Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 45021701 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
Контактна особа: |
Каріна Керімова +380684506823 uproboronazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 13:45 |
Початок аукціону: | 07 березня 2025 13:45 |
Очікувана вартість: | 15 189 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151 892,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 7 банківських днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 17:20 |
ТД_пікапи_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000011 ● d9d533188f044a619d9d5fa78480545c
- Статус: завершено ● Дата: 14 квітня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2025-02-26-012455-a 26.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-26 10:52:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобілів типу пікап (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-26-012455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-31 17:31:37
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 26.03.2025 р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: автомобілів типу пікап Peugeot Landtrek (або еквівалент) для потреб Сил оборони України.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Задля мінімізації витрат замовника п. 5.1. Договору про закупівлю товарів (Додаток № 4 до Тендерної документації) визначено місце поставки товару за місцем знаходження замовника, а саме: «до м. Запоріжжя, за адресою згідно окремої заявки Покупця».
При цьому згідно п. 9 Додатку № 5 до Тендерної документації «Форма «Тендерної пропозиції» «при розрахунку ціни пропозиції учасник включає всі витрати».
В ході проведення дослідження кон’юнктури ринку було встановлено, що технічні та якісні характеристики автомобілів типу пікап «Peugeot Landtrek» відповідають всім запитуваним характеристикам, а їх придбання за даних умов є найбільш доцільним та фінансово обґрунтованим.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовником здійснено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Задля дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено у тендерній документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Від учасників ринку було запитано пропозиції із зазначенням можливих варіантів поставки товару (копії додаються), які було опрацьовано та проаналізовано.
Також перед проведенням закупівлі було здійснено аналіз цін предмету закупівлі з використанням загальнодоступної інформації розміщеної в мережі інтернет щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах та складено Моніторинг цін (додається).
2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, порядок оприлюднення інформації про закупівлі, процедури закупівель визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Згідно ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, Законом передбачено, що інформація про закупівлю обов’язково оприлюднюється в електронній системі закупівель, та навіть за наявності веб-сайту органу державної влади, оприлюднення інформації про закупівлю на такому веб-сайті носить диспозитивний характер.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної в електронній системі закупівель в складі тендерної документації по процедурі закупівлі «Автомобіль типу пікап Peugeot Landtrek (або еквівалент) для потреб Сил оборони України» було опубліковано Додаток 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі та очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, власного сайту Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не має видатки на створення та адміністрування веб-сайту, кошторисом не передбачені.
Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова).
Цією Постановою затверджено «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Таким чином, зазначена Постанова регулює виключно використання державних коштів, НА УТРИМАННЯ органів державної влади, тобто коштів, які витрачаються на забезпечення діяльності та функціонування безпосередньо самих державних органів. В той же час закупівлю за номером ID: UA-2025-02-26-012455-a Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації проводило не для свого утримання, а для потреб Сил оборони України.
Також Постанова регулює використання коштів ДЕРЖАВНОГО бюджету. В той же час закупівля за номером ID: UA-2025-02-26-012455-a здійснюється в рамках «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-27 11:09:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Автомобіль типу пікап Peugeot Landtrek (або еквівалент) для потреб Сил оборони України» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-26-012455-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо відповідності пропонованого переможцем товару «Автомобіль типу пікап Peugeot Landtrek (або еквівалент) для потреб Сил оборони України» вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та підтвердження цієї інформації Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-01 20:01:38
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 27.03.2025 р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: автомобілів типу пікап Peugeot Landtrek (або еквівалент) для потреб Сил оборони України.
На запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» від 27.03.2025 року про надання інформації щодо відповідності пропонованого переможцем товару «Автомобіль типу пікап Peugeot Landtrek (або еквівалент) для потреб Сил оборони України» вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Пунктом 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закону) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
Відповідно до абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) (у редакції станом на дату оголошення про проведення закупівлі) передбачено, що положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
На підтвердження виконання абзацу 5 пункту 3 Особливостей в частині дотримання вимог щодо здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надаємо відповідний письмовий запит* потреб Збройних Сил (додається).
* - надання документу здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо:
• найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;
• кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;
• інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
14 743 000,00
UAH з ПДВ
|
14 743 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" |
14 937 660,00
UAH з ПДВ
|
14 937 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
14 743 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 14:59
|
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ" #35411322 |
Переможець |
14 937 660,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 13:35
|
Договір № 166 ОБ від 20.03.2025.PDF | укладений |
20 березня 2025 13:33
|