Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби для дорожньої розмітки
Очікувана вартість
2 578 452,50 UAH
UA-2025-02-27-008831-a ● dc5dd642e4e7453baef07c8bc168ec7a
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2. |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 14:25 |
Очікувана вартість: | 2 578 452,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 784,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Біла жовта АК-501
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2025
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
11803 кілограм
Біла біла АК-501
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2025
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2025 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 11:53 |
перелік змін.docx | |
28 лютого 2025 11:53 |
Тендерна документація.docx | |
27 лютого 2025 14:36 |
Додаток 3.doc |
28 лютого 2025 11:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2025 11:53 |
перелік змін.docx
|
|||
28 лютого 2025 11:53 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 лютого 2025 14:36 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимагаємо виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції)
Дата подання: 28 лютого 2025 10:25
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:52
У Додатку 1 до тендерної документації в переліку документів Вами стоїть вимога, що учасники повинні надати:
1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ/СОУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Ця вимога стосується до продукції, що введена в обіг до 01.10.2023 р. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз. Доказами введення в обіг продукції, що пропонується є ТУ на товар виробника і відповідно якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, як такий, (що введено в обіг з 01.10.2023 р. ) у ТУ існувала до 01.10.2023 року то такий товар не є таким, що введений в обіг з (після) 01.10.2023 р. У зв’язку з чим вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи публічних закупівель, а саме пункт 3 Розділ "Загальні положення" Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р.: "Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом". В даному випадку Ви як Замовник ставите не в рівні умови Учасників, продукція яких виготовляється до та після 01.10.2023 р. Це обґрунтовується наступними фактами:
Ми є виробником лакофарбової продукції, що введена в обіг після 01.10.2023 р. та виготовляється відповідно до Технічних умов. Тобто для того, що б взяти участь в закупівлі нам необхідно виконати одну із умов закупівлі, а саме надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування яке не можливо, оскільки у нас як виробника є наявний загальний висновок на нашу торгову марку без вказівки конкретного найменування товару та кольору, оскільки Висновок давався на товар відповідно ТУ. При завантаженні даного висновку він буде не відповідати вимогам у документації Тендерних закупівель, і відповідно другу умови виконати буде не можливо так як фарба введена в обіг до 01.10.2023р. а не після. У зв’язку з чим дана вимога є дискримінаційною. Оскільки у безліч виробників товару є наявні висновки СЕС, які видавалися до 01.10.2023р. на торгову марку товару згідно їх ТУ до яких входить великий асортимент виготовлення товару, перераховувати весь асортимент товару було б дуже об’ємною і не доцільно так як одна торгова марка може включати дуже великий асортимент, а тому висновок видавався на конкретну торгову марку без зазначення конкретних найменувань товару та кольору з посиланням на ТУ. Крім того повідомляємо, що з 01.10.2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-ІХ, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба для дорожньої розмітки відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції) є незаконною.
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України "№2573-ІХ від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
1.Цей Закон набирає чинність з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2.Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" (Відомості Верховної ради України, 1994 р., №27, ст.218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції) суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що АМК в Україні також неодноразово при надходженні скарг від Учасників щодо аналогічних вимог зобов’язував Замовників внести зміни у тендерну документацію!!! Враховуючи вищевикладене, Вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені відповідні зміни
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро