учасника. І як результат, на аукціоні тільки один "свій" учасник. Видаліть дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкту. Тим паче, що всі рішення АМКУ підтверджують факт незаконності такої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Просимо звернутися щодо огляду місця встановлення сонячної станції за телефоном вказаним в тендерній документації до Одеського дитячого будинку інтернату, в разі відмови Вам в огляді, просимо надати інформацію в КП ЦЗО Одеської обласної ради, яке проводить цей тендер для ОДБІ. Також просимо не зациклюватися на якомусь "своєму" учаснику, а погодити час огляду, оцінити свої можливості по встановленнюю обладнання та приймати участь в тендері.
"Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)"
Дата подання: 10 березня 2025 14:41
Дата відповіді: 10 березня 2025 14:54
Шановний Замовник тендеру "Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на адміністративній будівлі Одеського дитячого будинка-інтерната (код ДК 021:2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)" прошу звернути увагу, що абсолютно ніде не сказано про проєктну документацію. Хто її робить і чи робить?Чи вона не потрібна? Бо згідно умов технічних - проєктну документацію робити не потрібно
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Так, проектна документація не вимагається.
Некоректне технічне завдання
Дата подання: 11 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:03
Шановний Замовнику, згідно наданого Технічного завдання не вбачається конкретний перелік матеріалів, конструкцій, кріпильних матеріалів, необхідних для монтажу СЕС. Просимо надати робочий проект або ж проектно кошторисну документацію, щоб учасники мали змогу сформувати свої цінові пропозиції. Документацією також не передбачено формування кошторисної документації у складі пропозиції. Виникає запитання до Замовника, яким чином ви будете розглядати відповідність пропозицій технічним та якісним характеристикам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Конкретного переліку кріпильних матеріалів не може бути в тендерній документації, так як кожен постачальник підбирає їх під своє обладнання яке пропонує до встановлення. Щодо технічної документації, то п.1.6 Договору передбачено : " Перед початком робіт Постачальник складає та погоджує з Покупцем технічну документацію, а саме загальний опис електрообладнання, ескізний проект, виробничі креслення та схеми компонентів, складальних вузлів, електричних кіл тощо, описи та пояснення, необхідні для розуміння зазначених креслень і схем та функціонування електрообладнання, згідно з вимогами Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067". Відповідність пропозицій буде розглядатись згідно вимог які наведені в Додатку 5 Тендерної документації. Дякуємо за Ваше запитання, та запрошуємо до участі в тендері.
Дескримінаційні умови
Дата подання: 12 березня 2025 09:15
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:25
Дескримінаційні умови!!! Шановний замовнику! У новій редакції умов до тендерного замовлення (Додаток 3 (Технічні умови) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx) було збільшено кількість панелей Jingsun JAM132D-750N у 2 рази з 68 шт до 120 шт, також збільшили кількість гібридних інверторів Deye SUN15 з 1 шт до 3 шт!!, додали додаткові роботи щодо підключення генератора та розведення електричної частини, але при цьому не змінили ціну бюджету тендерної закупівлі UA-2025-02-28-008428-a. Все говорить про те, що Ваші дії спрямовані, щоб тендер не відбувся, або він сформований під одного учасника. Про це свідчить вимога про використання сонячних панелей Jingsun JAM132D-750N, які є тільки в однієї фірми на території України - це ТОВ "Альба Енерджі" https://alba.energy/product/sonyachna-panel-jingsun-jam132d-750n-750-vt/ Ви обмежили допустимі характеристики панелей, точніше це "Коефіцієнт ефективності (КПД) не менше 24%", такі параметри не доступні на даний момент на території України. Також Ви внесли зміни, але при цьому не змінили терміни прийому пропозицій, таким чином ми як потенційний учасник до кінця не маємо повні технічні данні по тендерной закупівлі не можемо організовувати виізд на тех огляд об'єкту. Таким чином робляться дескримінаційні умови. Просимо Вас змінити склад необхідного обладнання та використовувати моделі та характеристики, які доступні та офіційно імпортуються на територію України (LONGi Solar, JinkoSolar, Trina Solar, Risen Energy, JA SOLAR та ін.). Так само нормалізувати кількісні та фінансові вимоги тендорної закупівлі, щоб змінена кількість обладнання та робіт відповідала повноцінному бюджету. Також збільшити терміни прийому пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Просимо звернути увагу що в новій редакції документів передбачено можливість збільшити кількість обладнання "до", та вказанна кількість, тобто новими документами було розширено коло учасників які мають обладнання з різним технічним характеристиками (тому не дуже зрозуміло про яку дискримінацію іде мова?) Щодо ККД панелей, то від 24 % на сьогодні достатньо пропозицій на ринку з такими параметрами. Зміни до документації вносились згідно з діючим законодавством про публічні закупівлі, строк прийому пропозицій був встановлений 16 днів, цього строку достатньо для огляду об'єкта та підготовки тендерної пропозиції.
Помилки у технічній документації
Дата подання: 12 березня 2025 12:54
Дата відповіді: 12 березня 2025 14:54
Шановний замовник! У технічній документації "Додаток 3 до тендерної документації" є грубі помилки, які спричинять дискваліфікацію учасників: У Вас вказано "Акумуляторна батарея - Ємність акумуляторних батарей сумарна: не менш ніж 100 кВт", але ємність не вимірюється в кВт, це параметри потужності. Вам потрібно вказати кВт*годину - це параметр ємності. Панель сонячна - у Вас вказана норма по ККД "Коефіцієнт ефективності (ККД) не менше 24%" - це дискримінаційна умова, оскільки в наявності панелей з такою характеристикою немає на ринку України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Дякуємо за запитання, стосовно ККД не мнше 24% у панелей, то на ринку достатньо пропозицій з такими параметрами. За вказану різницю між ємністю та потужностю, дякуємо, але це не привід для дискваліфікації учасника.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання