Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з забезпечення повернення коштів Державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція оборонних закупівель», визнання та виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України (далі – «МКАС») в судах та інших органах державної влади штату Нью-Йорк, Сполучені Штати Америки
Очікувана вартість
6 600 368,85 UAH
UA-2025-02-28-002617-a ● 9e39269c969a4814a3b64fee491b5475
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ “АГЕНЦІЯ ОБОРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ” |
Код ЄДРПОУ: | 44725823 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олена Дмитренко 380938218679 O.Dmytrenko@dpa.mil.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2025 19:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:28 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:28 |
Очікувана вартість: | 6 600 368,85 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 001,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 година
Послуги з забезпечення повернення коштів Державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція оборонних закупівель», визнання та виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України (далі – «МКАС») в судах та інших органах державної влади штату Нью-Йорк, Сполучені Штати Америки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 79112100-3 — Послуги з представництва зацікавлених сторін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 13:23 |
Перелік змін до ТД_18.03.2025.docx | |
18 березня 2025 13:23 |
ТД_станом на 18.03.2025.docx | |
18 березня 2025 13:23 |
Додаток 3_станом на 18.03.2025.docx | |
18 березня 2025 13:23 |
Додаток 1_станом на 18.03.2025.docx | |
07 березня 2025 17:38 |
Перелік змін до ТД_07.03.2025.docx | |
28 лютого 2025 15:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
28 лютого 2025 10:42 |
Додаток 2.docx |
18 березня 2025 13:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 березня 2025 13:23 |
Перелік змін до ТД_18.03.2025.docx
|
|||||||||
18 березня 2025 13:23 |
ТД_станом на 18.03.2025.docx
|
|||||||||
18 березня 2025 13:23 |
Додаток 3_станом на 18.03.2025.docx
|
|||||||||
18 березня 2025 13:23 |
Додаток 1_станом на 18.03.2025.docx
|
|||||||||
07 березня 2025 17:38 |
Перелік змін до ТД_07.03.2025.docx
|
|||||||||
28 лютого 2025 15:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
28 лютого 2025 10:42 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до документів
Дата подання: 04 березня 2025 17:16
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:04
Шановні колеги!
Уважно ознайомившись з тендерною документацією цієї закупівлі, вважаємо, що деякі її вимоги (зокрема, кваліфікаційні критерії) є такими, що надмірно і необгрунтовано ускладнюють участь у закупівлі.
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, які не вплинуть на об'єктивність вимог тендерної документації та на ефективність закупівлі:
1) Загальний коментар – оскільки в рамках цієї закупівлі вимагається великий пакет документів з перекладами, а також необхідність нотаріально засвідчувати деякі документи, по факту 5 робочих днів для підготовки учасниками тендерних пропозицій є явно недостатнім строком, орієнтовні строки підготовки такого роду пакетів документів – 20 робочих днів, тому просимо збільшити строк подання тендерних пропозицій.
Щодо Додатку №1:
2) Щодо вимоги з п.1.1.1. (Довідка про те, що учасник має не менше 3 працівників) – просимо зменшити до 2 працівників, оскільки предмет закупівлі дозволяє ефективно надати послуги при залученні двох кваліфікованих адвокатів;
3) Щодо вимоги з п.1.1.2 просимо змінити шляхом викладення в наступній редакції: “Копію Свідоцтва на право зайняття правничою (адвокатською) діяльністю в штаті Нью-Йорк (США), дійсне на дату подання тендерної пропозиції, для працівників Учасника, які зазначені у довідці відповідно до пп.1.1.1. “.
4) Щодо вимоги з п.1.1.3 просимо змінити шляхом викладення в наступній редакції: “довідка в довільній формі від уповноваженої особи учасника, що підтверджує трудові відносини з працівниками, які зазначені в довідці відповідно до пп.1.1.1.”
