Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02007087 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1 |
Контактна особа: |
Навітній Олег Юрійович +380512411974, +380512415537 giov.ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
ДК 021:2015 :98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання рівної білизни, прання особливо брудної білизни)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник після прийняття послуг приймає рішення про їх оплату. Розрахунки за послуги проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Виконавця після пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт, на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000143 ● 0797efdc9d70451b9f5f35556311413e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-02-28-002277-a 28.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 12:58:18
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-04 12:54:59
Відповідь на запит Моніторингу від 03 04.2025 ID Закупівлі UA-2025-02-28-002277
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 12:58:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
ВІДПОВІДЬ:
По першому питанню.
Очікувана вартість визначалась з використанням рекомендацій що містяться в «Примірній методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом №275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р.
Перед оголошенням відкритих торгів з особливостями у лютому 2025 р. був проведений моніторинг цін на Послуги з прання і сухого чищення, зокрема прання рівної білизни, прання особливо брудної білизни (далі – послуги з прання білизни), шляхом отримання комерційних пропозицій від ймовірних постачальників, а саме: ТОВ «АЛЬФА ПОРЯДОК» (лист №7 від 26.02.2025р додається), ТОВ «ІРИДА СО» (лист №20 від 26.02.2025р додається) ТОВ «ОВО ХІМЧИСТКА» (лист №37 від 25.02.2025р додається) та огляду рівня цін у аналогічних замовників у системі Prozorro (Таблиця №1). Під аналогічними замовниками маються на увазі замовники з кола закладів охорони здоров’я.
Таблиця1
Аналіз цін на послуги з прання білизни у аналогічних замовників у системі Prozorro.
№ оголошення Найменування замовника Предмет закупівлі Ціна за 1 кг, грн з ПДВ
UA-2025-02-24-014925-a
КНП"ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання, сушіння та прасування медичної білизни) 58,00
UA-2025-02-21-011236-a КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради Послуги з прання білизни 58,80
UA-2025-02-21-005674-a КНП "Чернігівська обласна дитяча лікарня" ЧОР Прання білизни 47,00
Аналіз цін на послуги з прання білизни здійснювався з урахуванням ПДВ у складі ціни послуги, оскільки КНП «МОКГВВ» МОР є платником ПДВ. З цією метою комерційні пропозиції були запитані саме у платників податку на додану вартість.
Виходячи з отриманої середньої арифметичної від ціни прання за 1 кг білизни з комерційних пропозицій була сформована очікувана вартість послуги з прання бівлизни в розрахунку за 1 кг білизни, грн з ПДВ: (49 грн. + 54 грн + 50 грн)/3 = 51 грн.
Кількість предмета закупівлі розраховано на підставі рапорту Головної медсестри КНП «МОКГВВ» МОР від 17.02.2025 (додаток №1) і склала 10000 кг. Тобто, очікувана вартість предмету закупівлі склала: 51,00 грн/кг з ПДВ * 10000 кг = 510000 грн з ПДВ, яка і була зазначена в закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до:
1. наказу МОЗ України від 30.04.2014 року № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я”;
2. інших вимог, висунутих до якості прання (ДК 021:2015 98310000-9) з дотриманням санітарних норм та дотриманням державних стандартів України (Галузевого стандарту України ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральні» та Галузевого стандарту України ГСТУ 201-03-96 «Одяг та предмети домашнього вжитку після хімічної чистки», «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни», затвердженої наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 27 серпня 2000 року №20);
3. Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX "Про управління відходами", Постанови КМУ від 07.05.2022р. №556 (в ред. Постанови КМУ від 19.08.2023р. №876), що регламентують екологічну складову послуг з прання білизни;
4. Практичного досвіду, набутого за весь час проведення публічних (державних) закупівель з зазначеного предмету закупівлі.
Послуги з прання білизни не потребують складання експертних звітів, тому вони не складались.
По другому питанню.
Щодо розміщення на веб-сайті обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – «Постанова»), ця Постанова розповсюджує свою дію при використанні коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Як встановлено пунктом 4-1 Постанови, обов’язок здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, покладено на наступних суб’єктів:
- головного розпорядника бюджетних коштів;
- розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Пунктами 2-3 «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» затвердженого Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі – «Порядок») визначено, що для реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, у тому числі оплати медичних послуг, пов’язаних з наданням екстреної медичної допомоги:
«2.Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ.
3. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ».
Пунктом 5 Порядку визначено, що «Оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ (далі - договір), здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я. Порядок та строки подання звітів (рахунків), інформація, що включається до них, визначаються договором, типова форма якого затверджується в установленому законодавством порядку».
Отже, КНП «МОКГВВ» МОР є надавачем медичних послуг, які оплачуються НСЗУна договірній основі, та не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України встановлено, що «Суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що «Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
З огляду на зазначене, КНП «МОКГВВ» МОР є не суб’єктом господарювання державного сектору економіки, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, вимоги щодо розміщення відповідного обґрунтування на власному веб-сайті на КНП «МОКГВВ» МОР не поширюється.
