Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний психоневрологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005622 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси , вул. Кавказька, буд. 229 |
Контактна особа: |
Наталія Васильківська +380472370932 pyblichnizakypivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 19:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 19:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 19:31 |
26.02.26_ТД _ВТзО_3369 РЕАКТИВИ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000151 ● 586c56ca0f3440edbccd34f85902e06c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-26-013156-a, 26.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 16:10:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33690000-3: Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-013156-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Катрича Б.Б. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, на вимогу підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Проте, у гарантійному листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія», зазначена кількість сироватки ВРХ (1 флакон) не відповідає кількості (4 флакони), визначенsq у пункті 39 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», зазначена у гарантійному листі ТОВ «Медігран», не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», визначеної у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Залізо хлорне», зазначеного у гарантійному листі ТОВ «Сфера Сім». не відповідає назві препарату «Залізо хлорне (3)», визначеного у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»).
Крім того, гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, чим не виконано вимогу підпункту 3.2. пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-03 10:08:01
Відповідь на запит про надання пояснень
Уповноваженою особою Замовника розглянуто запит про надання пояснень в межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33690000-3: Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-013156-a) т (далі - Закупівля) щодо того
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Катрича Б.Б. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, на вимогу підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Проте, у гарантійному листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія», зазначена кількість сироватки ВРХ (1 флакон) не відповідає кількості (4 флакони), визначенsq у пункті 39 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», зазначена у гарантійному листі ТОВ «Медігран», не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», визначеної у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Залізо хлорне», зазначеного у гарантійному листі ТОВ «Сфера Сім». не відповідає назві препарату «Залізо хлорне (3)», визначеного у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»).
Крім того, гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, чим не виконано вимогу підпункту 3.2. пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації.
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зокрема очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін методом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам та дилерам виробників, постачальникам конкретного товару.
На основі отриманих даних визначена наступна очікувана вартість предмета закупівлі:
Джерело даних: цінова пропозиція Ціна пропозиції (грн з ПДВ) Середнє значення ціни пропозицій (грн з ПДВ) Очікувану вартість предмета закупівлі (грн з ПДВ): закруглено до тис. грн
ФОП Сіденко Л.М. 324 130,23 324573,95 325 000,00
ФОТ Катрич Б.Б. 310 466,25
ФОП Мироненко О.В. 339 125,37
- у Гарантійному листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія» зазначена кількість сироватки ВРХ (1 флакон) не відповідає кількості (4 флакони), проте у цьому ж листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія» гарантує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів визначені документацією та пропозицією Учасника.
Кількість підтверджується Учасником у Листі-згоді щодо виконання медико-технічних вимог Вих № 11 Від 03.03.2025р. та у Специфікації Вих № 18 Від 03.03.2025р.
- назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», зазначена у гарантійному листі ТОВ «Медігран», не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», визначеної у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація.pdf»)
Відповідно до технічних характеристик, пункт 58 це - Ліофілізована сироватка людського походження, яка призначена для контролю вимірювань вмісту неорганічних, органічних і ферментативних компонентів, які в загальному знаходяться в межах норми, тобто вказані характеристики Біохімічної контрольної сироватки. Біологічна контрольна сироватка і Біохімічна контрольна сироватка – це препарат з одними й тими самими технічними характеристиками, один і той самий препарат.
- назва препарату «Залізо хлорне», зазначеного у гарантійному листі ТОВ «Сфера Сім» не відповідає назві препарату «Залізо хлорне (3)», визначеного у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація.pdf»)
Відповідно до технічних характеристик, пункт 17 це - FeCl3, вказана формула заліза хлорного або трихлорид заліза. Залізо хлорне (3) і залізо хлорне – це препарат з одними й тими самими технічними характеристиками, один і той самий препарат.
- Гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Проте, зазначимо, що у цьому ж листі вказана кількість запропонованого товару. Щодо строків поставки - є Гарантійний лист Учасника Вих № 11 Від 03.03.2025р., яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-03-24-000151 від 24 березня 2025 року Закупівлі, повідомляємо. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 12.03.2025 № 71/2220 з ФОП Катрич Борис Борисович, розірвавши договір додатковою угодою від 16 квітня 2025 року.
2025-04-16 15:43:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
Замовник припинив зобов’язання за договором про закупівлю від 12.03.2025 № 71/2220 шляхом розірвання договору.
2025-04-24 09:36:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Катрич Борис Борисович |
310 466,25
UAH з ПДВ
|
310 466,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Катрич Борис Борисович #2898214832 |
Переможець |
310 466,25
UAH з ПДВ
|
06 березня 2025 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 15:37
|
01_ДУ_71_Д_розірвання.PDF | укладений |
16 квітня 2025 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 14:34
|
71_Д_3369.PDF | укладений |
12 березня 2025 14:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 березня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
20 522,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | п. 9.4 Договору, відповідно до ч. 1 статті 652 Цивільного Кодексу України, враховуючи висновок моніторингу UA-M-2025-03-24-000151 від 24 березня 2025 року |