Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Джулай Карина Юріївна +380931185310 tender.uos@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 123 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 619,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 17:44 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
27 лютого 2025 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2025 17:44 |
Додаток _1 Перелік документів для учасника_Чай трав_яний.docx | |
27 лютого 2025 17:44 |
Додаток _2 (Перелiк документiв для переможця).docx | |
27 лютого 2025 17:44 |
ТД_Чай трав_яний_2025 р.docx | |
27 лютого 2025 17:44 |
Додаток _3 (Проєкт договору).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія" |
122 940,00
UAH з ПДВ
|
122 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці п.1.1, а саме: • Правові підстави наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України (кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг (свідцтво) про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, тощо) дійсних продовж 2025 року. • Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; • Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально: • Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 2.2. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: • Працівник(и),у кількості не менше двох осіб, що відповідає за перевезення та доставку товару(вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); • Працівник(и), у кількості не менше двох осіб, що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); • Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньоскладське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); • Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») та/або комірник («комірник – код КП 9411 »); • Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер («бухгалтер - код КП 3433) та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 »); • Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо- господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 »). 2.3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: • Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою(відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280); • Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я; • Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок; • Кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці).
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: - Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; - Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. (можна не в повному обсязі). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія" #30636739 |
Відхилено |
122 940,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2025 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 91 від 18.03.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-02-27-013152-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 (далі – Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія»), щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція» (Чай трав’яний)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-27-013152-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 1.1. Таблиці 1. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору.» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції НЕ надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: - надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 2. Відповідно до пп. 1.2. Таблиці 1. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.» Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Витяг з державного реєстру потужностей оператору ринку.pdf», що містить Витяг з державного реєстру потужностей оператора ринку та надано файл «Договiр оренди ТЗ.pdf», що містить договір про оренду автотранспорту: MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 7916 ЕО, MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 8260 ЕО. У наданому витязі відсутня інформація про транспортні засоби MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 7916 ЕО, MERSEDES - Benz Sprinter 316, 2015 рік, державний номер AM 8260 ЕО. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.. 3. Відповідно до пп. 2.1. та. Таблиці 2. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довiдка про наявнiсть працiвникiв вiдповiдної квалiфiкацiї.pdf», що містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте, дана довідка подана у невідповідності до Форми 1 Додатку 1 Тендерної документації. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 4. Відповідно до пп.2.3. Таблиці 2 Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.;» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції НЕ надано медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.;» 5. Відповідно до пп. 3.1. Таблиці 3 Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. Учасник Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довiдка про досвiд виконання аналогiчних договорiв.pdf», що містить довідку про досвід виконання аналогічних договорів. Проте, дана довідка подана у невідповідності до Форми 2 Додатку 1 Тендерної документації. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довiдку про досвiд виконання аналогiчних договорiв за формою 2. 6. Відповідно до пп. 3.3. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: Заповнену форму «Тендерна пропозиція», що подається у наведеному вигляді, шляхом заповнення необхідних полів. На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ чай трав'яний.pdf», що містить Тендерну пропозиції. Проте, Тендерна пропозиція подана у невідповідності до встановленої форми (Примітка: Учасники повинні дотримуватись встановленої форми) та без зазначення загальної суми, ціни за одиницю та загальної вартості товару. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Заповнену форму «Тендерна пропозиція», з дотриманням встановленої форми пп. 3.3. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації 7. Відповідно до пп. 4.2.1. Частини ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «4.2.1. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: свідоцтво (посвідчення) про якість та/або декларація виробника, та/або декларація про відповідність, та/або сертифікат відповідності, тощо.» Учасником Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «Декларацiї липа, ромашка.pdf», що містить Декларація якості № 2025/0207-1 на «Липи цвіт» та № 2025/0207-2 на «Ромашка цвіт» виданих ФОП Нєжєнец H.С. Надані документи не відповідають до вимог пп.4.2.1. Частини ІV Додатку 1 Тендерної документації та надані у чорно-білому вигляді, замість сканованого оригіналу в кольоровому вигляді. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Скановані оригінали в кольоровому вигляді Декларації якості № 2025/0207-1 на «Липи цвіт» та №2025/0207-2 на «Ромашка цвіт» виданих ФОП Нєжєнец H.С. 8. Відповідно до пп. 3.2.12. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.12. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) або сертифікату(ів) стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)), отримані не раніше 2024 року.» На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано файл «КАЛIБРУВАННЯ договiр.pdf», що містить Договір № 366-1/24-М про надання послуг в сфері метрологічного забезпечення від 03.07.2024р. укладеного між ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» та Підприємством «Роман» МЛУІІ «Софія», та не надано сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Також, тендерна пропозиція не містить Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки, а саме: термометр(и). На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Сканований оригінал в кольоровому вигляді Атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури закупівлі, калібрування засобів вимірювальної техніки, а саме: термометр(и). 9. Відповідно до пп. 3.2.13. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2.13. «Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді документу(ів), що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и))) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме: - акти виконаних робіт відповідно до цього договору, - погоджений графік проведення періодичної повірки на 2025 рік, - свідоцтва про повірку, чинних протягом 2025 року.» На виконання даної вимоги Підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія», у складі тендерної пропозиції надано: • файл «Договiр _ 350643 акти.pdf», що містить Договір про надання послуг № 350643 від 03.09.2024 р. укладеного між ДП “ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ” (ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ") та Підприємством «Роман» МЛУІІ «Софія», акт №350643 здачі-приймання наданих послуг щодо технічного випробовування й аналізування, відповідно до надано акту та договору послуги повірки з технічного випробовування й аналізування надані тільки, щодо: Ваги для статичного зважування та гирь. Та не надано на: термометр(и), гігрометр(и). • файл «Атестат про акредитацію «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf», що містить Атестат про акредитацію зареєстрований у Реєстрі 04.04.2021 року за №40004, де зазначено: «Сфера акредитації визначена додатками до цього атестату. Додатки є невід’ємною частиною цього атестату і складається з 123 аркушів». Тобто, Атестат про акредитацію надано не в повному обсязі та надано в чорно-білому вигляді, що не відповідає вимогам. • файл «ЗВТ Виги Гирi.pdf», та файл «ЗВТ Термометрiя.pdf», що містить ГРАФІКІ проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2025 рік. Проте, в наданих графіках відсутня інформація про проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме про гігрометри. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо: - Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и), гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи - Акти виконаних робіт відповідно до цього договору - Сканований оригінал в кольоровому вигляді Атестату про акредитацію в повному обсязі - Погоджений графік проведення періодичної повірки на 2025 рік, де зазначено інформацію про гігрометр(и).