Додатки:
1. Рапорт Головної медсестри ДОДАТОК № 1 Рапорт від 17.02.2025 на послугу прання на 2025рік
2. Комерційні пропозиції ; ДОДАТОК №2 Цінова пропозиція ТОВ ОВО ХІМЧИСТКА
вхд №37 від 25.02.2025р
3. Комерційні пропозиції ;ДОДАТОК №3 Цінова пропозиція ТОВ АЛЬФА ПОРЯДОК
вхд №7 від 26.02.2025р
4. Комерційні пропозиції ;ДОДАТОК №4 Цінова пропозиція ТОВ «ІРИДА СО»
вхд №20 від 26.02.2025р
- ДОДАТОК № 1 Рапорт від 17.02.2025 на послугу прання на 2025рік.pdf
- Відповідь на запит Моніторингу від 03 04.2025 ID Закупівлі UA-2025-02-28-002277.docx
- ДОДАТОК №3 Цінова пропозиція ТОВ АЛЬФА ПОРЯДОК вхд №7 від 26.02.2025р.pdf
- ДОДАТОК №4 Цінова пропозиція ТОВ «ІРИДА СО» вхд №20 від 26.02.2025р.pdf
- ДОДАТОК №2 Цінова пропозиція ТОВ ОВО ХІМЧИСТКА вхд №37 від 25.02.2025р.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
- Виправлена Відповідь на запит Моніторингу від 03 04.2025 ID Закупівлі UA-2025-02-28-002277.docx
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 11:34:51
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 25 додатку 7 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати копію чинного договору зі спеціалізованою організацією щодо послуг з управління небезпечними відходами.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ІРИДА СО» в складі тендерної пропозиції надав копію договору від 20.06.2024 № 648/мик (файл «Технічні специфікації.pdf», сторінки 30-37), предметом якого є надання послуг з управління небезпечними відходами (далі – Договір).
Пунктом 8.1 Договору визначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками сторін та діє до 31.12.2024.
Разом з цим, пунктом 8.4 Договору визначено, що «у випадку, якщо жодна із сторін за місяць до закінчення строку дії Договору, не заявила про наміри, щодо розірвання Договору, то він щоразу автоматично вважається пролонгованим на 1 рік».
У зв’язку із зазначеним вище, пояснити:
1) яким чином встановлено, що наданий ТОВ «ІРИДА СО» договір від 20.06.2024 № 648/мик є чинним на момент подання тендерної пропозиції та відповідає вимогам пункту 25 додатку 7 до тендерної документації?
2) чи здійснювались під час розгляду тендерної пропозиції заходи, передбачені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, щодо підтвердження чинності договору від 20.06.2024 № 648/мик?
У разі звернення за підтвердженням, надати відповідні документи: звернення та отримані відповіді.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 15:09:59
Запит Держаудитслужби України - 04.04.2025 11:34 Запит про надання пояснень, інформації, документів
Запит Держаудитслужби України - 04.04.2025 11:34
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 25 додатку 7 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинні надати копію чинного договору зі спеціалізованою організацією щодо послуг з управління небезпечними відходами. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ІРИДА СО» в складі тендерної пропозиції надав копію договору від 20.06.2024 № 648/мик (файл «Технічні специфікації.pdf», сторінки 30-37), предметом якого є надання послуг з управління небезпечними відходами (далі – Договір). Пунктом 8.1 Договору визначено, що договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками сторін та діє до 31.12.2024. Разом з цим, пунктом 8.4 Договору визначено, що «у випадку, якщо жодна із сторін за місяць до закінчення строку дії Договору, не заявила про наміри, щодо розірвання Договору, то він щоразу автоматично вважається пролонгованим на 1 рік». У зв’язку із зазначеним вище, пояснити: 1) яким чином встановлено, що наданий ТОВ «ІРИДА СО» договір від 20.06.2024 № 648/мик є чинним на момент подання тендерної пропозиції та відповідає вимогам пункту 25 додатку 7 до тендерної документації? 2) чи здійснювались під час розгляду тендерної пропозиції заходи, передбачені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, щодо підтвердження чинності договору від 20.06.2024 № 648/мик? У разі звернення за підтвердженням, надати відповідні документи: звернення та отримані відповіді. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
ВІДПОВІДЬ:
По першому питанню.
Відповідно до п.13 Додатку №3 до тендерної документації: «13. Послуги мають бути такими, що не мають негативного впливу на навколишнє середовище, тобто Учасник повинен гарантувати довідкою, що технічні, якісні характеристики послуг відповідають встановленим законодавствам нормам та надати копію чинного договору зі спеціалізованою організацією щодо послуг з управління небезпечними відходами. Також Учасник повинен надати копію декларації про відходи за 2024 рік, що надають утворювачі відходів на сайті https://eco.gov.ua.».
Таким чином, Учасник повинен був надати гарантію про відсутність негативного впливу послуг на навколишнє середовище у формі «довідки» та надати копію чинного договору щодо послуг з управління небезпечними відходами.
