Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ "Теремок" за адресою: м. Баштанка, вул. Яновського, 2 (заходи з усунення аварійного стану) ДК 021 2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
3 535 306,00 UAH
UA-2025-02-28-003732-a ● 22fe30ea51194c7f9b09adf90212d196
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41186924 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Полтавська, 41 |
Контактна особа: |
Владеліна Шепель +380515827047 wladelinaschepel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2025 11:21 |
Початок аукціону: | 19 березня 2025 11:21 |
Очікувана вартість: | 3 535 306,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 676,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ "Теремок" за адресою: м. Баштанка, вул. Яновського, 2 (заходи з усунення аварійного стану) ДК 021 2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56101, Україна, Миколаївська область, м. Баштанка, Яновського. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 12:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 11:59 |
Додаток 2 перелік для переможця.docx | |
14 березня 2025 11:59 |
додаток 1 перелік для учасника.docx | |
14 березня 2025 11:59 |
ТД.docx | |
14 березня 2025 11:59 |
зміни 2.docx | |
12 березня 2025 11:44 |
зміни.docx | |
28 лютого 2025 11:26 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
28 лютого 2025 11:26 |
додаток 1.1 технічне завдання.docx |
14 березня 2025 12:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2025 11:59 |
Додаток 2 перелік для переможця.docx
|
||||||
14 березня 2025 11:59 |
додаток 1 перелік для учасника.docx
|
||||||
14 березня 2025 11:59 |
ТД.docx
|
||||||
14 березня 2025 11:59 |
зміни 2.docx
|
||||||
12 березня 2025 11:44 |
зміни.docx
|
||||||
28 лютого 2025 11:26 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
||||||
28 лютого 2025 11:26 |
додаток 1.1 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ "Теремок"
Дата подання: 03 березня 2025 14:19
Дата відповіді: 03 березня 2025 14:48
Доброго дня! Просимо завантажити креслення по капітальному ремонту.
Відповідь: Доброго дня. Ви можете ознайомитися з проєктом в паперовому варіанті за адресою відділа освіти м. Баштанка вул. Полтавська, 41
ПИТАННЯ СТОСОВНО ВИМОГ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (ДОДАТОК 1.1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ), ЗОКРЕМА НАЯВНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ В ПІДСУМКОВІЙ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ І НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 07 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 07 березня 2025 16:49
Доброго дня, шановний Замовнику!
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, зокрема Додатка № 2, ми, як потенційний учасник, також ознайомилися з вимогами до технічного завдання щодо об’єкта:
«Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ “Теремок” за адресою: м. Баштанка, вул. Яновського, 2 (заходи з усунення аварійного стану)»
(ДК 021:2015: 45453000-7 “Капітальний ремонт і реставрація”).
Хочемо зауважити, що підсумкова відомість ресурсів містить перелік будівельних машин і механізмів, а також будівельних машин, врахованих у складі загальновиробничих витрат, які не належать до предмета закупівлі.
Будівельні машини й механізми
Для капітального ремонту покрівлі дитячого садка «Теремок» потреба у спеціальній техніці є значно меншою, ніж у масштабному будівництві чи промислових роботах. Зазвичай достатньо:
• бортових автомобілів для завезення/вивезення матеріалів;
• одного мобільного крана (або автогідропідіймача чи телескопічної вишки) для підйому конструкцій на дах;
• зварювального та компресорного обладнання (за потреби у зварюванні або застосуванні пневмоінструменту);
• засобів для організації фарбування;
• засобів для транспортування сміття.
Решта машин (трактори, гусеничні та великовантажні крани, дорожньо-будівельна техніка, пресове обладнання тощо) є зайвими через їхню спеціалізацію та відсутність великого обсягу земляних, промислових або дорожніх робіт у межах звичайного ремонту покрівлі.
Нижче наведено приклади техніки, яка не потрібна при капітальному ремонті покрівлі:
1. Трактори на гусеничному ходу (п. 13)
– Не використовуються на даху; призначені для земляних чи планувальних робіт.
