Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ЄЗС ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами (код 90524000-6))
Очікувана вартість
349 000,00 UAH
UA-2025-02-26-012062-a 9f868d00a5074aa9aed4673ddf79d948
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романишин Руслана Михайлівна

380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993575
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Грушевського, 12
Контактна особа: Романишин Руслана Михайлівна
380984498353
romanyshyn_r_m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2025 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2025 12:48
Початок аукціону: 10 березня 2025 12:48
Очікувана вартість: 349 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Надання послуг вивезення та знешкодження небезпечних медичних відходів КНП "Надвірнянська ЦРЛ" протягом 2025 року за рахунок коштів НСЗУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій (D13, D15, D10) - медичні відходи категорії В, що не містять біологічних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул.Грушевського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
500 кілограм
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій (D13, D15, D10) - біологічні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул.Грушевського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 лютого 2025 16:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 27 лютого 2025 12:02
Дата відповіді: 28 лютого 2025 14:42
Шановний Замовник! відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагається "Копія технічного паспорту печі (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С)". Звертаємо вашу увагу, що температура не може дорівнювати 11000 С. Вочевидь це є технічною помилкою, та має бути зазначено 1100 С. Просимо внести відповідні зміини
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні зміни до тендерної документації, а саме в Додаток №1.
Вимога
Дата подання: 27 лютого 2025 12:03
Дата відповіді: 27 лютого 2025 16:40
1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації надання копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимоги до учасника стосовно наявності та надання у складі тендерної пропозиції зазначених Вами документів вказані у Додатку №1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Вимога щодо Дозволу
Дата подання: 27 лютого 2025 12:05
Дата відповіді: 27 лютого 2025 16:40
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 9 ч.2 ст. 17 та п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до ч. 2 ст. 41 вказаного Закону суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Згідно з п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р. Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації, та додати до тендерної документації вимогу щодо наявності Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимоги до учасника стосовно наявності та надання у складі тендерної пропозиції зазначених Вами документів вказані у Додатку №1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-02-26-012062-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 19 березня 2025 09:21
Скарга на неправомірне визначення переможця
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 9f868d00a5074aa9aed4673ddf79d948 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-26-012062-a Код ЄЗС ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами (код 90524000-6)). Закупівлю було оголошено:26.02.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 14.03.2025 р. згідно протокольного рішення № 73 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.п. 1.1.1. п.п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник вимагав надання Учасником копії технічного паспорту печі (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Натомість, згідно наданого учасником ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» технічного паспорту «піч з утилізації вдіходів» Модельний ряд С.Р. Модель С.Р.100 – температура в камері згоряння зазначено 900 С, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником було виявлено невідповідності у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» вимогам абз. 3 п. 1.1.1. ч.1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; а саме: - згідно наданого учасником технічного паспорту «Піч з утилізації відходів» модель С.Р.100 температура в камері згоряння зазначено 900 С, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Температура спалювання в камері горіння повинна бути не менше 1100 С. Замовником було зазначено у повідомленні, що для усунення вказаної невідповідності учасник повинен подати копію технічного паспорту печі (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). На усунення вказаної невідповідності учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» знову надав копію Технічного паспорта на Піч-інсинератор С.Р.100 (файл «Технічний паспорт Піч.pdf») та Лист-пояснення вих. № 03/2025-02 від 12.03.2025 (файл «Лист поясння до Тех. паспорту на піч.pdf»). У вказаному листі учасником зазначено, що виробником печі модель С.Р.100 є іноземний контрагент ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER) Франція. Технічні стандарти, власні назви та технічні поняття можуть не співпадати з стандартами України. Відповідно технічний паспорт сформований за стандартами іншої країни, та відповідно зроблений переклад за українську мову. Наведені пояснення не відповідають дійсності та спростовуються змістом наданого технічного паспорта, з якого вбачається що переклад здійснювався з російської мови. У складі тендерної пропозиції учасником не надавався переклад з французької мови технічного паспорта заводу-виробника. Крім того, наведеним у технічному паспорті описом печі (арк. 4) та схематичним зображенням будови печі (арк. 6) підтверджується відмінність камери спалювання від камери допалювання, внутрішні простори яких навіть виконані із різних матеріалів. Також, описаним алгоритмом режиму спалювання відходів (п. 7.3. технічного паспорту) підтверджується здійснення спалювання відходів в камері спалювання при високій температурі з нестачею кисню, що забезпечує утворення летючого органічного диму в формі монооксиду вуглецю, а далі – цей газ йде на допалювання в камеру допалювання і допалюється при високій температурі (>1000℃) з додаванням кисню. Отже, згідно технічного паспорту у камері спалювання – спалюються відходи, у камері допалювання – спалюються гази. Згідно наданої учасником копії технічного паспорту печі, температура в камері згоряння зазначено 900℃, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Таким чином, учасником ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не було виправлено виявлену Замовником невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підпунктом 1 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В порушення приписів підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХОЛОГІЇ» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі. 2. Згідно п.