Учасником була надана Довідка №38 від 04.03.2025р., про відповідність послуг встановленим нормам законодавства та відсутність негативного впливу на навколишнє середовище до якої були додані Декларація про відходи №81902 від 07.02.2025р. та Договір від 20.06.2024 № 648/мик, предметом якого є надання послуг з управління небезпечними відходами, укладений між Учасником та ТОВ «Український центр поводження з відходами» (далі – Договір).
Отже, Учасником були виконані всі вимоги п.13 додатку №3 до тендерної документації.
Стосовно чинності Договору.
Відповідно до ст.203 ЦК України встановлені загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину, що слідує з самої назви цієї статті, а саме: а ч.1 ст.215 ЦК України передбачено, що:
«1. Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.».
Відповідно до ч.1 ст.236 ЦК України: «1. Нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення.».
При цьому, відповідно до ст.204 ЦК України: «Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.».
Отже чинність договору пов’язується законодавцем з його дійсністю (правомірністю), і ці терміни використовуються в Законі як синоніми.
З тексту наданого Учасником договору не вбачається будь яких ознак його недійсності (неправомірності), що відповідно до ст.204 ЦК України свідчить про його чинність.
Стосовно строку дії Договору.
Відповідно до ч.1 та 2 ст.631. ЦК України: «1. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.».
Відповідно до ч.7 ст.180 ГК України: «7. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.».
Отже, вказаними нормами передбачено, що строк дії договору це час, протягом якого сторони можуть здійснювати свої права та виконувати господарські зобов’язання. То б то, строк дії договору визначає час, протягом якого у сторін існують господарські зобов’язання, до моменту їх припинення.
Відповідно до п.8.4 Договору: «У випадку, якщо жодна із сторін за місяць до закінчення строку дії Договору, не заявила про наміри, щодо розірвання Договору, то він щоразу автоматично вважається пролонгованим на 1 рік.».
Таким чином, припинення зобов’язань у сторін цього Договору відбувається тільки у випадку заяви однієї їз сторін про розірвання Договору. В іншому випадку строк договору продовжується на один рік.
З метою отримання інформації щодо відсутності заяв про розірвання Договору (і відповідно спливу строку його дії) Госпіталем були здійснені телефонні дзвінки:
до ТОВ «Український центр поводження з відходами» за номерами: (044) 455-97-58; (044) 362-86-77 (Київський офіс), +380672691996 (Пацюк Тетяна; Миколаївський офіс) та отримана інформація, що заяв про розірвання Договору від ТОВ «ІРИДА СО» не надходило і строк дії Договору пролонгований на 2025 рік;
- до ТОВ «ІРИДА СО» за номером +380982902377 (Красняк Олександр) та отримана інформація, що заяв про розірвання Договору від ТОВ «Український центр поводження з відходами» не надходило і строк дії Договору пролонгований на 2025 рік.
Таким чином, будь якої достовірної інформації про зазначення Учасником недостовірної інформації у тендерній пропозиції, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів та відповідно надає право Замовнику відхилити пропозицію Учасника, Госпіталем отримано не було. А отримана Госпіталем інформація та надані документи (довідка Учасника, текст Договору, відповіді на питання) свідчать про те, що строк дії Договору продовжений на 2025 рік.
По другому питанню.
Госпіталь здійснив перевірку строку дії Договору шляхом звернень до сторін Договору з питанням про продовження строку його дії на 2025 рік, про що детально вже наведено у відповіді на перше питання.
Окрім цього звертаю Вашу увагу на наступне.
Пунктом 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), як і ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язкової письмової форми для звернень за підтвердженням інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже таке звернення може здійснюватися в будь якій формі (усній - засобами зв’язку, електронній, паперовій).
Будь-яких невідповідностей (в розумінні п.43 Особливостей) в інформації та/або документах наданих Учасником, Госпіталем не виявлено.
Окрім того, пункт 42 Особливостей не передбачає вчинення Замовником обов’язкових «заходів» (як Вами зазначається у Запиті), а лише надає йому право на вчинення таких дій і на які у нього мають бути відповідні підстави.
Тому, використання цього права на звернення до інших осіб, з метою підтвердження інформації, є дискреційними повноваженнями Замовника і вирішується ним самостійно в залежності від конкретних обставин (наприклад отримання іншої інформації щодо цього питання, невідповідність в документах, допустимість неоднозначного (множинного) тлумачення умов документів, тощо).
Окрім того, у Вашому запиті не зазначено (або хоча б посилання), про наявність у Вас інформації чи документів, які ставлять під сумнів дію Договору або свідчать про припинення вказаного Договору у зв’язку із закінченням строку його дії, та недостовірність наданої Учасником інформації про його чинність.
Додатки:
1. Додаток №1 Лист ТОВ «Український центр поводження з відходами» від 04.04.2025р. вих. №1t
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРИДА СО" |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРИДА СО" #32003662 |
Переможець |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2025 10:59
|
Договір № 133 від 18.03.2025.PDF | укладений |
18 березня 2025 10:59
|