Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44112230-9 Лінолеум)
Очікувана вартість
410 932,00 UAH
UA-2025-02-26-012192-a 116f19e7a0e44e0f9b5d5fe2b7e2fc68
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гончарова

380989224054 zakupivli.tr.depo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2"
Код ЄДРПОУ: 37766007
Місцезнаходження: 61105, Україна , місто Харків, ВУЛИЦЯ НЬЮТОНА, будинок 5
Контактна особа: Олена Гончарова
380989224054
zakupivli.tr.depo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2025 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 410 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 054,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % вартості договору. Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 4 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 5 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю. Проєкт Договору забезпечення викладено у Додатку 4 до тендерної документації. Учасник-переможець не пізніше дати укладання Договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника (IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» Україна, м. Київ) із призначенням платежу «Кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє протягом строку, що перевищує строк дії Договору про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) на 180 робочих днів або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Під виконанням договору про закупівлю Сторони розуміють належне (без порушень) виконання Учасником-Переможцем умов Договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5) дострокового розірвання Договору про закупівлю Сторонами, за умови відсутності на дату розірвання Договору про закупівлю порушення виконання Переможцем з його вини зобов’язань за Договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині надання Послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю. 2) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем гарантійних зобов’язань та/або антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю. 3) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Переможець не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині надання Послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; 4) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку порушення Переможцем гарантійних зобов’язань та/або недотримання антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю; 5) дострокового розірвання Переможцем Договору про закупівлю; 6) у випадках, передбачених умовами Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 метр квадратний
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, за адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування. Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 17:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % вартості договору. Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 4 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 5 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю. Проєкт Договору забезпечення викладено у Додатку 4 до тендерної документації. Учасник-переможець не пізніше дати укладання Договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника (IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» Україна, м. Київ) із призначенням платежу «Кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє протягом строку, що перевищує строк дії Договору про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) на 180 робочих днів або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Під виконанням договору про закупівлю Сторони розуміють належне (без порушень) виконання Учасником-Переможцем умов Договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5) дострокового розірвання Договору про закупівлю Сторонами, за умови відсутності на дату розірвання Договору про закупівлю порушення виконання Переможцем з його вини зобов’язань за Договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині надання Послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю. 2) невиконання або неналежного виконання Учасником-Переможцем гарантійних зобов’язань та/або антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю. 3) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Переможець не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині надання Послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; 4) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку порушення Переможцем гарантійних зобов’язань та/або недотримання антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю; 5) дострокового розірвання Переможцем Договору про закупівлю; 6) у випадках, передбачених умовами Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 4 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 5 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Грошове покриття (грошові кошти), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 4 до тендерної документації)

