Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
324 417,00 UAH
UA-2025-02-26-007974-a ● c59d15a5761f43579b8e1ea8c15b163a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42007485 |
Місцезнаходження: | 67642, Україна , Одеська обл., с. Яськи, Одеський р-н, вул. Центральна, будинок 78 |
Контактна особа: |
Смирнова Анастасія Миколаївна 380960771525 tender_yaski@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2025 13:59 |
Початок аукціону: | 06 березня 2025 13:59 |
Очікувана вартість: | 324 417,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 622,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2025 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2025 10:16 |
ДУ 2.docx | |
26 лютого 2025 14:37 |
ДУ 3.doc | |
26 лютого 2025 14:27 |
тит. ТД.pdf | |
26 лютого 2025 14:27 |
ТД.docx | |
26 лютого 2025 14:27 |
ДУ 1.docx |
28 лютого 2025 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 лютого 2025 10:16 |
ДУ 2.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 14:37 |
ДУ 3.doc
|
|||||||||
26 лютого 2025 14:27 |
тит. ТД.pdf
|
|||||||||
26 лютого 2025 14:27 |
ТД.docx
|
|||||||||
26 лютого 2025 14:27 |
ДУ 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Декларації про відповідність
Дата подання: 26 лютого 2025 22:11
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:21
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Ви вимагаєте надати Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту № 139, 1067, 1077, 733, 804 дійсних на момент розкриття пропозицій (Декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності). Звертаємо Вашу увагу, що отримання Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту № 139, 733, 804 не є обов'язковим для інтерактивного обладнання. Натомість, таке обладнання підлягає оцінці на відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1067 від 16.12.2015 року та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1077 від 16.12.2015 року. Тому, надання учасниками Декларації про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту №1067 та 1077 є достатнім підтвердженням відповідності обладнання встановленим законодавством вимогам щодо його якості. Більше того, Наказ МОН №574 від 29.04.2020 року зазначає, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Тобто, в Наказі не згадується про Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту № 139, 733, 804. Таким чином, з метою уникнення спірних моментів просимо Вас внести зміни до Додатку 2, видалити вимогу щодо необхідності надання Декларації про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту № 139, 1067, 1077, 733, 804 дійсних на момент розкриття пропозицій (Декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності) та викласти її в новій редакції «Декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту № 1067, 1077, дійсних на момент розкриття пропозицій».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток 2 ТД відредагувала.
Щодо Сертифікатів ISO
Дата подання: 26 лютого 2025 22:14
Дата відповіді: 28 лютого 2025 10:20
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації Ви вимагаєте надати Копії сертифікатів ISO 9001:2015, 14001:2015, 45001:2018, 27001:2013 на виробничі площі запропонованих інтерактивних панелей. Зазначена Вами вимога є повністю дискримінаційною, оскільки жодним нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язкової сертифікації господарської діяльності відповідно до стандартів ISO. Учасники, які мають намір взяти участь у Вашій закупівлі та готові виконати усі Ваші вимоги позбавлені такої можливості так через те, що строк отримання такого сертифікату становить близько одного місяця, а строк подачі тендерної пропозиції – 7 днів. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію. Таким чином, Ваші дії в частині встановлення наведених вище вимог порушують Закон, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси інших учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Зазначена нами вище інформація підтверджується також позицією Антимонопольного комітету України, а саме – рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11323-р/пк-пз від 24.05.2021 року (номер закупівлі UA-2021-04-29-001781-a), №9206-р/пк-пз від 27.04.2021 року (номер закупівлі UA-2021-04-01-002563-c). У цих рішеннях зазначається, що виконати вимогу щодо надання сертифікатів ISO зможуть лише ті Учасники, які мають такі сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі, тому Замовник повинен усунути такі вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. До того, ж Наказ МОН №574 не передбачає, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати сертифікати ISO. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо Вас внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та прибрати вимогу щодо необхідності надання Копії сертифікатів ISO 9001:2015, 14001:2015, 45001:2018, 27001:2013 на виробничі площі запропонованих інтерактивних панелей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток 2 ТД відредагувала.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2025 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
264 600,00
UAH з ПДВ
|
249 800,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОФТСТЕМ" |
284 100,00
UAH з ПДВ
|
249 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
254 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
249 800,04
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 11:10
|