2. Крани козлові, 32 т (п. 14)
– Застосовуються переважно на великих промислових об’єктах чи складах із рейковим ходом.
3. Крани на гусеничному ходу, 16–40 т (п. 18, 19)
– Надмірні для ремонту покрівлі дитсадка, вимагають спеціального майданчика та логістики.
4. Крани на пневмоколісному ходу, 16 т (п. 20)
– Великогабаритні крани, зазвичай не потрібні на об’єктах невеликого масштабу.
5. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т (п. 22, 23)
– Призначені для земляних робіт, навантаження сипких матеріалів. Для покрівлі нераціональні, якщо немає значного обсягу земляних/демонтажних робіт.
6. Підіймачі щоглові будівельні, 0,5 т (п. 25)
– Застосовуються на багатоповерхових будинках. Для дитсадка зазвичай досить автогідропідіймача чи телескопічної вишки.
7. Бульдозери (п. 33), автогрейдери (п. 34), дорожні котки (п. 35–38), розподільники щебеню та гравію (п. 40)
– Використовуються у дорожньому будівництві, плануванні територій. Для ремонту покрівлі непотрібні.
8. Машини поливально-мийні, місткістю 6000 л (п. 39)
– Застосовуються для догляду за дорогами й тротуарами; на покрівлі не потрібні.
9. Крани на автомобільному ходу для спорудження ЛЕП, 10 т (п. 41)
– Спеціалізований кран для ЛЕП, на даху дитсадка не використовується.
10. Прес гідравлічний з електроприводом (п. 42), прес-ножиці комбіновані (п. 43)
– Обладнання для металообробних цехів, на покрівлі не потрібне.
11. Відбійні молотки пневматичні (п. 44)
– Використовуються для значних демонтажів бетону, асфальту тощо; у покрівельних роботах зазвичай зайві.
12. Верстати свердлильні (п. 45)
– Стаціонарне обладнання для майстерень чи цехів. На покрівлі досить ручного електроінструменту.
13. Агрегати фарбувальні (п. 46, 47)
– Можуть бути потрібні тільки за умови великого обсягу фарбувальних робіт (металеві листи, фасад). У невеликих обсягах достатньо менш потужного обладнання.
Будівельні машини, враховані у складі загальновиробничих витрат
Для капітального ремонту покрівлі зазвичай потрібен стандартний набір електроінструментів (дрилі, перфоратори, кутові шліфувальні машини), зварювальне обладнання (за необхідності у зварюванні металевих елементів), газовий пальник або бітумний котел (якщо покрівля бітумна), а також засоби для підйому/монтажу (лебідка, автопідіймач чи кран) і прибирання (за потреби — промисловий пилосос).
Решта машин (домкрати великої вантажопідйомності, бадді, вібратори, самопідіймні люльки тощо) або не застосовуються, або вкрай рідко використовуються у подібних роботах, оскільки є надмірно потужними й не відповідають специфіці ремонту покрівлі дитячого садка.
Надмірні вимоги, що не відповідають предмету закупівлі:
1. Домкрати гідравлічні на 63–100 т (пп. 51, 52)
– Застосовуються для підйому важкого обладнання чи вирівнювання масштабних конструкцій. На покрівлі дитячого садка такі зусилля не потрібні.
2. Баддя 2 м³ (п. 58)
– Використовується для подачі великих обсягів бетону на висоту за допомогою крана. У типовому ремонті даху дитсадка такі обсяги бетону зазвичай не застосовуються.
3. Вібратори поверхневі (п. 64)
– Призначені для ущільнення свіжоукладеної бетонної суміші (наприклад, при влаштуванні монолітної плити), але у звичайному ремонті покрівлі їх використання не потрібне.
4. Люльки двомісні самопідіймні (п. 65)
– Застосовуються переважно на багатоповерхових будівлях із масштабним фасадним оздобленням. Для ремонту покрівлі дитсадка частіше використовують риштування або автопідіймачі.
