Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля (ДК 021:2015: 03220000-9 03210000-6 Зернові культури та картопля)
Очікувана вартість
25 270,00 UAH
UA-2025-02-28-007692-a 5f3b7f98dc8d450d9b5d5a6e3a4c64d9
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгорова Ольга Леонідівна

380632147739 yehorova.o.l@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ,
Контактна особа: Єгорова Ольга Леонідівна
380632147739
yehorova.o.l@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: Україна, м. Київ (конкретна(і) адреса (и) зазначатиметься(уться) у письмовій рознарядці ПОКУПЦЯ). Поставка та отримання товару відбуватиметься частинами! Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

28 лютого 2025 14:46
проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Клас Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 05 березня 2025 16:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Коротка Ірина Петрівна 24 700,00
    UAH
    24 700,00
    UAH
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    03 березня 2025 10:38
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Коротка Ірина Петрівна
    #2358909787
    Переможець 24 700,00
    UAH
    06 березня 2025 08:33

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 06 березня 2025 08:33

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Коротка Ірина Петрівна
    #2358909787
    24 700,00
    UAH
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    12 березня 2025 09:49
    12_2025-ЦН картопля.pdf укладений
    12 березня 2025 09:45