п. 1.1.2. п.п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник вимагав надання Учасником: 1.1.2. Довідка про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту для забезпечення перевезення визначених небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів, з підтверджуючими документами: • Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на зазначений спецтранспорт (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг). Якщо наведені вище транспортні засоби не є власністю Учасника, а перебувають у нього в оренді (кредиті, лізингу), то Учасником додатково подається (-ються) скан-копія (-ї) договору (-ів) оренди (кредиту, лізингу), чинного (-их) протягом всього строку дії Договору про закупівлю, з усіма додатками до нього (них) (за наявності), на вказані транспортні засоби, та тимчасові реєстраційні талони, якщо передбачено їх оформлення. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано: - копію Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (СТО № 194650) (файл «Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf»); - копію Договору фінансового лізингу № 15436/07/23-Г від 05.07.2023 (файл «Договір фінансового лізингу № 15436_07_23-Г ТОВ УЛФ-Фінанс, - ТОВ ЕПТ.pdf»). Внаслідок ненадання вказаним учасником у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту, Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, в якому було зазначено, що для усунення вказаної невідповідності учасник повинен подати Довідку про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту для забезпечення перевезення визначених небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів. Для усунення вказаної невідповідності учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав Довідку про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту вих. № 03/2025-01 від 12.03.2025 (файл «Довідка окремо транспорт.pdf»). Згідно вказаної довідки учасник зазначив про наявність Спеціалізованого вантажного автомобіля RENAULT MASTER L3H2, КА1793KP. Однак, згідно наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів: - копії Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (СТО № 194650) (файл «Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf») на транспортний засіб – марка RENAULT модель (комерційний опис) MASTER, ідентифікаційний номер (VIN-код) VF1MAFES671428064, реєстраційний номер КА1793KP; - копії Договору фінансового лізингу № 15436/07/23-Г від 05.07.2023 (файл «Договір фінансового лізингу № 15436_07_23-Г ТОВ УЛФ-Фінанс, - ТОВ ЕПТ.pdf») на транспортний засіб – марка RENAULT модель Master L3H2 (пункт 3.1.). Пунктом 3.4. Договору фінансового лізингу № 15436/07/23-Г від 05.07.2023 передбачено, що VIN-код уточнюється в акті прийому-передачі об’єкту лізингу. Проте, учасником не було надано копію вказаного акту у складі тендерної пропозиції, що б забезпечило можливість достеменно ідентифікувати транспортний засіб, який в дійсності було отримано учасником у лізинг за цим договором. Відтак, внаслідок наявної невідповідності між назвою моделі транспортного засобу у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та договорі фінансового лізингу, відсутності акту прийому-передачі об’єкту лізингу (в якому зазначено VIN-код транспортного засобу) тендерна пропозиція учасника не відповідала положенням абзацу третього п.п. 1.1.2. п.п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 27 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388 (далі – Порядок № 1388) передбачено, що транспортні засоби, що придбаваються юридичною особою - лізингодавцем з метою подальшої передачі їх лізингоодержувачу на підставі договору фінансового лізингу, реєструються за лізингодавцем. Згідно Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (СТО № 194650) (файл «Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf») власником транспортного засобу є ТОВ «УЛФ-ФІНАНС». Договір фінансового лізингу № 15436/07/23-Г від 05.07.2023 (файл «Договір фінансового лізингу № 15436_07_23-Г ТОВ УЛФ-Фінанс, - ТОВ ЕПТ.pdf») було укладено між ТОВ «УЛФ-ФІНАНС» та ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ». Однак, відповідно до додаткової угоди від 21.08.2023 до вказаного договору відбулась заміна лізингодавця за вказаним договором (власника транспортного засобу) з ТОВ «УЛФ-ФІНАНС» на АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТАСКОМБАНК». Відповідно до пункту 33 Порядку № 1388 перереєстрація транспортних засобів проводиться в разі отримання свідоцтва про реєстрацію (зокрема за бажанням заявника в електронній формі без виготовлення його на бланку) замість утраченого або непридатного для користування, зміни їх власників, місця реєстрації або найменування власників - юридичних осіб (крім зміни найменування юридичної особи у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство), місця проживання або прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також у разі заміни номерних знаків, отримання чи перезакріплення індивідуальних номерних знаків, зміни кольору, переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Проте, учасником не було надано у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яке містить інформацію що власником транспортного засобу є новий лізингодавець АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТАСКОМБАНК». Відтак, тендерна пропозиція учасника не відповідала положенням абзацу другого п.п. 1.1.2. п.п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене, в тендерній пропозиції учасника були наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи зазначене, пропозиція ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації, та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-02-26-012062-a ID у PROZORRO 9f868d00a5074aa9aed4673ddf79d948 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-26-012062-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Протокольне рішення № 73 від 14.03.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення №73 від 14.03.2025 р. 3) Технічний паспорт «піч з утилізації вдіходів» Модельний ряд С.Р. Модель С.Р.100 4) копію Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (СТО № 194650) (файл «Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf»); 5) копію Договору фінансового лізингу № 15436/07/23-Г від 05.07.2023 (файл «Договір фінансового лізингу № 15436_07_23-Г ТОВ УЛФ-Фінанс, - ТОВ ЕПТ.pdf»). 6) Довідку про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту вих. № 03/2025-01 від 12.03.2025
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 березня 2025 15:24
рішення від 21.03.2025 №4417.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 15:24
рішення від 31.03.2025 №4977.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2025 10:54