У разі перемоги, постає питання, як фактично виконати роботи та як будуть оформлятися акти виконаних робіт, адже наведені вимоги є надмірними й не відповідають реальному обсягу робіт із капітального ремонту покрівлі дитячого садка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дані механізми передбачені інвесторською проєктною документацією. В договірній ціні учасник має зазначити власні механізми на заміну від зазначених в технічному завданні.
ПИТАННЯ СТОСОВНО ВИМОГ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (ДОДАТОК 1.1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ), ЗОКРЕМА НАЯВНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ В ПІДСУМКОВІЙ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ І НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 07 березня 2025 16:19
Дата відповіді: 07 березня 2025 16:57
Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник хочемо уточнити: якщо учасник під час подання кошторисних розрахунків у складі тендерної пропозиції відобразить усі передбачені обсяги робіт, АЛЕ БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ МАШИН І МАТЕРІАЛІВ, НЕ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ЦИМ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, чи буде це вважатися ПОМИЛКОЮ та ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ?
Адже зазвичай Замовниками зазначається, що:
«Якщо пропозиція учасника містить неповний перелік послуг або зміну обсягів і складу робіт (та/або якщо у ціні пропозиції не враховані всі пункти відомості обсягів робіт та відомості ресурсів), така пропозиція вважатиметься такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації й буде відхилена Замовником відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має формувати договірну ціну відповідно до технічного завдання замовника (Додаток 1.1 до тендерної документації). А отже має врахувати кожну нуменклатурну позицію кошторисних розрахунків (в тому числі й механізми), які мають використовуватися для виконання даного виду робіт. Дані механізми передбачені інвесторською проєктною документацією. В договірній ціні учасник має зазначити власні механізми на заміну від зазначених в технічному завданні.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 07 березня 2025 17:11
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:52
Прохання роз’яснити:
Чи можна у договірній ціні зберегти структурні позиції (передбачені інвесторським кошторисом), але замінити вказану техніку на більш відповідну та менш потужну (наприклад, автокрани меншої вантажопідйомності замість гусеничних чи козлових)?
Відповідь: В договірній ціні учасник може зазначити власні механізми на заміну від зазначених в технічному завданні.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 07 березня 2025 17:12
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:52
ПРОХАННЯ РОЗ’ЯСНИТИ:
Чи допускається виключення з кошторису машин і механізмів, відверто не потрібних для виконання робіт за предметом закупівлі, без ризику вважатися такими, що змінили обсяги чи склад робіт?
Відповідь: В договірній ціні учасник може зазначити власні механізми на заміну від зазначених в технічному завданні.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 07 березня 2025 17:13
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:52
Прохання роз’яснити:
У разі якщо виключення (або заміна) надмірної техніки та матеріалів не допускається, просимо пояснити, як формувати кошторис і фактично виконувати роботи, щоб акти виконаних робіт відповідали реальній технології, а не завищеному переліку ресурсів.
Заздалегідь вдячні за відповіді, що допоможуть нам правильно відобразити у пропозиції фактичний склад машин і механізмів, аби уникнути суперечностей під час перевірки кошторисної документації та актів виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В договірній ціні учасник може зазначити власні механізми на заміну від зазначених в технічному завданні.
Що до підтвердження досвіду!
Дата подання: 10 березня 2025 14:17
Дата відповіді: 10 березня 2025 15:51
У таблиці Форма 1 до додатку 1 Тендерної документації "Довідка з інформацією про досвід ....", у графі 4 є вимога - посилання на закупівлю в електронній системі закупівель. Питання: а як що аналогічні договори не проходили через ПРОЗОРО, а укладені з іншими ТОВами (не бюджетними), будуть вони враховуватися як аналогічні? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Кожен з аналогічних договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Інформація про укладення кожного з таких договорів повинна міститись в електронній системі закупівель з метою можливості перевірки правдоподібності наданої інформації.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Дата подання: 10 березня 2025 18:35
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:09
Доброго вечора, шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації (Додаток № 1), зокрема щодо надання досвіду виконання аналогічних договорів із класом наслідків (відповідальності) об’єкта не нижче СС2.
