Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термос ТВН-12, термос ТН-36
Очікувана вартість
704 932,00 UAH
UA-2025-02-27-013483-a 4ae11640e05e4043a424ace3a96add35
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сухорукова

380671889893 gdzt0920@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0920
Код ЄДРПОУ: 26632252
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олена Сухорукова
380671889893
gdzt0920@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2025 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2025 08:00
Очікувана вартість: 704 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 524,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 комплект
Термос ТВН-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2025
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
20 штука
Термос ТН-36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2025
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2025 19:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2025 19:02
Додаток_1_тех.вимоги_Термос.docx
27 лютого 2025 19:02
Додаток_3_ПРОЄКТ договору_Термос.docx
27 лютого 2025 19:02
Додаток_2_Цінова пропозиція_Термос.docx
27 лютого 2025 19:02
ОГОЛОШЕННЯ_Термос.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2025 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮМІ" 704 196,00
UAH з ПДВ
704 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2025 15:11
Електронний підпис
11 березня 2025 15:09
Пропозиція.уточнена docx.pdf
09 березня 2025 23:58
Електронний підпис
09 березня 2025 23:58
Електронний підпис
09 березня 2025 23:54
Гарант експерт.pdf
09 березня 2025 23:54
Технічна док.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Гарант експерт.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Техн техніч.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Сертиікат д ЮМІ.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Технічна док.pdf
09 березня 2025 23:54
Виписка ЮМІ 03.02.25 .PDF
09 березня 2025 23:54
Гарант поставка 3 дні.pdf
09 березня 2025 23:54
Наказ про прихнач.PDF
09 березня 2025 23:54
Пропозиція.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Гарант не бел.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Сертиікат д ЮМІ.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Гарант не бел.pdf
09 березня 2025 23:54
Гарант не бел.pdf
09 березня 2025 23:54
Довідка не під санкц.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Гарант поставка 3 дні.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Dogovir No. 75-5D vid 24.02.2025.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Пропозиція.pdf
09 березня 2025 23:54
Техн техніч.pdf
09 березня 2025 23:54
Довідка про статут.2025.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Довідка про відпов.pdf
09 березня 2025 23:54
Гарант поставка 3 дні.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Dogovir No. 75-5D vid 24.02.2025.pdf
09 березня 2025 23:54
Наказ про прихнач.PDF.p7s
09 березня 2025 23:54
ВИТЯГ ПДВ ЮМІ.pdf
09 березня 2025 23:54
Довідка не під санкц.pdf
09 березня 2025 23:54
Довідка 158.pdf
09 березня 2025 23:54
Сертиікат д ЮМІ.pdf
09 березня 2025 23:54
Довідка 158.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Гарант експерт.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
ВИТЯГ ПДВ ЮМІ.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Виписка ЮМІ 03.02.25 .PDF.p7s
09 березня 2025 23:54
Довідка про відпов.pdf.p7s
09 березня 2025 23:54
Довідка не під санкц.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮМІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮМІ"
#45520927
Переможець 704 196,00
UAH з ПДВ
12 березня 2025 19:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 13:44

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, але в розділі «Вартість пропозиції» не вказав загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом з/без урахуванням ПДВ. «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник надав документ під назвою Довідка (файл «Довідка не під санкц»), але в вимогах оголошення вказано, що учасник повинен надати Гарантійний лист. «15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.» Встановлено, що Учасник надав документ під назвою Довідка (файл «Довідка бенеф не під санкц.pdf»), але в вимогах оголошення вказано, що учасник повинен надати Гарантійний лист. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав документ під назвою Довідка (файл «Довідка про норми законод.pdf»), але в вимогах оголошення вказано, що учасник повинен надати Гарантійний лист. «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару термос ТВН-12 та/або термос ТН-36).» Встановлено, що Учасник надав Довідку (файл «Довідка про аналог. дог. Термос»), з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копію договору, але не надав документі на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента стосовно позитивної співпраці з учасником. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

12 березня 2025 19:44
Електронний підпис
12 березня 2025 19:44
ПРОТОКОЛ_УО_ЮМІ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2025 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮМІ"
#45520927
704 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2025 19:44
Електронний підпис
12 березня 2025 19:44
ПРОТОКОЛ_УО_ЮМІ.pdf