Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2025-02-28-007544-a ● c5eebd3e802446e69c064a06665a1f54
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38226516 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
Контактна особа: |
Чуденко Лілія 7376098 chudenko596@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 11:25 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 11:25 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17510 штука
Папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2025 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2025 15:10 |
Тендерна документація канцтовари.docx | |
04 березня 2025 15:10 |
Перелік змін.docx |
04 березня 2025 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2025 15:10 |
Тендерна документація канцтовари.docx
|
||||||
04 березня 2025 15:10 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни
Дата подання: 28 лютого 2025 16:49
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:43
Добрий вечір! Просимо внести зміни в позицію 14 (Конверт С5), а саме в характеристику: «За місцем розміщення клапана: клапан розташовується збоку по короткому краю». У даному виді конвертів клапан знаходиться по довгому краю. Внесіть, будь ласка, зміни. Дякую!
Відповідь: Дякуємо. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Зміни
Дата подання: 28 лютого 2025 17:08
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:43
У ваших технічних вимогах вказано ряд характеристик, які не відповідають жодній ручці на ринку України. Запропонувати товар неможливо. Навіть якщо взяти запропоновану вами ручку BIC Round Stic M, вона також не відповідає технічним вимогам. Відповідно до декількох джерел, довжина письма для цього товару складає до 1100 м (1,1 км), а товщина лінії — 0,32 мм. Крім того, окрім торгової марки BIC, не існує інших виробників ручок, які б могли задовольнити ці технічні вимоги. Таким чином, вимоги можуть мати дискримінаційний характер щодо інших виробників, постачальників та імпортерів.
Просимо розширити технічні вимоги, а саме: товщина лінії письма не більше 0,5 мм, довжина письма від 1000 м.
Посилання: 1. https://office-mix.com.ua/ua/ruchka-round-stic-sinya-032-mm-60-sht-up-bez-shk-na-ruchci-5513467/ 2. https://brain.com.ua/ukr/Ruchka_maslyana_Bic_Round_Stic_sinya_4sht_v_blisteri_bc944176-p976292.html?utm_source=chatgpt.com 3.https://io-opt.com/product/_Ruchka_22Round_Stic222c_sinyaya2c_0.32_mm2c_60_sht_up_
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Зміни
Дата подання: 04 березня 2025 10:38
Дата відповіді: 04 березня 2025 14:43
Шановний Замовнику! Зазначаємо, що в формуванні податкових накладних та відповідності до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку, відсутня в колонці Назва одиниці вимірювання та одиниці обліку – «Упаковка» та умовне позначення «уп». «Упаковка» - це російське значення. В Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку за Кодом 2102 в Розділі «ОПТОВА ТА РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ. ЧАСТИНА 2» зазначено Назву одиниці вимірювання та одиниці обліку – Паковання яке має умовне позначення «паков». URL: https://zkg.ua/aktualnyj-klasyfikator-systemy-poznachen-odynyts-vymiryuvannya-ta-obliku-u-potochnomu-rotsi/ У відповідності до вище зазначеного зазначаємо, що органами ДПС України, спираються на Класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку та зазначає Код 2102 в одиниці виміру «паков», просимо це враховувати та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-28-007544-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 17 березня 2025 15:59
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до ДЕПАРТАМЕНТУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2025 16:18
Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі - Департамент) відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердження постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), 28 лютого 2025 року було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-28-007544-a.
За результатом електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією учасника процедури закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів) визначено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “ВИЛАЙН ГРУП” (далі - ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП”) з остаточною тендерною пропозицією на загальну суму 965 344, 20 грн. з ПДВ.
При детальному розгляді тендерної пропозиції ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” було виявлено ознаки наявності формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Так, в Гарантійному листі вих. № Гр-0034606/17 від 04.03.2025, що був долучений додатком до тендерної пропозиції учасника, в п. 1 графи “Назва виробника запропонованого товару, торгівельна марка, модель, країна походження” назвою виробника запропонованого товару було зазначено “PT. INDAN KIAT PULP&PAPER CORP”.