У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення стосовно такої ситуації:
1. Маємо один власний договір із досвідом виконання аналогічних робіт (капітальний ремонт із класом наслідків СС2). У ньому міститься посилання на закупівлю в електронній системі «Prozorro».
2. Другий договір (також із класом наслідків СС2) ми хотіли б надати від субпідрядної організації (співвиконавця), яка виконувала роботи подібного типу.
Чи дозволяють вимоги тендерної документації розглядати такий досвід (один договір від нас і один договір від субпідрядної організації), щоб вважати умову щодо «не менше двох аналогічних договорів» виконаною?
Заздалегідь вдячні за відповідь та уточнення, оскільки це впливає на формування нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Тобто наявність аналогічного за предметом закупівлі досвіду саме в учасника. Відповідно до умов тендерної документації учасник має право залучити до робіт субпідрядника, але ця умова в жодному разі не стосується підтвердження аналогічного досвіду. Замовник має бути впевнений, що саме учасник закупівлі має 100% подібного до закупівлі досвіду виконання робіт.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Дата подання: 10 березня 2025 18:37
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:08
Добрий день, шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації (Додаток № 1), зокрема з вимогою підтвердити досвід виконання не менше двох аналогічних договорів із класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2.
Звертаємося з проханням надати роз’яснення щодо такої ситуації:
Наше підприємство не має власних аналогічних договорів, що відповідають зазначеному класу наслідків.
Ми плануємо залучити до виконання робіт субпідрядну організацію, яка має необхідний досвід і договори з виконання аналогічних робіт (клас наслідків СС2).
Питання: Чи може учасник відповідати кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» виключно на підставі досвіду субпідрядника (співвиконавця)? Тобто, чи достатньо надати копії двох договорів від такої субпідрядної організації (за умови, що всі інші вимоги теж будуть дотримані)?
Будемо вдячні за детальні роз’яснення, щоб у подальшому правильно сформувати нашу тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Тобто наявність аналогічного за предметом закупівлі досвіду саме в учасника. Відповідно до умов тендерної документації учасник має право залучити до робіт субпідрядника, але ця умова в жодному разі не стосується підтвердження аналогічного досвіду. Замовник має бути впевнений, що саме учасник закупівлі має 100% подібного до закупівлі досвіду виконання робіт.
Запит щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2025 11:06
Дата відповіді: 11 березня 2025 12:24
Добрий день, шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації зокрема: п.3.8.Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни): Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати вартість зворотних матеріалів без відрахування їх із загальної суми пропозиції.
Хоча в Додатку 1.1. (Технічне завдання) стор. 1 зазначається наступне: Забезпечення об’єкта будівництва матеріальними ресурсами, необхідними для виконання робіт згідно з цим Технічним завданням, відповідно до умов проєкту договору про закупівлю, зазначеного в додатку № 3 до тендерної документації, покладається на переможця процедури закупівлі.
Будь ласка приведіть вимогу тендерної документації у відповідність. Адже наразі незрозуміло, чи будуть надаватись матеріали від Замовника чи ні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше звернення і за потреби внесе зміни до тендерної документації.
Запит щодо узгодження вимог тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2025 11:21
Дата відповіді: 11 березня 2025 12:26
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації та звертаємося до вас із проханням надати роз’яснення щодо розрахунку договірної ціни, оскільки в тендерній документації містяться суперечливі положення.
Зокрема, у п. 3.8. "Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни)" зазначено:
"Надання розрахунку договірної ціни з підтверджувальними розрахунками не вимагається від учасників у складі їх тендерних пропозицій."
