Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОЛАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40982291 |
Місцезнаходження: | 53772, Україна , Дніпропетровська обл., с. Новолатівка, Криворізький район, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Гуля Світлана Василівна 380682167020 kasperkrasava@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 485 224,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 426,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2025 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 12:54 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
28 лютого 2025 12:54 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
28 лютого 2025 12:54 |
Тендерна документація.docx | |
28 лютого 2025 12:54 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
28 лютого 2025 12:54 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000051 ● 86d9d6331b1245cfac8fcee32a9ceabf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2025 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.04.2025 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.04.2025 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-02-28-005457-a, 28.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 10:43:33
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 485 224,80 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-28-005457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 09:33:42
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 8 485 224,80 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та затвердженого Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво № 271-Е-24/А від 05.12.2024 року. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт та з урахуванням експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва складає 10 535 798,00 (десять мільйонів п'ятсот тридцять п'ять тисяч сімсот дев'яносто вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. Зазначена вище вартість також включає витрати на :
- Вартість утримання служби замовника та інжинірінгових послуг
- Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд
- Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва
- Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Так, з розрахунку суми по проекту, не включаючи вище зазначені витрати була визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 8 485 224,80 (вісім мільйонів чотириста вісімдесят п'ять тисяч двісті двадцять чотири гривнi 80 копійок з ПДВ).
Позитивний експертний звіт, кошторисні документи додаються.
Розмір бюджетного призначення: Згідно з кошторисом на 2025 рік на КЕКВ 3122 Капітальне будівництво (придбання) інших об’єктів виділено кошти у сумі 9 097 200,00 грн Рішенням про бюджет Новолатівської сільської об'єднаної теріторіальної громади на 2025 рік.
Кошторис на 2025 рік та пояснювальна записка додаються.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Новолатівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області та норм чинного законодавства і визначені в тендерній документації згідно з проєктною документацією на об’єкт: «Будівництво в с.Новолатівка Широківського району систем роздільної каналізації і споруд на них та необхідних споруд для очищення стічних вод потужністю 40м3/добу». Коригування, розроблений на підставі завдання замовника на проєктування. Відповідно передбачено виконання робіт в повному обсязі згідно цією проектною документацією.
Щодо другого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюдненно на власному вебсайті за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/novolativska/publichni-zakupivli-1614780171/
Обгрунтування додається.
Щодо третього питання. На виконання заходів «Комплексної програми забезпечення екологічної безпеки території Новолатівської сільської ради на 2017-2025 роки», затвердженної рішенням Новолатівської сільської ради №463-15VII від 06.062017 р. в бюджеті Новолатівської сільської територіальної громади на 2025 рік заплановані видатки на «Будівництво в с. Новолатівка Широківського району систем роздільної каналізації і споруд на них та необхідних споруд для очищення стічних вод потужністю 40м³/добу. Коригування» в сумі 9 097 200.00 грн. Видатки заплановані за кодом ТПКВКМБ 8340 згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів» (зі змінами) за рахунок надходжень до бюджету громади коштів екологічного податку.
Довідка додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" |
8 390 376,00
UAH з ПДВ
|
8 390 376,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ" #42502088 |
Переможець |
8 390 376,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 15:46
|