Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
07 березня 2025 11:56 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189920 |
Місцезнаходження: | 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
Контактна особа: |
Кривець Марина Юріївна +380464524851 marinakrivec1990@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 11:33 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 11:33 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 15 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 27 лютого 2025 13:06 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
27 лютого 2025 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 1.docx | |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 5.docx | |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 6 для Учасників.docx | |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 7 для Переможця.docx | |
27 лютого 2025 13:06 |
Тендерна документація.doc | |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 2.docx | |
27 лютого 2025 13:06 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" |
322 167,78
UAH з ПДВ
|
322 167,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА |
386 961,30
UAH з ПДВ
|
386 961,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "Спарта 2015"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Відхилено |
322 167,78
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2025 15:08
|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА #2012211763 |
Очікує рішення |
386 961,30
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2025 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації, а саме: 2.1. Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання замовлення. Довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 2.2. Довідку у довільній формі про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання, та /або експлуатаційний дозвіл, зазначити реєстраційний номер потужностей. Зазначити транспортні засоби (надати Рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника або залученого перевізника для виду діальності – транспортування) для здійснення постачання запропонованого товару. Довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 2.3. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником складськими приміщеннями (складським приміщенням) для зберігання товару, який є предметом закупівлі (копія договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності приміщень/будівлі/складу). Чинний Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення). Перелічені документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 2.4. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Перелічені документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 2.5. Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: Сік фруктовий (в асортименті), за ЄЗС ДК 021:2015: код 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. Довідка відсутня в складі тендерної пропозиції. 2.7. Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист відгук від 08.02.2023 р. №23/3 містить не вірну інформацію, щодо суми аналогічного договору наданого Учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності усунути наступним чином: 1) Завантажити Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання замовлення. 2) Завантажити Довідку у довільній формі про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання, та /або експлуатаційний дозвіл, зазначити реєстраційний номер потужностей. Зазначити транспортні засоби (надати Рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника або залученого перевізника для виду діальності – транспортування) для здійснення постачання запропонованого товару. 3) Завантажити Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником складськими приміщеннями (складським приміщенням) для зберігання товару, який є предметом закупівлі (копія договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності приміщень/будівлі/складу). Чинний Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення). 4) Завантажити Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: Сік фруктовий (в асортименті), за ЄЗС ДК 021:2015: код 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. 5). Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору, що відповідає сумі аналогічному договору № 20 від від 21.02.2020 року, наданого Учасником в складі пропозиції з врахуванням всіх додаткових угод.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації, а саме: 2.6. Копію виконаного договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. В складі тендерної документації надано аналогічний договір не в повному обсязі. Відсутні додаткові угоди. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності усунути наступним чином: 1) Завантажити аналогічний договір №23 від 09.02.2024 року з усіма додатковими угодами.