Документи подані скаржником

19 березня 2025 09:04
Протокол №73.pdf
19 березня 2025 09:04
скарга до АМКУ.PDF
19 березня 2025 09:04
Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf
19 березня 2025 09:04
Технічний паспорт Піч.pdf
19 березня 2025 09:05
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 березня 2025 15:24
рішення від 21.03.2025 №4417.pdf
03 квітня 2025 10:54
рішення від 31.03.2025 №4977.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2025 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 319 600,00
UAH з ПДВ
319 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 347 100,00
UAH з ПДВ
347 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2025 14:42
Електронний підпис
14 березня 2025 14:41
Файл підпису.p7s.p7s
14 березня 2025 14:41
Довідка Юр. особа.zip.p7s
14 березня 2025 14:41
Довідка повноваження.pdf.p7s
14 березня 2025 14:41
Довідка Керівник.zip.p7s
14 березня 2025 14:41
Витяг.pdf.p7s
14 березня 2025 14:41
Файл підпису.p7s
14 березня 2025 14:41
Довідка Юр. особа.zip
14 березня 2025 14:41
Довідка повноваження.pdf
14 березня 2025 14:41
Довідка Керівник.zip
14 березня 2025 14:41
Витяг.pdf
13 березня 2025 11:04
Електронний підпис
13 березня 2025 11:02
Технічний паспорт Піч.pdf.p7s
13 березня 2025 11:02
Технічний паспорт Піч.pdf
13 березня 2025 11:02
Довідка ОСВ 104 піч, ваги.pdf
07 березня 2025 15:53
Електронний підпис
07 березня 2025 15:53
Електронний підпис
07 березня 2025 15:52
Декларація оброблення.pdf
07 березня 2025 15:52
ISO 45001.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Акт 118 від 20.08.24р.PDF.p7s
07 березня 2025 15:52
Статут від 07.11.2024.pdf
07 березня 2025 15:52
Згода персональні.pdf
07 березня 2025 15:52
Довідка підряд.pdf
07 березня 2025 15:52
Довідка підряд.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
ISО 9001 та 14001.pdf
07 березня 2025 15:52
Акт 100 від 12.08.24р.PDF
07 березня 2025 15:52
Згода персональні.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Висновок ОВД 2024.pdf
07 березня 2025 15:52
Акт 134 від 28.08.24р.PDF
07 березня 2025 15:52
Висновок ОВД 2024.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Опис до статуту.pdf
07 березня 2025 15:52
Технічний паспорт Піч.pdf
07 березня 2025 15:52
ISО 9001 та 14001.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Відомості учасника.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка ліцензії.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка ОСВ 104 піч, ваги.pdf
07 березня 2025 15:52
Довідка ліцензії.pdf
07 березня 2025 15:52
Диплом магістра_Билим.PDF
07 березня 2025 15:52
Статут від 07.11.2024.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Диплом магістра_Билим.PDF.p7s
07 березня 2025 15:52
Договір оренди Акрополь.pdf
07 березня 2025 15:52
Довідка працівники.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка бенефіціар.pdf
07 березня 2025 15:52
Витяг від 07.02.2025.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка довкілля.pdf
07 березня 2025 15:52
Акт 134 від 28.08.24р.PDF.p7s
07 березня 2025 15:52
План схема-карта.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
План схема-карта.pdf
07 березня 2025 15:52
Технічний паспорт Піч.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
07 березня 2025 15:52
Акт 118 від 20.08.24р.PDF
07 березня 2025 15:52
Довідка бенефіціар.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка санкції.pdf
07 березня 2025 15:52
Довідка санкції.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
ISO 45001.pdf
07 березня 2025 15:52
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2025 15:52
Тех. паспорт Renault KA1793КР.pdf
07 березня 2025 15:52
Відомості учасника.pdf
07 березня 2025 15:52
Опис до статуту.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка працівники.pdf
07 березня 2025 15:52
Акт 100 від 12.08.24р.PDF.p7s
07 березня 2025 15:52
Витяг від 07.02.2025.pdf
07 березня 2025 15:52
Довідка довкілля.pdf.p7s
07 березня 2025 15:52
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