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ЗМІН ДО ТЕНТЕРНОї ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 03 березня 2025 14:03
Дата відповіді: 04 березня 2025 17:07
З метою забезпечення рівноправності участі у даній закупівлі потенційних постачальників , та у звʼязку з підготовкою великого обʼєму інформації та документів що потребують умови тендерної документації Замовника при формуванні Тендерної пропозиції, просимо вас змінити дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій на більш пізніший термін . Крім того, з метою запобігання оскарження в АМКУ навмисних , дискримінаційних вимог Замовника щодо строків розрахунку за поставлену продукцію , яка обмежує кількість учасників , зокрема наше підприємство , просимо змінити терміни проведення розрахунків з 180 днів ( 6 міс ) на більш прийнятні умови , Також просимо змінити умови тендерного забезпечення виконання договору щодо строків його повернення постачальнику , та крім того видалити з умов тендерного забезпечення виконання договору- дискримінаційну умову не повернення тендерного забезпечення постачальнику за критерієм не виконання їм поставки продукції за строком що не перевищує 5 робочих днів . Дана вимога не може містити таку норму в супереч зі змістом договору, цивільного та господарського права . За такою нормою передбачається дисциплінарні штрафні санкції та врегулювання спорів між сторонами угоди на підставі діючого договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. КП «Тролейбусне депо №2» розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне.
1) Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було визначено Замовником відповідно до вимог чинного законодавства. Згідно із п.34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів.
2) Щодо строку розрахунків за поставлену продукцію зазначимо таке.
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, зі змінами, починаючи з 24.02.2022 року на території України діє режим воєнного стану. Відповідно до наказів Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 та від 22.12.2022 № 309, з урахуванням змін, Харківська міська територіальна громада з 24.02.2022 р. по 15.09.2022 р. знаходилася в районі проведення активних бойових дій та з 15.09.2022 р. по теперішній час знаходиться в районі проведення можливих бойових дій.
У зв’язку з широкомасштабною агресією російської федерації проти України та постійними ворожими обстрілами міста Харкова, забезпечення організаційних та технічних умов для роботи підприємства, процесів керування, координації, контролю та узгодженості дій усіх підрозділів підприємства, пов'язаних з виконанням виробничо-технологічних процесів, процесів у сфері забезпечення життєдіяльності міста Харкова, функціонування підприємства відбувається в надзвичайних умовах.
У зв’язку із вищезазначеним, підприємством встановлений строк розрахунків за поставлений товар – впродовж 180 робочих днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлений підприємством строк розрахунків ніколи не створював перешкод для належного виконання договору, а також використовувався у господарській діяльності, не тільки після введення воєнного стану, а і до ведення воєнного стану в Україні.
3) Стосовно встановлення умов неповернення забезпечення договору про закупівлю зазначимо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Згідно із п. 16 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Отже, Замовником було визначено перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Наголосимо, що відповідно до ст.6, ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Таким чином, КП «Тролейбусне депо №2» визначило кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, строк розрахунків за поставлений товар, а також перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до норм чинного законодавства України. Разом з тим, вважаємо необхідним зазначити, що КП «Тролейбусне депо №2» дотримується вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель та вживає всіх можливих заходів для максимальної економії, ефективності витрачання коштів, а також для забезпечення безперебійної роботи підприємства, що відноситься до критичної інфраструктури міста Харкова.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2025 11:59
Електронний підпис
20 березня 2025 11:54
Паспорт и код.p7s
20 березня 2025 11:54
Паспорт и код.pdf
20 березня 2025 10:18
Електронний підпис
17 березня 2025 16:48
Електронний підпис
17 березня 2025 16:48
Договір забезпечення.p7s
17 березня 2025 16:48
Договір забезпечення.pdf
17 березня 2025 14:42
Електронний підпис
17 березня 2025 14:42
Довідка про некорупцію.zip
17 березня 2025 14:42
Витяг про несудимість.zip
17 березня 2025 14:42
Кошти забеспечення.p7s
17 березня 2025 14:42
Кошти забеспечення.pdf
17 березня 2025 14:42
Ед. податок.p7s
17 березня 2025 14:42
Ед. податок.pdf
17 березня 2025 14:42
Паспорт и код.p7s
17 березня 2025 14:42
Паспорт и код.pdf
13 березня 2025 10:32
Електронний підпис
13 березня 2025 10:31
5.4. Загальні відомості.p7s
13 березня 2025 10:31
5.4. Загальні відомості.pdf
12 березня 2025 16:56
Електронний підпис
12 березня 2025 16:56
5.4. Загальні відомості.p7s
12 березня 2025 16:56
5.4. Загальні відомості.pdf
05 березня 2025 15:35
Електронний підпис
05 березня 2025 15:35
Погодження з договором.p7s
05 березня 2025 15:35
Погодження з договором.pdf
05 березня 2025 15:35
Лист - згода.p7s
05 березня 2025 15:35
Лист - згода.pdf
05 березня 2025 15:35
Банківські реквізити.p7s
05 березня 2025 15:35
Банківські реквізити.pdf
05 березня 2025 15:35
5.9. ТОТ.p7s
05 березня 2025 15:35
5.9. ТОТ.pdf
05 березня 2025 15:35
5.7. Довідка Агресія РФ.p7s
05 березня 2025 15:35
5.7. Довідка Агресія РФ.pdf
05 березня 2025 15:35
5.6. Гарантійний лист.p7s
05 березня 2025 15:35
5.6. Гарантійний лист.pdf
05 березня 2025 15:35
5.5. Бенефіціар.p7s
05 березня 2025 15:35
5.5. Бенефіціар.pdf
05 березня 2025 15:35
5.4. Загальні відомості.p7s
05 березня 2025 15:35
5.4. Загальні відомості.pdf
05 березня 2025 15:35
5.2.1. Статутні.p7s
05 березня 2025 15:35
5.2.1. Статутні.pdf
05 березня 2025 15:35
5.2. Довідка ЄДРПОУ.p7s
05 березня 2025 15:35
5.2. Довідка ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2025 15:35
3.1 Сертифікати - ВЗ.p7s
05 березня 2025 15:35
3.1 Сертифікати - ВЗ.pdf
05 березня 2025 15:35
1.3. Паспорт и код.p7s
05 березня 2025 15:35
1.3. Паспорт и код.pdf
05 березня 2025 15:35
1.2. Аналог. договір.p7s
05 березня 2025 15:35
1.2. Аналог. договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Грошове покриття (грошові кошти), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 4 до тендерної документації)

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА"
#3658505345
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2025 17:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 13:37