При цьому, в самій формі Тендерної пропозиції (Додаток 4), а також в інших документах, доданих до неї (Технічні вимоги та специфікація товару (Додаток 2) та Таблиця відповідності запропонованого ТОВ “Вилайн Груп” Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником), виробником товару зазначений “GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД)”.
З викладеного вбачається, що зазначення в Гарантійному листі вих. № Гр-0034606/17 від 04.03.2025 іншого виробника Товару, ніж у вказаних документах, що входять до складу тендерної пропозиції, є формальною (технічною) помилкою та підлягає виправленню за вимогою Замовника про усунення невідповідностей.
Так, відповідно до положень пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу, що в тендерній документації Департамент на виконання антидискримінаційних вимог законодавства не зазначив конкретного виробника Товару, отже виправлення в одному з документів, доданих до тендерної пропозиції учасника, назви виробника товару не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, тощо.
Таким чином, Департамент законно розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” відповідно до пункту 43 Особливостей.
У відповідь на вказане повідомлення в законодавчо визначений термін ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” усунув виявлені невідповідності, надавши Гарантійний лист вих. № Гр-0034606/23 від 12.03.2025 з виправленою інформацією.
Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” щодо закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів), перевірки документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції, встановлено, що учасник ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” та його пропозиція відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та опубліковано відповідний протокол від 13.03.2025 року № 12 щодо визнання ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” переможцем процедури закупівлі і оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, Замовник діяв в межах вимог чинного законодавства та не порушував принципів які встановлені в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
За результатом електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією учасника процедури закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів) визначено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “ВИЛАЙН ГРУП” (далі - ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП”) з остаточною тендерною пропозицією на загальну суму 965 344, 20 грн. з ПДВ.
При детальному розгляді тендерної пропозиції ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” було виявлено ознаки наявності формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Так, в Гарантійному листі вих. № Гр-0034606/17 від 04.03.2025, що був долучений додатком до тендерної пропозиції учасника, в п. 1 графи “Назва виробника запропонованого товару, торгівельна марка, модель, країна походження” назвою виробника запропонованого товару було зазначено “PT. INDAN KIAT PULP&PAPER CORP”.
При цьому, в самій формі Тендерної пропозиції (Додаток 4), а також в інших документах, доданих до неї (Технічні вимоги та специфікація товару (Додаток 2) та Таблиця відповідності запропонованого ТОВ “Вилайн Груп” Товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником), виробником товару зазначений “GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД)”.
З викладеного вбачається, що зазначення в Гарантійному листі вих. № Гр-0034606/17 від 04.03.2025 іншого виробника Товару, ніж у вказаних документах, що входять до складу тендерної пропозиції, є формальною (технічною) помилкою та підлягає виправленню за вимогою Замовника про усунення невідповідностей.
Так, відповідно до положень пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу, що в тендерній документації Департамент на виконання антидискримінаційних вимог законодавства не зазначив конкретного виробника Товару, отже виправлення в одному з документів, доданих до тендерної пропозиції учасника, назви виробника товару не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, тощо.
Таким чином, Департамент законно розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” відповідно до пункту 43 Особливостей.
У відповідь на вказане повідомлення в законодавчо визначений термін ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” усунув виявлені невідповідності, надавши Гарантійний лист вих. № Гр-0034606/23 від 12.03.2025 з виправленою інформацією.
Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” щодо закупівлі за кодом згідно з Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, ручка кулькова, ручка кулькова на пружині з підставкою, папка-реєстратор, папка-кутик, папір для нотаток, закладки поліпропіленові, скоби, степлер, дестеплер, клей олівець, ножиці офісні, конверти, файли для документів), перевірки документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції, встановлено, що учасник ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” та його пропозиція відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та опубліковано відповідний протокол від 13.03.2025 року № 12 щодо визнання ТОВ “ВИЛАЙН ГРУП” переможцем процедури закупівлі і оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, Замовник діяв в межах вимог чинного законодавства та не порушував принципів які встановлені в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
989 344,20
UAH з ПДВ
|
965 344,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
995 377,20
UAH з ПДВ
|
968 763,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
965 344,20
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 14:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 15:58
|
Договір.pdf | укладений |
20 березня 2025 15:57
|