Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління медичними відходами категорії «В»,«С»
Очікувана вартість
150 800,00 UAH
UA-2025-02-27-006534-a ● 34ea2b78169b4283bd992aff60e49e32
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Всеукраїнський центр материнства та дитинства Національної академії медичних наук України» |
Код ЄДРПОУ: | 45460659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Майбороди Платона будинок 8 |
Контактна особа: |
Людмила Підопригора +380687175478 pidoprygora.lyudmila@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 13:55 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 13:55 |
Очікувана вартість: | 150 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 754,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2350 кілограм
Медичні відходи категорії B
Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
18 01 03*,18 02 02*
медичні відходи/предмети забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами
Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
18 01 03*,18 02 02*
медичні відходи/предмети забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Платона Майбороди, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
400 кілограм
Медичні відходи категорії B
Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
18 01 03*, 18 02 02*
Використані небезпечно гострі предмети, забруднені біологічними рідинами (голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, пір’я, піпетки, внутрішньовенні катетри, ланцети для забору крові
Розгорнути
Згорнути
Перевезення та видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
18 01 03*, 18 02 02*
Використані небезпечно гострі предмети, забруднені біологічними рідинами (голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, пір’я, піпетки, внутрішньовенні катетри, ланцети для забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Платона Майбороди, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
150 кілограм
Медичні відходи категорії С
18.01.03* первинна упаковка отруйних і сильнодіючих лікарських засобів
18.01.03* первинна упаковка отруйних і сильнодіючих лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Платона Майбороди, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2025 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2025 12:47 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
27 лютого 2025 12:47 |
Додаток 5 Перелік документів, інформації Учасника.docx | |
27 лютого 2025 12:47 |
Додаток 6 Перелік документів, інформації Переможця.docx | |
27 лютого 2025 12:47 |
ТД за Особливостями 9052.docx | |
27 лютого 2025 12:47 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
27 лютого 2025 12:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 лютого 2025 12:47 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 27 лютого 2025 14:18
Дата відповіді: 03 березня 2025 18:06
Доброго дня! Щодо вашої вимоги у Додатку 1: дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання виданий учаснику та/або субпідряднику (у разі залучення). яке обладнання учасник повинен по-перше мати, та відповідно на яке він повинен отримати дозвіл ? і яким нормативний документом це передбачено. Чи учасник повинен на ваги отримувати дозвіл ? Визначте чітке обладнання на яке саме учасник повинен отримати дозвіл. А ми як потенційний учасник будемо приймати відповіде рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В цьому пункті йде мова про обладнання, призначене для оброблення/видалення небезпечних відходів. Наявність такого обладання передбачена Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278, про що зазначено у пункті 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Дозвіл надає Держпраці на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану"
Вимога
Дата подання: 28 лютого 2025 08:59
Дата відповіді: 03 березня 2025 19:08
1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації надання копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Згідно рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.02.2025 № 2777-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-14-016131-a) орган оскарження визнав запропоновані вами зміни дискримінаційними та зобов'язав Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушення
Вимога
Дата подання: 28 лютого 2025 09:04
Дата відповіді: 03 березня 2025 19:58
Шановний Замовник, відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, вимагається Забезпечити Замовника необхідною кількістю первинної та вторинної пакувальної тари вимоги до якої викладені у Додатках 1,3 до Наказу МОЗ України від 08.06.2015 №325 зі змінами (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B (гострі предмети), з маркуванням, мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно з вимогами наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць оброблення.
(Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, сертифікат відповідності паковання (тари) виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації із протоколом дослідження/випробування, декларації постачальника паковання (тари) про відповідність паковання технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року №289 (зазначеному в наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
Відповідно до пункту 1 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 встановлено, що ці Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та фізичними особами-підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ-інфекції, в закладах громадського здоров’я (далі - заклади), з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 не встановлено вимог до наявності, зокрема, декларації постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту, а також видаткових накладних на пакування (тару), зазначену в Деклараціях постачальника про відповідність.
Учасник закуповує відповідну тару, та бере на себе зобов’язання забезпечити тарою Замовника у необхідній кількості у разі підписання договору про надання послуг.
З огляду зазначеного просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п. 5 Додатку 1 у наступній редакції Забезпечити Замовника необхідною кількістю первинної та вторинної пакувальної тари вимоги до якої викладені у Додатках 1,3 до Наказу МОЗ України від 08.06.2015 №325 зі змінами (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічних пошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B (гострі предмети), з маркуванням, мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно з вимогами наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць оброблення.(Надати гарантійний лист у довільній форм)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. Виходячи зі змісту пп. 11, 12,17 розділу V. Вимоги до відходів категорії В 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 відходи збирають у контейнери або мішки/пакети, які повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, вони повинні бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття. З огляду на високі вимоги законодавства до такого виду паковання та потенційну небезпеку, яку може становити невідповідна пакувальна тара, Замовник вважає за доцільне залишити вимоги тендерної документації у незмінному вигляді
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
104 400,00
UAH з ПДВ
|
91 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" |
127 716,00
UAH з ПДВ
|
91 176,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
97 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
109 620,00
UAH з ПДВ
|
109 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
91 002,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2025 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2025 10:25
|
договір 05 25.pdf | укладений |
27 березня 2025 10:24
|