Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 710 656,00 UAH
UA-2025-02-26-007136-a ● b455b9649f174d15ba44683d776e3d15
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01986115 |
Вебсайт: | https://krinf1.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5 |
Контактна особа: |
Наталя Орленко +380972146944 inflik1.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2025 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 710 656,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 106,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | • Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. • Остаточний розрахунок з Підрядником здійснюється на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт, за формами КБ-2в, КБ-3, протягом 30 календарних днів з моменту їх підписання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2025 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2025 13:50 |
ТД.docx | |
26 лютого 2025 13:50 |
Додаток 4.docx | |
26 лютого 2025 13:50 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
26 лютого 2025 13:50 |
Додаток 1.docx | |
26 лютого 2025 13:50 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024
Дата подання: 05 березня 2025 11:00
Дата відповіді: 06 березня 2025 08:30
шановний Замовник! повідомляємо, що абзац 14 виключено з Постанови КМ №1178, внаслідок чого у п. 5. форми "Тендерна пропозиція" додаток 4 потрібно внести зміни, вилучивши умову, яка не є актуальною. {Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024}. "Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 4 (чотири) робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. " Враховуючи викладене вище, просимо внести зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник. Ваше звернання приймем до уваги та внесем зміни до Технічної документації.
незаконна умова щодо огляду об'єкту
Дата подання: 05 березня 2025 11:07
Доброго дня! Умова ТД про те, що Учасники зобов’язані перед подачею тендерних пропозицій відвідати та оглянути об'єкт де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї тендерної документації. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту учасники повинні надати в складі своїх тендерних пропозицій оригінал акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), підписаного представником Замовника і уповноваженим представником Учасника є НЕЗАКОННОЮ, що підтверджено численними рішеннями АМКУ з цього питання. Вимагаємо виключити незаконну умову з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
неправомірна умова
Дата подання: 05 березня 2025 11:23
Дата відповіді: 06 березня 2025 08:08
Просимо вилучити з тендерної документації на закупівлю умову щодо надання "Також на підтвердження достовірності документів про проходження навчання з питань охорони праці надати копію договору про надання послуг із спеціалізованою організацією та копію платіжного доручення стосовно оплати цього договору" оскільки ці документи не підтверджують проходження навчання працівників та не є обов'язковими для зберігання . Також, працівники мають право і можливість пройти навчання з ОП самостійно, внаслідок чого в учасника відсутні копії договору про надання послуг із спеціалізованою організацією та копія платіжного доручення стосовно оплати цього договору, оскільки працівники не зобов'язані зберігати та надавати такі документи учаснику. З метою перевірки достовірності наданої учасником інформації щодо проходження навчання з питань охорони праці працівників Замовник, користуючись правом, наданим йому Законом України "Про публічні закупівлі" має можливість звернутись у відповідні установи, організації тощо. З огляду на викладене вище, вимагаємо вилучити незаконну умову, що зазначена у п. 2.1 Додатку 1 з ТД, яка суперечить принципам проведення закупівель, що визначені статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учасник.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Кваліфікаційні вимоги до тендерної документації у частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у тому числі з охорони праці) підготовлено, у відповідності до Закону України «Про охорону праці», а отже відповідно до статті 18 даного закону: Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Відповідно до вищевикладеного замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Кваліфікаційні вимоги до тендерної документації у частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у тому числі з охорони праці) підготовлено, у відповідності до Закону України «Про охорону праці», а отже відповідно до статті 18 даного закону: Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Відповідно до вищевикладеного замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та такою що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Список працівників просимо надати у випадку перемоги , до підписання Договору
Дата подання: 06 березня 2025 11:02
У відповідь на Тендерну документацію (додаток 1 ) щодо надання списку співробітників, змушені повідомити, що на даний момент це не є можливим у зв’язку з низкою об’єктивних обставин.
Зокрема, відповідно до чинного законодавства, в країні запроваджено воєнний стан, який діятиме щонайменше до 09.05.2025 року. У зв’язку з цим багато організацій, у тому числі наша, працюють у режимі особливих обмежень, що стосується і кадрових питань.
Додатково звертаємо увагу, що частина наших співробітників наразі проходить військово-лікарську комісію (ВЛК) відповідно до встановлених норм і вимог. Цей процес унеможливлює їх залучення до виконання робіт, а також формування та передачу повного списку персоналу.
Ми розуміємо важливість Вашого запиту та готові надати необхідну інформацію, щойно з’явиться така можливість. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання або знадобиться обговорення альтернативних рішень, ми завжди відкриті до діалогу.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2025 13:57 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 21 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ПРОТОКОЛ № 47 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради « 10 » березня 2025 року м. Кривий Ріг Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів (з урахуванням Особливостей) по предмету закупівлі відповідно «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міськ |
Документи:
10 березня 2025 13:57
|
Електронний підпис |
10 березня 2025 13:55
|
Протокол 47.pdf |