Водночас, у пп. 1 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" міститься вимога про надання:
«Розрахунку договірної ціни (виконаного з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») відповідно до вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної ним під час подання пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджувальних розрахунків за статтями витрат договірної ціни, зокрема:
• локальних кошторисів (на будівельні роботи, а також, за наявності відповідних розділів робіт та витрат згідно з технічним завданням щодо предмета закупівлі, — на придбання устаткування, меблів та інвентарю, на пусконалагоджувальні роботи);
• підсумкової відомості ресурсів згідно з об’єктом та всього обсягу виконання, передбаченого Додатком 1.1 цієї тендерної документації.
При цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додатково у складі тендерної пропозиції учасник подає передбачені цим пунктом розрахунки у вигляді файлу з програмним розширенням «.imd» (або еквівалент), виконаного в програмному комплексі АВК-5 (або еквівалент), який придатний для зчитування та обробки за допомогою будівельного програмного комплексу. При цьому зміст такого файлу повинен відповідати наданим у складі тендерної пропозиції розрахункам та відповідати умовам цього пункту.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо уточнити:
🔹 Чи необхідно учасникам надавати розрахунок договірної ціни у складі тендерної пропозиції?
Також просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність, щоб уникнути можливих розбіжностей у тлумаченні.
Заздалегідь вдячні за відповідь та роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше звернення і за потреби внесе зміни до тендерної документації.
Запит щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 11 березня 2025 12:28
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник відкритих торгів, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації та звертаємося до вас із проханням внести зміни, щоб забезпечити відповідність вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Зокрема, у пп. 3 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" міститься вимога про надання:
" Копії чинної ліцензії, отриманої учасником та/або субпідрядником, інформація щодо залучення якого зазначається учасником та щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі (в тому числі вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) та виконання яких потребує наявності у їх виконавця вказаної ліцензії;."
Однак така вимога може обмежувати коло потенційних учасників, оскільки є суб’єкти господарювання, які:
• працюють відповідно до ліцензійного реєстру ДСНС України,
• отримали декларацію про провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відтак, замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги, які звужують коло учасників.
З огляду на зазначене, просимо Вас змінити вимогу щодо підтвердження права на виконання робіт протипожежного призначення, розширивши перелік документів, які можуть бути подані учасниками, наприклад:
Один із наведених документів:
- Чинна ліцензія ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або
-Лист у довільній формі, у якому зазначено посилання на офіційний сайт ДСНС України, за яким замовник може завантажити актуальну редакцію ліцензійного реєстру для перевірки інформації про наявність ліцензії в учасника, або
- Наказ ДСНС про видачу ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або
- Декларація про провадження господарської діяльності, подана відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Просимо врахувати дане зауваження та привести тендерну документацію у відповідність до принципів законодавства у сфері публічних закупівель.
Заздалегідь вдячні за роз’яснення та внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше звернення і за потреби внесе зміни до тендерної документації.
Запит щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:26
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації та звертаємося до вас із проханням надати роз’яснення щодо відповідності поданої документації вимогам тендеру.
Зокрема, у пп. 5 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" міститься вимога про надання:
"Копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»."
На даний момент ми маємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи на висоті понад 1,3 метра.
Просимо уточнити:
Чи буде зазначеної декларації достатньо для відповідності вимогам тендерної документації?
Якщо ні, просимо надати чіткий перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які мають бути зазначені у декларації та/або дозволі, щоб учасник не був дискваліфікований.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які мають бути зазначені у декларації та/або дозволі:
1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.;
2. Газополум'яні роботи.
1. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.;
2. Газополум'яні роботи.
Запит щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2025 12:32
Дата відповіді: 12 березня 2025 09:31
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації та звертаємося до вас із проханням внести відповідні зміни, щоб забезпечити відповідність вимогам чинного законодавства України та принципам публічних закупівель.
Зокрема, у Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі" передбачено:
1. Пп. 2 п. 2 Додатку 1 – вимогу щодо надання:
o Копії чинної ліцензії на провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів щонайменше із середніми наслідками (СС2), отриманої учасником, яка є чинною станом на дату подання тендерної пропозиції.
o У випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку допускається надання копії документа, що підтверджує видачу ліцензії органом ліцензування.