5) Просимо внести зміни у п. 1.2 (на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- Просимо встановити, що аналогічний договір - це договір, за яким учасник надав послуги з юридичного консультування та юридичного представництва інтересів компанії під час визнання до виконання арбітражного рішення в судовій інстанції штату/міста Нью-Йорк (США)
- щодо п. 1.2.2, 1.2.3, 1.2.4, - просимо встановити вимогу щодо надання або договору, або листа відгуку, або судового рішення у справі (це зумовлено, в тому числі, часовими рамками та вимогами щодо конфіденційності деяких документів в США), і викласти в наступній редакції: "документальне підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (засвідчена Учасником копія договору (договорів) або засвідчена Учасником копія листа-відгука від організації або засвідчена Учасником копія арбітражного рішення, рішення суду або інший документ або частина документа або витяг з нього, який містить достатню інформацію для оцінки досвіду Учасника Агентством оборонних закупівель) "
6) Щодо документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції:
- просимо внести зміни шляхом додавання способу підтвердження повноважень посадової особи шляхом подання нотаріально засвідченого і апостильованого афідевіту (в якому зазначається підстави і обсяги повноважень особи, що перевіряється нотаріусом) і викласти в наступній редакції:
"Документи, що підтверджують повноваження особи підписувати пропозицію та завіряти копії усіх документів (наказ про призначення, витяг з реєстру, статуту, довіреність або афідевіт уповноваженої особи, оформлені згідно з вимогами чинного законодавства, тощо).
Афідевіт має бути посвідчений нотаріально, а у тому випадку, якщо він був виданий на території іноземної держави – легалізований в установленому порядку або містити апостиль, передбачений Конвенцією, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів 1961 року.
Довіреність має бути посвідчена нотаріально, а у тому випадку, якщо вона була видана на території іноземної держави – легалізована в установленому порядку, або містити апостиль, передбачений Конвенцією, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів 1961 року."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що до умов тендерної документації будуть внесені зміни та строк подання тендерних пропозицій буде продовжено до 19.03.2025
Назва контрагента для проведення перевірки конфлікту інтересів
Дата подання: 04 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 06 березня 2025 17:04
Вкажіть будь-ласка повну назву контрагента для проведення перевірки конфлікту інтересів. Згідно з п. 1.8 проекту Договору «Виконавець гарантує та підтверджує, що на дату укладення цього Договору у нього відсутні будь-які обмеження щодо надання Послуг Замовнику, у тому числі відсутній юридичний або етичний конфлікт інтересів, який впливає або може вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час надання послуг за Договором». Відповідно для забезпечення виконання даної вимоги щодо відсутності конфлікту інтересів необхідно отримати інформацію про контрагента, проти якого передбачається визнання рішення МКАС при ТПП України та його виконання на території США.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що з метою захисту інтересів замовника, на даному етапі не передбачається надання інформації про протилежну сторону спору.
Валюта договору та платежу
Дата подання: 04 березня 2025 17:19
Дата відповіді: 07 березня 2025 15:31
Згідно з п. 5.2 проекту Договору «Валюта Договору – гривня. Валюта платежу – гривня». Також згідно з п. 6 Розділу 1 Тендерної документації «Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України - гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня.» Оскільки у іноземних юридичних фірм відсутні банківські рахунки в гривні, а гривня не є вільно конвертованою валютою, яка широко використовується для здійснення платежів за міжнародними операціями, просимо розглянути можливість закріплення в проекті договору у випадку, якщо виконавцем буде іноземна юридична фірма, валюти договору та платежу долара США та/або євро, а також можливість якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, зазначити йому ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – долар США та/або євро.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що до умов тендерної документації, а саме до проєкту договору будуть внесені зміни
Валюта договору та валюта платежу
Дата подання: 12 березня 2025 18:09
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:32
Згідно з пунктом 5.2 проєкту Договору: «Валюта Договору – гривня. Валюта платежу – гривня». 7 березня 2025 року Замовник вніс зміни до пункту 6.8 проєкту Договору, відповідно до яких розрахунок за цим Договором здійснюється шляхом оплати Виконавцю еквіваленту вартості (ціни) Послуг у доларах США, розрахованому за курсом міжбанківського валютного ринку України на день купівлі валюти, необхідної для здійснення оплати за цим Договором.
Відповідно до п. 4.3 Тендерної документації місцем надання послуг є Нью-Йорк, Сполучені Штати Америки. Отже, юридичні послуги будуть надаватися винятково у США і, як це і вимагається самою тендерною документацією, виконуватимуться виключно американськими адвокатами, які мають досвід та право на зайняття адвокатською діяльністю в штаті Нью-Йорк. Американські адвокати та юридичні фірми, а тим більше найбільші юридичні фірми США, що входять до списку AmLaw 100, не отримують гонорари в гривні, яка не є вільно конвертованою, та не приймають оплату в гривні. Натомість розрахунки здійснюються виключно в доларах США.
