Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3D-принтери за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
119 157,00 UAH
UA-2025-02-27-006809-a ● 3e1ec4527dbf4ae2a69eaf707a169f50
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Дмитра Апухтіна, 29 |
Контактна особа: |
Черненко Олександр Олександрович +380612392498 chernenko.gunp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 11:52 |
Початок аукціону: | 10 березня 2025 11:52 |
Очікувана вартість: | 119 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 595,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Ділення предмета закупівлі на лоти не передбачається
Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
3D-принтер Creality CR-K1 Max або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Дмитра Апухтіна 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2025 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2025 15:39 |
Протокол 24 зміна тд.doc | |
27 лютого 2025 15:39 |
до протоколу 24.docx | |
27 лютого 2025 15:39 |
Додаток 3 (зі змінами).docx | |
27 лютого 2025 15:30 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
27 лютого 2025 15:30 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 1.docx | |
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 3.docx | |
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 5.doc | |
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 6.docx | |
27 лютого 2025 13:02 |
Тендерна документація.doc | |
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 2.docx |
27 лютого 2025 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2025 15:39 |
Протокол 24 зміна тд.doc
|
|||
27 лютого 2025 15:39 |
до протоколу 24.docx
|
|||
27 лютого 2025 15:39 |
Додаток 3 (зі змінами).docx
|
|||
27 лютого 2025 15:30 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
27 лютого 2025 15:30 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 5.doc
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 6.docx
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Тендерна документація.doc
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
|||
27 лютого 2025 13:02 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівля оригінального товару
Дата подання: 27 лютого 2025 14:05
Дата відповіді: 27 лютого 2025 15:25
Шановний Покупець!
З метою недопущення закупівлі фальсифікатів обладнання та підтвердження спроможності учасника поставити запропонований перелік товару у встановлені строки, прохання доповнити тендерною документацію наступним текстом: "Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro" Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник який напряму співпрацює безпосередньо з виробником або офіційним представником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель. Також зазначаэмо, що авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням,. Зверніть увагу, що вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією. Авторизаційний лист від виробника (офіційного дистриб’ютора) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Ви зобов’язані впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли вами буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Як висновок, навіть офіційні виробники обладнання які ввозять легальний товар на територію України сплачуючи усі потрібні податки та збори не конкурентні по ціні з нелегальним обладнанням, яке ввозять з порушенням зіконів України.Тому в 100% випадках не маючи жодного підтвердження про легальність ви отримаєте контрафактний товар
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за звертання! Зміни будуть опубліковані найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-27-006809-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ПБГ19», Код ЄДРПОУ:45701274
Дата подання: 11 березня 2025 14:59
11
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПБГ19» надав копію договору поставки ноутбука та БФП, які не мають нічого спільного з предметом закупівлі (3D-принтерами), тому не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, учасник не виконав вимоги тендерної документації щодо надання належного підтвердження своєї кваліфікації.
Очікуйте скаргу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Очікуйте скаргу в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2025 17:20
Детальніше у прикріпленому протоколі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2025 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» |
116 757,00
UAH з ПДВ
|
99 917,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
116 982,00
UAH з ПДВ
|
99 918,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ПБГ19» #45701274 |
Відхилено |
99 917,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 14:32
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
99 918,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 14:47
|