2. Пп. 7 п. 2 Додатку 1 – посилання на п. 1 ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 18.03.2022, яка встановлює, що під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися на підставі декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, за винятком видів діяльності, зазначених у Додатку 2 до цієї постанови.
❗ Звертаємо вашу увагу:
• В умовах воєнного стану будівельні ліцензії не видаються.
• Учасники, які розпочали свою діяльність у сфері будівництва та на законних підставах діють на підставі декларації про провадження господарської діяльності, не мають змоги надати ліцензію.
• Встановлення одночасної вимоги про надання і ліцензії, і декларації є дискримінаційним щодо таких учасників та суперечить ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка гарантує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, замінивши формулювання вимоги на наступне:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
-Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів СС2, якщо така ліцензія була отримана до початку воєнного стану та є чинною на дату подання тендерної пропозиції, та/або
- Декларацію про провадження господарської діяльності відповідно до постанови КМУ № 314 від 18.03.2022, що містить відомості щодо видів діяльності, передбачених тендерною документацією.
Ця зміна дозволить забезпечити відповідність тендерної документації чинному законодавству та унеможливить дискримінацію учасників, які діють відповідно до правових норм, встановлених під час воєнного стану.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше звернення і за потреби внесе зміни до тендерної документації.
ПИТАННЯ СТОСОВНО ВИМОГ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (ДОДАТОК 1.1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ), ЗОКРЕМА НАЯВНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ В ПІДСУМКОВІЙ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ І НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 11 березня 2025 18:39
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:10
Шановний Замовнику! Підкажіть будь ласка чи можна замінити поливально-мийну машину лійкою або поливанням із водопроводу за допомогою шланга?
Витрачати бюджетні кошти на поливально-мийну машину, яка не має функціонального значення для ремонту покрівлі, — це надмірне використання ресурсів.
Відповідь: В договірній ціні учасник може зазначити власні механізми на заміну від зазначених в технічному завданні.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 12 березня 2025 10:29
Дата відповіді: 12 березня 2025 11:11
Шановний Замовнику, підкажіть, будь ласка, чи опрацювали Ви вже звернення від учасників? Чи будуть вноситися зміни до тендерної документації?
Відповідь: Наразі замовник уважно розглядає звернення учасників і в разі потреби до тендерної документації буде внесено зміни.
Капітальний рекмонт покрівлі ДНЗ "Теремок" за адресою:м.Баштанка, вул.Яновського,2 (заходи усунення аварійного стану)
Дата подання: 13 березня 2025 14:38
Дата відповіді: 13 березня 2025 17:34
Шановний Замовнику! Підскажіть будь ласка, щодо вимогам тендерної документації, відповідно до Додатку 3, Проєкт Договору "Договір на закупівлю робіт(підрядника),зазначений план фінансування робіт "Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ ""Теремок"
Ким заповнюється план фінансування робіт?
Відповідь: План фінансування робіт узгоджується та підписується сторонами на етапі підписання договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2025 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" |
3 135 029,00
UAH з ПДВ
|
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ "КАСКАД" |
3 498 443,05
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко |
3 447 782,40
UAH з ПДВ
|
3 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТРА НОРД-ВЕСТ" |
3 392 843,13
UAH з ПДВ
|
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" |
3 434 724,79
UAH з ПДВ
|
3 384 724,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" #3085611351 |
Відхилено |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 19:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ"ЄДНАННЯ "КАСКАД"
#13847146 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 19:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 14:28
|
додаток 2,4,5.xls.asice | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
Договір № 64.pdf.asice | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
додаток 2,4,5.pdf.asice | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
Договір № 64.docx.asice | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
Договір № 64.docx | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
додаток 2,4,5.xls | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
додаток 2,4,5.pdf | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
Договір № 64.pdf | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|
договір теремок підписаний в пдф.pdf | укладений |
15 квітня 2025 14:27
|