Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Ірпінської гімназії "Освіта" Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Привокзальна площа, буд. 5, яка постраждала внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)
Очікувана вартість
215 464 558,00 UAH
UA-2025-02-26-011802-a ● 07feafd315724a28abc307941b0eb80a
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Дмитрій Багінський +380459763090 smorodina2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 23:59 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 15:12 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 15:12 |
Очікувана вартість: | 215 464 558,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 077 322,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1077322.79 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція Ірпінської гімназії "Освіта" Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Привокзальна площа, буд. 5, яка постраждала внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Привокзальна площа, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження Сторони погоджуються, що за цим Договором Замовник має право відстрочення оплати виконаних робіт, період відстрочення оплати виконаних робіт за цим Договором рахується з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні і 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після такого припинення або скасування. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 16:26 |
реєстр змін 18.03.2025.docx | |
18 березня 2025 16:26 |
ТД на роботи зміни 18.03.docx | |
04 березня 2025 15:08 |
Додаток 6 зміни.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 3.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 9.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 3-а.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 5.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 4.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 1.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
ОСВІТА ІРПІНЬ ТД 26.02.25.rar | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 2.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 10.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 8.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 7.docx | |
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 11.docx |
18 березня 2025 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 березня 2025 16:26 |
реєстр змін 18.03.2025.docx
|
|||||||||
18 березня 2025 16:26 |
ТД на роботи зміни 18.03.docx
|
|||||||||
04 березня 2025 15:08 |
Додаток 6 зміни.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 9.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 3-а.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
ОСВІТА ІРПІНЬ ТД 26.02.25.rar
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 10.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 16:44 |
Додаток 11.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 04 березня 2025 12:14
Дата відповіді: 04 березня 2025 15:02
Доброго дня. У пункті 5.2.1. "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" вказано, що на підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. В той же час в Додатоку 6 до тендерної документації вказано, що На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Тобто перелік документів різнится, а саме в першому випадку немає згадки про "копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом" у другому випадку не має згадки про "копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками". Поясніть будь ласка який перелік документів вірно відображає вимогу замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 05 березня 2025 17:09
Дата відповіді: 06 березня 2025 13:05
Шановний замовник, у пункті 5.2.1 "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", вказано що необхідно надати Довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Також в даному пункті наданий Мінімальний перелік необхідних сеціальностей інженерно-технічних працівників : Головний інженер (не менше 1)
Начальник дільниці (не менше 1) Виконавець робіт (не менше 2)
Майстер будівельних та монтажних робіт (не менше 3)
Механік (не менше 1)
Інженер з проектно-кошторисної роботи (не менше 1)
Інженер охорони праці (не менше 1) Інженер будівельник (не менше 1)
Бухгалтер (не менше 1). Монтажник будівельний (не менше 8)
Муляри (не менше 3)
Бетоняр (не менше 3)
Маляри (не менше 3)
Теслярі та столяри (не менше 2)
Покрівельник будівельний (не менше 4 )
Штукатури (не менше 3)
Електрогазозварник (не менше 3)
Тактелажник на монтажі (не менше 2)
Слюсар-сантехнік (не менше 4)
Лицювальник-плиточник (не менше 5)
Електромонтажник будівельний (не менше 2)
Прошу пояснити що мається на увазі так як наприклад Головний інженер,Начальник дільниці, Виконавець робіт, це посада, а не спеціальність, в тойже час Інженер будівельник це спеціальність, а не посада (згідно Класифікатор професій).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякую за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни
щодо працівників
Дата подання: 12 березня 2025 15:06
Дата відповіді: 13 березня 2025 08:37
шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення щодо залучення працівників за сумісництвом або суміщенням посад, а саме чи буде відповідати умовам ТД, якщо учасник надасть підтвердження наявності виконроба (основна посада) та інженера-будівельника (за сумісництвом), якщо це одна і та ж особа. Або надасть інформацію та документи щодо наявності мулярів (3 особи) і залучить цих самих працівників на посаду бетоняр (3 особи). Чи не буде відхилено пропозицію учасника, якщо кількість працівників Учасника буде менша, але кількість спеціальностей (посад) буде відповідати умовам ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вітаю, на жаль буде відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2025 13:04
Дата відповіді: 20 березня 2025 16:24
Шановний Замовник! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 5.3.3. ТД встановлено вимоги щодо аналогічних договорів, зокрема аналогічні договори повинні бути заключені, повністю виконані та введенні в експлуатацію в період з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2024 року.
Учасник вважає, що вимога щодо аналогічних договорів, які повинні бути введені в експлуатацію та про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на те, що жоден з договорів не покладає на Учасника прийняття участі в оформленні документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, так само як і не покладає обов’язків на замовників по аналогічним договорам про прийняття цих об’єктів в експлуатацію та надання Учаснику відповідних документів. Варто наголосити на тому, що прийняття в експлуатацію об’єкту завжди залежить від діяльності самого замовника, а не від підрядника, який повністю виконав роботи (Постанова КМУ від 13 квітня 2011 № 461). Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, можна стверджувати прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від підрядника, а залежить від волі третіх сторін, а саме замовника, так само як і надання замовником цих документів Учаснику. Підрядники жодним чином не можуть впливати на замовника в частині вчиненні замовником конкретних дій щодо прийняття об’єкта в експлуатації. А отже, виконання вищенаведеної дискримінаційної вимоги Замовника про надання учасниками підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, залежить напряму від волі третіх сторін на дії та вчинки яких потенційні учасники процедури закупівлі не вправі вплинути. Про належне виконання умов договору може свідчити листи-відгуки від Замовників, що є цілком достатньо для того, щоб Замовник мав можливість переконатися, що аналогічні роботи виконувалися якісно, ефективно та в належні терміни. Також, на підтвердження наявні акти КБ-2в та КБ-3, в яких міститься перелік робіт, які виконувалися за аналогічними договорами. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що у своїх Рішеннях №20283-р/пк-пз від 19.12.2024 року, № 2218-р/пк-пз від 13.02.2025 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу на аналогічну вимогу про надання Учасником документів про введення обʼєктів в експлуатацію, зазначила, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. У звʼязку з чим просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Внесення змін є неможливим, так як проект даної тендерної документації погоджено Міністерством розвитку громад та територій України
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-26-011802-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:37246416
Дата подання: 16 квітня 2025 19:05
Дата подання: 16 квітня 2025 19:05
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2025 15:32
рішення від 18.04.2025 №6171.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2025 15:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2025 №6697.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2025 14:24
рішення від 28.04.2025 № 6697.pdf
Дата публікації: 01 травня 2025 11:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" |
193 921 167,33
UAH з ПДВ
|
191 999 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
198 062 700,00
UAH з ПДВ
|
191 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
205 017 955,75
UAH з ПДВ
|
192 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
203 690 701,23
UAH з ПДВ
|
201 536 055,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА» |
208 402 789,20
UAH з ПДВ
|
202 612 677,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЕКСАНДР І Я" |
208 807 725,06
UAH з ПДВ
|
203 207 725,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ОБП" |
215 463 609,47
UAH з ПДВ
|
213 783 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Опитний завод М |
214 347 659,04
UAH з ПДВ
|
214 347 659,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
215 063 022,00
UAH з ПДВ
|
215 063 022,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" #37246416 |
Відхилено |
191 999 980,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:03
|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Очікує рішення |
191 999 990,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:03
|