06 березня 2025 18:11
Електронний підпис
06 березня 2025 18:11
Електронний підпис
06 березня 2025 18:10
13.1 Сп групп екотром (1).pdf
06 березня 2025 18:10
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
06 березня 2025 18:10
8.2 свідоцтво на MAN (1).pdf
06 березня 2025 18:10
Висновок ОВД 2024.pdf
06 березня 2025 18:10
Dodatok-rozshyrennya.pdf
06 березня 2025 18:10
тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2025 18:10
Статут + опис.pdf
06 березня 2025 18:10
Сертифікат 9001 НААУ ВЕС.pdf
06 березня 2025 18:10
24-02125048-23_13_07_2023 (1).zip
06 березня 2025 18:10
Опис Статут (3).pdf
06 березня 2025 18:10
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
06 березня 2025 18:10
38.1 UA.024.C.0125-24.pdf
06 березня 2025 18:10
ISO 14001.pdf
06 березня 2025 18:10
Виписка УКРЕКОПРОМ (1).pdf
06 березня 2025 18:10
Ukrekoprom-nakaz-rozshyrennya.pdf
06 березня 2025 18:10
документи до пропозиції.PDF
06 березня 2025 18:10
BT3430CT (4).pdf
06 березня 2025 18:10
Запит до Міндовкілля.PDF
06 березня 2025 18:10
2. Сновськ+акт+відгук.pdf
06 березня 2025 18:10
38.11 довідка 1 (1).pdf
06 березня 2025 18:10
38.13 протокол стр 1 и 11 (2).pdf
06 березня 2025 18:10
Витяг УЕП 14.02.2025.pdf
06 березня 2025 18:10
38.12 довідка 2 (1).pdf
06 березня 2025 18:10
Сертифікат 45001 НААУ ВЕС.pdf
06 березня 2025 18:10
Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2025 18:10
документи до пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Переможець 319 600,00
UAH з ПДВ
14 березня 2025 10:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 14:27

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній підтверджуючий документ про наявність ваг (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів (договір купівлі-продажу або оренди або видаткова накладна, тощо); - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня окрема довідка про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту для забезпечення перевезення визначених небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів. - згідно наданого учасником технічного паспорту «Піч з утилізації відходів» модель С.Р.100 температура в камері згоряння зазначено 900 С, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Температура спалювання в камері горіння повинна бути не менше 1100 С. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - абз. 4 п. 1.1.1. ч.1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - п. 1.1.2. ч.1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; - абз. 3 п. 1.1.1. ч.1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Копія технічного паспорту печі (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). • Підтверджуючий документ про наявність ваг (засіб вимірювальної техніки), призначених для зважування кількості відходів (договір купівлі-продажу або оренди або видаткова накладна, тощо). • Довідка про наявність власного (або орендованого чи взятого в лізинг) спецтранспорту для забезпечення перевезення визначених небезпечних відходів, враховуючи можливу нагальну потребу в вивезенні відходів.

Документи

14 березня 2025 10:38
Довідка НАЗК
14 березня 2025 10:38
Електронний підпис
14 березня 2025 10:38
Протокол №73.pdf
10 березня 2025 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2025 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
319 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2025 10:38
Довідка НАЗК
14 березня 2025 10:38
Електронний підпис
14 березня 2025 10:38
Протокол №73.pdf
10 березня 2025 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2025 15:33
Договір №261-25НВ.pdf укладений
04 квітня 2025 15:33