Встановлення валюти договору в гривні для юридичних фірм із США є дискримінаційним і створює нерівні умови конкуренції, оскільки фактично усуває їх від участі в тендері та можливості підписати договір. Це обмеження позбавляє справжніх американських адвокатів, які практикують в США, але не мають можливості здійснювати розрахунки в гривнях, шансів брати участь у тендері. Одночасно, така практика надає перевагу юристам, які мають американське свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, але працюють на національному ринку і можуть отримувати гонорари в гривні, що обмежує конкуренцію та порушує принципи рівності. Отже, збереження гривні як валюти договору призводить до дискримінації американських юристів та створює несправедливі умови для участі в конкурсі.
Публічна інформація на платформі Prozorro свідчить, що замовники в інших тендерах, де вимагалася кваліфікація іноземних юридичних фірм, систематично використовують іноземну валюту: UA-2020-03-17-004238-b, UA-2021-12-01-002318-a, UA-2024-12-25-012536-a.
Зважаючи на викладене вище, просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, а саме до проєкту Договору в частині валютних умов договору. Пропонуємо передбачити, що у разі, якщо учасник є нерезидентом України, можливість застосування іноземної валюти для оплати, з урахуванням офіційного курсу НБУ, та викласти п. 5.2 Договору в наступній редакції:
«Загальна вартість Послуг становить:
для резидента: ___________ (вказати прописом) гривень (в тому числі _ % ПДВ). Валютою платежу є гривня України;
для нерезидента: ______________ (вказати прописом) (дол.США), що на дату розкриття тендерних пропозицій _________ за курсом Національного банку України становить ___________ (вказати прописом) гривень. Валютою платежу є долари США».
Звертаємо увагу, що така редакція проєкту Контракту відповідала б Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає в параграфі другому частини третьої статті 22 «зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що обсяг фінансування ДП «Агенція оборонних закупівель» визначається відповідно до законодавчих актів України, які номінують витрати у національній валюті – гривні. Бюджет витрат ДП «Агенція оборонних закупівель» також визначається у гривні. При цьому, відповідно до раніше отриманих запитань ДП «Агенція оборонних закупівель», передбачено можливість розрахунку за послуги за договором шляхом оплати виконавцю еквіваленту вартості (ціни) послуг в доларах США, розрахованому по курсу міжбанківського валютного ринку України, що склався на день купівлі валюти
Відповідальність сторін та штрафні санкції
Дата подання: 12 березня 2025 18:12
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:32
Відповідно до п. 10.4. проєкту Договору «Сторони встановили, що розмір відповідальності Виконавця за прострочення строку надання послуг, встановленого у Рознарядці становить 0,01% (нуль цілих одна сота) від ціни цього Договору за кожен день прострочення.»
Необхідно зазначити, що подібні положення про штрафи та санкції в договорах можуть бути неприйнятними для міжнародних юридичних фірм, зокрема для фірм у США, що входять до списку AmLaw 100, оскільки в американській юридичній системі у правовідносинах між адвокатом та клієнтом не застосовуються такі санкції, подібні до тих, що передбачені в українському господарському кодексі. Багато міжнародних юридичних фірм, включаючи найбільші фірми США, мають строгі внутрішні політики. Закріплення таких санкцій створює дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь у конкурсі справжніх американських адвокатів та юридичних фірм, надаючи перевагу національним учасникам, для яких такі умови є звичними та у яких таких політик не існує.
З огляду на вищезазначене, пропонуємо виключити положення проєкту Договору, що встановлюють господарські санкції для Виконавця, особливо для нерезидентів, а саме виключити п. 10.4. проєкту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що відповідальність за неналежне виконання умов договору є загальноприйнятою практикою. В проєкті договору передбачається відповідальність для виконавця та замовника, що повинна стимулювати неухильне дотримання та виконання договірних зобов’язань.
