Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44112230-9 Лінолеум)
Очікувана вартість
410 932,00 UAH
UA-2025-02-26-012192-a ● 116f19e7a0e44e0f9b5d5fe2b7e2fc68
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2" |
Код ЄДРПОУ: | 37766007 |
Місцезнаходження: | 61105, Україна , місто Харків, ВУЛИЦЯ НЬЮТОНА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Олена Гончарова 380989224054 zakupivli.tr.depo2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 410 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 054,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % вартості договору. Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 4 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 5 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю. Проєкт Договору забезпечення викладено у Додатку 4 до тендерної документації. Учасник-переможець не пізніше дати укладання Договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника (IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» Україна, м. Київ) із призначенням платежу «Кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє протягом строку, що перевищує строк дії Договору про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) на 180 робочих днів або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Під виконанням договору про закупівлю Сторони розуміють належне (без порушень) виконання Учасником-Переможцем умов Договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5) дострокового розірвання Договору про закупівлю Сторонами, за умови відсутності на дату розірвання Договору про закупівлю порушення виконання Переможцем з його вини зобов’язань за Договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині надання Послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю. 2) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем гарантійних зобов’язань та/або антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю. 3) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Переможець не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині надання Послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; 4) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку порушення Переможцем гарантійних зобов’язань та/або недотримання антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю; 5) дострокового розірвання Переможцем Договору про закупівлю; 6) у випадках, передбачених умовами Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 метр квадратний
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 17:01 |
Тендерна документація.docx | |
26 лютого 2025 17:01 |
Додаток 4 до тендерної документації – Договір забезпечення виконання договору.docx | |
26 лютого 2025 17:01 |
Додаток 3 до тендерної документації - Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ЗМІН ДО ТЕНТЕРНОї ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 03 березня 2025 14:03
Дата відповіді: 04 березня 2025 17:07
З метою забезпечення рівноправності участі у даній закупівлі потенційних постачальників , та у звʼязку з підготовкою великого обʼєму інформації та документів що потребують умови тендерної документації Замовника при формуванні Тендерної пропозиції, просимо вас змінити дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій на більш пізніший термін .
Крім того, з метою запобігання оскарження в АМКУ навмисних , дискримінаційних вимог Замовника щодо строків розрахунку за поставлену продукцію , яка обмежує кількість учасників , зокрема наше підприємство , просимо змінити терміни проведення розрахунків з 180 днів ( 6 міс ) на більш прийнятні умови ,
Також просимо змінити умови тендерного забезпечення виконання договору щодо строків його повернення постачальнику , та крім того видалити з умов тендерного забезпечення виконання договору- дискримінаційну умову не повернення тендерного забезпечення постачальнику за критерієм не виконання їм поставки продукції за строком що не перевищує 5 робочих днів . Дана вимога не може містити таку норму в супереч зі змістом договору, цивільного та господарського права . За такою нормою передбачається дисциплінарні штрафні санкції та врегулювання спорів між сторонами угоди на підставі діючого договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. КП «Тролейбусне депо №2» розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне.
1) Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було визначено Замовником відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно із п.34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів.
2) Щодо строку розрахунків за поставлену продукцію зазначимо таке.
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, зі змінами, починаючи з 24.02.2022 року на території України діє режим воєнного стану. Відповідно до наказів Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 та від 22.12.2022 № 309, з урахуванням змін, Харківська міська територіальна громада з 24.02.2022 р. по 15.09.2022 р. знаходилася в районі проведення активних бойових дій та з 15.09.2022 р. по теперішній час знаходиться в районі проведення можливих бойових дій.
У зв’язку з широкомасштабною агресією російської федерації проти України та постійними ворожими обстрілами міста Харкова, забезпечення організаційних та технічних умов для роботи підприємства, процесів керування, координації, контролю та узгодженості дій усіх підрозділів підприємства, пов'язаних з виконанням виробничо-технологічних процесів, процесів у сфері забезпечення життєдіяльності міста Харкова, функціонування підприємства відбувається в надзвичайних умовах.