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА", яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів: довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за табличною формою 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка повинна обов’язково містити графи, встановлені формою 1, розділу І додатку 1 до тендерної документації, заповнені учасником. Учасником ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА", у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Лист №1 від 28 лютого 2025 року., (далі- Довідка), яка завантажена у файлі «Довідка Аналогічний договір. pdf». Під час аналізу наданого ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА" документу вбачаються наступні невідповідності: - зазначена у графі 3 довідки ціна договору, а саме: 23800000 грн., що не відповідає ціні аналогічного договору наданого у складі тендерної пропозиції ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА" для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що вказаний учасником у даній Довідці. Крім того, ціна вказана в довідці не відповідає ціні видаткової накладної №379 від 2 квітня 2024 р., що надана для підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі. Також, інформація про ціну договору зазначена у Довідці не відповідає інформації, що зазначена у листі відгуку за наданим у складі тендерної пропозиції аналогічним договором. - Але, ціна договору в поданій Довідці, далі по тексту розписується, відповідно –23800000 (Двісті тридцять вісім тисяч гривень 00 копійок). Ціна договору, що зазначена словами відповідає ціні аналогічного договору наданого у складі тендерної пропозиції ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА", для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що вказаний учасником у даній Довідці. Також ціна договору зазначена словами відповідає ціні видаткової накладної №379 від 2 квітня 2024 р., що вказує на виконання договору в повному обсязі, та відповідає інформації зазначеній у листі відгуку за наданим у складі тендерної пропозиції аналогічним договором. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА", відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: ВИПРАВИТИ НЕВІДПОВІДНІСТЬ, ЩОДО ЦІНИ ДОГОВОРУ В ДОВІДЦІ ЩОДО ВИКОНАННЯ УЧАСНИКОМ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ, відповідно до документів, що подані у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5) 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТА ПІДПУНКТУ 5.4 РОЗДІЛУ V ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів: форма «Загальні відомості про учасника», яка складена і заповнена за формою, наведеною у додатку 1.2 до тендерної документації; Учасником ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА", у складі тендерної пропозиції надано: - форма «Загальні відомості про учасника» - Лист №6 від 28 лютого 2025р. (далі – Форма), яка завантажена у файлі «Загальні відомості. pdf». Під час аналізу наданого ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА" документу вбачається неповна інформація: - у пункті 8 Форми «Відомості про керівника учасника-юридичної особи (власне ім’я, прізвище, посада, контактний телефон» - зазначено ім’я, прізвище та контактний телефон., але не вказано, що фізична-особа підприємець, яким є учасник даної закупівлі. - у пункті 12 Форми «Приналежність Учасника до суб’єктів підприємництва у відповідності до положень ч. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV» - зазначено інформацію, що учасник є платником єдиного податку, 2 група, ставка 20., але не надається інформація про приналежності учасника до суб’єктів підприємництва. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА", відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: ПРИВЕСТИ У ВІДПОВІДНІСТЬ ПУНКТ 8 ТА ПУНКТ 12 ФОРМИ «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» шляхом доповнення інформації, а саме: у пункті 8 Форми словами «Фізична особа підприємець» та у пункті 12 Форми інформації про приналежності учасника до суб’єктів підпри

Документи

13 березня 2025 17:18
Довідка НАЗК
13 березня 2025 17:18
Електронний підпис
07 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2025 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕБЕЦЬ ІННА СЕРГІЇВНА"
#3658505345
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2025 17:18
Довідка НАЗК
13 березня 2025 17:18
Електронний підпис
07 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2025 14:40
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2025 15:03
ЛЕБЕЦЬ ДУ №1 до договору №1903.pdf зміни до договору
28 березня 2025 15:03
Електронний підпис укладений
20 березня 2025 15:37
Договір ЛЕБЕЦЬ №1903.pdf укладений
20 березня 2025 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 3 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), пп. 3 п. 13.2, п. 13.5, 13.6, 14.4 Договору №1903 від 20 березня 2025 р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Доповнити Договір пунктом 1.7 у такій редакції: «1.7. За договором здійснюється придбання матеріалів для міського електричного транспорту (тролейбусів).». 2. Сторони домовились викласти підпункт 3.1.1 у такій редакції: «3.1.1. Джерело фінансування: кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.». 3. Внести зміни до розділу 17 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору, доповнивши реквізити Замовника розрахунковим рахунком «IBAN UA378201720344370004000079487 в Державна казначейська служба України, м. Київ» та виключивши із реквізитів Замовника розрахунковий рахунок «IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ». 4. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 6. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1903
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору № 1903
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лінолеум 400 метр квадратний 1 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 400 000,00
UAH