Мова арбітражного розгляду
Дата подання: 12 березня 2025 18:13
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:29
П. 11.3. проєкту Договору передбачає, що у разі недосягнення згоди шляхом переговорів, усі спори, що виникають із Договору, вирішуються в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України, а «[м]ова, що використовується при арбітражі – українська з перекладом на англійську». Зважаючи на те, що переклад арбітражного розгляду на англійську мову тягне за собою додаткові та надмірні витрати для сторін, пропонуємо передбачити двомовний арбітраж: англійською та українською мовами без потреби в перекладі, та викласти п. 11.3 проєкту Договору в наступній редакції:
«11.3. У разі недосягнення Сторонами згоди шляхом переговорів усі спори, розбіжності чи вимоги, які виникають із цього договору або у зв’язку з ним, у тому числі щодо його укладення, тлумачення, виконання, порушення, припинення чи недійсності, підлягають вирішенню у Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України згідно з його Регламентом.
Число арбітрів: один, який вільно володіє українською і англійською мовами.
Місце проведення арбітражу: м. Київ.
Мови, що використовуються при арбітражі – українська та англійська.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що до умов тендерної документації, а саме до проєкту договору будуть внесені зміни
Щодо квалыфыкацыйного критерію виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 березня 2025 17:26
Дата відповіді: 17 березня 2025 18:18
Відповідно до п. 1.2.1. Додатку№1, учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), виконаного у період з 2022 по 2024 роки (включно). Вимога щодо періоду виконання договору у 2022-2024 роках не обгрунтовується принципами ефективності та об'єктивності при проведенні закупівель, і не кореспондується з вимогою з п.1.2.3. щодо досвіду надання послуг Учасником, на ринку юридичних послуг не менше 10 років. Просимо вимогу п.1.2.1. викласти в редакціїї "виконаного у період з 2014 по 2024 роки". Така зміна не вплине на обєктивність і ефективність при визначенні переможця, і буде відповідати вимозі з п. 1.2.3 щодо досвіду не менше 10 років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що до умов тендерної документації будуть внесені зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-28-002617-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЛ СІ ЕФ", Код ЄДРПОУ:39162160
Дата подання: 05 квітня 2025 19:22
Дата подання: 05 квітня 2025 19:22
Скарга на протокольне рішення № 01/2025 від 31 березня 2025 року
уповноваженої особи Дмитренко О.М.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2025 16:36
рішення від 08.04.2025 №5474.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2025 16:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2025 №5966.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2025 12:57
рішення від 15.04.2025 № 5966.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2025 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЛ СІ ЕФ" (код ЄДРПОУ: 39162160) та рішення про визначення W&S (код ЄДРПОУ: 410546832) переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з забезпечення повернення коштів Державного підприємства Міністерства оборони України "Агенція оборонних закупівель", визнання та виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України (далі – "МКАС") в судах та інших органах державної влади штату Нью-Йорк, Сполучені Штати Америки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-28-002617-a. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції АДВОКАТСЬКОГО ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЛ СІ ЕФ" (код ЄДРПОУ: 39162160) та рішення про визначення W&S (код ЄДРПОУ: 410546832) переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з забезпечення повернення коштів Державного підприємства Міністерства оборони України "Агенція оборонних закупівель", визнання та виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України (далі – "МКАС") в судах та інших органах державної влади штату Нью-Йорк, Сполучені Штати Америки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-28-002617-a
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2025 15:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЛ СІ ЕФ" |
2 700 165,00
UAH
|
2 601 145,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
W&S |
4 950 000,00
UAH
|
3 948 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
CLYDE & CO LLP |
4 998 000,00
UAH
|
3 949 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
W&S #410546832 |
Рішення скасоване |
3 948 999,00
UAH
|
21 квітня 2025 15:15
|
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЛ СІ ЕФ" #39162160 |
Рішення скасоване |
2 601 145,00
UAH
|
21 квітня 2025 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 18:15
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 березня 2025 00:00
|
W&S #410546832 |
Рішення скасоване |
3 948 999,00
UAH
|
21 квітня 2025 15:15
|
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЛ СІ ЕФ" #39162160 |
Відхилено |
2 601 145,00
UAH
|
23 квітня 2025 15:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 квітня 2025 00:00
|
W&S #410546832 |
Переможець |
3 948 999,00
UAH
|
24 квітня 2025 10:24
|