У зв’язку із вищезазначеним, підприємством встановлений строк розрахунків за поставлений товар – впродовж 180 робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлений підприємством строк розрахунків ніколи не створював перешкод для належного виконання договору, а також використовувався у господарській діяльності, не тільки після введення воєнного стану, а і до ведення воєнного стану в Україні.
3) Стосовно встановлення умов неповернення забезпечення договору про закупівлю зазначимо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Згідно із п. 16 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Отже, Замовником було визначено перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Наголосимо, що відповідно до ст.6, ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Таким чином, КП «Тролейбусне депо №2» визначило кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, строк розрахунків за поставлений товар, а також перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до норм чинного законодавства України. Разом з тим, вважаємо необхідним зазначити, що КП «Тролейбусне депо №2» дотримується вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель та вживає всіх можливих заходів для максимальної економії, ефективності витрачання коштів, а також для забезпечення безперебійної роботи підприємства, що відноситься до критичної інфраструктури міста Харкова.
1) Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було визначено Замовником відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно із п.34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів.
2) Щодо строку розрахунків за поставлену продукцію зазначимо таке.
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, зі змінами, починаючи з 24.02.2022 року на території України діє режим воєнного стану. Відповідно до наказів Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 та від 22.12.2022 № 309, з урахуванням змін, Харківська міська територіальна громада з 24.02.2022 р. по 15.09.2022 р. знаходилася в районі проведення активних бойових дій та з 15.09.2022 р. по теперішній час знаходиться в районі проведення можливих бойових дій.
У зв’язку з широкомасштабною агресією російської федерації проти України та постійними ворожими обстрілами міста Харкова, забезпечення організаційних та технічних умов для роботи підприємства, процесів керування, координації, контролю та узгодженості дій усіх підрозділів підприємства, пов'язаних з виконанням виробничо-технологічних процесів, процесів у сфері забезпечення життєдіяльності міста Харкова, функціонування підприємства відбувається в надзвичайних умовах.
У зв’язку із вищезазначеним, підприємством встановлений строк розрахунків за поставлений товар – впродовж 180 робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлений підприємством строк розрахунків ніколи не створював перешкод для належного виконання договору, а також використовувався у господарській діяльності, не тільки після введення воєнного стану, а і до ведення воєнного стану в Україні.
3) Стосовно встановлення умов неповернення забезпечення договору про закупівлю зазначимо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Згідно із п. 16 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Отже, Замовником було визначено перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Наголосимо, що відповідно до ст.6, ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Таким чином, КП «Тролейбусне депо №2» визначило кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, строк розрахунків за поставлений товар, а також перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до норм чинного законодавства України. Разом з тим, вважаємо необхідним зазначити, що КП «Тролейбусне депо №2» дотримується вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель та вживає всіх можливих заходів для максимальної економії, ефективності витрачання коштів, а також для забезпечення безперебійної роботи підприємства, що відноситься до критичної інфраструктури міста Харкова.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА" #3658505345 |
Переможець |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2025 15:03
|
ЛЕБЕЦЬ ДУ №1 до договору №1903.pdf | зміни до договору |
28 березня 2025 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 15:37
|
Договір ЛЕБЕЦЬ №1903.pdf | укладений |
20 березня 2025 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), пп. 3 п. 13.2, п. 13.5, 13.6, 14.4 Договору №1903 від 20 березня 2025 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Доповнити Договір пунктом 1.7 у такій редакції: «1.7. За договором здійснюється придбання матеріалів для міського електричного транспорту (тролейбусів).». 2. Сторони домовились викласти підпункт 3.1.1 у такій редакції: «3.1.1. Джерело фінансування: кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.». 3. Внести зміни до розділу 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору, доповнивши реквізити Замовника розрахунковим рахунком «IBAN UA378201720344370004000079487 в Державна казначейська служба України, м. Київ» та виключивши із реквізитів Замовника розрахунковий рахунок «IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ». 4. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 6. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1903 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору № 1903 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лінолеум | 400 | метр квадратний |
1 000,00
UAH
|